(HERSTART) Uitgerekend tweede helft december 2015

16-05-2015 22:38 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames,



Bij deze een poging tot een herstart van ons topic.

Ook heb ik hieronder geprobeerd een tabel te maken. Laat maar weten of jullie nog dingen erbij willen.

En welke info ik van jou in de tabel mag zetten.



Liefs,

Knuffeltje1983



NaamLeeftijd+partnerZwanger van ....e kindUitgerekende datumBijzonderheden Knuffeltje1983 32 + 36 2e 16 december 29 juli afspraak gyn + GUO rianne323 29 2e 15 december Eind juli 20w echo xxrozeliefxx 32 + 37 1e 11 december 20w echo 4 augustus _butter_fly_ 29 + 31 1e, jongen 19 december 20w echo 30 juli LadyGrantham 36 2e 21 december 20w echo begin augustus Popje_86 28 + 28 1e 29 december 12 aug 20w echo WiWa 32 2e, jongen 18 december 31 juli 20w echo blooberrie 29 1e 25 december Geen lief 25 + 25 1e 15 december Geen missyd 22 + 26 1e, meisje 10 december 20w echo 30 juli faya2015 31 + 35 2e 20 december Geen jerassy 26 + 26 1e 21 december Geen hil01 28 + 33 1e 12 december Geen Helena84 29 en 31 1e 28 december Begin aug 20w echo
X
anoniem_7760 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 23:09
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rianne,



Leuk dat je weer meeschrijft! Ik heb je erbij gezet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer:

Leeftijd v 37 ik 32

1e kindje

Uitgerekend nu rond 12-12
Alle reacties Link kopieren
Leuk knuffeltje! Ik ben er ook weer bij! 19 december uitgerekend van 1e kindje. 26 mei echo. Leeftijd 29 en 31.



Fijn dat de echo goed was roosje. Ziet er mooi uit! Dinsdag is dan ook direct de termijnecho?
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer! Uitgerekend 21 december, tweede kindje, 26 mei echo. 36 jaar oud.



Wat fijn dat de echo goed was Roosje.
Hier ben ik dan ook!



Leeftijd : 28/28

uitgerekende datum schat ik op 31 dec.

Eerste kindje

Eerste echo 18 mei
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie hier ook weer meeschrijven!

Ik heb t vandaag erg druk gehad..zal morgenavond de tabel bijwerken!



Tot morgen, slaap lekker...



Liefs,

Knuffeltje1983
Helemaal prima hoor!

Morgenavond DE echo.. ! Vind t zo spannend ..

Sinds vanavond behoorlijk wat steken in m'n buik....

Voelde dagen niks meer qua symptomen dus deze steken geven toch bevestiging dat er wat bezig is in m'n buik.. Ze zijn niet prettig maja horen erbij he;-)

Je denkt wel weer: is dit wel goed!!?

Maar moet proberen positief te blijven!

Slaap lekker meiden! X
Alle reacties Link kopieren
wat spannend popje, hopelijk goed nieuws vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer present! Ben 32 jaar, zwanger van de 2e en ben rond de 18e uitgerekend. Aanstaande vrijdag 1e echo.



Fijn dat de echo goed was Roosje. Had je wel bloedverlies?



Ik had vorige week ook af en toe last van hele pijnlijke steken. Zal de baarmoeder wel zijn die groeit en alles wat daarmee samenhangt.
Alle reacties Link kopieren
Succes vanavond popje! Ben benieuwd!



Wiwa: ja had bloedverlies. Van helderrood tot bruinige afscheiding. Wisselend. Vandaag ook nog.

Ze zag een donker plekje op de echo (lag buiten de vliezen, dus kleintje heeft er geen last van). Dit zou mogelijk een holte kunnen zijn waar wat bloed zit. Dus ze zei al als je nog wat bloedverlies krijgt is dat niet meteen heel ernstig.



Morgenmiddag de termijnecho. En daarna intake verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Oh popje, zie nu pas dat je vandaag je echo hebt. Veel succes vanavond.



Fijn Roosje dat het bloedverlies verklaarbaar is. Jij ook alvast veel succes voor morgen. Al zal het voor jullie wat minder spannend zijn na de goede echo van gister.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee!



29 jr, uitgerekend op 25 december, 1e kind
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb als het goed is iedereen in de tabel gezet. Als er dingen gewijzigd moeten worden, dan hoor ik het graag.



Popje...spannend...hoe is de echo gegaan vandaag?

En roosje, alvast succes voor morgen!



De 26e wordt een spannende dag voor 3 van ons...toevallig dat we alledrie op die dag een echo hebben.

Ik heb morgen 1e afspraak bij arts assistent van Gynaecologie. Ben benieuwd of daar nog wat bijzonders uitkomt.



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
En popje?
Hoi meiden!! Alles is goed!! Een mooi kloppend hartje! Was zo verschrikkelijk nerveus!! Pff..

Ben nu ong 8 weken .. 8 juni termijnecho!

Hebben heel leuk woezel en PiP koffertje gehad met tijdschriften , folders en gave kaarten! Kun je bij bijzondere gebeurtenissen een kaart bij je baby leggen en foto van maken! Bijv: m'n eerste lachje.. Of ik ben nu 4 weken.. Echt super leuk!

We zijn helemaal hyper! T is nu voor ons gevoel echt echt!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws popje!

En leuk dat koffertje! Dan gaat t ook echt leven he..

Geniet van jullie hyper gevoel!
Het gaat nu echt leven ja! Zit helemaal

Op een wolk hihi..

Wil t van de daken schreeuwen haha.. Maar nog even geduld!!

Ze zag wel iets van een cyste dacht ze.. Maar t kon ook een stukje darm zijn..

Volgende x kijkt ze er nog even naar.
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws popje. Wat leuk! Hebben jullie het nog aan niemand verteld?



Tabel ziet er goed uit Knuffeltje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik wil ook weer meeschrijven.



25 jaar en partner ook 25 jaar

1e kindje

uitgerekend 16 december



20 mei 6e echo (10 weken)

26 mei 7e echo (10 weken + 6 dagen)

3 juni 8e echo (12 weken)



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Dank je WiWa!



En lief, leuk dat je er ook weer bij bent.

Ik heb je er gelijk bij gezet!

Gaat t bij jou allemaal goed?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel knuffeltje! Hier gaat alles goed! Ik ben iedere week weer nerveus, maar ik voel me wel iets zekerder dan een aantal weken geleden. Ik heb verder geen last van kwaaltjes. Ik ben vooral heel erg moe en ik vind het moeilijk om naast mijn werk ook het huishouden te doen. Ik werk momenteel 6 dagen in de week en ben echt wel toe aan vakantie. Eind Juni gaan we op vakantie. Ik kan niet wachten! Ik zal jullie morgen even updaten!
@wiwa: we hebben het al verschillende naasten verteld. Goeie vrienden.. M'n ouders en zusjes .. Moeder van m'n vriend en z'n broertje.. Ik m'n naaste collega en m'n vriend ook 2 collega's.

Vind t fijn t toch met mensen te kunnen delen.. Wil t verder stil houden tot de volgende echo.. Vooral vanwege m'n werk..
Alle reacties Link kopieren
Dat is al aardig wat popje. Het is leuk als je het eindelijk tegen iedereen kan zeggen. Wij hebben het nog aan niemand verteld. We willen de echo afwachten.



M'n werkgever en twee collega's weten het trouwens wel. Dit omdat ik zo slecht in m'n vel zat/zit dat ik het wel moest vertellen. Was ook wel fijn, want er wordt nu rekening met me gehouden op het werk.



Ik ben trouwens blij dat we nu op vakantie zijn. M'n buik is ontploft. Lijk wel 20 weken zwanger. Als ik nu thuis was geweest had ik het wel moeten vertellen. We komen donderdag thuis en vrijdag hebben we de echo. Hopelijk kan ik het in die tussentijd nog verborgen houden. Bij m'n eerste zwangerschap duurde het veel langer voordat m'n buik te zien was. Ik denk dat de paar kilootjes die er nog niet af waren + het feit dat ik een keizersnede heb gehad er niet echt goed aan doe. Hebben jullie al een buikje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven