Eerste kindje januari 2015

19-02-2015 20:41 1817 berichten
Wij schrijven over zwanger worden van ons eerste kindje.



We hebben de tabel weer geopend! Wie schrijft er nog meer mee? Je bent ook welkom als je NU pas start met zwanger proberen te worden!



NaamLeeftijdLeeftijd partnerN.O.D.RondeBijzonderhedenPierieliepiepielo882637 zwanger1UD: 16 oktoberZonnebloem902529 zwanger2UD: 2 decemberwitteparel2526 zwanger3UD: 5 januariHormonster19823232?4bbz april, bbz meiBloempje300273720 juni5Tinka23273611 juni3svd25253 juli4Sweet_85293328 juni3Skylark0130311 juni5Meid198925279 juni3ongeduldje12329336 mei3frambooz28337 juni4Hannepan86293010 juni5





inlog: zwangerwordenjanuari

w8w:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:45
Reden: Ww verwijderd
2.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo, geregeld! Kunnen we hier gezellig verder babbelen! Zonnebloem ik zet je erin hoor!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Hier gaan we verder schrijven.



De tabel is goed gelukt!
Yeah goed geregeld Bloempje300!!

He Abigail, zie dat wij echt gelijk lopen, hoe leuk!
Alle reacties Link kopieren
Zou je mij er ook in kunnen zetten bloempje? Snap niet helemaal hoe het werkt.



Ik 25, man 29, 1e ronde, 1e kindje, nod 25/02
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop vertellen als dat eenmaal zo ver is voor me te kunnen houden tot de 1e echo voor ouders. Werk en vrienden wil ik pas na 12 weken vertellen



Baas is denk ik dan niet super gelukkig, maar ach...wij wel!



Super fijn die tabel trouwens!
Ligt er denk ik aan wanneer ik uitgerekend ben hoe mijn werkgever reageert. Januari tot april is topdrukte bij ons en aangezien ik teamleider ben is die misschien minder blij. Wil wel proberen 4 dagen te blijven werken, mede omdat ik kostwinnaar ben...
Alle reacties Link kopieren
Oh thx bloempje!

Je had het al geschreven in je eerste post zag ik. Thx!
Alle reacties Link kopieren
@sweet: ik weet ook nog niet of ik minder wil gaan werken. Aan de ene kant zou ik 3 dagen ideaal vinden, maar aan de andere kant vind ik die extra centjes ook wel handig. Maar denk dat als er op mijn werk een mogelijkheid is minder te gaan werken zou ik dat wel gaan doen!

En de rest van de dames, willen jullie met een kleine erbij minder gaan werken?
Alle reacties Link kopieren
ja lekker overzichtelijk zo

Als je iets wil veranderen in de tabel (je nod, je leeftijd of je ronde of dat je zwanger bent) dan kan je inloggen en dan klik je op bericht wijzigen (het bovenste bericht met de tabel). Dan zie je allerlei tekens staan en dan zoek je je eigen naam op. Daaronder zie je dat ook de leeftijden en data staan, die je dan kan aanpassen. Let er wel op dat je verder niets weghaalt, want dan gaat het fout met de tabel (is natuurlijk wel weer te fixen).
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog niet of ik minder wil gaan werken. Ik denk het wel. Werk nu 36 uur in 4 dagen. Zou er denk ik wel 3 dagen van willen maken. Financieel kunnen we dat ook 'hebben', dus dat maakt het wel aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Minder werken zou ik wel fijn vinden, maar dat zit er denk ik niet in. Ik ken persoonlijk hier ook maar een iemand die parttime werkt, en dat die werkt in de horeca. Financieel zou het bij ons ook kunnen, dus wie weet als de mogelijkheid zich voordoet. Hoewel ik het ook erg fijn vind om zelf financieel ook goed bij te dragen.
Goed geregeld Bloempje!

Ik zou wel minder willen gaan werken, werk nu full time en zou dan maximaal 4 dagen willen werken!
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden! Nieuw topic en met tabel zie ik! Moet even alles terug gaan lezen, want ben er een paar dagen uit geweest... weet niet of jullie het leuk vinden als ik ook in de tabel nog kom...?
Alle reacties Link kopieren
O gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Pierie je bent van harte welkom in de tabel. Jij hoort ee toch ook bij!

Heb je je gegevens voor mij? Leeftijden, eventueel uitgerekende datum ?
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste: Bloempje, gefeliciteerd! Wat leuk dat je gaat trouwen!



Ten tweede: een beetje laat misschien, maar welkom frambooz en zonnebloem! :P Had ik nog niet gedaan, dus dat moest nog even...



Zag ook iets over een knaltest voorbij komen. Nou, die had ik dus ook! Zit ik lekker op de wc over een testje heen te plassen, komt er meteen een dikke, vette streep op die test te staan. Zo snel en duidelijk dat ik dus dacht dat die test helemaal niet klopte... Vandaar dat ik de volgende dag nog een test heb gedaan. Dit was zo'n digitale van ClearBlue. Ook hier kwam heel sneel "zwanger" in beeld te staan. Het duurde wel iets langer voor de test aangaf hoe lang dit dan zou zijn.



Voor de tabel zou het erg fijn zijn als jij het in wil vullen bloempje... Ik ben 26 en vriend is 37. Was de eerste ronde al raak, maar weet dus niet hoe ver ik nu precies ben. Dinsdag 24-2 heb ik mijn eerste afspraak bij de vk. Zou ergens in oktober uitgerekend zijn...



Verder heb ik vrij weinig last van de zwangerschap nu. Nog steeds pijnlijke borsten, last van maagzuur en heel snel moe. Moest vandaag een lange dag werken en ben nu ook best wel op. Merk ook wel dat ik wat sneller last krijg van mijn rug. Lijkt een hele lijst zo, maar het valt echt reuze mee. Helemaal niet misselijk of iets dergelijks. Heb trouwens wel meer last van afscheiding, maar dat schijnt heel normaal te zijn bij een zwangerschap. Je vagina is dan ook beter doorbloedt, waardoor je dus inderdaad meer afscheiding produceert.
Alle reacties Link kopieren
@svd; sorry als ik er helemaal overheen heb gelezen, maar ik zie dat je gisteren je nod had... Toevallig een testje gedaan?
Wauw pierie, gefeliciteerd!!!

Als ik het goed lees dus 1e ronde na pil? Geen natuurlijke menstruatie gehad? Super snel!
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet gehad... Kan het dus ook nog steeds niet helemaal geloven. Ik hoop dat er dinsdag iets te zien is op de echo, zodat ik zelf ook overtuigd word! Durf denk ik ook pas echt blij te zijn als ik de 12 weken heb gehaald... Hoop dat de tijd voorbij vliegt, want vind het nu toch wel erg lang duren...



Hebben jullie het trouwens ook dat als je een smiley toe wil voegen, het bericht geplaatst word?
Super speciaal hoor Pierie! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot de echo.. Geniet van deze periode!



Ik heb geen test gedaan, heb niet het gevoel dat ik zwanger ben.. Als ik na het weekend niet ongesteld ben, ga ik een testje wagen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor, svd! Ik zal voor je duimen! Ik voelde me op het moment van testen ook niet zwanger, maar 2 weken daarvoor wel. Voelde gewoon dat er iets anders was in mijn lichaam, maar toen was de test negatief. Waarschijnlijk gewoon te vroeg getest en veel te ongeduldig geweest. Nu voelde ik dus eigenlijk niks, maar vroeg me af waar mijn menstruatie bleef.
Wanneer was de test dan die negatief uitpakte?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ladies!



Als het mag wil ik me graag bij jullie aansluiten! Ik ben 32 vriendlief is 33.

Afgelopen maand 1 e ronde en nod is 25 februari. Nu voor het eerst een officiële echte poging! Super spannend, en kan net als jullie nergens anders meer aan denken. Ik denk echt van alles te voelen: pijnlijke borsten, krampen, huilen om alles... En daarna denk ik dat het toch nog niet zo zou zijn. Om echt gek van te worden!

Ik heb een cyclus van 26 dagen en soms 27 dagen en ben sinds oktober/ november gestopt met anticonceptie, toen deden we het netjes veilig.

Heb in het verleden 2 miskramen gehad, zwangerschappen door de anticonceptie heen. ( was met ex-vriend )

Zo... Dat was het in het kort!

Super leuk om al jullie verhalen te lezen en zelfs al een gelukkige in het midden!!!!
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Weet het niet meer precies, sweet... weet wel dat ik veel te vroeg heb getest, maar dat wist ik toen ook al wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven