Eerste onderzoeken bij gynaecoloog, wie ook?

21-06-2014 20:06 1516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meiden die in hetzelfde schuitje zitten? Dat het zwanger worden moeilijk gaat (en je nog niet weet waardoor)? Natuurlijk is iedereen die (inmiddels) wel weet waardoor het lastig gaat welkom om mee te schrijven!



naamwat infoEs1984maart 2013 miskraam, daarna niet meer zwanger geworden, reden onbekend dochtertje geboren!!! bp1984 pcos zwanger! esthertje na onderzoek blijkt alles goed komende 6 mnd zelf proberen halvemaan pcos zoontje geboren op 9 mei! nordic onregelmatige cyclus Zwanger!!! 2 januari uitgerekend. lotus meerdere miskramen zwanger! angel88 gestart januari 2014, nog niet zwanger starten met IUI snowy pcos gestart met promeva en clomid tasje reden onbekend start behandelingen in januari
Ah nee toch wat een onzekerheid zeg! Hoop echt voor je dat alles oke is!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Tasje, wat moet die onzekerheid klote zijn zeg! Hoop ook dat het geluk aan jullie kant staat. Duimen!
Alle reacties Link kopieren
We hebben een gezien.. ik zag het gelijk..

De gyn had dat niet verwacht. Precies een week bijgegroeid. We lopen nog een week achter maar daar maakte ze zich niet zo druk om....
Wat een goed nieuws tasje! Hopelijk blijft het goed gaan!

Hier vandaag weer opnieuw starten met spuiten helaas weer ongesteld geworden van het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Snowy wat jammer... is het nog vol gehouden..

Gyn het het niet verwacht en zei nu met een kloppend hartje meer uit de gevarenzone...
Ja we moeten wel hè! Ff boos dat het niet gelukt is en dan maar weer door!

Wanneer krijg je de volgende echo?
Alle reacties Link kopieren
Yes Tasje, top nieuws!



Snowy, weer ongesteld :(. Balen!!! Wat goed dat je de knop weer om hebt weten te zetten..



Hier nog geen menstruatie helaas, ben sinds 3 dagen van de borstvoeding af dus ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi dat je gestopt bent es..

Snowy hoop dat je snel resultaat hebt..

Ik heb 6 dec weer een echo. Dit bewust gedaan want ik wilde even niet weer elke week in spanning zitten. Als het fout gaat nog dan kan ik er toch niet meer aan doen. Een ook eens niet zo'n staaf erin vind ik ook wel eens prettig . Mocht ik ongerust worden of mezelf bedenken dan mag ik eerder.
Alle reacties Link kopieren
Tasje hahaha die staaf is ook niet het allerleukste onderdeel he? Hoe voel je je?
Es hopelijk komt er nu snel iets op gang nu je helemaal gestopt bent met de borstvoeding!



Tasje snap ik ook wel met die spanning dat je ff wacht met de volgende echo! Als het fout gaat kun je er idd niets aan veranderen.
Tasje hoe is het met je?



En es ook bij jou alles nog rustig?



Ik mag vanavond alweer de Ovitrelle zetten en dan zondag weer een IUI. Wederom met 3 eitjes dit x.
Alle reacties Link kopieren
Hier alles nog steeds rustig.. Wachten het maar even af!



Succes vanavond en toi toi toi zondag!!!
@tasje: hoe was de echo?

@snowy: succes deze keer!

@es1984: hier nog steeds borstvoeding aan het geven, dat voelt wel goed, ik wil doorgaan totdat zoon 1 is. Gelukkig drinkt hij ook niet zo vaak meer, dat maakt het een stuk makkelijker. Zijn eerste jaar schiet alweer aardig op.

Wel alweer ongesteld geworden, dat was wel vreemd, maar voelt ook wel fijn dat alles nog werkt. Bij jou duurt het vast ook niet lang meer.
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws.. mooi kloppend hartje en 2 x zien spartelen .. 8.6 maar ze houdt nog steeds 9,3 aan dus een mooie inhaal slag gemaakt. 2,6 cm... uitgerekende datum(wordt misschien nog bijgesteld) 8 juli
Tasje wat fijn dat alles goed is!



Nordic fijn dat bij jullie alles goed gaat! En fijn dat de menstruatie weer op gang is, weet je idd dat het nog werkt. Wilde jullie ook nog een 2e kindje?
Alle reacties Link kopieren
Tasje blijft zo bijzonder! Lekker genieten hoor! Nordic, mooi streven hoor! Met minder voedingen wordt het echt makkelijker inderdaad. En fijn dat je weer een menstruatie hebt gehad hoor. Ik wacht nog!
Alle reacties Link kopieren
Even snel. Reageer morgen wat uitgebreider

Hier een geweldig goeie echo uitwendig gehad.. hartje klopte goed en was flink aan het bewegen . Hoofdje zag er goed uit geen vocht en de hersenhelften duidelijk te zien. Zelf geen bijzonderheden bij de hek maar daar moet ik de 27ste naar toe..

Voorlopig 11 juli uitgerekend dus nu nog maar 3 dagen achterstand.. nu mag iedereen het weten!!

Heb flink in de auto zitten huilen omdat het kwartje viel eat ik toch echt zwanger ben en dat het goed gaat

Klein egopost!!
Tasje wat een goed nieuws meid!
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Zo bijzonder!
Ik ben gewoon zwanger dames!!! Dikke streep!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Super nieuws zo voor de kerst!
Ja idd! Geen beter cadeau!

Nu jij nog zijn we met ze 3e samen zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Wat!!!!!!!!!!!!! Snowy lees ik het goed??????
Alle reacties Link kopieren
Had de post van jou gemist meid!!

Wat heerlijk.. gefeliciteerd.

Is het nieuws geland?
Ja is al wel redelijk geland! Hebben echt een paar uur met een flinke smile gezeten haha!

Morgen het zkh bellen voor de 1e echo spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven