het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

07-11-2015 14:59 3198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie, en soms helaas ook na een miskraam.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
ik zit ook op dit spannende wachtbankje... morgen waarschijnlijk meer duidelijkheid.. ronde 4 met cyclus van 40 dagen en meer
carpe diem
Hey dames, mag ik meeschrijven..? Zit nu op het bankje. Ronde 4 voor eerste kindje.. Zooo spannend! Voel vanalles en nogwat NOD is de 15e..
Alle reacties Link kopieren
Lees weer mee ( dan staat ie weer in favorieten! )
Alle reacties Link kopieren
Hobbezak, hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Chocolaatje van harte gefeliciteerd!
Happy New topic!



Even een paar rondes niet meegeschreven. Inmiddels meerdere onderzoeken in ziekenhuis gehad en gelukkig allemaal met goede resultaten.

Gisterochtend een positieve ovulatietest dus ik zit denk ik ook weer op wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
Lees weer mee in ons gezellige topic!
Live, Love, Laugh
Alle reacties Link kopieren
CHOCOLAATJE!!!!! Gefeliciteerd! En niet te druk maken hoor (proberen!)!
Alle reacties Link kopieren
Allesandra natuurlijk mag dat, Welkom! Spannend hè?! Veel succes!



Moinie ook nieuw denk ik? Welkom!



Zus ook welkom! Fijn dat de onderzoeken goed waren. Spannend dus weer....



Weekend hoe is het met jou?
Live, Love, Laugh
:D Heel spannend! Vooral omdat niemand het weet, behalve mijn moeder en mn vriend af en toe gek van me wordt haha probeer het nu allemaal beetje los te laten onder het mom van 'we zien het wel' maar vind het erg lastig om er niét aan te denken!
Ook ik zou hier graag mee willen schrijven. Heb al een paar keer meegelezen, maar lijkt me ook fijn om in dit topic ervaringen te delen. Zeker omdat ik sinds woensdag weer op het wachtbankje zit (heb voor het eerst mijn eisprong gevoeld!). Eisprong was eerder dan verwacht, maar vooralsnog laat ik mijn NOD nog staan op 21 november. Het is overigens onze 3e ronde.
Fijn is dat, even ervaringen delen en van je afschrijven! spannend, jij voelt je ei dus echt? Ik heb ovulatietesten gebruikt afgelopen maand, was toch nieuwsgierig.. Vrijdag 30e licht positief en maandag 2e knal positief! Beide dagen geklust (was zat en zondag weg) dus wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Chocolaatje, gefeliciteerd!! Wat super!! Geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej chocolaatje gefeliciteerd!!! Super nieuws zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
Artemiss welkom! Het is ook spannend elke keer weer. We hopen allemaal dat het deze ronde toch eindelijk gelukt is. Mocht dat helaas niet zo zijn vind ik het altijd fijn om even hier op het forum mijn ei kwijt te kunnen..manlief is er dan heel nuchter onder en begrijpt je teleurgesteldheid niet
Live, Love, Laugh
Alle reacties Link kopieren
quote:mama2507 schreef op 07 november 2015 @ 20:11:

Artemiss welkom! Het is ook spannend elke keer weer. We hopen allemaal dat het deze ronde toch eindelijk gelukt is. Mocht dat helaas niet zo zijn vind ik het altijd fijn om even hier op het forum mijn ei kwijt te kunnen..manlief is er dan heel nuchter onder en begrijpt je teleurgesteldheid niet zo zie ik het ook precies . vandaag heerlij kwezen sporten en uit eten geweest weer lekker in mijn velletje nu gewoon dokter afwachten. ovulatietesten zijn besteld.
Alle reacties Link kopieren
Fijn angel! Denk maar even lekker aan jezelf, is ook heel belangrijk! Vaak door even tijd voor je zelf te nemen word je al een heel ander mens! geniet van je weekend!
Live, Love, Laugh
Alle reacties Link kopieren
Oh wat spannend hè Ladies! Dit topic is zo fijn.

Chocolaatje gefeliciteerd!

Hier dag 25. Ik ga testen op dag 29, denk dat NOD eigenlijk net iets later is maar zien we dan wel. Ik voel nog helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Dames, ook even een berichtje van mij, kan ik het topic terugvinden.



Calm en chocolaatje, gefeliciteerd! Het lange wachten kan beginnen.



Mama, angel en nog enkele anderen, wat balen dat het jullie niet gegund was. De tekenen leken o goed.



En alle nieuwe welkom, leuk dat jullie meeschrijven en succes met wachten.



Hier even een maandje alles op een laag pitje. We hebben sinds een week de sleutels van on nieuwe huis en zijn druk bezig met witten en laminaat leggen. Gister over gegaan, dus nu ook alles vol dozen die uitgepakt moeten worden. Maar wat word ik blij van dit huis. Hoop dat ik hier beter zit en rustiger ben in mijn koppie, dat zal straks ook wel schelen.
Alle reacties Link kopieren
Ettesil gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie! Fijn dat je je er al lekker thuis voelt! Nu kan het genieten beginnen!
Live, Love, Laugh
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties! Kan het nog niet echt geloven het eindelijk weer zo ver is. Nu hopen dat het deze keer goed gaat Ik duim voor jullie dames! Dat wachtbankje is gezellig, maar ook zo ellendig!
.
Alle reacties Link kopieren
@mama, dan lopen we bijna weer gelijk! Wanneer en met welke testen ga je, je ovulatie testen? Of sla je het deze x over?

@jomi, ik ben ook begonnen aan ronde 7. Merk sinds vorige maand dat mijn menstruatie anders is dan voorheen. Zouden de restjes van de pil dan eindelijk uit m'n lichaam zijn?! Merk jij dat ook?

@calm gefeliciteerd! Wat goed zeg!! Hoe voel jij je?

@mojo, hoe gaat t nu met je?

@angel, balen toch weer he?!

@chocola, gefeliciteerd wat goed zeg!! Hoe gaat het?

@artemiss, welkom!

@ettesil, wat goed zeg! Rust scheelt enorm! Geniet van je nieuwe huisje!!

@allesandra, ook welkom!



Wij gaan nu onze pretweek in. Kga morgen denk ik beginnen met testen. Heb die van cb nog liggen (die mama ook had) dus daar ga k nu eerst mee beginnen!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Een nieuw wachtbankje zie ik!! Ik heb heel wat terug te lezen, dus even een korte reactie Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! Hier een week afstand genomen, dat vond ik wel goed van mezelf en gaf een hoop rust Wie weet tot snel! Liefs Elin4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven