Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.



Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.



Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oeps... foutje
quote:Luna_ schreef op 20 april 2017 @ 15:41:

Haha ja ik ben schuldig. Word altijd zo blij als ik lees dat iemand die graag kinderen wil zwanger is. + 1
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Vriend weet van helemaal niks. Hij heeft ook niet zoveel verstand van damesdingen, dus totaal niks in de gaten.

Toevallig ben ik vandaag een potje foliumzuur gaan halen. Als het nu niet positief is dan slik ik gewoon voor de volgende rondes. Het viel nog niet mee om er een zonder gelatine en visolie te vinden.
Ah, vegetariër? Goed om alvast te slikken
Alle reacties Link kopieren
Haha volgens mij nóg nieuwsgieriger! Ik had echt allang getest niet durven testen komt niet in mijn voca voor
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
Klopt. Vegetarier hoor, geen veganist. En gelukkig geschikte pillen gevonden.

Normaal kan ik mijn nieuwsgierigheid ook slecht bedwingen. Maar het eventuele samen delen en vieren wint het nu. Ik vind het ook zo wat om hem 's morgens om 7.00 vlak voor ik naar m'n werk vertrek dit te vertellen en dan droog naar mijn werk gaan. Dan toch maar even geduld voor het geval dat.

ik denk ook dat mijn kansen groter worden want ik ben nu al 2 dagen extra niet ongesteld.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja groot gelijk hoor. Ik ben alleen dus hoefde niet te wachten op iemand, maar ik koos ook dagen uit dat ik iig sochtends vrij was Spannend voor je maar klinkt allemaal positief!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 20:32
Reden: onderzoekje
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 20:33
Reden: reactie en quote verwijderd
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 20:33
Reden: reactie en quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De test is gedaan. En het was negatief.

ik ben ook nog niet ongesteld. Ik vraag me echt af waar die hormonale dingen dan vandaan komen zoals de grote borsten enzovoort.

Ik wacht het allemaal maar eventjes af nu.
He, wat vervelend! Kan me voorstellen dat het evengoed een teleurstelling is. Misschien moet je lichaam gewoon weer even in balans komen. Succes met afwachten en de onzekerheid!
Alle reacties Link kopieren
Jammer!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Jammer! Wellicht dan toch gewoon een menstruatie die eraan komt? Ik had na verwijderen spiraaltje ook veel van die hormonale dingetjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het echt niet. Ook niet of en wanneer ik eisprong heb gehad.

Ik zit nu op 3 1/2 week na verwijderen. Zou het zin hebben om nog een test te doen als ik over een week nog niet menstrueren?
Ja kan altijd. Ik had drie weken na verwijderen een lichte menstruatie van drie dagen en drie weken later een behoorlijk zware menstruatie. Tijdens Mirena nooit menstruatie gehad.Menstrueerde jij tijdens spiraaltje?
Alle reacties Link kopieren
Heel onregelmatig en weinig.
Hm.. zou goed kunnen dat het nog wat onregelmatig is dan..
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik ben nieuw op dit topic.. Was aan het rondneuzen op internet in spanning rondom het ''wel of niet'' zwanger zijn.

Sinds oktober vorig jaar ben ik gestopt met de pil. Ik wilde al een langere tijd kinderen maar mijn partner hield altijd de boot af. Sinds twee maanden geleden wilde hij het toch gaan proberen. Ik natuurlijk ontzettend blij!! Ik hou via een app op mijn telefoon mijn NOD bij. Ik zit altijd op 26 dagen. Afgelopen maand flink geklust op en rond de dagen van de eisprong.. Vandaag ben ik precies 1 dag over tijd.... Zo ontzettend spannend of het dan nu al zover zou zijn?! Ik probeer mezelf niet gek te maken maar daar heb ik nogal moeite mee haha.

Normaal wanneer ik ongesteld wordt heb ik ontzettende krampen en rommelige darmen. Dit heb ik nu niet... Ik heb gisteren wel wat krampjes gehad maar dit zette niet door zoals normaal.. Afgelopen week wel 2x een bloedneus gehad uit het niets.. 1 ochtend hoofdpijn en ben moe.. Bij ieder symptoompje ga ik eigenlijk al googlen; ''zou dit wat kunnen betekenen, en dit.. en dat'' haha. Ik heb besloten nog een paar dagen te wachten met testen, dit omdat het misschien ook nog kan zijn dat ik onregelmatig ongesteld wordt ivm de pil een half jaar geleden.... Zooo spannend dit.. Hopelijk is het raak.. en anders.. volgende maand weer een kans..

Fijne avond allemaal !
Als men zegt het leven is hard, vraag ik me altijd af in vergelijking met wat?!
Klussen doe je in een huis. Noem het gewoon seks of neuken
Alle reacties Link kopieren
Wat jij wilt..
Als men zegt het leven is hard, vraag ik me altijd af in vergelijking met wat?!
Ik zou gewoon testen. Anders weet niemand of je zwanger bent. Wij ook niet
Ik zou ook testen, aangezien je zo benieuwd/ zenuwachtig bent.
Ik zou ook testen, aangezien je zo benieuwd/ zenuwachtig bent.
Mooi gedacht dat ik hier zou posten, naar ik ben er toch te veel nee bezig in mijn hoofd.



Ik gebruik nu ruim zeven jaar de pil.

De laatste tijd worden de bloedingen in de stopweek steeds korter ben beginnen ook later.



Nu in deze stopweek had ik do seraf of vrijdag iets verwacht. Maar nu op zondagavond nog steeds geen onttrekking bloeding.



Ik slik de pil alk dag rond dezelfde tijd, maar toch maak ik me zorgen.

Zou ik zwanger kunnen zijn ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven