**Holland Got Pregnant** (deel 2)

13-06-2016 20:56 1463 berichten
Alle reacties Link kopieren
Holland Got Pregnant! :



Er Zijn nog plekken vrij in de tabel kom er gezellig bij!



Hoi meiden,



Het tweede deel van ons topic, Holland got pregnant...unieke naam, geniaal!

Met in dit topic een hoop gezellig geklets, maar ook het uitwisselen van emoties, zenuwen, frustraties, wachtdagen, duimen draaien, dromen en vooral ook een plek waar je lekker kan spuien en lachen!



In de hoop dat we binnenkort allemaal een in de tabel hebben staan en dat er in 2017 mooie baby'tjes geboren worden!



NaamLeeftijdKindjeRondeZwangerBevallen Uitgerekende datum84Semmie32278 juniPSVIVA8926131 aprilVeertje78381529 meiaardbeitje83615 28 junisalacia2916 27/2 meisje!5 maartdruppel3932 17 junizeeuwse88271228 maartHappymommy27272222 maartLadiinurd2611eIUI 21 juni
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Alle reacties Link kopieren
goed bezig! Nu de rest nog haha!
Alle reacties Link kopieren
Joehoee gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt hoopvol happymommy.. Wanneer ga je testen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook gevonden! Je hebt een mooie tabel gemaakt Semmie hopelijk word de tabel met 'uitgerekende datum' snel opgevuld.



Oh Salacia klinkt niet echt hoopvol. Geen touw aan vast te knopen dus. Ook irritant dat het elke maand langer duurt want dan denk je misschien dat het 'raak' is.... Maar dan duurt je cyclus gewoon langer. maar ik ga het wel zien hoe het bij mij gaat zijn. Wat een zenuwslopend iets is het toch eigenlijk he, dit had ik mezelf nooit voorgesteld hoor vroeger... Dat het zo zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ook niet Zeeuwse! Vond het op het begin ook heel relaxt dat t zo kort duurde maar uiteindelijk dus toch lastig regelmaat te ontdekken, dat vind ik t meest frustrerende..
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!!!!
Alle reacties Link kopieren
En nu weer geen bloedverlies of roze afscheiding... vreemd heel raar haha... sjonge jonge toch
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de partij! hopen dat we hier nog heel lang met elkaar mogen kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat zenuwslopend happymommy!
Alle reacties Link kopieren
Ja toch wel @psviva hahaa. Wil weten waar k aan toe ben. Hahaha beter zet het niet door en was her een innesteling geen idee.. duimen draaien.

Ben deze maand nog niet zenuwachtig geweest maar nu toch wel
Yo yo! Ik ben ook weer van de partij. Mijn NOD is trouwens 1 juli zag ik net mijn appje, dus dat is weer een dagje eerder :-)



Goede nieuwe naam, ik kan me er helemaal in vinden. Tot klets maar weer!
Alle reacties Link kopieren
Gezellug!!!! Wat zijn we trouw....



Nu alleen nog aardbeitje en veertje en bij veertje staat ook nog geen NOD...



Zwangeres heb je NOD verschoven! dag eerder!!!!



Happymommy ik ben aan het duimen hoor!
Alle reacties Link kopieren
@semmie dankjewel! Ik ook hahaha
Alle reacties Link kopieren
I was reminded that my bloodtype is B positive.
Alle reacties Link kopieren
En ook aardbeitje is erbij!! Yeahh
Alle reacties Link kopieren
bijnaa compleet!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden...
Alle reacties Link kopieren
En we zijn weer compleet. Yess...



Ik weet niet hoe het met jullie gaat maar ik ben niet vooruit te branden. Echt een gare dag vandaag! Te laat naar bed & te laat er weer uit...



Hoe staan de zaken bij jou Happymommy ? Hopelijk nog steeds niet ongesteld.
Alle reacties Link kopieren
zeeuwse nog niet nee.... maar heb zo een voorgevoel dat ik het wel wordt..

1 borst doet wel beetje pijn en ik werd net misselijk met het eten, maar kan ook tussen mijn oren zitten..

Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden..

Voel me ook beetje teleurgesteld terwijl het nog niet doorzet hoor... maar ja geen idee...

Men vriend zegt steeds je bent zwanger maar k denk het niet
Alle reacties Link kopieren
Je zit dus nog op het 'wacht bankje' Hoelang duurde het de vorige keer dat je zwanger was Happymommy?



Ik heb een app op mijn telefoon die je cyclus bijhoud. Daar zit ook een chat bij. Soms lees ik daar dat mensen een week voor de NOD al een test doen. Dan word je toch ook wel gillend gek als die steeds negatief is. Lijkt me echt stressen..
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt Zeeuwse haha. En de vorige x 7 maanden maar toen had ik echt meer als 11j de pil geslikt... Dus men lichaam was toen ook ontregeld.

Welke app heb je?

Ik heb ook een app... maar ik zou een week voor men nod nooit testen hoor.. dan wordt je indd gek denk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ladytimer..

Geen peil op te trekken wanneer iemand zwanger raakt. Zoals ik al eerder zei; mn schoonzus was het binnen 2 maanden. En die is 33 jaar. Mijn ouders voor de eerste keer opa&oma geworden. Nu zit mijn moedertje te wachten wanneer ik eens met het grote nieuws komt aanzetten. Ze maakt vaak opmerkingen. Haha.. wel lief!
Alle reacties Link kopieren
@zeeuwse indd geen peil op te trekken men zus bij al haar kinders meteen de eerste x.. en mijn moeder heeft over mij al het langste gedaan en dat was 4maandjes... Dus voor mij duurde het al lang hahaha

Hopelijk deze x sneller haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven