het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

07-11-2015 14:59 3198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie, en soms helaas ook na een miskraam.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
Puck2017 van harte!!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend lieke!



Hier hevige buik- en rugpijn, al vele jaren niet meer gehad tijdens de menstruatie... Heel irri!
Ik probeer er zelf niet teveel mee bezig te zijn.

Wat me dus niet lukt haha

Wie dat bedacht heeft

Voel me moe en opgeblazen. Mijn tepels doen onwijs pijn. Loop de hele dag in m'n strakke sportbh.

Verder wel ok. Wil het liefst al shoppen voor zwangerschapskleding ed.

Vanmiddag lekker cliché van die milestonekaarten gekocht



Om de andere dames hier niet in de weg te zitten, is er een ander topic waar we ons kunnen aansluiten of jij weet?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd fietjelief en puck!! Goed nieuws! Hopelijk zet deze positieve vibe door!!
Alle reacties Link kopieren
Haha de klachtjes zetten snel door als die hormonen hun gang gaan he, Fietjelief. Merk het zelf ook. Er is een topic voor uitgerekend in december dus wellicht kunnen we ons daar bij aansluiten.

Voor de anderen hoop ok dat jullie ook snel een positieve test in handen zullen hebben!
Jeetje puck wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd! Wat fijn! Ondanks je negatieve eerdere testen toch zwanger.



Dat geeft de burger moed. Nu de rest nog.



Jammer elin dat je helaas weer ongesteld bent geworden. Ik heb vanmorgen een smiley op mijn cb test gehad dus vanaf volgende week weer op het Wachtbankje..



Fijn weekend!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Puck!! Geniet ervan!



@San, voel jij al iets? Ik vind het weer rete spannend! Vorige keer had ik op di nod en werd ik ongesteld op zaterdag. Deze keer wo nood en (als je zou kijken naar de vorige keer) zou dus op zondag ongesteld moeten worden, maar er is nog niks! Wel buikpijn maar dan weet je het nooit natuurlijk.. Waah.. zenuwen!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Puck! Wat een fijn nieuws!



En wat spannend Lieke, ik zal voor je duimen!



Ik ben inmiddels al weer een paar dagen bij jullie aangeschoven op het wachtbankje. Nog nergens last van gelukkig, maar dat (en de spanning) komt bij mij meestal pas aan het einde van de wachtperiode.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Lieke! Ik ben net zo zenuwachtig in afwachting! Heb ook woensdag mijn NOD.. duim voor je, en voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
er is geen klaviertje 4, dus dan een geluksknuffel Lieke!!!

(Ook voor de andere natuurlijk! )
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mag ik hier ook even meeschrijven?



Zitten in de wachtenweken na de 10e IUI. (Lesbisch stel)

Vrouw heeft puregon en pregnyl gespoten. Zitten nu op dag 9 na inseminatie. Mijn vrouw heeft op dag 8 licht roze gehad bij afvegen. Nu vooral veel buikpijn en duizelig. Pff die wachtweken maken je gek.. wel raak niet raak. Achter alle symptomen zoek je wat.. maar helaas al 9x meegemaakt dat ze toch ongesteld werd.. dus we duimen nu maar weer.



Succes en sterkte voor alle andere!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik schruif er ook weer bij!

Fijn om te lezen dat er een aantal dames met positief gevolg van het bankje af zijn gegaan: gefeliciteerd en veel geluk!



In mijn geval heb ik nog wel een onregelmatige cyclus en met ovulatietesten nog geen eisprong ontdekt, maar wel ongesteld dus hij moet ergens zijn.

Wanneer op de dag testen jullie op je ovulatie?



Verder blijven we 'klussen' maar het wachtbankje is extra onzeker als je niet weet wanneer je ovuleert of ongesteld moet worden...
Hier waarschijnlijk foute boel.

Al sinds vanmorgen kramp die nu toeneemt.

Begon vanmorgen met wat bruin bloedverlies wat nu rood is met stolseltjes.

Ben zó verdrietig en in paniek.

Alsof de grond weggetrokken werdt.

De vk zegt dat het vanalles kan zijn.

Vriendinnen zeggen dit ook. Blijf positief. Het glas is halfvol. Het hoeft niet fout te zijn.

Ik zit momenteel tussen hoop en vrees..
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje Fietjelief wat naar voor je! Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker, verdrietig en in paniek bent. Het meest rotte is dat je nu alleen maar kunt afwachten. Veel sterkte en ik duim voor je dat het geen mk is!
Die onzekerheid is echt killing.

Bizar hoe je je kan voelen. Zo in paniek.

Misselijk, duizelig en uitgedroogd door het huilen.

En dan zeggen ze dat je positief moet blijven denken.

Alsof ik het tegen kan houden door positief te denken.

Ik heb net met mijn handen op mijn buik gesmeekt of het goed mag blijven gaan en de kramp neemt alleen maar toe dus daar geloof ik ook niet in.

Wordt vervolgd..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat ik iets zinnigs kon zeggen maar heel veel meer dan je sterkte wensen kan ik helaas niet.. heel veel liefs en ik hoop met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte fietjelief!
Jep miskraam.

Ben even van slag.

Meld mijzelf later weer.
Alle reacties Link kopieren
Ach meisje toch
Alle reacties Link kopieren
Aaah zo naar voor je Fietjelief! Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer van het wachtbankje af :( had er zo'n goede hoop op gekregen de laatste dagen. We gaan richting de 2,5 jaar, hoop houden is zo moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Ah nee fietjelief wat ontzettend naar!!! sterkte meid..



Lieke, wat balen dat het niet raak is deze ronde



Het voelt een beetje ongepast om in dit zelfde bericht mijn update te plaatsen..



Vanwege wat aanhoudende symptomen heb ik gisterochtend (2 dagen voor NOD) getest. Ik wilde eigenlijk niet, bang voor witte test..

maar er verscheen na 4 min al een licht maar duidelijk 2e streepje..



Vanmorgen om 5 u klaarwakker (net als gisteren) en nog eens getest; een donkerder 2e streepje dan gisteren binnen 2 min! (Iets lichter dan de controle streep)

Het voelt nog heel onwerkelijk!!

Na bijna een jaar vol teleurstellingen, onduidelijkheden en witte testen.. nu dan toch!!
Alle reacties Link kopieren
Ach Lieke, wat vervelend dat het deze ronde niet gelukt is



En San_D, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een fijn nieuws!



En bollie nog van harte welkom (was ik helemaal vergeten door al het nieuws)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat er een ruimte (forum) is om dit met elkaar te delen. In de buitenwereld zie je alleen maar mensen happy zwanger zijn, maar ook daar zie je het voortraject niet van.



Fietjelief heel veel sterkte! Word er zelf ook verdrietig van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven