Dromen over een kindje

04-02-2013 15:02 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een groep meiden die dromen over/van een (tweede, derde, vierde) kindje, maar vanwege uiteenlopende redenen nog wachten tot het DE maand of HET jaar is om er voor te gaan.



Droom je ook van een kindje maar moet je ook nog wachten? Klets dan gezellig met ons mee !



Dit topic is vol, we hebben een nieuw deel!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Cheer!! je post is echt te grappig! Kan zo in de nieuwe OP!

Dat wordt trouwens al het 3de topic, want toen de 1e TO niet terug kwam en we een tabel wilde, hebben we (klaproos toch?!) deze aangemaakt.



Nod/mbd... Het is officieel 14 (of hoeveel het bij je cyclus dan ook is) dpo; days past ovulation.

Dus dan zeg je: ik zit nu op 10 dpo of op 15 dpo. Enz. Vind ik ook nog wel best klinken.



Ik ben er even wat minder de komende tijd, maar ga zeker m'n best doen om mee te lezen en te zwaaien enzo, maar voorlopig van mij geen monsterposts.



Tabel, mocht iemand tijd over hebben, mocht je van iemand niet weten of zij nog geschreven heeft onlangs, dan kun je (via de gewone site, niet via de mobiele site) op het vergrootglas/loepje klikken, bij de avatar. Dan kun je daar de datum en de topics vinden waarin diegene het laatst geschreven heeft.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Cheery, whaha, geweldig!



Druifje, ik test na mijn 1e miskraam vanaf 10 dagen na eisprong, dacht ik.....10 testjes negatief...en als ik niet ongesteld was geworden blijven testen.....



Bluum, monsterpost geslaagd.



Nearly, topic bejaarde



Cravings....nog niet. Denk wel dat ik iets wil maar wanneer ik het in mijn handen heb is dat het weer niet. Dat zit ik weer vol.



Janna, wanneer je tijd hebt kom je gewoon. Wij blijven hier wel



Bloem, ik schrijf daar ook niet meer. Hier zo veel gezelliger.



Sjalalaan, Thx... Oh spannend nog eventjes.
Alle reacties Link kopieren
Ladies,



Ik ga nu het nieuwe topic openen. Als jullie nogm dingen willen aanpassen ivm privacy, doe dat dan nu.

Janna vertelde me dat het na dat er een slotje op komt, je je posts niet meer kan aanpassen.



Zodra het nieuwe topic is geopend, zijn jullie daar allemaal van harte welkom!!



XX Cheery
Alle reacties Link kopieren
Whoosy, zou jij je gegevens nog willen doorgeven voor de tabel? Die heb ik namelijk niet.



Star, wil je ook in de tabel? Dat kun je ook later nog beslissen hoor.



Andere dames, nog aanpassingen? Ik heb wel al het eea verwerkt. Dus jullie kunnen ook straks kijken.
We hebben een nieuw topic!!!!!

KLIK!!!
Alle reacties Link kopieren
Yeah goed gedaan cheer!!!
Thnx Klaproos!
Test
Alle reacties Link kopieren
[quote]samendromen schreef op 04 februari 2013 @ 15:02:

Wij zijn een groep meiden die dromen over/van een (tweede, derde, vierde) kindje, maar vanwege uiteenlopende redenen nog wachten tot het DE maand of HET jaar is om er voor te gaan.



Droom je ook van een kindje maar moet je ook nog wachten? Klets dan gezellig met ons mee !



Let op: Wij zijn geen maand topic, de bedoeling is dat dit topic oneindig door kan blijven gaan en steeds doorgegeven gaat worden aan meiden die nog moeten wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven