Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Alle reacties Link kopieren
@appelflap: hier gebeurt er ook niks.

Volgende week vrijdag weer naar de internist om bloed uitslagen te bespreken , en hopelijk kan in dan eindelijk ook beginnen met medicatie. Ik ga er maar van uit dat het nog een lange weg is.

Liefst zou ik ook beginnen met clomid heb er toch wel goede verhalen over gelezen.

Maar eerst dit maar af ronden, en wellicht wordt ik weer door gestuurd . Pfff kastje naar de muur verhaal
Alle reacties Link kopieren
Ben ik echt de enige die van al die hormonen aankomt? :( ik voel me vaak supermisselijk en eet dan weinig, toch kom ik met kilo's aan, niet normaal! :(
Alle reacties Link kopieren
@selin: balen zeg ! Misschien is het ook een van de bijwerkingen ?

Wanneer hoor je nu of je een ei sprong hebt gehad ?



@snowy: 11 weken alweer, gaat best hard. En bijna op de grens dat het meeste "gevaar" geweken is en je het bekend kan gaan maken. Super leuk , al baby spulletjes aan het kijken en kopen ?

Zelfs ik betrap me er vaak op dat ik baby spullen aan het bekijken ben op internet en soms zelfs in winkels. Zo leuk allemaal.

En super lief dat je blijft reageren in dit topic met advies, antwoorden en jou persoonlijke verhaal. Blij mee !
Alle reacties Link kopieren
@ Selin, behoorlijk balen dat je aankomt van de hormonen.

Ik heb er geen last van, door de misselijkheid (met de Clomid) at ik niet zoveel en was afgevallen. Nu met de Gonal F ook geen last van aankomen behalve als ik overstimulatie heb.



@ Babyboom, vanwege welke reden loop je bij de internist?

Veel succes en hopelijk mag je ook snel starten.



@ Appelflappie, ik had ook geen cyclus van mezelf, of een hele lange en kreeg toen eerst Provera of Primolut om de onttrekkingsbloeding op te wekken en daarna Clomid.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Ik loop nu bij internist omdat de hormoon waardes van me schildklier toen niet goed waren. Ze hebben nu voor de 3e keer bloed geprikt en volgende week dus weer bespreken en eventueel weer terug naar de gyn.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!

Ok eerst dus medicatie voor ontrekkingsbloeding en dan pas clomid. Pfff ik dacht dat het simpeler was .

Had het er deze ochtend over met m,n man en weet niet of ik onmiddellijk aan dit hele gedoe wil beginnen.

Maar langs de andere kant komt het precies niet echt vlot op gang en moest het dan nu nog komen heb ik mss 2 of 3x kans zwanger te worden op n jaar wat ook maar bitter weinig is... (en voel m'n klok ook al tikken)



Deze ochtend trouwens net n gênante situatie ontlopen: ging naar de action voor n hele voorraad ovulatietesten en zwangerschapstesten te kopen en net als ik naar de gang loop waar ze liggen zie ik een vriendin met haar man en pasgeboren baby lopen!

Net op tijd dus haha

Ik heb me er met een smoes vanaf gemaakt waarom ik daar was maar kon het me al inbeelden dat ik net aan de kassa zou staan met m'n mandje vol testen...!
Alle reacties Link kopieren
quote:Snowy89 schreef op 03 februari 2017 @ 19:12:



Hier alles goed. Kleintje groeit goed en is erg bewegelijk! Bijna 11 weken dus ga nu wel geloven dat alles goed blijft gaan!



Goed om te lezen Snowy!! Wat gaat het snel. Wanneer heb je de 12 weken echo?

Bewegelijk? Kan je het al voelen dan?
quote:Melli schreef op 04 februari 2017 @ 17:13:

[...]





Goed om te lezen Snowy!! Wat gaat het snel. Wanneer heb je de 12 weken echo?

Bewegelijk? Kan je het al voelen dan?



Melli! Hoe is het met jou? En je kleintje in je buik?

Lang niet meer gesproken!

Ik heb as donderdag de termijnecho met 11+4! Maar sinds week 7 iedere week mogen spieken, zo mooi hoe het per week groeit. Gisteren een echo gekregen terwijl ik alleen voor mijn bloeddruk kwam. En daar was de kleine flink op aan het bewegen!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf zeg dat je wekelijks kan zien hoe jullie kleintje groeit. Moet je heel je zwangerschap elke week terug of is dat na een bepaalde tijd afgelopen?

Hoe voel je je voor de rest? Geen al te gekke zwangerschapskwaaltjes?



Hier gaat het goed. Voel me gelukkig 10x beter dan een aantal weken geleden. Woensdag heb ik alweer de 20 weken echo .. Hoe langzaam het in het begin ging, hoe snel de tijd nu voorbij lijkt te vliegen.
Nee toevallig zo. 1e afspraak natuurlijk in het zkh. Week erna intake bij vk waar ik ook echo kreeg. Week erop controle voor de cystes in zkh en vrijdag voor de leuk een echo gekregen terwijl ik voor bloeddruk controle kwam.

Zal na volgende week wel meer onder controle komen te staan ivm hoge bloeddruk.

Ik heb nergens last van. Heel af en toe een dagje niet lekker maar dat is niet vaak. Kom er dus beter vanaf als jou haha!

Wow alweer 20 weken de tijd vliegt idd!
Alle reacties Link kopieren
Nog even reageren op appelflappie:

Je hebt dus een hele voorraad testen en ovulatie testen in geslagen bij de Action.

Zijn ze daar een stuk goedkoper?

Vind de testen bij de drogist namelijk super duur.

Maar wat ik me dus afvroeg, heeft een ovulatie test wel zin als je geen cyclus hebt ?

Ik heb me daar namelijk nog niet aan gewaagd.
Alle reacties Link kopieren
@ APpelflappie, een ovulatietest heeft volgens de bijsluiter alleen zin als je een regelmatige (niet te lange) cyclus hebt, anders kun je blijven testen tot je een ons weegt (en geld verspillen).
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Thnx Susie dan hoef ik daar dus niet in te investeren
Alle reacties Link kopieren
Pfff, hier weer thuis van het werk. Nu een weekje sinds pregnyl en heb zoveel last van maag/buik/darmen: brandend maagzuur, rommelende darmen, obstipatie, krampen, misselijkheid :( en MOEEEEE! Zo ontzettend moe. Zijn dit normale symptomen van pregnyl?
Babyboom zou idd ook niet aan ovulatietesten beginnen.

Ik heb het gedaan na de operatie om te kijken of ik daardoor weer een eigen cyclus had gekregen maar werd er gek van! Ik had continu een tweede streepje erop staan. Schijnt bij mensen met PCOS ook niet betrouwbaar te zijn ivm hormoonschommelingen. En lees wel vaker dat er altijd een tweede streepje of helemaal niets zichtbaar is met wel een eisprong.



Selin vervelend zeg! Ik schreef altijd alles op wat ik voelde elke ronde nadat ik de Ovitrelle had gezet. Daaraan kon ik zien of het "normaal" was.
Alle reacties Link kopieren
@Selin: Vervelend zeg al die bijwerkingen. Maar blijf aan het goede doel denken, wellicht "verzacht" dit enigszins



as vrijdag staat mijn afspraak geplant, ben benieuwd of we weer een stapje verder komen.

Ook al heb ik wel steeds meer het gevoel dat moeder natuur ook heel langzaam op gang begint te komen.

Zit inmiddels op dag 53 na mijn laatste menstruatie.

Maar sinds gisteren gevoelige tepels, wat meestal wel inhoud dat er weer iets staat te gebeuren.

Laatste keer zat ik op 106 dagen, dus lijkt iets vlugger te gaan, als het door zet
Babyboom hopen dat die gevoelige tepels op een eisprong gaan wijzen!

Bij mij begonnen ze altijd gevoeliger te worden richting de eisprong en de dagen erna.

Succes vrijdag in het zkh!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang duurt trouwens een ei sprong ?
Een eitje leeft zo'n 12 uur als die springt.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er inderdaad niet veel duidelijker van (meestal n lichte streep). Maar het geeft me ergens wel hoop toch ooit n dikke lijn te zien en dus te weten of er iets komt. Voor de enkele euro's die het id action kost vind ik het ook niet zo erg.



En het kan wel degelijk dat je plots prijs hebt: vriendin van mij nam geen pil maar had cyclussen van ongeveer n jaar. Haar gyneacoloog had haar gezegd dat ze nooit zwanger zou kunnen worden zonder hormonale stimulatie.

Ze is begonnen met ovulatie testen en maanden later had ze plots n positieve ovulatietest in haar handen.

Twee weken later testte ze en was ze zwanger.....



Het kàn dus wel degelijk en hier trek ik me wel aan op (is mss erg uitzonderlijk maar dan nog).



Hier weinig nieuws. Nog steeds niets te bespeuren maar wel erg veel last aan rug en buikpijn. Maar n menstruatie neen hoor (dag 111)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga denk ik eens een ronde overslaan... de hormonen maken men lijf gek en lijkt gewoon niet gezond. Ik ga dus even rust nemen...
Balen appelflapje dat je ook continu een tweede streep hebt dat maakte mij zo onzeker want die was soms ook vrij donker maar steeds net niet positief.



Selin wat vervelend dat je zoveel last heb van de hormonen zeg! Ik had juist totaal geen last van de spuiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me echt af wat er mis is met mij voel me zo slecht dat het weer mislukt is, snap er niks van
Alle reacties Link kopieren
Ooh dikke knuffel Selin!

Waarom zou het mislukt zijn nu?
Alle reacties Link kopieren
Ooh dikke knuffel Selin!

Waarom zou het mislukt zijn nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven