ik kan niet slapen!

10-10-2014 03:33 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb al heel wat slapeloze nachten verdreven met meelezen hier. Nu dan mijn eigen account aangemaakt, en hier ben ik dan!

Ik kan niet slaaaaaapen!! Ik ben zwanger en slaap steeds slechter. Voor mijn zwangerschap heb ik nooit langer dan 5 minuten wakker gelegen... En nu dus nachtenlang waarin ik niet goed slaap. Ik slaap heel licht, word voortdurend wakker en kom dan niet meer terug in slaap. Ik weet niet wat me overkomt en word er bloedchagrijnig van!

Nog meer mensen wakker toevallig?
Yup voor mij standaard en normaal. . Toch maar weer proberen , de wekker gaat om 7 uur.

Toen ik zwanger was van beide kinderen ook die slapeloze nachten. Weet niet of je morgen werken moet.. zo niet duik je er weer in straks lekker :-)
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je niet kan slapen. Ik ben ook nog wakker, maar kom net uit werk. Heb vandaag te horen gekregen dat ik manager van het kwartaal ben geworden . Dus zit dat nu even te vieren met een wijntje.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Ik kan ook niet slapen. Ik ben op vakantie en s nachts steeds 1 of 2 uur wakker. Ik mis mijn kat en mijn kat mist mij ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog eentje.. Man heeft me wakker gesnurkt en ik kan de slaap niet meer vatten op de logeerkamer. Dat wakker liggen herken ik ook wel van mijn zwangerschap. Ik heb uren liggen patiencen op mijn telefoon ;)

Ik ga het maar weer eens proberen, pfff...
Alle reacties Link kopieren
Monti, standaard iedere nacht zo veel wakker? Jeetje wat een ellende.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op vrijdag 10 oktober 2014 03:39 Vervelend dat je niet kan slapen. Ik ben ook nog wakker, maar kom net uit werk. Heb vandaag te horen gekregen dat ik manager van het kwartaal ben geworden . Dus zit dat nu even te vieren met een wijntje.Gefeliciteerd! Dat is leuk nieuws!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op vrijdag 10 oktober 2014 03:41 Gefeliciteerd. Ik kan ook niet slapen. Ik ben op vakantie en s nachts steeds 1 of 2 uur wakker. Ik mis mijn kat en mijn kat mist mij ook.Ah gut, dat is niet leuk. Is de vakantie wel fijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jarek03 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 03:45 Hier nog eentje.. Man heeft me wakker gesnurkt en ik kan de slaap niet meer vatten op de logeerkamer. Dat wakker liggen herken ik ook wel van mijn zwangerschap. Ik heb uren liggen patiencen op mijn telefoon ;)

Ik ga het maar weer eens proberen, pfff... Haha ik lig ook op de logeerkamer nu. Ik hoor man snurken tot hier :-)
Alle reacties Link kopieren
Erg he? En dan morgen heel verbaasd zijn dat ik een rotnacht had. 'Je sliep toch al heel vroeg?' Jaaa schat, maar als ik vervolgens twee uur wakker ben dankzij jouw gezaag, ben ik nog steeds niks opgeschoten.



Maar goed, niet klagen, maar dragen he

Ik ga maar weer een spelletje doen.
Alle reacties Link kopieren
Vakantie is leuk. Ik zit in een mooi plaatsje. Alleen de laatste dagen wat regen. Ik ga nog wat uitstapjes maken en zondagnacht naar huis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik kan ook niet slapen, heb galstenen en wat doen die krengen pijn!!!!! Ik beval nog liever :(
Alle reacties Link kopieren
Olivia1
Alle reacties Link kopieren
quote:Jarek03 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 03:53 Erg he? En dan morgen heel verbaasd zijn dat ik een rotnacht had. 'Je sliep toch al heel vroeg?' Jaaa schat, maar als ik vervolgens twee uur wakker ben dankzij jouw gezaag, ben ik nog steeds niks opgeschoten.



Maar goed, niet klagen, maar dragen he

Ik ga maar weer een spelletje doen.



Man claimt dat ik hem wakker houd door mijn zeer charmante gesnurk, ook een extraatje bij de zwangerschap. Maar wie slaapt er nu en wie snurkt er??? IKKE NIET!!!!

Niet klagen maar dragen is voor overdag, ik heb eigenlijk ook echt niks te klagen hoor. Maar 's nachts zie ik het allemaal iets somberder.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op vrijdag 10 oktober 2014 03:54 Vakantie is leuk. Ik zit in een mooi plaatsje. Alleen de laatste dagen wat regen. Ik ga nog wat uitstapjes maken en zondagnacht naar huis.En dan maandag weer knuffelen met de kat? Fijn hoor! Mijn kat is er helaas niet meer, maar wat was ik gehecht aan dat poezebeest.
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 03:57 Ik kan ook niet slapen, heb galstenen en wat doen die krengen pijn!!!!! Ik beval nog liever :(Zowel galstenen en bevallig nog onbekend terrein voor mij, dus geen idee wat je doormaakt. Maar klinkt alsof het flink pijn doet! En nu? Is er iets aan te doen of is dit ook een gevalletje 'niet klagen maar dragen' ?
Alle reacties Link kopieren
Wat gezellig hier!
Prrrr, mauw miawwwww.
Wees blij dat je dit niet kent ik heb net de HAP gesproken en mag tramadol slikken, die had ik nog liggen. Werkt goed alleen mag je er niet mee autorijden dus moet ik even kijken wat ik met mijn werk doe straks..verder is het uitzingen... Nog 6 weken tot mijn galblaas verwijdering :(



Bevallen viel mij twee keer heel erg mee! Maar dat niet slapen is slopend! Ik ben ervan overtuigd dat het een trucje is om je alvast te laten wennen aan de periode ma de bevalling. Mag je geen melatonine?
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrtruus schreef op 10 oktober 2014 @ 04:05:

[...]





En dan maandag weer knuffelen met de kat? Fijn hoor! Mijn kat is er helaas niet meer, maar wat was ik gehecht aan dat poezebeest.







Hier 2 lieve jonge katjes...
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hoelang moet je nog TO?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op vrijdag 10 oktober 2014 04:10 Wat gezellig hier!Ja! Dit ga ik vaker doen, zo kom ik de nachten wel door!
Alle reacties Link kopieren
Mwtruus wat naar. Wanneer mijn kat er niet meer zou zij dan zou ik na een paar maanden een nieuwe uit het asiel halen. Deze komt ook uit het asiel en heeft nu een leuk leven behalve dat zij mijn vakanties niet fijn vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 04:10 Wees blij dat je dit niet kent ik heb net de HAP gesproken en mag tramadol slikken, die had ik nog liggen. Werkt goed alleen mag je er niet mee autorijden dus moet ik even kijken wat ik met mijn werk doe straks..verder is het uitzingen... Nog 6 weken tot mijn galblaas verwijdering :(



Bevallen viel mij twee keer heel erg mee! Maar dat niet slapen is slopend! Ik ben ervan overtuigd dat het een trucje is om je alvast te laten wennen aan de periode ma de bevalling. Mag je geen melatonine?



Moet je nog 6 weken pijn lijden?? Auw!!



Melatonine? Gut, ik heb er niet eens aan gedacht dat ik hier misschien iets voor kan gebruiken. Zit niet zo in m'n systeem, ik heb meestal niet eens een pleister in huis, laat staan medicatie.

Volgens mij heb ik nog wel van die goede-nacht-thee of zoiets dergelijks, bedenk ik me nu.
Ik vind het eigenlijk wel een lief verhaal viva amber.. Heerlijk als je zo'n band met je huisdier hebt! Sterkte nog met de laatste dagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op vrijdag 10 oktober 2014 04:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mevrtruus in "ik kan niet slapen!"" class="messagelink">mevrtruus schreef op 10 oktober 2014 @ 04:05</a>:</b>

[...]





En dan maandag weer knuffelen met de kat? Fijn hoor! Mijn kat is er helaas niet meer, maar wat was ik gehecht aan dat poezebeest.</div></blockquote>





Hier 2 lieve jonge katjes... Oooh ik wil het niet horen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven