Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.



Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.



Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Positief! Gefeliciteerd
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Positief!
Gefeliciteerd! Is die test s avonds gedaan? Als je blijft twijfelen even over twee dagen met eerste urine van de dag testen



Stef89, wachten is de enige mogelijkheid denk ik ;) wanneer moet je ongesteld worden? En weet je wanneer je eisprong was?



Benannie, ga je vanavond nog testen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de test 's middags gedaan, twee dagen na verwachte ongesteldheid, testen blijven maar vaag. Morgen nog maar eens proberen..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd frambloosje!



Ik heb nog niet getest want mijn pakket is er nog niet. Mijn vriend is ook iets later thuis. Afhankelijk van hoe laat hij thuis komt, ga ik testen. Anders stel ik het uit tot morgenochtend. Ik heb liever dat hij thuis is wanneer ik test. Stel dat het positief is, dan wil ik het meteen vertellen.
Ja snap ik! Spannend
Alle reacties Link kopieren
quote:fiefs schreef op 19 april 2017 @ 19:31:

Positief of negatief? (Het moet een plusje zijn).Je vindt het zelf nog moeilijk te geloven hè?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Voor 2 dagen na nod vind ik hem wel vaag maar dat is puur uit eigen ervaring. Mijn testen waren zo op 4 dagen voor nod. Maar kan bij iedereen anders zijn! Hopelijk wordt ie gauw donkerder!



Spannend benannie! Hou ons op de hoogte! Heb je al ff niks gedronken voor de zekerheid?
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
De testen zijn er. De man nog niet.

Ik heb vanavond 1 blikje fris gedronken. Nu voel ik een lichte aandrang. Ik houd het maar even op.
quote:bam_1984 schreef op 19 april 2017 @ 20:50:

Voor 2 dagen na nod vind ik hem wel vaag maar dat is puur uit eigen ervaring. Mijn testen waren zo op 4 dagen voor nod. Maar kan bij iedereen anders zijn! Hopelijk wordt ie gauw donkerder!



Hoe weet je dat het twee dagen na nod is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Luna_ schreef op 19 april 2017 @ 21:25:

[...]





Hoe weet je dat het twee dagen na nod is?



Dat zegt ze toch?

Bericht van fiefs, 19.59u
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
quote:benannie schreef op 19 april 2017 @ 20:53:

De testen zijn er. De man nog niet.

Ik heb vanavond 1 blikje fris gedronken. Nu voel ik een lichte aandrang. Ik houd het maar even op.Spannend! Hoe laat verwacht je hem thuis?
~ It takes a rad mama to be a father too ~
quote:fiefs schreef op 19 april 2017 @ 19:59:

Ik heb de test 's middags gedaan, twee dagen na verwachte ongesteldheid, testen blijven maar vaag. Morgen nog maar eens proberen..Hoe zeker ben je van je eisprong?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem positief getest op 2 april..
quote:fiefs schreef op 19 april 2017 @ 21:54:

Ik heb hem positief getest op 2 april..



Dus dan was je eisprong max. op 4 april en ben je nu max 15 dpo.

Heb je ook een kruidvat 2 voor 5 test gedaan? Iedereen zegt altijd dat die gevoeliger zijn
Alle reacties Link kopieren
Laten we dat dan maar eens proberen!
Maar positief is positief hoor!
Alle reacties Link kopieren
Manlief was laat thuis. En vanochtend durfde ik niet

ik weet dus nog steeds niks. Voor mezelf heb ik het eigenlijk een beetje op de uitstelmodus gegooid tot zaterdagochtend. Dan heb ik het hele weekend om aan het idee te wennen voor ik weer moet werken.
Jeutje, haha, ben je bang voor positief of negatief?
Alle reacties Link kopieren
Sjonge jonge...
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Niet kunnen slapen vannacht....
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Geen van beiden eigenlijk. Ik vind het gewoon zo spannend.

Ik heb de mirena laten verwijderen omdat wij graag een kindje willen, dus positief zou fantastisch zijn. Maar ik heb er nooit op gerekend dat het zo snel zou kunnen gaan, dus met negatief zou ik goed kunnen leven. (Ik denk dat ik het dan niet eens aan manlief vertel).
Oeh, Je partner weer dus niet dat je hier mee bezig bent nu? Wel spannend hoor, tot zaterdag wachten.
Zou bijna denken dat een aantal dames hier net zo nieuwsgierig is als jij benannie
Haha ja ik ben schuldig. Word altijd zo blij als ik lees dat iemand die graag kinderen wil zwanger is.



Ben je wel al begonnen met foliumzuur Benannie? Kan me trouwens best voorstellen dat het nu alsnog onverwacht snel zou voelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven