ik kan niet slapen!

10-10-2014 03:33 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb al heel wat slapeloze nachten verdreven met meelezen hier. Nu dan mijn eigen account aangemaakt, en hier ben ik dan!

Ik kan niet slaaaaaapen!! Ik ben zwanger en slaap steeds slechter. Voor mijn zwangerschap heb ik nooit langer dan 5 minuten wakker gelegen... En nu dus nachtenlang waarin ik niet goed slaap. Ik slaap heel licht, word voortdurend wakker en kom dan niet meer terug in slaap. Ik weet niet wat me overkomt en word er bloedchagrijnig van!

Nog meer mensen wakker toevallig?
Goedemorgen!

Hier is het onveranderd.. Pijn, moe. Heb niet meer geslapen. Ga zo mijn leidinggevende bellen en daarna in bad. Hitte helpt toch het beste. (Ook bij weeën to! ;)



Wij hadden trouwens ook tijdens mijn zwangerschap een kitten aangeschaft... Hormonen he! Zag op het nieuws dat er zoveel kittens waren zonder baasje, dus ik in tranen en toen zijn we er eentje gaan halen. Heerlijk beestje! Helaas bleek 2 jaar later mijn jongste allergisch te zijn en moest ze bij vrienden van ons gaan wonen.. De poes dan he :(
En eens met exces!
Alle reacties Link kopieren
quote:mevrtruus schreef op 10 oktober 2014 @ 08:07:

Bedankt voor je tip. Ik had al zo'n vermoeden dat een dier dan meer van me gaat vragen dan ik me nu kan voorstellen. Jouw post maakt me duidelijk dat ik niet van mezelf moet verwachten komend voorjaar een nieuwe lieve poes te hebben. Geduld!



Idd. En eh... Aan een baby heb je ook een heel leuk huisdier :-)



(En door ervaring te delen heeft onze misrekening toch nog een beetje nut...)



Succes met slapen. Het sucks. Ik sliep ook superslecht tijdens de zwangerschap. Daarna... Wordt het erger hahaha. En toch ben ik nu liever moeder dan zwanger. Veel plezier met jouw pukkie :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het allergische kind weg doen ipv de kat daarom ben ik ook geen moeder. Olivia beterschap. Het plenst hier nog steeds pijpenstelen en het is hier 1 uur eerder. Ik sta op de bus te wachten om de bergen in te gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja viva Amber wel geprobeerd! Ik dacht zo'n Hollandse jongen brengt best wat op! Maar helaas....

;) ;)
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!

Ik ben redelijk op tijd naar bed gegaan en heb nu al een paar uur slaap achter de rug. Fijn.

En nu ben ik weer wakker. Ben wel moe en zou zo weer in slaap kunnen vallen. Maar ik heb wat opgezette klieren (zwangerschapskwaaltje) en daardoor een bijna-dichte neus als ik lig. En nèt als ik dan lekker diep in slaap ben schrik ik wakker met het gevoel geen lucht te krijgen. Dus nu rechtop in bed met een hoge hartslag. Even afkoelen.

Dadelijk ga ik weer slapen, maar de ervaring leert dat dit paniekerig wakker worden vannacht nog een paar keer zal gebeuren. Heb al vanalles geprobeerd om het te verhelpen, maar zonder resultaat.



Nog iemand wakker?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een nachtbraker!

Maar dan wel een die nu toch gaat proberen wat te slapen.

Ik hoop dat je nog wat uurtjes slaap krijgt mevr truus.

welterusten
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren


Feestje?
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ga nog eens proberen te slapen. Misschien tot zo
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand wakker hier? Ben 30 weken zwanger, dus slaap sowieso al niet meer geweldig. Maar nu ook dochtertje ziek, om t half uur spugen. Ik voel van voor niet meer of ik van achteren nog leef zeg maar pfff
Ik!!!
Arme jij, moedertje.....

Wat zul je moe zijn.



Ik ben solidair hoor, ben klaarwakker.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog wakker maar ben aan het bijlezen van aantal topic's en ik lees niet zo snel



Zwaai zwaai!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Jee ik ben niet alleen! Net zoon ook wakker dus ik hoop dat we morgen ook solidair kunnen slapen overdag.
O wat een gezelligheid, een wakkere zoon ook nog.

Hier is het gehele huis in diepe rust.

Behalve ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dochter nu leeg is, ze is al weer even stil. Maar durf haast niet te gaan slapen. T is zo zielig, ben je 1 jaar, kan je niet eens vertellen hoe ellendig je je voelt. Tot nu toe heb ik haar kroel steeds uit de gevarenzone kunnen houden, zodat die nog wel schoon is. Ze huilt zo erg als ze heeft overgegeven. T is dat ze de rust niet heeft om bij ons te slapen, anders had ik haar graag bij me genomen. Maar dit kind heeft haar ruimte nodig



Waarom zijn jullie nog wakker?
Wat zielig voor je dochter.....



Ik ben klaarwakker en heb energie voor tien.

Net de badkamer gesopt.



Geen ideeeee waarom ik niet kan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Wow de badkamer gesopt! Ik moet een poging tot slapen doen, man werkt morgen dus dan komt alles op mijn bordje.

Lukt het niet dan ben ik straks weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat sneu Ambrosia. Hoop dat ze zich snel beter voelt.





Hier nog/weer wakker (ben zo moe dat ik niet eens weet of ik geslapen heb). Zelfde reden als de laatste maanden. Zwanger. Katten zijn bovendien erg druk vannacht. Gister hier behangen, katten bang en dus enorm rustig. Zijn ze vannacht aan het inhalen.
Ha, heel verhaal getypt, gepost, boem, offline....



Nou, ik ga het ook nog even proberen, dat slapen.



Teruste of goedemorgen....



Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer hoor. Zo'n anderhalf uur geslapen. Ben er bijna trots op

Ik heb alle gezelligheid gemist zie ik.

Jullie zetten mijn toestand wel goed in perspectief: hier geen kotsende kinderen of behoefte om de badkamer te soppen; heerlijk rustig zo! Misschien moet ik er maar van genieten ipv balen!
Alle reacties Link kopieren
Ook zwanger en kan niet slapen, man ligt naast me te snurken
Alle reacties Link kopieren
Welkom

Verder wel een goede nacht gehad?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook eentje wakker. Steeds hetzelfde als ik niet moet werken ... Veel te vroeg wakker . Anders moet ik me uit bed slepen en nu klaarwakker. En niet zwanger
Alle reacties Link kopieren
Omg ik ga er bijna keihard van ruziemaken met mijn man, echt, geen overlevingsknop op die vent te bekennen vannacht. Dus niet uit bed te sleuren om mee te helpen en rara wie er nu alleen beneden is met twee kinderen. En dan moet hij zo ook gewoon weg. Niet grappig....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven