Ervaringen babypark kesteren?

06-11-2011 21:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de eerste weken zwangerschap en volop genieten komt nu wel het besef dat er ook wat geregeld moet worden zoals o.à. De babykamer.



Nu heb ik iets moois gezien bij babypark kesteren en vraag ik mij af of er mensen zijn met ervaring met dit bedrijf en hoe de service en prijs/kwaliteitsverhouding is.



Hoor graag.
Alle reacties Link kopieren
En wat dacht je van iets originelers wat ook aanzienlijk goedkoper is? Ga eens kijken bij de kringloop, staat bomvol met baby-kamers (en hele uitzetten, badjes, tummietubs, boxen, maxixosi's, bedenk het maar) voor weinig. Mooi lakken, en je houdt heel veel geld over.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Tja Fame..... De ouders willen het cadeau doen dus wil wel voor iets nieuws gaan.
Alle reacties Link kopieren
Prima zaak als je alles nieuw wilt. Groot, uitgebreid, deskundig. 5 jr geleden (en nu vast ook nog) ging er iemand van het personeel mee de hele zaak door om bij alles van je lijst de opties uit te leggen, te demonstreren en de bestellijst in te vullen. Ik heb er toen met mijn man en moeder een "dagje uit" van gemaakt. De hele basisuitzet in 1x binnen. Wel duur inderdaad. De extra's voor de kinderen die erna kwamen heb ik goedkoper op de kop getikt. Maar dan ben je dus per item meer tijd kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bijnamoeder1984 schreef op 06 november 2011 @ 21:50:

Tja Fame..... De ouders willen het cadeau doen dus wil wel voor iets nieuws gaan.Was bij mij ook de aanleiding: we kregen een nieuwe kinderwagen cadeau van mijn ouders. Dan hebben ze daar dus alle keuzes uitgestald staan inclusief nagemaakt straatje waar je kan uitproberen meen ik me te herinneren.
Alle reacties Link kopieren
quote:bijnamoeder1984 schreef op 06 november 2011 @ 21:50:

Tja Fame..... De ouders willen het cadeau doen dus wil wel voor iets nieuws gaan.Omdat ze het kado doen moet het duur zijn dus. Ik zou het (maar dat is persoonlijk) veel leuker vinden als mijn vader dan de meubeltjes op zou leuken en mijn moeder de gordijntjes e.d. zou naaien. Is voor mij veel waardevoller dan een pak geld uitgeven. Je hebt geen idee hoe snel zo'n kindje er uit is gegroeid. Je kan het natuurlijk altijd nog bij ze in de groep gooien. Zo van, nou pap en mam, ik heb nu een mooie retro babykamer gevonden voor weinig. Maar ik zou het geweldig vinden als jullie deze voor baby pimpen. (Trek het je niet aan, maar ik vind de prijzen die worden gerekend voor zoiets onbenulligs als een bedje en een commode en de rest echt te belachelijk voor woorden...... dus misschien breng ik je wel op een idee )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als je gaat: vergeet aan het eind niet om korting te vragen! Deden ze bij mij wel omdat het bedrag wel behoorlijk was! Weet niet meer hoeveel, maar gratis laten bezorgen moet er wel inzitten!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt swiss...



Fame, ieder z'n ding, maar ik ga toch voor een nieuwe versie. Ik ga zeker geen mega duur kamertje kopen, maar wel een nieuwe dus... Ben ook niet zo van de kringloop en als het geld er is.... Way not.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 06 november 2011 @ 21:54:

[...]

maar ik vind de prijzen die worden gerekend voor zoiets onbenulligs als een bedje en een commode echt te belachelijk voor woorden......Mijn ervaring is dat alle meubeltjes van die winkel het na 5 jr nog steeds uitstekend doen na meerdere kinderen en andere meubeltjes die ik daarna goedkoper heb aangeschaft nog wel eens uit elkaar vallen na een tijdje... Het is wel spul dat je dag in dag uit intensief gebruikt.
Ik ben er geweest en na 15 minuten weer heel hard weg gerend! Wat een vreselijke winkel zeg! Allemaal van die overdreven zwangere vrouwen met zo'n kijk mij zwanger en geweldig zijn air over zich. Met naast zich een man in gaastra of mcGregor en een kind in burberry. Getver, dat was voor mij al gil-moment 1. Gil-moment 2 was de prijs van alles daar en gil-moment 3 is de gesloten website op zondag! En dan heb ik in de tijd dat ik binnen was ook geen personeelslid gedag horen zeggen of horen vragen of we het konden vinden. Daarnaast had ik bij de budget-winkel van ze een besafe izisleep gekocht en vroeg of deze op de stokke xplory pastte. Werd over gebeld en toen werd er gezegd dat dat zou passen. Ben blij dat ik toch ff ben gaan testen, want hij kon er dus niet op! Kreeg wel mijn geld terug toen, maar personeelslid wist ook niet hoe ze de reiswieg van de stokke kreeg enzo. Vond de service dus ronduit slecht. Heb nu alles bij Gardo gekocht, service was een stuk beter!
Er werken hele nette, behulpzame christelijke meisjes, de spullen zijn goed en ze zijn niet duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Swiss schreef op 06 november 2011 @ 21:58:

[...]



Mijn ervaring is dat alle meubeltjes van die winkel het na 5 jr nog steeds uitstekend doen na meerdere kinderen en andere meubeltjes die ik daarna goedkoper heb aangeschaft nog wel eens uit elkaar vallen na een tijdje... Het is wel spul dat je dag in dag uit intensief gebruikt.



O, vrees niet, ik heb ook kinder-ervaring (2 stuks maar). Maar ik heb mijn kinderkamer destijds (15 jr geleden) voor 150 gulden bij elkaar gehaald. Helemaal compleet inclusief stoffen voor gordijnen, wieghemel, van die beschermers voor de spijlen in het bedje, lampekapjes etc. En de naaimachine werkte leuk met me samen. (Had nog nooit genaaid, maar dat is altijd handig om te kunnen als moeder )



En weet je wat het allerleukste is? Ik heb diezelfde babykamer, gepimpt en wel weer doorverkocht voor hetzelfde geld, en ik zal je vertellen, nu is diezelfde babykamer nog steeds in gebruik. Natuurlijk heb ik destijds wel degelijk op de kwaliteit gelet, en ondertussen wordt de boel al 15 jaar intensief gebruikt. Is blijkbaar toch niet zo'n slechte aankoop geweest. Ik weet dat er wel af en toe een nieuw likje verf overheen is gegaan, maar dat is niet gek.(Overigens had ik ook een babykamer van goud kunnen kopen, maar ja, ik vind het zonde dat goede spullen gedumpt worden omdat mensen liever het gevoel hebben iets nieuws te kopen, wat na 1 dag al flink in waarde is gedaald omdat het dan niet meer nieuw is. Slaat helemaal nergens op.)



(Moet denk ik ongesteld worden, dus ik ga maar even wat anders doen dan jullie hier gek zeuren. Sorry!)



Overigens, TO, van harte! Ik vond het (los van alle kwaaltjes) zo knus om zwanger te zijn! Ik mis nu nog steeds het getrappel in mijn buik. Dat vond ik geweldig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Onze babykamer en kinderwagen komen ook bij babypark Kesteren vandaan. Ik vond het eigenlijk wel een mooie winkel.



Veel aanbod (zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Prenatal en Gardo) en prima service.



De meubels zijn kwalitatief goed vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijke winkel (vest Veldhoven) en waanzinnig duur, de Media Markt van de babyspullen.
Alle reacties Link kopieren
Fame.. ik snap je gehele uitleg niet zo ..



Een ieder mag toch zelf weten waar hij zij de kinderkamer koopt.



Ik heb de mijne bij babydump vandaan gewoon omdat wij deze de mooiste vonden en een van de goedkopere. Ik wilde graag oude meubeltjes kopen en opknappen , maar door mijn BI en de verbouwing huis was ik zo kapot van alles dat ik GEEN zin meer had om meubeltjes op te knappen. En dus alsnog naar de Babydump gegaan en spullen gekocht. En ooh wat ben ik er toch blij mee dat we die keuze gemaakt hebben. Had er niet aan moeten denken om nog te moeten schuren en schilderen met mijn slechte rug en bekken.





Ik ben geen babypark fan , Ik vind het belachelijk dat de website op zondag gesloten is. Dat je niet op zondag kan kopen/bestellen op de site ala dat snap ik volkomen. Maar rustig rondkijken op de site kan al niet eens op zondag , dat weerhield mij er van om verdere aankopen daar te doen.
Ik ben er boos weggelopen.

Wat een afzetters.

Korting geven door babykamers voor bijvoorbeeld 1000 euro te verkopen, dan een 'korting' te geven van 500 euro (maar je betaalt dus 1000 euro) en de zogenaamde bespaarde 500 euro moet je dan in die winkel uitgeven. En mensen trappen er nog in ook.

Dure winkel ook.



Ik heb mijn babykamer uiteindelijk bij prénatal/Ikea gekocht en zelf geschilderd in kleuren die ik mooi vond.

Ik was 250 of 300 euro of zo kwijt voor een bedje, commode en kast.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de winkel wel leuk om rond te kijken en ideeën op te doen. Maar zou er geen grote dingen kopen want inderdaad te duur, en ik vind 't personeel echt verschrikkelijk, vreselijke verwaande tuttebellen.



Dat de site volledig gesloten is op zondag vind ik echt te bespottelijk voor woorden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ben wel eens in een filiaal van babypark geweest. Ik vond het persoonlijk veel te duur. Mijn vriendin heeft echter een breed budget en heeft er alles gekocht. Ik moet eerlijk zeggen dat ze prachtige kamers (niet alleen de baby, maar ook de kleuterkamers) heeft gekocht. De service was voor haar ook super.



Je zult het zelf moeten gaan ervaren.
Dat van die gesloten website op zondag wist ik niet. Heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Die site vind ik eigenlijk wel een giller.

Er staat echt op zondag i.v.m. de zondagsrust is onze site gesloten (iets dergelijks in ieder geval).

Is toch eigenlijk niet meer te geloven in deze tijd.

Ongelooflijk ik gun echt iedereen zijn geloofsovertuiging maar dit overtreft voor mij alles.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er geweest omdat we veel modellen autostoeltjes wilden bekijken, en zij een van de weinigen waren die ook stoeltjes tegen de rijrichting in verkochte, en een ander merk stoeltje dat we graag wilden bekijken.

We hebben nogal moeten zoeken naar mensen die ons wilden helpen, en uiteindelijk 3 mensen gesproken daar waarvan 2 eerlijk toegaven geen idee te hebben van stoeltjes tegen de rijrichting in, en een man een boel poeha verkocht, maar er ook niets van snapte.

Uiteindelijk hebben ze ons een stoel verkocht die volgens hen goed in de auto zat -zoals zij hem installeerden om te kijken of het paste- maar totaal verkeerd zat, en eigenlijk net niet bleek te passen.



Gelukkig na een aantal aanpassingen aan de auto werkt het nu allemaal prima, maar voor professioneel advies ga ik er nooit meer heen.



O, en een boodschappenmandje voor onder onze wandelwagen bijbestellen kostte 40 euro. En no way dat ze hem daarvoor dan wilden versturen (brievenbuspost), nee daar kwamen 8 euro verzendkosten bij...

Not dus...
Bij Gardo is er overigens vanalles te bestellen wat niet in de winkel staat. Ze hebben minder winkelruimte, maar wil niet zeggen dat ze het niet hebben. Dat is voor mij iig geen belemmering geweest. Maar goed, ik ben dan ook heel makkelijk. Als ik een kamertje zie dat ik mooi vind word het die. Geen zin om dan nog 500 kamertjes te bekijken en alsnog bij die ene uit te komen. En de kwaliteit van de meubeltjes vond ik bij babypark hetzelfde als bij gardo. Beide voelt gewoon stevig en degelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Babypark de babykamer en een kinderwagen gekocht. Prima service, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Maar zoals je leest zijn de meningen verdeeld. Gewoon eens gaan kijken, zou ik zeggen...!



En ja, dat die site op zondag "dicht"is gaat werkelijk nergens over.... (tja, geloofsovertuiging...). Dat weerhoud mij er echter niet van iets te kopen ( evenals de type mensen die daar komen...who cares..).



Veel plezier met shoppen!
Ik voelde me er door het soort publiek dat er rond liep niet op mijn gemak. En dat gaat bij mij dan wel echt ten koste van het winkelgenot. En ik vind het toch wel belangrijk dat ik het ook leuk heb tijdens het winkelen en me prettig voel.
Jammer dat je zo generaliseert Ivetje. Ik herken jouw beeld totaal niet (en voel me ook niet aangesproken).



En waarom kun je ergens niet winkelen als er mensen in Gaastra jassen lopen? Dat snap ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven