Eerste onderzoeken bij gynaecoloog, wie ook?

21-06-2014 20:06 1516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meiden die in hetzelfde schuitje zitten? Dat het zwanger worden moeilijk gaat (en je nog niet weet waardoor)? Natuurlijk is iedereen die (inmiddels) wel weet waardoor het lastig gaat welkom om mee te schrijven!



naamwat infoEs1984maart 2013 miskraam, daarna niet meer zwanger geworden, reden onbekend dochtertje geboren!!! bp1984 pcos zwanger! esthertje na onderzoek blijkt alles goed komende 6 mnd zelf proberen halvemaan pcos zoontje geboren op 9 mei! nordic onregelmatige cyclus Zwanger!!! 2 januari uitgerekend. lotus meerdere miskramen zwanger! angel88 gestart januari 2014, nog niet zwanger starten met IUI snowy pcos gestart met promeva en clomid tasje reden onbekend start behandelingen in januari
Vandaag besloten om nog x te proberen met een verhoging van 25 ie.. deze hele ronde maar met 12.5 mogen ophogen. Dus nog even week proberen voordat we op vakantie gaan.
Alle reacties Link kopieren
Snowy wat klote zeg. Hopelijk helpt het.. klopt die zijn niet meer te gebruiken. Dus als ik neg test of ongesteld wordt ga ik gelijk naar ivf 3... heb even een paar shit dagen gehad.. donderdag morgen streep bloed in mijn ondergoed toen ik wakker werd.. gelukkig niets meer gehad maar is niet goed voor je vertrouwen... . Voel vanalles natuurlijk. Afgelopen dagen veel rugpijn en ook natuurlijk ongesteldheidskrampjes ! Maar ja je kan er niets van zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Tasje dat lijkt me ook echt schrikken.. Wanneer kun je testen?



Hoe gaat het met jou Snowy?
Alle reacties Link kopieren
Es ik mag woensdag testen.. emoties vliegen rond je oren.. soms betrap ik mezelf erop dat ik denk. Het is goed ik ben zwanger en momenten dat ik denk ongesteld te worden..

Jij al ongesteld geworden?
Alle reacties Link kopieren
Oh jee wat spannend! Nee helaas nog niet, de overstap op gewone melk loopt niet echt dus weet niet zo goed wat nu te doen.. Ze heeft natuurlijk nog melk nodig, maar was niet van plan haar 4 jaar borstvoeding te geven haha!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dip overwonnen. Met die koppijn erbij dagen lang raak je zo uitgeput..

Hier nog geen bloed .. was mijn toiletemmertje aanzet legen en zag mijn (sorry) inlegkruisje . Er zit echt maar een streep op echt niet veel. In mijn beleving was het meer.. maar het kan nog alle kanten op en dat weet ik maar al te goed.. Bij de eerste verse tp had ik op dag 12 licht bloed verlies op dag 13 donker bruin en op dag 14 zette het door!! Nu dus ook op dag 12. Heb last can mijn onderbuik bij tijden en vandaag erg veel last van mijn onderrug(veel gewandeld).. bij mijn 2de zwangerschap ook lage rugpijn in week 4 zeker na lopen. Maar ik heb de laatste tijd ook rugpijn als ik ongesteld moet worden... begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor. Stel je voor. Na die brief een dikke dip en vertrouwen weg en dan misschien toch zwanger. Ik durf er bij niet aan te denken...
Hier na geen vertouwen meer te hebben vandaag gewoon 2 eitjes van 11 en 13.5! Dus duimen draaien dat we voor de vakantie nog een iui hebben als ze zo doorgroeien
Oh en tasje super spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik weer

Vannacht licht gaan bloeden dus game over.. voor de vorm een test gedaan en ja hoor een duidelijke 2de steep. hoe kan dit nou.. zit bij het bloed slijm en had in mijn bekertje een stopseltje waarvan ik gelijk dacht dit is het geweest(wist ik nog niets van pos test)... vrees dat het mis is. Maar ik hou nog wel rekening mee dat het misschien toch goed is.. vanmiddag Z-H bellen en ik denk zelf dat ik het advies krijg om vandaag om morgen weer te testen... eindelijk die 2de streep en dan dit..

Gek genoeg ben ik wel blij want fout of goed er is eindelijk een innesteling geweest... hopen op een wonder
Wat spannend tasje! Maar een duidelijke streep is toch wel positief! Duim voor je dat alles goed zit! Lees wel vaker dat mensen toch bloeden rondom hun nod.

Voorzichtig gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Tasje, oh jee wat een spanning! Enerzijds positief vanwege de test, maar kan me je zorgen ook voorstellen wanneer je bloedverlies gehad hebt met daarbij een slijmprop. Wat heeft het ziekenhuis gezegd? HCG blijft enige tijd in je urine zitten, is dat ook zo met bloed? Anders kan ik me voorstellen dat je bloed moet laten prikken of binnenkort een echo.. ik hoop het zo!



En Snowy wat onverwachts positief! Spannend! Hoe is het nu?
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag uitslagen doorgebeld en behandelplan voor een zwangere. Stop de ustrogestanbolletjes en vitamine D bij de foliumzuur(is al). Over een week weer testen en doorbellen.. kan 2 kanten op gaan.. binnen 3 min stond de 2de streep er al.. ik denk wel dat ik tussendoor nog wel eens een test doe hoor. Ga niet tot volgende week woensdag wachten..
Wij hebben zaterdag onze 1e IUI gepland staan! Zondag lekker op vakantie!



Wat spannend allemaal tasje! Hoop echt een plakker voor je!
Alle reacties Link kopieren
dat is mooi Snowy.. lekker ontspannen op vakantie.. hopen op een mooi eindresultaat..
Ja hopen we ook op! Zaten wel meerdere eitjes dus kans op meerling zwangerschap als het raak gaat zijn. Sowieso 2 grote follikels. En 2 van 13 die heel miss ook nog mee kunnen gaan springen als we pech hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oja ook lekker onzeker.. haha..
Haha beete wel maar meestal springen ze pas vanaf 14mm.. dus stonden we voor de keus met evt meerling. Maar we nemen de gok. hoe groot is nou de kans dat er überhaupt 1tje bevrucht raakt. En tja zijn het er meer dan is het ook goed. We hebben er al moeite zat voor gedaan afgelopen jaar!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn en spannend Snowy! Daarna lekker op vakantie: genieten!
Komt goed!

Iui gehad dus nu alles klaar zetten voor de vakantie. Spreek jullie over een ruime week weer! Hopelijk heb je dan echt goed nieuws tasje!
Mooi, zal voor je duimen snowy!
En tasje voor jou ook, hopelijk geeft een echo je snel duidelijkheid
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik heb zojuist positief getest.. test was veel duidelijker..
Alle reacties Link kopieren
Tasje wat een goed nieuws!!!! GEFELICITEERD!!
Nogmaals gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Nog in onzekerheid!!. Vruchtzakje met iets erin maar net te meten 5.1 week en ik zou 6.3 weken moeten zijn.. (dat weten ze zeker ivm teeugplaatsing) de vraag is haalt ie zijn week in of is het toch weer mis.. die kans is erg aanwezig.. hou nog steeds vast aan het feit dat we wat hebben gezien en ik blijf hopen dat het geluk ook eens aan onze kant mag staan.... as maandag opnieuw een echo.. deze achtbaan van emotie is nog niet voorbij!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven