Eind maart 2017 uitgerekend

01-08-2016 15:08 2706 berichten
NaamLeeftijd/leeftijd partnerUitgerekende datumOudere kinderenGeslachtGeboorte/bevallingKimJ2526/2522-03-20170Meisje31-03 bevallen van een dochter!Madiran29/3326-03-20173Verrassing13-03 bevallen van een zoon!Globetrotter9125/3024-03-20170VerrassingPurdey197738/4825-03-20170Verrassing09-04 bevallen van een dochter!Fruitsalad29/3523-03-20170Jongetje03-03 bevallen van een zoon!Pinnetje27/2725-03-20170Meisje28-03 bevallen van een dochter!Bosje1524/2829-03-20171Jongetje26-03 bevallen van een zoon!Schelp8728/2721-03-20170Verrassing23-03 bevallen van een dochter!Happymommy2727/2722-03-20171MeisjeVi00ltje-199026/2921-03-20170JongetjeZeeuwse8828/3327-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Sunshine24627/3023-03-20170Jongetje13-02 bevallen van een zoon!Procne29/3027-03-20170Meisje06-04 bevallen van een dochter!Ice-lady28/2824-03-20170Meisje16-03 bevallen van een dochter!Floortje198134/3801-04-20170Jongetje10-03 bevallen van een zoon!Wortelsap22/3327-03-20170Meisje28-02 bevallen van een dochter!Mama123429/2729-03-20171Jongetje06-03 bevallen van een zoon!Ingeow27/3126-03-20170Meisje20-03 bevallen van een dochter!Minichibi-201625/2518-03-20170JongetjeAirballoon8828/2717-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Mels12323/2723-03-20171MeisjeJazzie8432/3828-03-20171Meisje06-04 bevallen van een dochter!Nogablok?19-03-20171Jongetje27-03 bevallen van een zoon!Irmsz31/2829-03-20170Meisje02-04 bevallen van een dochter!Honingbijtje?20-03-20171Meisje03-04 bevallen van een dochter!
Alle reacties Link kopieren
Als je ooit een spiraal hebt gehad dan is dit veel minder erg.. ( daar van viel ik bijna flauw)

Het is niet fijn en het voelt ook niet prettig maar het was bij mij maar heel even..

Weet niet of je ooit een spiraal of inwendig onderzoek hebt gehad ?

Maar ik las dat heel veel vrouwen zeggen dat het echt vreselijk pijnlijk is en ze het nooit meer zouden doen maar ook vrouwen die zeggen dat ze het zo nog een keer zouden doen.

Het is dus maar net hoe gevoelig het is..



Ja ik heb nu wel krampen maar die had ik ervoor ook .. dus we wachten het nog even af
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Wat balen airballoon !



Spannend viooltje hopelijk is strippen helemaal niet nodig..



Vk zei net we moeten ze gewoon een flink toespreken dat het prachtig weer is om te komen
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Nee he, balen airballoon! Hopelijk komt baby gewoon vanzelf en gauw.



Viooltje ook spannend voor jou dus, echt lastig he dat afwachten.



Ik heb geen spiraal gehad of onderzoek, dus ben heel benieuwd hoe het zal zijn. Eng dat je bijna flauwviel van een spiraaltje, bah! Doet dan ook echt wel zeer dus. Heb er al wel een keer een baby uitgeperst hahaha. Ben erg benieuwd of de bevalling nu gaat beginnen, ik hoop het zo voor je!!!
Alle reacties Link kopieren
Dan is dit peanuts voor jou
Carpe diem
Oooh balen airballoon! Hopelijk komt er toch wat actie nu er gevoeld is.



Fijn Kim!hoever ben je nu? Ben benieuwd of het helpt en jullie dit weekend met zijn 3en zijn!



Nogablok: bij mijn oudste vond ik het strippen en toucheren echt heel pijnlijk (ook wel deels psychisch want vond al dat inwendige gedoe echt vreselijk naar). Maar vorige week merkte ik niet eens dat de gyn aan t toucheren was ( ). Kan alle kanten op, hoop dat t jou meevalt (of strippen niet nodig is ).
Ooo Nogablok je hebt natuurlijk al een kind. Dan merk je er niets meer van hoor! Is allemaal al zo uitgerekt
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 40 + 1.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hier eerste ook zes maand op kamer gehad in verband voedingen en ook tweede zal de eerste tijd in de wieg ernaast gaan



Spannend meiden,hoop dat jullie ook snel je kleintje in de armen hebben!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha madiran, heerlijk zulke opmerkingen. Maakt me weer aan het lachen. Wel een geruststellende gedachte voor als ze het straks wel gaan doen. Denk dat ik dan wel een poging die in de hoop een inleiding te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Kim! Wie weet gaat het heel snel! Spannend! Hou ons maar weer op de hoogte, net als Ingeow "gewoon" tijdens de bevalling!



En airballoon, balen! Hopelijk komt het dan stiekem toch snel vanzelf. Ik duim voor je!
En Kim? Verergeren de krampen al? Zit er al regelmaat in? Ik ben zo benieuwd of je de volgende bent!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik houd jullie zeker op de hoogte



Nee er gebeurd vrij weinig eigenlijk , voelt niet anders dan anders
Carpe diem
Hmm, spannend! We wachten af
Alle reacties Link kopieren
Duurt lang....
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Over bedje naast het bed. Wij hebben een ledikant naast ons bed klaar staan. Maar ook een bedje in de babykamer. We hopen dat ons beebje in de nacht bij ons slaapt en overdag evt in haar/zijn eigen kamer. Voor de komende 3 maanden...

Ik ben nu 39 + 5. Gisteren bij de VK was alles weer goed en ons beebje is toch wat verder ingedaald. Bijna vast, gelukkig.

Ik hou vocht vast, ik slaap veel en ik voel me redelijk nutteloos maar ons beebje mag gerust nog wel blijven zitten. Ik ben het nog niet beu.

Volgens mij zei Schelp het ook; ons kindje komt ook van ICSI.
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter slaapt op haar eigen kamer daar slaapt ze het lekkerst, ze is erg makkelijk, overdag komt ze ongeveer om de 3 uur, savonds na de laatste fles zit er ongeveer 4 uur tussen en na de nachtfles weer, ze slaapt prima snachts en is overdag tussendoor wat wakker. Er werd mij verteld dat te vroeg geboren kindjes niet goed tegen prikkels kunnen maar ook daar merk ik niets van, of er nu kraambezoek is, we met de auto weggaan of niets doen het maakt haat allemaal niets uit haha.



Ze groeit nu bijna uit maat 44, 3 april weer wegen bij het cb. Zaterdag gaan man en ik voor het eerst weer samen weg en dochter gaat naar oma toe, wij gaan iets leuks doen voor mijn verjaardag
Alle reacties Link kopieren
purdey ik ben jaloers ! Ik wil ook veel slapen maar dat lukt totaal niet haha



wortelsap wat fijn dat de kleine het zo goed doet ! Klinkt als de ideale baby

Lekker dat jullie zaterdag samen weggaan , lekker van genieten.
Carpe diem
Wortelsap: dat klinkt zalig zeg. Die 4 uur ook s nachts. Hier overdag elke 3 uur maar vanaf 23 uur wil meneer elke 2 uur eten. Ben blij als ie dat ook een beetje gaat rekken. Leuk, een dagje samen weg!!



Kim: en ? Nog iets gemerkt vh strippen? Wordt tijd dat het hier drukker wordt midden in de nacht :p
Alle reacties Link kopieren
Haha, allemaal voedende dames! Leuk.

Oh, een dagje samen weg, wat heerlijk. Ben benieuwd wanneer wij dat voor het eerst weer gaan doen.



En Kim: hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Het was flink aan het rommelen maar nu gebeurd er vrij weinig.

Ben bang dat het niets heeft uitgehaald
Carpe diem
Oo, dat gerommel.is dan wel heel vermoeiend als het niets doet. :( En dan na t weekend weer controle? Je leest wel veel dat strippen pas werkt na 41 wk he ? Balen joh!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Kim, had zo gehoopt voor je dat je aan de gang zou gaan! Misschien kunnen ze het over een paar dagen herhalen idd?



Hier moet ik vandaag of maandag naar het ziekenhuis voor extra controle op vruchtwater en ctg enzo.. dinsdag weer een afspraak staan om.te kijken of er dan wel gestript kan worden. Baalde gisteren zo erg dat het nog niet kon! Had iets teveel m'n hoop erop gevestigd denk ik ach ja, nu al een eigenwijs dametje
Alle reacties Link kopieren
Trouwens wel gezellig die voedende dames snachts, over een weekje wordt er met name snachts geforumd hier hihi
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk wortelsap! Klinkt echt heel fijn.



Kim, balen dat het erop lijkt dat het is gestopt. Hoop dat het toch nog verder gaat, daar gaan we voor hoor! Klaar met dat wachten haha.



Snap dat je flink baalde airballoon, helemaal omdat je je er dan op instelt. Als je het dan laat bezinken gaat het vaak wel weer. Ben benieuwd wanneer je naar het ziekenhuis moet en hoop dat alles goed is.



Wat laten ze lang op zich wachten he. Soms denk ik hij komt helemaal niet meer
Alle reacties Link kopieren
Nee heb donderdag pas weer controle.

Je leest het inderdaad veel, maar ook verhalen dat het wel is gelukt.



airballoon hoop dat strippen helemaal niet nodig is voor je en je het weekend een baby in je armen hebt

( hoop ik voor alle dames trouwens haha )
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven