Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Selin zou het niet van de utrogestan kunnen zijn? Dat had jij deze ronde erbij gekregen toch?
Alle reacties Link kopieren
@selin: kom op meid . Super balen dat het nu wat minder gaat. Positief blijven hoe lastig het ook kan zijn



Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.

Hormoonwaardes waren nog verder gezakt in me bloed

Heb dan ook meteen medicijnen gehad.

Komende 2 maanden slikken en dan weer opnieuw de bloed waarden bekijken.

Dus wel weer een heel kliek inimieni stapje verder .
Alle reacties Link kopieren
@selin: kom op meid . Super balen dat het nu wat minder gaat. Positief blijven hoe lastig het ook kan zijn



Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest.

Hormoonwaardes waren nog verder gezakt in me bloed

Heb dan ook meteen medicijnen gehad.

Komende 2 maanden slikken en dan weer opnieuw de bloed waarden bekijken.

Dus wel weer een heel kliek inimieni stapje verder .
Alle reacties Link kopieren
Krijg je dan andere medicijnen babyboom?

Inderdaad stapje per stapje verder... ik duim!



Vanmorgen zag ik plots weer n stippel bloed bij naar het toilet gaan. Ik heb dan n maandverband ingedaan aangezien ik niet direct n inlegkruisje bij de hand had.

En nu al zowaar n half maandverband vol! Ik wist daarnet even niet wat ik zag. Ik hoop zooooooo dat m'n menstruatie nu eens eindelijk doorbreekt!! Heb wel niet echt last van m'n buik.. hoop dat dat geen slecht teken is
Alle reacties Link kopieren
Appelflappie, ik had dat bij mijn eerste menstruatie ook. Maanden allerlei zwangerschaps- en pms klachten gehad en juist toen ik nergens last van had, was er ineens bloed? Dus dat is niet zozeer verbazend in mijn ogen!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het Rowie!

Ik heb ook al maanden allerlei zwangerschapsachtige kwaaltjes. Hoelang heb jij op je eerste menstruatie moeten wachten?

Maar het bloeden is weer gestopt nu spijtiggenoeg .

Ik hoop dat het zich toch nog doorzet vnv en morgen!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het tegenover de rest nog 'snel' op gang gekomen. Volgens mij na 107 dagen.
Alle reacties Link kopieren
bij mij zelfs nog altijd geen eigen menstruatie gehad :( na bijna anderhalf jaar :( , net daarom voel ik me ook zo 'mislukt', oké je hebt vrouwen met pcos met lange cyclussen, maar ik heb gewoon GEEN cyclus, NIETS.

Ben zo bang dat het nooit zal lukken :( echt, maar bedankt voor jullie steun en lieve woordjes , doet me goed x
.
anoniem_64515edf5c86c wijzigde dit bericht op 11-02-2017 20:57
Reden: dubbel
% gewijzigd
Selin komt echt goed met het spuiten hoor! Je hebt nu 2 goede rondes achter de rug toch? Wij hebben er 19 mnd over gedaan geteld vanaf stoppen pil. En ook geen eigen cyclus zonder hormonen.
Alle reacties Link kopieren
dank je, snowy, echt, je lieve en helpende woorden altijd!
Alle reacties Link kopieren
Selin het gevoel van 'mislukt' als vrouw mag je echt niet hebben hoor! Het komt wel in orde! Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Hier denkik trouwens dat ze er eindelijk zijn ... 113 dagen na pilstop en 2 dagen voor ik naar huisarts bloed zou laten controleren...



Weet nu niet goed wat te doen. Ben wel opgelucht natuurlijk dat er eindelijk iets gebeurt maar aan de andere kant weet ik nu ook niet of er wel n ovulatie gebeurd is. Nu is het weer wachten zeker.. ik hoop wel niet dat de volgende cyclus opnieuw in de 100 dagen gaat.
Alle reacties Link kopieren
OH SUPER NIEUWS APPELFLAPPIE!! Volgens mij betekent dat wel een ovulatie ;) anders menstrueer je niet denk ik?!
Alle reacties Link kopieren
Ja nooit geweten dat ik ooit zo blij zou zijn met bloed te zien

Ik las wel ergens dat bij lange cyclussen het helemaal niet zeker is of je wel n ovulatie gehad hebt...

Nuja voor mijn gevoel begin ik eindelijk wel aan 'ronde 2'
Alle reacties Link kopieren
@Appelflappie: Goed nieuws zeg ! Dus ook weer een stapje verder.

Nu duimen dat het de 2e keer sneller gaat.



Ik slikte nog geen medicijnen, omdat ze de laatste keer nogmaals bloed wilde nakijken.

En nu slik ik Levothyroxine bij. Dat is het schildklier hormoon die de schilklier aanmaakt, maar waar ik nu dus te weinig van heb.

Dit is ook een van de gevolgen van anticonceptie slikken, dat verstoord het schildklier hormoon.

Dus hopen dat het met 2 maanden weer op peil is,

Gelukkig is het bij mij niet super laag, dus mag met mijn waarden wel zwanger worden nu.





@Susieflower: Hoe is het met jou trouwens, volgens mij al een tijdje niks meer gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Babyboom, inderdaad stapje verder. En ben wel blij dat het uiteindelijk toch "natuurlijk" is gekomen. Normaal ging ik vanavond m'n bloed laten controleren en dan ging snel duidelijk zijn hoe het met m'n hormonale waarden is gesteld. Maar aangezien de gyneaco zei alleen dit te doen als menstruatie er tegen nu nog niet doorgekomen was weet ik dus niet of ik geovuleerd heb. Had dit wel graag geweten maarja we blijven positief en ik geloof erin nu een kortere cyclus te hebben (ik hoop het op z'n minst, kan het niet aan nog eens vier maand te moeten wachten )



Gelukkig mag je tijdens die medicatie gewoon zwanger worden! N vriendin van mij had tumor op schildklier en moest dan na operatie zware dosissen nemen waardoor ze jaar niet mocht proberen.

De maand nadat ze stopte met haar pil was ze wel al zwanger
Alle reacties Link kopieren
menstruatie doorgebroken hier :( ik denk dat we dus een ronde gaan overslaan nu, want het geeft toch veel stress en druk op onze relatie merk ik!



Voor jullie verder heel veel succes! Ik lees zeker nog mee hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
@Selin: Even een ronde rust om even bij te komen. Verstandige keuze.

Pas op de plaats is misschien ook wel even lekker voor jullie. Sterkte !

Gedachten even op iets anders.



@Appelflappie: Op naar rondje 2 !! Ga duimen dat het nu wat sneller gaat voor jullie



Als de schilklieren hormoon waarden inderdaad heel laag zijn, mag je niet eens zwanger worden.

Gelukkig val ik maar net buiten de norm, dus is het voor mijn geen risico.

Als ik wel zwanger ben, moet ik wel direct bellen, en moeten ze de medicatie ophogen.

Omdat te lage schildklier waarden wel risico vol is voor ongeboren baby.

Maar bij mij is het wel heel minimaal, als ik niet zwanger wil worden hadden ze er ook niks aan gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is het minimaal babyboom! Hoe zijn ze er eigenlijk op gekomen dat je hormonenwaardes afweken? Had je klachten hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Behalve dat ik geen menstruatie had, heb ik eigenlijk geen klachten gehad. Ja heel vaak moe.

Ze gingen bloed prikken en toen kwam dit naar voren
Selin hoe gaat het nu met je? Welke keus heb je gemaakt? Ronde overslaan of toch door?



Hoe is het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Wat een stilte hier! ;)

Snowy, lief dat je het vraagt, maar ik heb helaas morgen eerst een punctie om een cyste weg te nemen en dan ook even een gesprek met men gynaecoloog van hoe of wat nu verder... dus eventjes afwachten nog! Ik voel me wel stukken beter nu zonder al die hormonen. Ben terug opgewekt, niet meer zo vermoeid en voel me gewoon terug happy! Dus dat is wel fijn!



En hoe gaat het verder met jou en dat kleintje in je buik? ;)
Alle reacties Link kopieren
@snowy: ik denk dat je gelijk had !

Dat mijn gevoelige borsten waarschijnlijk toch een ei sprong zijn.

Ben namelijk afgelopen maandag ongesteld geworden !

En dit na 63 dagen ! Jeeeh! Ga er nu dit keer extra goed opletten en misschien toch eens z'n ovulatie test proberen.
Selin balen van die cyste! Is die nu weg?

Hoe was het gesprek met de arts?

Fijn dat je jezelf zonder hormonen beter voelt! Ik voelde mij juist slechter zonder spuiten. Gek he.



Hier verders alles goed. Met de kleine ook heb geen echo meer gehad na de 11+5 weken. Volgende week voor het eerst hartje luisteren met 14+5 weken.



Babyboom wat een mooi nieuws! Miss idd over een week starten met testen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven