Eind maart 2017 uitgerekend

01-08-2016 15:08 2706 berichten
NaamLeeftijd/leeftijd partnerUitgerekende datumOudere kinderenGeslachtGeboorte/bevallingKimJ2526/2522-03-20170Meisje31-03 bevallen van een dochter!Madiran29/3326-03-20173Verrassing13-03 bevallen van een zoon!Globetrotter9125/3024-03-20170VerrassingPurdey197738/4825-03-20170Verrassing09-04 bevallen van een dochter!Fruitsalad29/3523-03-20170Jongetje03-03 bevallen van een zoon!Pinnetje27/2725-03-20170Meisje28-03 bevallen van een dochter!Bosje1524/2829-03-20171Jongetje26-03 bevallen van een zoon!Schelp8728/2721-03-20170Verrassing23-03 bevallen van een dochter!Happymommy2727/2722-03-20171MeisjeVi00ltje-199026/2921-03-20170JongetjeZeeuwse8828/3327-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Sunshine24627/3023-03-20170Jongetje13-02 bevallen van een zoon!Procne29/3027-03-20170Meisje06-04 bevallen van een dochter!Ice-lady28/2824-03-20170Meisje16-03 bevallen van een dochter!Floortje198134/3801-04-20170Jongetje10-03 bevallen van een zoon!Wortelsap22/3327-03-20170Meisje28-02 bevallen van een dochter!Mama123429/2729-03-20171Jongetje06-03 bevallen van een zoon!Ingeow27/3126-03-20170Meisje20-03 bevallen van een dochter!Minichibi-201625/2518-03-20170JongetjeAirballoon8828/2717-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Mels12323/2723-03-20171MeisjeJazzie8432/3828-03-20171Meisje06-04 bevallen van een dochter!Nogablok?19-03-20171Jongetje27-03 bevallen van een zoon!Irmsz31/2829-03-20170Meisje02-04 bevallen van een dochter!Honingbijtje?20-03-20171Meisje03-04 bevallen van een dochter!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn allemaal mensen die me appen dat ze voelen dat het dit weekend gaat gebeuren

Ook mensen die ik normaal gesproken niet eens spreek haha

Voelt zo gek
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Sunshine, wat heftig allemaal. Hele dikke knuffel voor jou! Wat een heftige start zeg. Zet hem op, je kan het!!!



Kim, nou dan moet het wel!!! Ik ga voor je duimen
Alle reacties Link kopieren
Heftig sunshine, kan me voorstellen dat je snakt naar wat rust en regelmaat. Zul je net zien dat je zo'n gekke uitzondering bent. Hoop dat jullie snel wat meer kunnen genieten en in rustiger vaarwater komen. Sterkte met je schoonvader!



Wij zijn net terug uit het ziekenhuis, ctg was perfect en echo zag er prima uit. Heb blijkbaar meer dan genoeg vruchtwater en dametje daarbinnen was nog vrolijk aan het bewegen. De laatste schatting is nu 2800 gram, een bescheiden kindje



We mochten kiezen voor inleiden maar dat heeft niet mijn voorkeur. Dus we hebben besloten het weekend aan te kijken en maandag hebben we weer opnieuw controle in het ziekenhuis en dan gaan we alles weer opnieuw bekijken! Vind het een fijne geruststelling en wil voor haar nog best eventjes wachten of ze zelf tevoorschijn komt zolang ze het goed heeft vind ik alles best!
Alle reacties Link kopieren
Sunshine: sterkte meis. Klinkt heel heftig en onrustig allemaal. Juist datgene wat nu echt niet fijn is. Kan me voorstellen dat je snakt naar regelmaat en rust. Ik hoop dat het je heel snel gegund is!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Schelp! Nu lekker bijkomen en genieten! Floor heeft ook bij ons op 't lijstje gestaan



En Sunshine hopen op snel betere tijden



Wij zijn intussen thuis en hebben fijne kraamzorg. Eerste nacht alleen verliep niet slecht, hopen dat t zo blijft!
Alle reacties Link kopieren
airballoon fijn dat de controle goed was !

Jullie meisje zit dus nog wel even goed.



ingeow fijn dat jullie thuis zijn ! Ik hoop voor jullie ook dat het zo blijft.

Lekker genieten , mooie weer komt eraan



Ik dacht dat ik m'n slijmprop al was verloren maar dat was dus blijkbaar niet zo en ben net weer een groot deel ervan verloren.

Nu ook weer flinke buikpijn.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Spannend Kim! Zou iedereen dan toch gelijk krijgen....? Dan wordt het een prachtig weekend voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
I hope so
Carpe diem
Schelp, jaaa je bent bevallen! Van harte gefeliciteerd met Floor Lieve! Geniet lekker van elkaar!



Sunshine, heftig hoor, doe rustig aan en take care! Hopelijk breken er snel rustiger tijden voor jullie aan.

Hier ook ups en downs, de ene dag verloopt alles heel soepeltjes naar m'n gevoel en vandaag bijvoorbeeld drinkt hij minder goed en net heeft het heel lang geduurd voordat we hem in slaap kregen. Hij bleef maar huilen, zo zielig. Maargoed, dat hoort er wel bij denk ik.



Kim, hopelijk mogen jullie je babietje snel in jullie armen sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Schelp met Floor, fijn voor jullie dat ze er is, geniet er van.



Sunshine, hopelijk mag alles bij jullie ook snel "normaal" gaan.



Kim, het zal vast niet meer lang gaan duren nu! Ik hoop het voor je!



Ingeow, fijn dat jullie weer thuis zijn!
Alle reacties Link kopieren
Inge, fijn dat jullie thuis zijn! En fijn dat de kraamhulp leuk is.



Airballoon, ik snap je keuze om af te wachten. Had ik ook gedaan. Inderdaad, zo lang de baby's het fijn en goed hebben dan zitten ze prima. Dat zou natuurlijk anders zijn als ze het niet goed zouden hebben. Onze baby's komen er hoe dan ook uit! Ondertussen duurt het wel gewoon lang haha. Alles voor de baby.



Kim, spannend zeg!!! Hoop zo dat het doorzet! Hoe voel je je nu?
Alle reacties Link kopieren
Tja hoe voel ik me haha

Ze is echt heel erg druk en bewegelijk , continue steken in m'n vagina

En krampen in m'n buik, last van m'n rug..





Maar het voelt niet echt heel erg anders dan de afgelopen week..
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het, die steken zijn echt gemeen he. Heb het ook heel erg bij opstaan, heb jij dat ook? En heeeeeeeel vaak plassen!
Alle reacties Link kopieren
Ja heel erg gemeen .. Ja ook bij het opstaan.

Haha moet er snachts vaak wel 6 x uit om te plassen

Je zou toch denken dat er op een gegeven moment niks meer in die blaas kan zitten maar niets is minder waar
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat denk ik ook steeds maar nee hoor. Soms ga ik naar de wc, dan ga ik 5 minuten op de bank zitten en dan moet ik weer. Echt bizar! Misschien komende nacht??? Ik denk hier niet, maar misschien bij jou wel! Hoe dan ook succes vannacht, met bevallen of met in en uit bed gaan haha
Alle reacties Link kopieren
Van harte schelp!



Wacht maar tot jullie bevallen zijn en al het vocht komt eruit, ik wist niet dat je zoveel (vooral heel veel en vaak) kon plassen en ook nog eens enorm veel zweten in bed, dat heb ik nu Nogsteeds helaas ik hoop dat het over gaat heb net weer mijn shirt verschoont
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht straks dat d'r luier niet goed zat want m'n shirt was helemaal nat aan een kant terwijl ze er op lag.

Maar ze lag met d'r hand op m'n tepel. Hallo lektieten
Hahaha ja al dat vocht he jongens, jemig. Wel fijn voor de weegschaal,maar ik zweet me ook met vlagen helemaal de blubber. En dan nog lektieten. O en het vloeien was al voorbij maar deze week met kind ophalen van school en een beetje te druk zijn weer helemaal terug. Pff wat kun je je dan charmant voelen he.



Inge: hoe gaat het nu? Leuke kraamhulp? Voeding is dus goed op gang zo te lezen
Alle reacties Link kopieren
Och ja, dat vloeien... wist ik veel dat dat erbij hoorde. Kijk er alweer naar uit... überhaupt naar de wc gaan. Zal er nu nog maar even van genieten dat het normaal kan hahaha. Hier nog geen baby te bekennen!
Alle reacties Link kopieren


Er staat ons nog wat te wachten dus hahaha .



Zweten doe ik nu zoiezo al heel erg , als ik me ook maar iets inspan dan gutst het zweet van me af.. Ook in bed zweet ik me kapot..

Terwijl ik dat echt nooit had, zo vervelend..



Hier ook nog geen baby te bekennen.

Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ahh jammer Kim, had het echt gehoopt! Ik heb sinds vandaag ineens continue pijn aan de linkerkant van m'n onderbuik, richting m'n lies. Geen idee wat dat nou weer is. Irritant dat zweten, heb ik (nog) geen last van.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Kim! Wel zelfde gevoel nog?

Zie dat er nu al 12 baby's op zich laten wachten! Hop dames, spring eens heen en weer...of wellicht zijn er weer wat bezig ondertussen.



Kraamhulp is fijn, oudere vrouw dus die weet van wanten en stuurt me ook naar bed. BV gaat goed, ze is weer bijna op geboortegewicht, spekkie! Vannacht 2x wakker geworden omdat ze honger had en daarna direct weer slapen. Dus wij ook steeds 2,5u achter elkaar.

Vloeien valt gelukkig mee, in zkh eerst die wannebe pampers aangehad maar sinds thuis beetje maandverband.
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren een stukje van mijn slijmprop verloren, dacht ik. En nu vandaag weer... nu weet ik het zeker omdat t veel meer is.

Ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar stiekem vind ik het toch spannend!



Succes Kim! En de andere dames die misschien al wel begonnen zijn....
Oeh spannend Zeeuwse! Ik ben de afgelopen week ook 2 keer een deel verloren, maar er is hier nog weinig aan de hand.



Hoe is het met jullie mini-chibi en mels? Jullie hebben sinds oktober/november al niet meer meegeschreven namelijk..
Alle reacties Link kopieren
Vervelend die pijn nogablok! Hopelijk ben je er nu weer vanaf ?



ingeow fijn dat jullie een leuke kraamhulp hebben en de bv goed gaat.

En wat heerlijk dat ze gelijk weer slaapt na een voeding hopelijk blijft dit zo



zeeuwse spannend , helaas zegt het alleen niks . Ik verlies al weken delen ervan..



Hier nog steeds niks bijzonders , erg druk geweest net dus nu weer rustig aan op de bank hangen .. Nog geen krampen gehad dus we wachten maar weer af..
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven