Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 2!

13-10-2014 12:06 3121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Deel 2 alweer!



Ook deze maand weer wat raars pfff ik had vrijdag en zaterdag een positieve ovulatie test maar nu nog steeds is me temperatuur niet omhoog gegaan. Vorige keren duidelijk wel. Ik heb ook gewoon goed geslapen enzo
Ik mag vrijdag testen, al denk ik niet dat er raak geschoten is deze keer. Tweede ronde en heb verder geen rare klachten deze keer, gelukkig. Vorige maand kon je me opdweilen na zo'n week met spanning!
Alle reacties Link kopieren
@mijo: als je vrijdag en zaterdag n positieve ovulatie test had. Springt je ei na 24-48 uur, dus het kan zijn dat hij nog moet springen? En dan dipt je temperatuur eerst en zou het morgen of overmorgen moeten stijgen.



@ even wat anders: spannend!! Beter he als je er rustig door heen komt, hopen vrijdag een mooie test. Ik had bij mijn laatste zwangerschap pas de dag van NOD klachten, en heel licht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de partij!!

Aangezien m'n eisprong wat later was dan gedacht en nu dus wel op t goeie moment alles konden doen, is de kans groter dan de afgelopen maanden!



Toch heb ik, gelukkig, niet zo'n zenuwachtig gevoel!

T lijkt wel, omdat ik nu m'n eisprong heb gevonden, wel alsof t de eerste ronde weer is!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
He kartonnendoos, klinkt bekend!! Succes deze ronde..! Ik heb ( eindelijk) mijn ei kunnen vinden en daardoor ook minder zenuwachtig. Voel zoals elke maand alles gebeuren daar dus hopelijk zoekt er nu eentje een zacht plekje om te landen haha!
Alle reacties Link kopieren
Mijo ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dus kan je helaas niet helpen.



Ik ben eigenlijk ook weer op het wachtbankje gegooid. Mijn vriend en ik proberen sinds aug zwanger te worden. Eerste ronde na 27 dagen ongesteld. Tweede ronde na 24 dagen (dacht ik). Mijn NOD was 7 okt , maar 4okt had ik bruine afscheiding en ik heb vervolgens van 4-6 okt (rood en bruin) bloedverlies gehad. Niet heel veel en ik had ook niet zoveel pijn als tijdens de eerste ronde, maar ik ging er vanuit dat dit mijn menstruatie was.



Maar vervolgens kreeg ik afgelopen vrijdag weer bruine afscheiding. Verdeeld over de hele dag was dit ongeveer 1 inlegkruisje. Ik heb de doktersassistente gebeld en die raadde mij aan om een week later te testen omdat ik misschien toch een innesteling had. Of misschien zou ik nog gaan bloeden het schijnt soms voor te komen dat er een aantal dagen tussen zitten, maar is tot nu toe niet gebeurd. Nu wacht ik dus tot het eindelijk vrijdag is. Als ik het goed begrepen heb kan het ook zijn dat de test pas vanaf volgende week maandag betrouwbaar is, 10-14 dagen na mijn vermoedelijke innesteling.
Alle reacties Link kopieren
Kartonnendoos en Evenwatanders ik duim voor jullie! Niet iedereen heeft gelijk kwaaltjes dus je weet het niet Evenwatanders.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer van het wachtbankje af. Dit was de laatste poging 'au naturel'. Vanaf morgen beginnen met spuiten voor een IUI behandeling.



Ik schrijf al een tijd mee in het Wij Proberen Door topic en zal alleen daar blijven posten met updates.



Aan iedereen hier veel succes, ik hoop op veel vruchtbaarheid voor jullie allemaal.
Sjee, mag ik ook plaatsnemen op het wachtbankje?



Ik ben al zo'n 2 jaar van de AC af, en dik een week geleden zijn we voor het echie gegaan zeg maar. NOD is 19 oktober. Vind het spannender dan ik dacht!



Ik gebruik al heel lang een handige app waarin ik mijn menstruatiecyclus bijhoud.
Best down vandaag, eigenlijk wist ik het ergens wel .. voelde heel anders dan de vorige 2 keren toen het wel raak was maar een vmk werd . Ach.. we nemen er dit weekend maar een wijntje op gelukkig duurt mn cyclus maar circa 28 dagen, deze meer 29 dagen, dus tot over 2 weken ! X
quote:laury89 schreef op 13 oktober 2014 @ 14:38:

Best down vandaag, eigenlijk wist ik het ergens wel .. voelde heel anders dan de vorige 2 keren toen het wel raak was maar een vmk werd . Ach.. we nemen er dit weekend maar een wijntje op gelukkig duurt mn cyclus maar circa 28 dagen, deze meer 29 dagen, dus tot over 2 weken ! XHe wat een teleurstelling.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dr ook, happy new topic allemaal met hopelijk snel veel wegblijvers vanwege de nieuwe zwangerschappen



Ik zit er ook weer, ik weet niet zeker wanneer mijn nod is, omdat ik 2 positieve ovulatietesten had deze maand, maar ik ga uit van de laaste. Dat zou betekenen dat mijn NOD deze maand op 25 oktober zou vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik schuif ook weer aan.. Volgens de app de 11e m'n eisprong, maar toen ik de 8e ovulatietest deed al 2 duidelijke strepen, en donderdagmiddag niet meer. Gelukkig allebei vrij avondje die woensdag! Maar wanneer dan m'n NOD is? Ik denk tussen de 22e en 24e (cyclus vaak 26 dagen, soms 1 of 2 dagen korter).

Heb eigenlijk helemaal geen goede hoop, maar dat komt mss ook omdat ik een beetje down ben 😒.

As vrijdag weer zh bezoek, manlief donderdag potje vullen, ben benieuwd..

Sorry voor de ego-post..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij! Laten we elkaar er doorheen slepen.

Heb mijn ovulatie niet gevonden deze maand maar wel om de dag sex gehad. Ook hier en daar wat spanningen gehad waardoor ik het gevoel heb dat het niet raak is. Wel heb ik een beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik maar heb dat wel vaker aan het eind van m'n cyclus. Voelde me vanochtend vreselijk brak toen ik wakker werd!

Ik weet helemaal niet wanneer ik moet gaan testen want heb het gevoel dat ik deze maand een langer cyclus had.



Succes iedereen die aan het wachten is! En hopelijk is het een vruchtbare ronde en zitten we komende zomer lekker met onze dikke buik inde zon!
Alle reacties Link kopieren
@selectia, jammer, maart hopelijk mogen de behandelingen snel resultaat opleveren!
Alle reacties Link kopieren
K heb last van een lage buikpijn... Willen jullie me even zeggen dat dat een 'gewone' buikpijn is? ?
Vandaag is de mooiste dag.
Lieve kartonnen doos . Dat willen we wel maar jij voelt het zelf het beste



@lion wijs om uit te gaan van die laatste test !
Alle reacties Link kopieren
Lieve kartonnendoos, wat voel je en wat denk je over die lage buikpijn?
Alle reacties Link kopieren
K weet t niet... Beetje zeurend... Niet bijster herkenbaar. K wil mezelf niet gek maken door in 'kwaaltjes' te denken!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Deel twee alweer! Het vorige topic was door een van de 'dreamgirls' geopend toen zij op het wachtbankje zat en die heeft inmiddels een hele mooie baby! Ik hoop dat het iedereen snel gegund is!! 👶
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Jeee! Leuk, een nieuw topic.



Ik ben heb het afgelopen weekend een nogal leuk feestje gehad en heb volgens mij ook geovuleerd (?) maar heb dat niet zo bijgehouden. Beetje dom



Gelukkig vrijdagochtend met vriend nog even in bed gedoken Zoon was naar school en dan is dit het voordeel van allebei ZZP'er zijn haha.



Spannend, deze ronde, maar niet té. Ik verwacht gewoon weer ongesteld te worden eigenlijk. NOD zou 30-10 zijn.



Succes ladies!
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
@kartonnendoos: Lage buikpijn is zo'n vaag symptoom hè? Hope for the best, prepare for the worst zou ik in dit geval zeggen. Succes!
Today is a good day
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Nieuw op dit forum en ik meld me aan!

8 oktober piekvruchtbaarheid. 9 oktober ovulatie.

NOD op 25 oktober.

Vanavond ineens 3 kwartier misselijk... Vreemd.

Verder is dit onze eerste keer met ovulatietest. Vinden het super leuk!

Duimen geblazen.
Alle reacties Link kopieren
Glitterbom, idd! T duurt alleen nog een week voor ik ongesteld moet worden, dus daar heb k nog geen klachten van!
Vandaag is de mooiste dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven