Dikke buik aantrekkelijk?
donderdag 11 augustus 2016 om 13:27
Hoi Dames,
Ik zit net aan de tel met mijn mede zwangere vriendin. Zij is nu 30w en ik zelf bijna 38w.
Haar vriend is verder enorm lief en genieten samen van de zwangerschap.
Alleen is haar gisteren gezegd dat hij een dikke buik niet aantrekkelijk vind.
Mooi vind hij het wel, want hun dochter groeit in haar buik, maar sexy vind hij het niet.
Dat betekent natuurlijk niet dat hij haar als persoon niet meer aantrekkelijk vind, maar zo heeft hij haar natuurlijk ook niet leren kennen.
Ik vind dat zelf heel logisch.
Wat vinden jullie mannen ervan?
Sexy en aantrekkelijk? Of gewoon mooi?
Ben gewoon benieuwd.
Ik zit net aan de tel met mijn mede zwangere vriendin. Zij is nu 30w en ik zelf bijna 38w.
Haar vriend is verder enorm lief en genieten samen van de zwangerschap.
Alleen is haar gisteren gezegd dat hij een dikke buik niet aantrekkelijk vind.
Mooi vind hij het wel, want hun dochter groeit in haar buik, maar sexy vind hij het niet.
Dat betekent natuurlijk niet dat hij haar als persoon niet meer aantrekkelijk vind, maar zo heeft hij haar natuurlijk ook niet leren kennen.
Ik vind dat zelf heel logisch.
Wat vinden jullie mannen ervan?
Sexy en aantrekkelijk? Of gewoon mooi?
Ben gewoon benieuwd.
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.
donderdag 11 augustus 2016 om 13:30
Ik vrees dat je vriendin vragen gesteld heeft waar ze eigenlijk het antwoord niet op wil horen.
Mijn man vond mijn buik niet sexy. Hij vond het vreemd, maar ook mooi hoe mijn lichaam veranderde, maar ik geloof niet dat hij het 'extra' aantrekkelijk vond.
Mijn man vond mijn buik niet sexy. Hij vond het vreemd, maar ook mooi hoe mijn lichaam veranderde, maar ik geloof niet dat hij het 'extra' aantrekkelijk vond.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

donderdag 11 augustus 2016 om 13:34
Aantrekkelijk is een dikke buik ook niet denk ik zo? Maar de seks wordt er niet minder om. En we genieten nog enorm van elkaar. Alleen kan ik me zo goed voorstellen dat mannen zwanger zijn niet met sexy associëren.
Het vervelende is alleen dat ze nu enorm onzeker is, terwijl dit volgens mij toch iets heel normaals is?
Het vervelende is alleen dat ze nu enorm onzeker is, terwijl dit volgens mij toch iets heel normaals is?
donderdag 11 augustus 2016 om 13:36
quote:Deadpool schreef op 11 augustus 2016 @ 13:31:
Mijn man associeert het niet met 'sexy' maar wel met aantrekkelijk. Het idee dat het ook zijn kind is. Maar hij vindt mij gewoon mooi. En lief. En sexy. Ook met buik. Ook nu ik met 38.5 bijna een eigen zwaartekracht heb en er een maan rond me cirkelt onderhand
Ja dat bedoel ik ook.
Je wordt niet ineens een ander persoon.
Maar sexy.... Ik denk niet dat dit het juiste woord is. Een dikke buik is toch ook niet iets waar je warm van draait? Als mijn partner ineens een dikke bierbuik zou hebben... Hmmm weet het niet. Hahaha.
Mijn man associeert het niet met 'sexy' maar wel met aantrekkelijk. Het idee dat het ook zijn kind is. Maar hij vindt mij gewoon mooi. En lief. En sexy. Ook met buik. Ook nu ik met 38.5 bijna een eigen zwaartekracht heb en er een maan rond me cirkelt onderhand
Ja dat bedoel ik ook.
Je wordt niet ineens een ander persoon.
Maar sexy.... Ik denk niet dat dit het juiste woord is. Een dikke buik is toch ook niet iets waar je warm van draait? Als mijn partner ineens een dikke bierbuik zou hebben... Hmmm weet het niet. Hahaha.

donderdag 11 augustus 2016 om 13:41
Een ronde buik van zwangerschap vind ik geenzins te vergelijken met een paar vadsige rollen hoor! Als ik in de spiegel kijk voel ik me echt niet minder ofzo en schamen voor die buik al helemaal niet. Het enige wat ik wel heb is dat het hele hoogzwanger zijn praktisch gezien niet handig is voor de seks. Ingedaalde baby in combi met grote buik en indalingsweeën hebben ons seksleven nu toch echt wel even de das omgedaan. Maar dat heeft niks met uiterlijke zwangerschapskenmerken te maken.
donderdag 11 augustus 2016 om 13:41
Denk niet dat mijn vriend het perse 'sexy' vindt. Dat soort vragen stel ik ook maar beter niet, voel me al een zeekoe en dan wil je geen eerlijk antwoord
.
Maar twee vrienden van ons hebben aangegeven het wel onwijs sexy te vinden als een vrouw zwanger is. Dat ze daar bijna een soort van zwak voor hebben. Dus denk zeker wel dat er mannen bestaan die het sexy vinden.

Maar twee vrienden van ons hebben aangegeven het wel onwijs sexy te vinden als een vrouw zwanger is. Dat ze daar bijna een soort van zwak voor hebben. Dus denk zeker wel dat er mannen bestaan die het sexy vinden.

donderdag 11 augustus 2016 om 13:43
Mijn man vond er ook maar niks aan, die dikke buik (Moet zeggen dat ik het zelf ook niks vond; wel heel mooi dat m'n jongetje in m'n buik groeide, maar voelde me er niet mooier / vrouwelijker of wat dan ook door) Ik heb ook wel foto's van m'n buik gemaakt, voor later, maar zo'n zwangerschapsshoot van 'zie-mij-eens-mooi-zijn', daar had ik echt helemaal niks mee.
Gelukkig had ik een week na de bevalling m'n oude figuur weer terug
donderdag 11 augustus 2016 om 13:49
quote:Crazycatlady082016 schreef op 11 augustus 2016 @ 13:32:
Dat denk ik zelf ook haha!
Ik voel mezelf nou ook niet echt bepaald sexy en aantrekkelijk nu ik 38 23 weken ben.
Mijn huidige partner vind het heel mooi allemaal, maar sexy... Uhmm nee.Nou precies dit dus. En wippen doe ik met mijn kont naar hem toe zodat je die buik niet ziet
Dat denk ik zelf ook haha!
Ik voel mezelf nou ook niet echt bepaald sexy en aantrekkelijk nu ik 38 23 weken ben.
Mijn huidige partner vind het heel mooi allemaal, maar sexy... Uhmm nee.Nou precies dit dus. En wippen doe ik met mijn kont naar hem toe zodat je die buik niet ziet

donderdag 11 augustus 2016 om 13:50
Man vind mijn groeiende buik (nu 16 weken zwanger) vooral heel erg interessant. Sexy is niet het gepaste woord voor de situatie. Hij vind mij nu wel heel aantrekkelijk. Maar niet persee aantrekkelijker dan voorheen. Het is nu allemaal gewoon anders.
En hij vind het nu heel erg opwindend om seks te hebben met mij als zwangere vrouw. Maar dat is meer omdat het nieuw is en dus spannend.
En hij vind het nu heel erg opwindend om seks te hebben met mij als zwangere vrouw. Maar dat is meer omdat het nieuw is en dus spannend.
donderdag 11 augustus 2016 om 13:52
quote:nienke_g schreef op 11 augustus 2016 @ 13:43:
Mijn man vond er ook maar niks aan, die dikke buik (Moet zeggen dat ik het zelf ook niks vond; wel heel mooi dat m'n jongetje in m'n buik groeide, maar voelde me er niet mooier / vrouwelijker of wat dan ook door) Ik heb ook wel foto's van m'n buik gemaakt, voor later, maar zo'n zwangerschapsshoot van 'zie-mij-eens-mooi-zijn', daar had ik echt helemaal niks mee.
Dat lijkt me heerlijk!! Al je oude broeken weer aan. Yeah!
Maar inderdaad wat je zegt.. Er groeit wel een wondertje in je buik.
Kan me goed voorstellen dat mannen het niks vinden. De mijne vind het ook niet sexy hoor.
Hij vind me wel mooi zwanger, maar die buik maakt me niet meer aantrekkelijk dan ik al was. Maar ook zeker niet minder.
Ik stel dat soort vragen dan ook maar beter niet.
Dat lijkt me heerlijk!! Al je oude broeken weer aan. Yeah!
Maar inderdaad wat je zegt.. Er groeit wel een wondertje in je buik.
Kan me goed voorstellen dat mannen het niks vinden. De mijne vind het ook niet sexy hoor.
Hij vind me wel mooi zwanger, maar die buik maakt me niet meer aantrekkelijk dan ik al was. Maar ook zeker niet minder.
Ik stel dat soort vragen dan ook maar beter niet.
donderdag 11 augustus 2016 om 13:56
quote:Tulpenbol_boterbloempje schreef op 11 augustus 2016 @ 13:48:
Zelfde verhaal hier. Mooi en fascinerend, dat wel. Maar sexy... Neuhhh dat niet. Aldus manlief
Ja dat dus!
Kan me ook niet echt voorstellen dat vrouwen hierdoor onzeker worden.
Heb haar proberen gerust te stellen dat dit normaal is, maar krijg het er niet in.
Als je het antwoord niet wilt horen, kun je er beter ook niet naar vragen.
Zelfde verhaal hier. Mooi en fascinerend, dat wel. Maar sexy... Neuhhh dat niet. Aldus manlief
Ja dat dus!
Kan me ook niet echt voorstellen dat vrouwen hierdoor onzeker worden.
Heb haar proberen gerust te stellen dat dit normaal is, maar krijg het er niet in.
Als je het antwoord niet wilt horen, kun je er beter ook niet naar vragen.
donderdag 11 augustus 2016 om 14:08
Mijn man vond mijn buik op zich niet sexy, maar hij vond mij wel nog steeds sexy. De rest van mijn lichaam was tijdens mijn zwangerschappen ook helemaal niet veranderd, daarom was ik zelf ook wel zeker over mijn lijf en dat scheelt ook.
Er zijn ook mannen die juist opgewonden raken van een zwangere buik, mannen die het een afknapper vinden en mannen die het gewoon mooi vinden omdat hun kind erin zit. Maar dat zou eigenlijk niet uit moeten maken als hij van je houdt.
Er zijn ook mannen die juist opgewonden raken van een zwangere buik, mannen die het een afknapper vinden en mannen die het gewoon mooi vinden omdat hun kind erin zit. Maar dat zou eigenlijk niet uit moeten maken als hij van je houdt.

donderdag 11 augustus 2016 om 14:16
Ik heb man eerst ook echt moeten overhalen om met mij te vrijen. Maar dat kwam ook doordat ik bij de eerste keer seks sinds de zwangerschap een beetje bloedde en hij dat enorm eng vond.
Hij is ontzettend bang dat hij mij of ons kind iets aandoet en seks gaat soms daardoor best knullig. Maar ik vind dat ook wel aandoenlijk en heel erg lief.
Hij is ontzettend bang dat hij mij of ons kind iets aandoet en seks gaat soms daardoor best knullig. Maar ik vind dat ook wel aandoenlijk en heel erg lief.

donderdag 11 augustus 2016 om 14:24