Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.



Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.



Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Met wie oefen je dan wel als je denkt dat je zwanger kunt zijn?
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
4 weken terug is bij mij het condoom gescheurd.. Toen de MAP genomen (en binnengehouden) daarna me er niet meer druk omgemaakt (want was net 1 dag van ongesteldheid af + map), ook geen rare kwaaltjes in de afgelopen weken die kunnen duiden op zwangerschap maar nu mn menstruatie wegblijft ... ja dan ga je toch twijfelen he? Dus nu toch maar zwangerschapstest... pfff dat 1 zo'n ongelukje toch nog voor zoveel stress kan zorgen 4 weken later????
En wat zegt de test?
Alle reacties Link kopieren
Kom ik vanavond op terug... eerst maar ff halen..
ok succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er nog ff op terugkomen, niet zwanger... Wat ik me dus ook haast niet voor kon stellen maar bevestiging is toch wel prettig! Nu gewoon rustig wachten op de menstruatie.. (gelieve niet de eerste dagen met kerst????)
voor jou! (Nee ,niet voor jou.)
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 13:07:

voor jou! (Nee ,niet voor jou.)Ik heb ook even gekeken Jij bent wel.. eh was zwanger!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ik denk met kerst de rode duivels op bezoek.
quote:Oudblond schreef op 20 december 2016 @ 13:11:

[...]



Ik heb ook even gekeken Jij bent wel.. eh was zwanger!Ik ben alweer bijna zwanger! (Grapje,dochter is nu 4 mnd en daar blijft het bij. Ik heb nu 4 op een rij )
Ik heb wel seks, maar wil nooit meer zwanger worden. Is het dan nog oefenen? En zo ja, voor wat?
Alle reacties Link kopieren
Ja, Belgische voetbalbinken op bezoek met Kerst. Gezellig Brie!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 13:13:

Ik heb wel seks, maar wil nooit meer zwanger worden. Is het dan nog oefenen? En zo ja, voor wat? Dan heet het twin-yoga. En ja dat is oefenen. Om de opperste staat van zen te bereiken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren




Voor iedereen!
quote:Oudblond schreef op 20 december 2016 @ 13:16:

[...]

Dan heet het twin-yoga. En ja dat is oefenen. Om de opperste staat van zen te bereiken.Hij krijgt me wel de zevende hemel in
quote:Oudblond schreef op 20 december 2016 @ 13:16:

[...]

Dan heet het twin-yoga. En ja dat is oefenen. Om de opperste staat van zen te bereiken.Voor de rest van het jaar opgedroogd nu.
quote:Star schreef op 20 december 2016 @ 13:24:

[...]





Voor de rest van het jaar opgedroogd nu.Gelukkig is 2016 bijna voorbij
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 20 december 2016 @ 13:24:

[...]





Voor de rest van het jaar opgedroogd nu.Dat is de beste AC ! Toptip!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Volgens de clearblue test is ze nu 5 weken zwanger maar ze begon net erg te bloeden tijdens het vrijen. Het is wel weer snel gestopt maar ik ben echt erg geschrokken, betekent dat bloeden dat ze een miskraam krijgt?
ladi-dadi fucking everybody..
quote:dennishoudvankim schreef op 25 december 2016 @ 03:37:

Volgens de clearblue test is ze nu 5 weken zwanger maar ze begon net erg te bloeden tijdens het vrijen. Het is wel weer snel gestopt maar ik ben echt erg geschrokken, betekent dat bloeden dat ze een miskraam krijgt?

Nee, niet persé. Waarschijnlijk is er een adertje gesprongen in haar baarmoedermond. Die is door de zwangerschap extra gevoelig. Bij twijfel of andere klachten bel je natuurlijk met een arts.



Bloedverlies

Het kan voorkomen dat je na het vrijen wat bloed verliest. Tijdens je zwangerschap is je baarmoedermond extra doorbloed, net als je clitoris en tepels. Als de penis tijdens het vrijen tegen de baarmoedermond stoot, kun je daardoor wat bloed verliezen. Dit bloedverlies is onschuldig.http://www.oudersvannu.nl ... zwangerschap-hoe-zit-dat/
Alle reacties Link kopieren
Thnx, nu voel ik me al wat meer gerustgesteld. Maar hoe weten we dan of alles goed gaat met ons kindje? Ze is nu 5 weken, kan de hartslag dan al gehoord worden?
ladi-dadi fucking everybody..
Nee, daarvoor is het te vroeg. Dat kan pas over een week of 2. Is het bloedverlies inmiddels gestopt? Zaten eer stolsels bij? Heeft ze ook kramp?
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij alle zwangerschappen in het begin bloedverlies na het vrijen. Doordat het vermend is met eh..allerlei ander vocht lijkt het al snel veel, maar dat valt waarschijnlijk mee. Zou me niet teveel zorgen maken..
Alle reacties Link kopieren
Het is ook wel weer opgehouden maar heb toch even de huisartsenpost gebeld en die zeiden ongeveer hetzelfde als jullie en dat we bepaalde standjes even niet moeten doen.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij maken ons zorgen over een eventuele zwangerschap. Vorige week hebben we haar eerste keer beleefd.



We hadden een maand voordien al eens geprobeerd, met condoom, maar ze had veel pijn dus zijn we gestopt.

Afgelopen week probeerden we terug. Eerst zonder condoom, tot het begon te lukken om bij haar binnen te gaan. Dan heb ik een condoom aangedaan. De zaadlozing nadien was in het condoom, die niet beschadigd of gescheurd is.

Ze heeft tijdens de vier dagen daarop lichte bloedingen gehad.



Nu is ze toch overtijd, wat wel heel bizar is, want:

- ze neemt de pil, deso 30, altijd heel strikt, nog nooit vergeten, en heeft regelmatige 28 dagen durende cyclus

- ik had nog geen zaadlozing gehad voor ik bij haar binnen ging zonder condoom. En neen, in dat geval zitten er geen zaadcellen in het voorvocht, staat op wetenschappelijke sites te lezen. Want hier wordt vaak anders over gesproken.

- ik heb dus een condoom aangedaan voor volledig binnen te gaan, zaadlozing in het condoom gehad, niet gescheurd of beschadigd

- ze moest nog 7 dagen (die dag inclusief) de pil nemen, wat volgens een normale cyclus wil zeggen dat ze enkele dagen voorbij de vruchtbare week zou zitten. (we weten wel dat dit geen vaste wetenschap is)



Ze heeft afgelopen week veel stress gehad, wat blijkbaar een oorzaak kan zijn van overtijd gaan. Het lijkt ons zo onmogelijk dat er wat is fout gelopen en ondanks dat maken we ons nu erg zorgen. Normaal zou ze haar regels tussen donderdagavond en vrijdagavond gekregen hebben.



Iemand raad, ideeën, ervaringen...?

Kunnen die lichte bloedingen een opgewekte menstruatie zijn geweest?

Hoe lang moeten we wachten voor een zwangerschapstest, heeft dit nu al nut?



Alvast bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven