Eind maart 2017 uitgerekend

01-08-2016 15:08 2706 berichten
NaamLeeftijd/leeftijd partnerUitgerekende datumOudere kinderenGeslachtGeboorte/bevallingKimJ2526/2522-03-20170Meisje31-03 bevallen van een dochter!Madiran29/3326-03-20173Verrassing13-03 bevallen van een zoon!Globetrotter9125/3024-03-20170VerrassingPurdey197738/4825-03-20170Verrassing09-04 bevallen van een dochter!Fruitsalad29/3523-03-20170Jongetje03-03 bevallen van een zoon!Pinnetje27/2725-03-20170Meisje28-03 bevallen van een dochter!Bosje1524/2829-03-20171Jongetje26-03 bevallen van een zoon!Schelp8728/2721-03-20170Verrassing23-03 bevallen van een dochter!Happymommy2727/2722-03-20171MeisjeVi00ltje-199026/2921-03-20170JongetjeZeeuwse8828/3327-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Sunshine24627/3023-03-20170Jongetje13-02 bevallen van een zoon!Procne29/3027-03-20170Meisje06-04 bevallen van een dochter!Ice-lady28/2824-03-20170Meisje16-03 bevallen van een dochter!Floortje198134/3801-04-20170Jongetje10-03 bevallen van een zoon!Wortelsap22/3327-03-20170Meisje28-02 bevallen van een dochter!Mama123429/2729-03-20171Jongetje06-03 bevallen van een zoon!Ingeow27/3126-03-20170Meisje20-03 bevallen van een dochter!Minichibi-201625/2518-03-20170JongetjeAirballoon8828/2717-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Mels12323/2723-03-20171MeisjeJazzie8432/3828-03-20171Meisje06-04 bevallen van een dochter!Nogablok?19-03-20171Jongetje27-03 bevallen van een zoon!Irmsz31/2829-03-20170Meisje02-04 bevallen van een dochter!Honingbijtje?20-03-20171Meisje03-04 bevallen van een dochter!
Ik ben ook zo benieuwd! Er komen nog een hoop meisjes aan he ? En nog wat verrassingen, ook leuk!



Grappig he Bosje dat je toch de vorige zwangerschap enigszins als leidraad ziet, maar dat zegt dan toch zo weinig. Ben benieuwd hoe dat bij jou gaat.
Alle reacties Link kopieren
De meiden laten inderdaad wel op zich wachten ja hahah ..
Carpe diem
Jaaa Ingeow ze is er! Van harte gefeliciteerd met Emma! Mooie naam hoor! Heel veel geluk en lekker genieten met elkaar.

Hopelijk slaat de AB snel aan en mogen jullie spoedig naar huis. Laat je nu maar lekker vertroetelen in het ziekenhuis
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met Emma!!

Lekker genieten met elkaar!

Wie zal de volgende zijn??
Inge: hoe gaat het met jullie? Mogen jullie naar huis of nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Er gebeurt vrij weinig vandaag op t forum, is iedereen aan het bevallen?



Vandaag veel menstruatie achtige krampen gehad, nu ook het gevoel dat ze iets lager ligt, maar dat is vast meer in mijn hoofd dan in het echt, ook meer druk op mn blaas, dus wie weet.

Net nog heerlijk baantjes getrokken in het zwembad, alleen daarna aankleden is altijd zo vermoeiend. Ik ben nu wel Heel nieuwsgierig nu de datum zo dichtbij komt, wanneer het gaat gebeuren, hoe en om dan onze kleine meid te zien. Ik heb nog geen haast, en ik kom mijn dagen nog prima door, alleen die onwetendheid en nieuwsgierigheid speelt wel erg mee.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha hier nog geen bevalling.

Wel weer buikpijn en rugpijn..

Maar heb al gemerkt dat het helemaal niks zegt dus we wachten maar weer af..

Ook om de haverklap naar het toilet..



Ja die nieuwsgierigheid en ontwetendheid is hier ook..
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Nog wat gaan rommelen vannacht bij iemand?

Hier gaat alles goed, ik herstel prima, Emma is een heerlijke vetklep die niet wil stoppen met eten. Einde vd ochtend horen we of we naar huis mogen, maar vooralsnog ziet het er goed uit.



Nieuwe (en oude) mama's; hoe doen jullie het thuis met slapen? Meteen op eigen kamertje, ook 's nachts?

Hebben een ledikantje gekocht maar die past er bij ons niet bij, misschien eerste dagen in wandelwagen laten slapen tussen de voedingen in de nacht?
Alle reacties Link kopieren
Ingeow: wij hebben Jens naast ons in een wiegje slapen. Geen idee voor hoe lang, denk zo lang er 's nachts nog moeten voeden en zeker zolang ik BV geef. Dat probeer ik in ieder geval 3 maanden tot ik weer aan het werk ga. Kan me ook niet voorstellen dat ik hem nu al niet meer naast me zou hebben liggen. Vind dat toch nog wel een fijn idee. Maar uiteindelijk gaat hij natuurlijk wel naar zijn eigen kamer.
Het wiegje staat hier naast me, opgemaakt maar nog zonder baby erin. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden! Onze oudste heeft 3,5 maand bij ons gelegen in verband met nachtvoedingen. Daarna merkten we dat hij onrustig werd van ons gedraai en is hij naar zijn eigen kamer gegaan. Ging heel natuurlijk en geleidelijk eigenlijk. Ik vond het de eerste weken fijn dat ik de kamer niet uit hoefde s nachts.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat er ook een wiegje naast ons bed en helaaasss ook nog zonder baby.



Gisteren controle gehad, alles was prima. Beetje jammer is dat het kindje nog steeds niet volledig is ingedaald. (39+2 weken) dus mochten de vliezen breken moet ik plat en bellen! De vk zei dat het nog weleens 3 weken kan gaan duren... de meeste bevallen (van eerste kind) tussen de 40 en 41 weken. En bij 41 weken gaan ze pas strippen, als ik dat zou willen en als er eerder niets op doet.

Dus we gaan weer verder met wachten...
We hebben hier een ikea-hack aanschuifbedje voor de eerste maanden. Rooming-in wordt aangeraden en qua nachten is het ook veel relaxter zo. Hier veel krampen maar lijkt vooral op de darmen te slaan en niet op de baby.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook nog een leeg wiegje naast ons bed staan. Voor straks de bedoeling om de baby de eerste tijd hierin te laten slapen om daarna over te gaan op het ledikantje in haar eigen kinderkamertje. Lijkt me vooral snachts erg fijn om haar bij me te hebben, vooral ook met borstvoeding dat ik in ieder geval in m'n bed kan blijven.



Ik heb afgelopen dinsdag controle gehad en is mij de vraag voorgelegd of ik de volgende keer gestript wil worden (als het kan tenminste)... Ben dan over de 40 weken, dus dan zou het mogen. Maar ik twijfel nog een beetje... Zouden jullie gestript willen worden of wachten jullie gewoon tot 42 weken af??
Alle reacties Link kopieren
Zodra ik gestript kan worden dan laat ik dat doen. Wel apart om te lezen dat ze het overal weer anders doen. Bij de ene al met 40 weken en tegen mij zeiden ze bij 41 weken..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met mijn verloskundige besproken dat ze bij de volgende afspraak (woensdag, dan ben ik 40+2) gaat proberen te strippen. Als dat niet zou werken, was het volgens haar toch wel verstandig om met 41 weken in te leiden.

Nou hoop ik maar gewoon dat mevrouw ruim voor die tijd al besluit geboren te willen worden, maar ik ben wel blij dat mijn vk het niet per se tot 42 weken wil rekken.



Wij hebben trouwens een co-sleeper naast ons bed staan en een ledikant op de babykamer. Mijn plan is om de baby voorlopig 's nachts op onze kamer te laten slapen, maar overdag al op haar eigen kamer, zodat ze daar meteen aan kan wennen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wiegje in onze slaapkamer , hier kan het niet anders ( omdat we geen extra kamer hebben). Hopelijk heel snel verhuizen.. Al vind ik het lekker dat ze bij ons op de kamer slaapt ik hoop wel dat het goed gaat..



Ik moet straks naar de vk , zodra er gestript kan worden mogen ze dat meteen doen want ben het zo zat. En dat weten ze daar ook dus hoop niet dat ze me heel lang door laten lopen.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een wiegje naast het bed voor de eerste weken / maanden, toch wel fijn met voeding en fijn idee dat ze nog wat dichterbij ons is snachts



Vwb strippen, ik heb vanmiddag controle en dan gaan ze proberen te strippen. Of in ieder geval die keus heb ik. Ik ga het wel doen hoor, morgen alweer 41 weken en ben er gewoon klaar mee.. altijd nog liever strippen dan inleiden hopelijk heb ik al wel 1cm anders kan het niet
Alle reacties Link kopieren
Inge, nog van harte met jullie Emma! Heerlijk dat ze er is en fijn dat je zo opknapt!



Madiran bij jou klinkt het ook allemaal gied, wat fijn zeg. Lekker genieten van je mannetje.



Hier ook nog een lege wieg, 40+4 nu. Hier ook een vk die niet voor 41 weken stript, ze gaf aan dat uit onderzoek blijkt dat het voor 41 weken geen bevalling oplevert. Wel harde buiken en slapeloze nachten, maar geen bevalling zei ze. Dus daar ga ik dan maar vanuit.. volgende week weer een afspraak en danst ik wel gestript worden of verwijzing naar het ziekenhuis. Maar daar sta ik ook niet echt om te springen hoor... zo lastig. Hoop nog steeds dat ie vanzelf komt, maar voel nog helemaal niks. Best frustrerend!!



Succes bij de vk kim, ben benieuwd of ze gaan strippen!
Hier een co sleeper naast me. Heel fijn, ik hoef alleen mezelf omhoog te heisen, baby erbij, even drinken en ik schuif hem weer opzjj. (Oke dit is dus het meest rooskleurige scenario he, in de praktijk gaat ie in zijn cosleeper nog miepen en zit ik tussen 1.30 en 3.30 gewoon met hem rechtop in bed). Maar goed, op zijn eigen kamer komt over een paar maanden wel.



Fijn dat het zo goed gaat Inge! En heerlijk dat ze goed eet en al zo lekker gewicht heeft, kun je snel buiten vh mooie weer genieten.



Pinnetj÷: ik zou het wel doen dat strippen. Als er al iets verweking en ontsluiting is. Bij mijn oudste stripten ze bij 1 cm ontsluiting om 11 uur en om 21 is ze geboren (met 41.5). Baat t niet dan schaadt t niet (al doet t wel pijn).
Alle reacties Link kopieren
Bedje: wij hebben oudste twee weken in reiswieg naast bed gehad. Daarna in eigen kamer, want we werden helemaal gestresst van haar gesnuif en geluidjes s nachts. Ha ha. Voeden in bed vond ik helemaal niks dus veel liever in de stoel in haar kamertje, bovendien poepte ze tijdens de babyvoeding drie keer dus commode was ook wel praktisch om bij de hand te hebben. We hadden wel een babyfoon met camera die heel scherp stond afgesteld en bij minste of geringste geluidje aan sprong, waar ik meteen wakker van werd. Denk dat we het nu vergelijkbaar gaan doen.
Spannend airballon en kim, hoop dat het strippen kan en wat oplevert! Nogablok: wie weet red je volg week niet.. hoop dat hij zich gauw aandient!
Alle reacties Link kopieren
Hier kon het strippen ze heeft der hoofdje aan kunnen raken dus ze ligt echt al heel diep..

Nou kom maar op kleine meid..



Bij jou ook gelukt airballoon ?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Fijn Kim!! Deed het pijn? Geen idee hoe dat gaat.. hopelijk werkt het! Voel je al wat?? Haha nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog alles rustig, 40+2 vandaag. Wij vinden het super spannend, op s avonds voorweeen en veel harde buiken na nog geen aanhoudende lichamelijke activiteit. Aanstaande maandagmiddag weer een afspraak (dan 40+6) en dan gaat de verloskundige onderzoeken of er al verweking of hopelijk ontsluiting is. Als het kan mag ik dan gestript worden.



Sterkte iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas, baarmoedermond was nog niet helemaal rijp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven