Ik ben zwanger praatgroep III

31-12-2016 09:54 637 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 3 alweer



Inmiddels zwanger van een 2e:

Wiennie, Spruit, Lotte_joy



Inmiddels bevallen van een 2e:

GateKeeper, Bloem





Link naar het vorige topic

Ik ben zwanger praatgroep vervolg II
Alle reacties Link kopieren
Wij moeten 6 april weer. Lengte is 89 cm . 1 jaar en 11 maanden
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat zijn jullie kindjes al groot!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Ik vind de jouwe juist klein spruit Haha.



Hier vorige week geweest met 2 jaar en twee maand. 95cm en 15 kilo. Lange benen heeft ie, wij zijn ook lang (1.77 en 1.88)
Alle reacties Link kopieren
Jemig.. 95 cm al! En ik dacht nog dat ze net zo groot was als wat hoort haha! Nu is geschat dat ze 1,65 gaat worden. Ben straks mooi de kleinste van de familie ben ik bang
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Haha spruit ik ken het gevoel. Ik ben zelf 1.65 dus dochter is almeer dan de helft van mij
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe groot DL precies is, ze zit iig in mt 92. Ze weegt 12,1 kilo (vandaag gewogen).
Alle reacties Link kopieren
Hoe is t met de dames?



@bloem hoe is t met de kleine meid? Al een beetje een ritme? Hoe vind je t 2 kinderen? Pittig of valt t mee?



@hier. Kleine meid wordt steeds sinds ik weer werk na een dag kdv s avonds overstuur wakker, ze wil daarna alleen bij mij in mijn armen in slaap vallen. Even veiligheid bij mama. Dan is ze nog zo klein he. Als ze dan zo in mijn armen ligt en ik naar haar kijk dan stroomt mijn hart over van liefde. Ik kan zo uren zitten. En morgen overdag heeft ze weer een grote mond tegen me



Morgen moeten we naar t zkh met de kleine man. Benieuwd wat ze gaan zeggen. Laatst bij t cb was zijn balletje nog niet ingedaald en nu zie je ook dat zijn zakje aan een kant nog leeg is dus helaas geen verbetering tov 3 mnd geleden. Opereren willen we voorlopig nog even uitstellen. Liever niet in zijn 1e levensjaar.



@04012016 hoe gaat t met afvallen?
Alle reacties Link kopieren
Het afvallen gaat op zich goed,bijna 10 kilo! Maar het gaat me nog niet snel genoeg haha.. mijn lijf doet wel weer raar.. ik was de laatste tijd best regelmatig ongesteld, maar nu weer opeens niet.. had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden... maar dus ook niet zwanger..

Baal ik wel van, want ik had eindelijk het idee dat ik mijn lichaam weer wat beter kende
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Zo goed hoor 10 kilo. Echt knap van je. Wanneer heb je een intake van t zkh?
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Eind april hebben we de intake, dus nog 3 weken om zo veel mogelijk er nog af te krijgen.. ik moet nog 6 kilo ongeveer. Gaat dus niets helemaal lukken maar hopelijk zo veel mogelijk
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Hier alweer op de helft. Wat gaat het enorm snel zeg! 20weken echo gehad en alles was gelukkig goed! Ze meten nu ook je baarmoedermond, voorheen niet.



@04 knap joh! Zet hem op!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat dat snel spruit!!



Hier helaas ongesteld geworden.. en flink zwaar ook! Echt balen.. maar aan de andere kant ben ik blij dat ik het dan iig niet ben tijdens die afspraak, dan moet ik ook een inwendige echo
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
@04 toch balen dat je ongesteld bent geworden. Wel heel fijn voor jullie dat jullie nu wel met het ziekenhuis gaan beginnen.



@wien, hoe gaat het met jou? Nog druk met verhuizen? Je bent zo stil.



@iedereen, alles goed dames? Nog leuke plannen dit weekend?



Hier gaat alles zijn gangetje. Heb wel enorme bandenpijn maar verder mag ik niet klagen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn idd! Heb me er ook al bij neergelegd dat we zonder hulp van het ziekenhuis niet zwanger zullen raken.. dat geeft wel rust!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
04, wat vervelend! maar wat fijn dat je nu kan 'starten'.



Spruit, fijn dat je je zo goed voelt. Geniet er maar van .



hier: druk weekend. geen zin in. Morgen werken en zondag wedstrijd van de vereniging waar ik les geef dus moet aanwezig zijn. Gister eisprong gehad, dus we zijn weer aan het wachten.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn 04! Knap ook dat je je er zo bij neer kunt leggen!



Hier gewerkt vandaag en daarna een stuk gefietst en een ijsje gegeten. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Meiden hoe is het? Heb echt al te lang niet mee geschreven wel af en toe mee gelezen hoor.



Van harte winnie en spruit wat ontzettend leuk hoeveel weken zijn jullie.



Lotte dikke
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Dance ik lees nu je andere topic. Wat een ellende zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dance!! Wat vreselijk van je scheiding! Hoe kan hij het nu zomaar opgeven?! Ik hoop voor jullie dat jullie zo goed mogelijke afspraken kunnen maken rondom de kleine meid!!
Alle reacties Link kopieren
Oh Dance wat erg zeg! Wat een klap voor je. Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
@dance, heel veel sterkte meis! Zorg goed voor jezelf en je kindje. Ik ben nu 21 weken alweer.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
@dance ach meisje wat erg! Zie t ook pas nu
Alle reacties Link kopieren
@Dance, heel veel sterkte!!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden.



Spannend spruit de helft zit erop voel je je goed



Hoe is het met jullie kindjes gaat alles goed
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Met onze dochter gaat het prima! Volgende week wordt ze 2 en ik kan me geen liever kindje voorstellen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven