Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.



Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.



Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Fijn😊
Wat zal het stil zijn op het forum zonder al deze vragen
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Dit is precies wat het forum nodig heeft na de enorme 'wildgroei' aan dit soort topics inderdaad ! Hopelijk gaat het werken
TO trapt af?
Alle reacties Link kopieren
Haha, het wordt straks heeeeel stil hier op het forum
Alle reacties Link kopieren
Amen!

Misschien idee om ook nog in de op te zetten:



"Ja, je kan zwanger zijn na 1 x onbeschermde seks"

" Nee ,van andere seks dan penetratie kan je niet zwanger worden"

" Bij niet klaarkomen man kan je nog steeds zwanger zijn"

"Doe een test, na negatief paar dagen nog een keer als je twijfelt"



Dan zeggen wij wel "wat een domme actie" of "gefeliciteerd"
TO, je vergeet de onduidelijke kwaaltjes en de slijmdraden.
Alle reacties Link kopieren
zijn ongetwijfeld mensen die zich hier niet in herkennen en alsnog een topic openen. Ik ga er vast voor zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zondag avond 11-10-15 en dinsdagavond 13-10-15 gevreeën.

Mijn eisprong zou de 13 ste ongeveer moeten zijn.

Ik ben zondag begonnen met ovulatie testen maar ik test vandaag 15-10-15 nog steeds positief. Al 5 dagen achter elkaar. Voor zondag heb ik een aantal weken geen seks gehad. En mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie is 30-09-15. Ik wil heel graag weer zwanger worden maar ik twijfel nu door die ovulatietesten. Hoe kan dit?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij staat op alle verpakkingen van ovulatie testen dat als je positieve ovulatie testen houd je een zwangerschapstest kan doen. Of je testen zijn niet positief. Ze zijn pas positief als de testlijn net zo donker of donkerder is dan de controle lijn. Succes
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
quote:spruit2014 schreef op 15 oktober 2015 @ 19:22:

Volgens mij staat op alle verpakkingen van ovulatie testen dat als je positieve ovulatie testen houd je een zwangerschapstest kan doen. Of je testen zijn niet positief. Ze zijn pas positief als de testlijn net zo donker of donkerder is dan de controle lijn. Succes Ik heb met die dingen nog NOOIT een ovulatie vast kunnen stellen en ben toch echt zwanger...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Ik ben nieuw hier maar zit met een aantal vragen..



Mijn vriend en ik willen graag een kindje.

Nu hebben wij rond 25 sept (rond mijn eisprong) seks gehad. +\- 6 dagen er na had ik bij het afvegen een klein beetje helderrood bloed verlies.

Ook kreeg ik al snel behoorlijk pijn aan mijn borsten.

Afwachten tot mijn NOD dus.. Mijn menstruatie kwam maar niet en ben gaan testen. Negatief. Na 3 dagen was ik nog steeds niet ongesteld en naar de huisarts geweest, weer een negatieve test. Nu nog een week verder ben ik nog steeds niet ongesteld en heb ik al 3 dagen soms menstruatie achtige krampjes maar geen bloed.. (niet eens een beetje en dat heb ik normaal wel voor mijn mensttuatie). Ook heb ik heel veel pijn aan mijn borsten en voelen ze hard aan..



Heeft iemand dit eerder mee gemaakt?

Hebben jullie advies?



X D
Alle reacties Link kopieren
Zie hier je antwoord:



Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
Alle reacties Link kopieren
Pas gestopt met de pil? Of al een tijdje?



Voorheen wel regelmaat?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom mensen na 3 dagen geen menstruatie al naar de dokter gaan.. Heb geduld..
Ja.



Van een zeehondje.



Alle reacties Link kopieren
Voorheen zeer regelmatig en al heel lang geen pil meer .
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeten wij dat nu weten als je het zelf al niet weet?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat als je zwanger wil worden dat de ongesteldheid opeens een stuk minder regelmatig wordt. Ik ben wel 5 keer overtijd geweest en niet zwanger. Even afwachten dus, wellicht wordt je nog ongesteld.
quote:Yggdrasil- schreef op 18 oktober 2015 @ 18:44:

Ja.



Van een zeehondje.



Statistisch gezien is de kans op een Chinees het grootst
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je zwanger bent maar...naar de huisarts? Echt? Waarom in godsnaam?
Alle reacties Link kopieren
Dit topic zal verwijderd worden, volgens de nieuwe regels.



Edit: als de mods gaan knippen en plakken, slaat deze reactie natuurlijk nergens op...
Alle reacties Link kopieren
quote:Smurf81 schreef op 15 oktober 2015 @ 16:12:

Ik heb zondag avond 11-10-15 en dinsdagavond 13-10-15 gevreeën.

Mijn eisprong zou de 13 ste ongeveer moeten zijn.

Ik ben zondag begonnen met ovulatie testen maar ik test vandaag 15-10-15 nog steeds positief. Al 5 dagen achter elkaar. Voor zondag heb ik een aantal weken geen seks gehad. En mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie is 30-09-15. Ik wil heel graag weer zwanger worden maar ik twijfel nu door die ovulatietesten. Hoe kan dit?



Denk je de 13e op basis van de kalender of heb je ander slijm, buikpijn of seksueel actiever dan de rest van de maand?



Je kunt er toch nog een paar keer seks tegenaan gooien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven