Ik ben zwanger sinds februari!

22-02-2015 21:26 2076 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haj,

Dit topic, omdat wij in februari 2015 ontdekt hebben dat we zwanger waren. (wiehoe!) Leuk om in dit topic met elkaar te praten, we zijn rond dezelfde tijd uitgerekend.

Ervaringen uitwisselen, blijdschap delen, mopperen, vragen stellen, etc.

Dus vind je het leuk om met elkaar te delen hoe het gaat en vragen te stellen, heb je nieuws gekregen, of heb je handige tips, praat gerust mee!



NaamLeeftijdWanneer begonnen met proberen?N.O.D.Wanneer uitgerekend?verloskundige bezoek datum termijnechoBijzonderhedenRianH29Nov 201420 febr 201529 okt 201511 mrt 2015 13 Nov bevallen van een lief, eigenwijs meisje 1e kindjeAlfalfalfa 08 nov 2015 19 nov bevallen van een lief,knap meisje1e kindjeSuus29juni 2014 19 feb 201530 oktober bevallen van een lief ventje!!!! 11 juni 20 wk echo jongen Wiennie24dec 201325 feb 20155 nov 2015 19 okt bevallen van een leuk, vroeg lief meisje 1e kindje Emma0833201324 feb 20153 nov 201527 mrt 2015 8 nov bevallen van een lief,mooi meisje dec 2013 mkBtientjuhzzz25dec 201425 feb 20157 nov 201519 mrt 2015 9 nov bevallen van een dot, een schat, een zoontje! 1e kindjePetita32niet bewust21 feb 201529 okt 201524 mrt 5 nov bevallen van een geweldig meisje 1e kindjeAiden31mei 201425 feb 20154 nov 201524 mrt 2015 20 wk echo meisje 1e kindje Fleurdelys 36juni 201325 feb 20155 nov 201516 april 20 nov is haar lieve, mooie meisje dan eindelijk geboren! Hoera! Kris2930Wanneer begonnen met proberen?. 7 nov 2015 . 15 Nov '15 bevallen van een lieve, mooie jongenBijzonderheden
Let love rule...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zwanger,maar ik ben wel een trotse moeder van een geweldige zoon van 5 jaar.

Maar ik wou je wel even feliciteren met je zwangerschap!
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, gefeliciteerd!

Zelf ben ik nu ook zwanger 5 weken en 3 dagen. Spannend allemaal he.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik weet het ook sinds donderdag :-) morgen 6 weken zwanger! Spannend ...
Gefeliciteerd!!

Ik ben ook zwanger, zaterdag positieve cb test met 1-2 weken dus ben nu 3-4 weken. Het begint nu pas te landen, eerste ronde raak.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!

Misschien leuk om een 'uitgerekend in November' topic te openen?

Ik schrijf zelf mee in uitgerekend 15-30 september, maar schreef in 2010 mee in 'uitgerekend in november', mijn zoontje van 4 zit naast me
Gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger, maar over drie maanden al uitgerekend. Geniet van je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Hee RianH, kun je niet meeschrijven bij uitgerekend t/m 31 oktober ?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke reacties! En gefeliciteerd ook allemaal, met de zwangerschap, of met het leuke kindje dat je al hebt!



Konini, ik dacht er wel over, maar denk dat ik in November uitgerekend ben, gezien ik rond 11 feb mijn eisprong had. Maar het is ook wel weer leuk om daar bekenden te hebben. Ik zal eens gaan lezen daar. Leuk dat je het zegt!



Deze blijft ook gewoon hoor! Vanmorgen nog een extra testje gedaan. De testen van het weekend gaven wel strepen, maar licht en laat.

Vandaag knalde de streep er echt op, zo fijn!!!

Hoe is dat bij de rest gegaan? Wij stonden echt een dansje te doen en daarna dacht mijn vriend dat hij moest overgeven. Maar dat allemaal wel nadat ik een vriendin moest bellen als dubbelcheck of zij de streep zag (foto via WhatsApp) omdat mijn vriend bang was dat we het maar hoopten te zien. Zij joelde lekker mee, wist dat we er mee bezig waren.

We zaten in ronde 4, dus best snel gegaan. Ook al voelde het soms al als eindeloos wachten.
Let love rule...
Alle reacties Link kopieren
Zou leuk zijn, Katty schrijft ook mee!



Zo leuk hoe jullie erop hebben gereageerd! Hilarisch . Wij konden het echt niet geloven... En mijn man moest direct weg (voetbalweekend), dus hebben niet echt van het moment kunnen genieten. Ik heb geprobeerd om verder te gaan slapen (het was half zes), wat uiteraard niet lukte.
Alle reacties Link kopieren
Sja, het is nog heel onwerkelijk, maar ik geloof dat ik ook mag aanschuiven...

Mijn eisprong was 8 of 9 februari en ik heb vanmorgen op NOD positief getest

Wij hebben ook gejuicht natuurlijk haha en ik zat onwijssssss te bibberen! Ben nu ook een beetje misselijk, maar ik denk meer van de opwinding
Alle reacties Link kopieren
Overigens was de test al heel snel duidelijk, binnen een paar seconden een dik plusteken op de CB test
Alle reacties Link kopieren
Haaa ja dat slapen vind ik nog steeds lastig!

Lig over van alles na te denken, en schiet van compleet gelukzalig,naar supergespannen soms.

Hebben hier nog dames leuke tips voor apps over het kindje en de groei enzo? Ik kan alleen gratis apps volgens mij, heb geen internetbankieren of geldaccount op mijn telefoon
Let love rule...
Gefeliciteerd allemaal!!



Hier ook nog een hele gelukkige dame! Gisteren een knaltest gehad plus de cb 2-3 weken.



Stonden op het punt te beginnen met Clomid i.v.m. een onregelmatige cyclus! Zometeen het ziekenhuis maar afbellen en de verloskundige bellen



Hoe gaat het met de kwaaltjes bij jullie? Hier valt het allemaal mee (daarom geloofde ik het niet en verwachtte echt ongesteld te gaan worden)

Heb flink rommelende darmen en wat gespannen borsten sinds gisteren.



Volgens internet ben ik 29 oktober uitgerekend, van ons 1e kindje.



(Oktober topic is volgens mij al vol toch?)
Alle reacties Link kopieren
quote:RianH schreef op 23 februari 2015 @ 09:24:

Haaa ja dat slapen vind ik nog steeds lastig!

Lig over van alles na te denken, en schiet van compleet gelukzalig,naar supergespannen soms.

Hebben hier nog dames leuke tips voor apps over het kindje en de groei enzo? Ik kan alleen gratis apps volgens mij, heb geen internetbankieren of geldaccount op mijn telefoon



Heel herkenbaar!

Ik heb 'Zwanger&zo', 'Zwanger-app', 'Gezondgroeien' en via de computer berichtjeuitjebuik.nl.
Alle reacties Link kopieren
quote:suus_style schreef op 23 februari 2015 @ 09:37:

Gefeliciteerd allemaal!!



Hier ook nog een hele gelukkige dame! Gisteren een knaltest gehad plus de cb 2-3 weken.



Stonden op het punt te beginnen met Clomid i.v.m. een onregelmatige cyclus! Zometeen het ziekenhuis maar afbellen en de verloskundige bellen



Hoe gaat het met de kwaaltjes bij jullie? Hier valt het allemaal mee (daarom geloofde ik het niet en verwachtte echt ongesteld te gaan worden)

Heb flink rommelende darmen en wat gespannen borsten sinds gisteren.



Volgens internet ben ik 29 oktober uitgerekend, van ons 1e kindje.



(Oktober topic is volgens mij al vol toch?)



Gefeliciteerd ook!! Ik had ook een onregelmatige cyclus, maar ronde 6 was raak hier!!

Kwaaltjes vallen mee, heb alleen last van kramp af en toe en een heeeeeele sterke neus. Soms daardoor vlaag van misselijkheid. Verder eigenlijk nergens last van. Omdat mijn cylus denk ik 30/31 dagen was nu, en ik 8 of 9 feb m'n eisprong had, kom ik uit op een uitgerekende datum van 1 november
Alle reacties Link kopieren
Moet nu inderdaad gaan nadenken (dat zullen jullie ook hebben natuurlijk, heerlijk om lotgenoten te hebben!) over verloskundige bellen, zorgverzekeraar bellen, en wellicht nog wat andere instanties. Spannend allemaal he?? Misschien eerst maar weer even op aarde dalen en dan pas gaan bellen, hihi.

Weten jullie al wanneer je het vriendinnen en (schoon)ouders en familie gaan vertellen??
Zo gaat snel hier! Leuk allemaal november uitgerekend. Gefeliciteerd!

Mijn app zegt nu dat ik 4 november uitgerekend ben.

Ik heb mij al via internet aangemeld bij een verloskundige en ze belde mij net maar zit op mijn werk dus moet straks als het wat rustiger maar eens even terugbellen voor een eerste afspraak.



@vertellen: Mijn vriend wil het aankomend weekend al doen maar ik weet het echt nog niet haha



@kwaaltjes, ik was voor mijn positieve test al 2 dagen misselijk en gespannen buik.

Toen ik vrijdagavond aan het koken was en moest kokhalzen dacht ik hmm, ik ga morgen testen.

Nu niet misselijk maar zat net wel op de pot
@deb84; Dat is haast wel overduidelijk die misselijkheid haha. Hier gelukkig nog geen last van *afkloppen*



@vertellen; manlief is helemaal hyper dus morgenavond onze ouders in ieder geval inlichten, weet van mezelf dat ik dat toch niet kan verbergen voor mijn moeder. De rest mag mooi wachten tot ongeveer 12 weken. ;)



Net verloskundige gebeld, mag 17 maart voor 1e echo en dag erna voor intakegesprek. Duurt nog zoooo lang voor mijn gevoel haha

En meteen de fertiliteitsarts afgebeld, heerlijk!



Misschien leuk om een tabel te maken, gaat je dat lukken @RianH?
Alle reacties Link kopieren
@Rianh: topic gevonden dus hoor!!
Oh 17 maart is al best snel toch Suus?

Ik ook net gebeld en mag de 30e voor intake, klinkt ver weg hoor haha
Alle reacties Link kopieren
Zeker leuk Suus, maar heb inderdaad geen idee hoe. Ik ga het meteen even proberen.

En wat heerlijk om het zhuis af te kunnen bellen! Dat is nog eens een fijne verrassing dan zeg.



Vinden jullie het leuk om met elkaar te delen hoe we het de ouders vertellen/verteld hebben? Dat zijn meestal zulke leuke momenten!



Thanks voor de app-tips, ik ga ze eens even bekijken.



Ik deed net de koelkast open, en had vorige week al last van het broodje ham van mijn vriend, die lucht! Maar vond mezelf een aansteller, wist ook niet dat ik zwanger ben. Wat niet wegneemt dat het nog steeds een beetje aanstellerig is misschien, maar vleeswaren en die lucht, bleg!
Let love rule...
Alle reacties Link kopieren
Wie willen er allemaal in? Kan je dan even dikgedrukt je informatie opschrijven?

En is er nog iets wat er in moet?



Ik heb nu even een tabel gejat van iemand anders, vandaar de namen die niet kloppen, whaha
Let love rule...
Hahaha Rian, ik heb het nog niet luchtjes maar voor positieve test wel steeds vlagen van misselijkheid.

Is nu weg trouwens.



Ik zou ook graag in de tabel willen

Deb84, leeftijd 31, NOD 25 februari, begonnen met proberen februari 2015, intake 30 maart, 5 november uitgerekend, bijzonderheden: 1e kindje



Goed gejat hoor Rian!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Rian, ik wil er ook graag in!



Vogola15, 29 jaar, NOD was vandaag: 23-2, begonnen met proberen september 2014, en vooralsnog zelf berekend dat 1-11 de uitgerekende datum moet zijn. Verder nog geen bijzonderheden, eerste kindje!



Aan de ouders geven wij waarschijnlijk een leuk voorleesboekje, bijv. Nijntje bij opa en oma.

Rest weet ik nog echt niet, zo spannend! Moeten echt een beetje gaan plannen wie wanneer waar we het vertellen.



Net in lunchpauze trouwens een tweede test gedaan: check check dubbelcheck en ja hoor! Zwanger, 1-2 weken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven