Geboortekaartjes, waar?

21-07-2016 09:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel sites, ik zie echt door de bomen het bos niet meer.



Ben bij een aantal "echte" drukkerijen geweest maar die deden allemaal geen geboortekaartjes meer ivm de verminderde vraag. Ik ben bang dat ik dus toch via de online weg een kaartje moet zoeken.



Als ik echter op sites kijk zie ik allerlei bewerkingsprogrammas voor de kaartjes waarin ik kleuren en opmaak enzo moet gaan verzinnen en dat wil ik eigenlijk niet.



Welke site hebben jullie gebruikt?



Ik heb wel een paar eisen:



-zo min mogelijk zelf bewerken of het moet echt Jip en Janneke makkelijk zijn

-makkelijk proefdrukken kunnen bestellen

-liefst de optie om de diverse papiersoorten vooraf te kunnen beoordelen. De namen van soorten papier die ik voorbij zie komen zeggen me weinig. Ik wil het graag voelen



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Wij waren heel tevreden over blijkaartje.nl



Proefdruk bestellen, met eigen gegevens, geen probleem en zelf aanpassen is heel gemakkelijk (kon ik zelfs) maar je kunt ze ook mailen met je wensen en dan doen zij dat voor je. Antwoorden ook snel en attent!



Ik weet niet wat de mogelijkheid tot het beoordelen van papiersoorten is. Ze hebben er drie, wij hebben gekozen voor 'normaal' en die voor ons meer dan prima!! (dik genoeg en mat).



Succes met het uitzoeken, ik vond het te grote aanbod ook werkelijk verschrikkelijk!!
https://liefleukeneigen.nl

Goede service en mooi kaartje. Nog steeds blij met het resultaat. Je kan t kaartje van te voren klaarzetten. Dan na geboorte enkel definitieve dingen datum/naam ed aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben kaartje2go gebruikt. Heel tevreden over: kaartje uitgekozen, alleen de tekst zelf aangepast natuurlijk (en dat was supersimpel) en een proefdruk besteld. We hadden eerst mat gekozen, maar vonden dat toch niet zo mooi. Daarover gemaild en toen kregen we een code om nog een tweede proefdruk te bestellen, glanzend. Na de geboorte hoefden we alleen nog datum etc in te vullen, en werden de kaartjes de volgende dag geleverd. Enige 'nadeel': ze leveren niet vooraf al enveloppen aan. Daarom heb ik adresstickers gebruikt die ik tijdens mijn verlof heb geschreven, hoefden we alleen nog adres en postzegel te plakken en konden de kaartjes snel weg.
Alle reacties Link kopieren
Brievenbusdroom.nl heeft hele mooie kaartjes! Helaas waren we te lang aan het twijfelen en had ze geen plek meer, maar echt dat proefkaartje



We hebben uiteindelijk via boefjespost besteld. Iets heel anders, maar ook leuk. Ook leuk vind ik kaartje2go, maar dat is wel meer knutselen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze kaarten via http://www.kaartmix.nl/b_site/ besteld en zijn daar erg tevreden over.

Proefdruk binnen 2 dagen in huis, inclusief papierwaaier. Ze hebben veel standaard kaarten maar als je iets anders wilt helpen ze je daar ook mee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik beval over 2,5 week en ons geboortekaartje gaan we bestellen op lillybird.

Ik vind dat ze erg leuke kaartjes hebben, helemaal onze smaak, maar het moet maar net je smaak zijn.



Ik heb een proefdruk besteld en daar was ik wel blij om, want de kleur kwam op de computer toch anders over dan in het echt (in ons voordeel, want we vinden de echte kleur mooier).

Bij die proefdruk van 1 euro kregen we een envelop met de verschillende papiersoorten en alle verschillende kleuren enveloppen.



Bij mijn dochter hebben we ze besteld via kaartje2go, ook allemaal prima gegaan, maar nu was ik helemaal weg van 1 kaartje van lillybird.



Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Tip: Tadaaz, zeer divers echt anders dan andere sites.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee! Ben benieuwd

Brievenbusdroom ziet er mooi uit zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ons kaartje bij hierbenik.nl besteld.

Gratis proefdruk en het aanpassen ging super makkelijk.

Bij de proefdruk kreeg je tevens staaltjes van de verschillende papiersoorten en de kleuren enveloppen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Kaartopmaat.nl

Tot nu toe snelle service makkelijk programma
Alle reacties Link kopieren
Geboortepost.nl



Wij hebben nu 2 proefdrukken gratis binnen , in mat en glans.



Heel tevreden en het was heel simpel.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties tot dusver!



Brievenbusdroom heeft gave dingen maar zit al vol dus dat wordt niks meer. Zijn ook wel

Erg duur.



Rest ga ik bekijken!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben voor dochter het kaartje besteld via prenatalgeboortekaartjes. Daar kon je volgens mij ook enveloppen eerder ontvangen (wel tegen een vergoeding geloof ik). Vond ik zelf niet nodig maar kan me voorstellen dat je dat wel fijn vind. Verder helemaal blij met ons kaartje en de service was top.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven