In 2012 gaan wij ervoor, laat maar komen die kindjes hoor!

07-12-2011 20:04 1172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van Zwanger worden in 2012!



Iedereen die voornemens is in 2012 zwanger te worden is van harte welkom met ons mee te schrijven! Geen regels, maar schrijf je al een tijdje niet meer mee, dan verdwijn je uit de tabel (om het overzicht te bewaren).



Sorry, wij zijn op dit moment 'vol'...



Wij proberen zwanger te worden/zijn dit voornemens in 2012:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeNODBijzonderhedenThir10senses24Oktober 20122eN.v.t.-Miepie1123Januari 20121e23 januari-Rania30December 20101e12 februari13 februari cola screening+semenanalyse vriend, 6 maart uitslagen cola en semenanalyse.Huismussie28November 20111e8 februari-Rietje2728Januari 20121e2 februari-Druppel34December 20112e21 februari-Shalali25December 20111e2 februari-Overseas29Medio 20122eN.v.t.-Kommaarkleintje35December 20111eN.n.b.-Mir8427September 20111e8 februari-Bubbeltje8427Zomer 20121eN.v.t.-Robinaa2213 januari 20121e12 februari-Explodes21December 20111e11 februariKena26Januari 20122eN.n.b.-Myrthe201227December 20111e19 januari-Steph8724Augustus 20111eIn het verleden problemen met de schildklier. Recent cyste verwijderd. Nu wisselende cyclus.





Wij zijn zwanger:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeZwangerBijzonderhedenLinda7734Januari 20121eZWANGER! IVF in verband met vervroegde overgang. Spontaan zwanger!Yakima201eZWANGER! Bevaldatum: 19 augustus 2012Martje5531Februari 20111eZWANGER! Naar verwachting 29 augustus 2012 uitgerekend; 26 januari afspraak verloskundige+echo!



Wijzigingen e.d. ten aanzien van de tabel graag dikgedrukt vermelden, alvast bedankt!



Veel schrijf- en leesplezier!
Alle reacties Link kopieren
Druppel, Ik zou het morgen in ieder geval nog een keertje doen. Als hij dan weer lichter is, dan neemt het denk ik weer af.

De cb testjes zijn dan niet echt heel erg gevoelig.

Ik ga zo eens kijken hoe gevoelig de mijne zijn.



Robinaa, nou je zou zeggen dat het wel wat zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn. Wel spannend dus.

Balen dat je maar zo weinig uren kunt werken! Zou je niet voor jezelf wat schoonmaakwerk kunnen doen. Gewoon bij mensen thuis als huishoudelijke hulp. Totdat je weer wat meer werk hebt. Ik heb het ook tijdeljik gedaan en uiteindelijk is dat 5 jaar geworden. Had het goed naar me zin altijd omdat het lekker voormezelf was, en verdiende goed.



Vandaag ben ik jarig! Ben erg verwend en heb net lekker gebak gegeten enzo. Verder vier ik het niet, maar voel me toch wel jarig zo

Ik zat te bedenken dat ik wie weet wel op mijn 24e moeder word. Raar idee. Maar dan moet het wel heel rap gaan haha. Eerst maar op 24e zwanger proberen te worden hihi.



voor de tabel: Ben nu 24 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Van Harte gefeliciteerd Miepie!

Misschien wel een leuk cadeau voor je 25e verjaardag... een Baby!

Maar ik hoop voor je dat jullie eerder zwanger zijn!
Alle reacties Link kopieren
Robinaa klinkt inderdaad een beetje zoals mijn klachten (behalve de missleijkheid..)



Miepie, gefeliciflapstaart ;), dat al je dromen uit mogen komen dit jaar



Druppel, wat vaag zeg die test bij, echt iets waar je ook op zit te wachten...NOT!!!



Thanks voor jullie support ladies!!
Happy Birthday Miepie!!!!!



@druppel: dat is inderdaad vaag!!

@kmk: je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, iedereen gunt het je van harte meid!

@robinaa: spannend hoor....ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
En oh ja Thir....ik wil graag naar de onderste tabel
Alle reacties Link kopieren
@ kmk

Ooh echt? Wat voor klachten had jij dan precies? Ook je borsten op die plek? Wanneer zou ik testen zondag of maandag??

@ miepie

Jaa zou kunnen maar weet mniet hoe? Hoe deed jij dat dan?

Gefeliciteerdd he meis!! Heb je leuke dingen gehad??? :-) nou geniet lekker van je dagje je bent tenslotte maar 1 dag jarig!

@ rania dankje meis!!
Alle reacties Link kopieren
@ huismussie

Wat doe je voor werk dan? En hoeveel werk je? Ja vind het heel vervelend maja ff afwachten miss zoek ik er wel wat bij en anders heb ik pech...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Miepie! Hoop dat je een leuke verjaardag hebt



Robinaa, ik heb mezelf altijd voorgenomen pas te testen de dag na NOD, maar dat is toch lastig..

Ik werk maar 2 ochtenden per week ivm ziekte, dus wel andere situatie als bij jou. Helaas al langdurig, nu al bijna 2,5 jaar en daarom nu ook in uitkeringstraject. Werk nog tot 1 mei bij mijn werkgever, dan hopelijk een andere baan vinden voor paar uur per week. Alles om te voorkomen dat ik volledig thuis kom te zitten.. dat is echt mijn schrikbeeld. Succes met wat extra werk vinden Robinaa!
Alle reacties Link kopieren
@ huismussie ooh dat is wel vervelend!! En 2,5 jaar is wel lang!! Hoop dat je in mei wat anders kan vinden! Word je contract nier verlengd?

Xxxx
Alle reacties Link kopieren
@robinaa, ik heb een vast contract maar na 2 jaar voor 80% ziekgemeld zijn mogen ze daar zonder problemen vanaf. Ik heb dus nog mazzel dat ze me niet gelijk op straat hebben gezet maar nog half jaar extra geven en een reintegratiebureau hebben ingeschakeld voor me. Maar blijft toch jammer, werk er met veel plezier, ookal zijn het maar weinig uren!

Hoop voor je dat je gauw extra werk kan vinden!
Alle reacties Link kopieren
Miepie, nog net op tijd: gefeliciteerd!!! Gaat hopelijk een plezierig jaar worden met veel hoogte en dikte punten



Huismussie, jeetje meid, das vervelend! Geen kans op volledig reïntegreren? Wel mazzel inderdaad dat ze je niet direct op straat zetten. Dat zegt ook wat over jou (zijn ze toch happy met je).



Robina, pfff klinkt spannend! Wat dacht je van zondag en eventueel maandag testen hahaha, wij houden het anders niet vol !

Wel vervelend trouwens dat je nu zo weinig werk hebt. Al is het wel leuk om te schaatsen deze week! Ik kom pas rond 7 uur thuis iedere dag dus heb m'n schaatsen nog niet aangehad (jammer!)



Druppel, jeetje wat vreemd. Hopelijk is de test te streng en heb je toch een ei gehad op het moment dat de streepjes beiden erg kleurden.



KMK succes met stoppen met roken. Als leek kan ik je geen tips geven, maar ik las van Druppel wel veel moois.

Ik sluit mij volledig aan bij de andere meiden, blijf lekker veel posten!!



Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Ik geef het testen op deze ronde.



Vanmorgen was er bijna geen tweede streep meer te bekennen.

Ik gok dus dat als ik een Ei heb gelegd, dat dit dinsdag geweest moet zijn (maandag was tweede streep het donkerst).



Het grote afwachten is nu begonnen...



een fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@ shalali

Ja ik zit echt te twijfelen zondag of maandag testen!

wat zal ik doen?

Ben zo bang voor de teleurstelling dus durf niet!

Borsten doen nog steeds zeer maar meer als ik erop druk! verder weer wat toennemende afscheiding maar de krampen zijn af en toe, probeer er niet teveel mee bezig te zijn..

Ik word er namelijk gek van..



xxxx
Alle reacties Link kopieren
Robinaa, ja het afwachten is moeilijk he. Ik had dat ook dat ik niet wilde testen voor de teleurstelling.

Ik werkte gewoon bij mensen thuis in de huishouding. Ik keek altijd naar advertenties van huishoudelijke hulp op marktplaats of in de supermarkt. Maar later hoefde dat niet meer want had ik alleen maar via via. Op een gegeven moment had ik er 3 in dezelfde straat.

Ik kreeg gewoon de sleutel van die mensen, en hun lagen geld klaar.



Druppel. Nou afwachten dan maar.



Ik heb van mijn man een reisje naar canada gekregen!

Ik heb daar familie en wil er altijd al graag naartoe, maar manlief houd niet van vliegen. Nu gaan we toch samen! Ik vind het zo leuk en zo fijn om me familie daar weer eens te zien!

Het is allemaal familie van mijn vaders kant, en de laatste keer dat ik hun gezien heb, was me vader er ook nog bij, dus ik vind het ook wel een beetje raar. Raar gevoel.



We weten nog niet wanneer we gaan, maar ik heb er al helemaal zin.
Alle reacties Link kopieren
@ Miepie

Okee misschien moet ik ook is gaan rondkijken dan!

Leuk dat je naar Canada gaat heb je wat om naar uit te kijken!!

:-)



Ik denkt dat me ONG eraan komt! Heb net een heel klein beetje bruine afscheiding gehad en vanochtend was het nog wit...

Lees verschillende verhalen erover maar ga toch maar uit van het ergste!! Test is denk ik niet meer nodig..

Hou jullie op de hoogte.

xxxxx
Alle reacties Link kopieren
@shalali, voorlopig nog geen zicht op herstel, maar mag hopen dat ik nog ergens voordat ik met pensioen ga wel weer meer kan gaan werken. Het is afwachten, ook hoe mijn lichaam gaat reageren op een evt zwangerschap en daarna de zorg voor een kindje. Maar we hebben er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen!

Wel jammer dat je niet kunt schaatsen nu! Misschien in het weekend nog gauw voor het gaat dooien?



@druppel, hoop voor je dat jullie rond dinsdag het leuk hebben gehad samen afwachten nu!

@miepie, wat leuk dat jullie nu samen naar Canada gaan! Is je vader overleden? Lijkt me dan wel heel dubbel om er heen te gaan, maar vooral heel mooi.

@robina, oh wat spannend.. hoop zo voor je dat het geen ongesteldheid is, maar zou zo maar kunnen natuurlijk.. :(
Alle reacties Link kopieren
Huismussie, ja mijn vader is 1,5 jaar geleden overleden.

Hij is overleden aan een hersentumor. Toen we een diagnose kregen, kregen we gelijk te horen dat er ook niks meer aan te doen was. We hebben nog wat alternatieve dingen geprobeerd in Duitsland. In het begin ging dat wel goed, maar later kreeg hij weer een zwaar insult (epelepsie) en ging hij weer achteruit. Toen is hij uiteindelijk aan een longontsteking overleden.

Hij is 4 maanden ziek geweest. We hebben alles geprobeerd, maar hij glipte tussen onze vingers steeds verder weg.
Alle reacties Link kopieren
Oh Miepie, wat lijkt me dat moeilijk.. vooral zo snel en nog zo kort geleden. Het lijkt me dan extra moeilijk om naar zijn familie te gaan, al kan het juist ook erg fijn zijn. Van totaal andere orde, maar toen ik bij de familie van mijn oma in het buitenland was, voelde ik juist haar aanwezigheid op een hele positieve manier. Ook jouw familie in Canada mist jouw vader, en dat is een mooie verbondenheid. Sterkte maar ook veel plezier alvast gewenst
Alle reacties Link kopieren
wat een stilte hier....
Alle reacties Link kopieren
ja we hebben allemaal weinig nieuws denk.

We zijn allemaal aan het wachten



Ik denk dat ik vanaf dag 12 ga testen. Wel een gedoe om elke dag te testen. Als je nou 's ochtends een positieve hebt,

moet je dan gelijk of kan je dan ook tot 's avonds wachten?



Robinaa, hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Vorige week was er trouwens een uitzending bij discovery over zwangerschap. Heel boeiend om eens te zien hoe het er aan toe gaat in je lichaam en hoe weinig kans op een bevruchting je eigenlijk hebt! Van de miljard zaadcellen die in je komen, komen er maar hooguit 10 in de eileider terecht, de rest wordt al gedood of tegengehouden voor die tijd. De zaadcellen zijn bovendien zo klein en de afstand tot je eileider zo lang, dat het zo'n 12 uur duurt voordat de zaadcel is waar 'ie moet zijn! Heel apart om te zien, schudde manlief ook wel wakker over de kansen per cyclus
Alle reacties Link kopieren
ik heb het al gevonde

U gaat door met testen totdat u de LH-piek kunt aflezen van uw test. De ovulatie vindt dan plaats binnen 24 tot 48 uur.



Het tijdstip:

De LH piek komt pas in de ochtend op gang en het hoogtepunt ligt rond 12 uur 's middags, dit is dan ook het beste testmoment. Het kan zo zijn dat uw piek heel kort is - korter dan 24 uur - waardoor deze tussen 2 testmomenten invalt. Wanneer er niet een duidelijke tweede streep aanwezig is geweest, raden wij aan om twee keer per dag te testen.



Ik dacht juist dat je het beste met ochtendurine moest testen.
Alle reacties Link kopieren
Hi hi!

Beetje ziekig vandaag, mar heb een vrije dag dus ga toch naar buiten en schaatsen! Woehoe.

Miepie, wat een mooi cadeau, ook heel bijzonder om je pa's familie weer te zien. Huismussie weet het mooi te verwoorden.



Over huismussies woorden gesproken, das schrikken! Ik heb alleen de laatste minuut gezien. Dag zeggen van courtney cox. Raak uitzending gemist aan het raadplegen.
@miepie; dat si nog maarkort geleden dat je je vader bent verloren. Wel mooi dat je nu naar Canadakan gaan om de familie van je vader te gaan ontmoeten

Ohja de ovutesten van CB die moet je juist met ochtendurine doen, staat zelfs op de bijsluiter.

@huismus: die heb ik ook gezien, was echt supermooi om te zien en inderdaad ook heo weinig kans je eigenlijk hebt elke maand

@robinaa, en heeft het door gezet???Duim nog steeds voor je hoor!
Alle reacties Link kopieren
hallo meiden

Nou helaas zoals ik zei ben gister avond ongesteld geworden!

Ik ben er echt kapot van ookal is het pas de eerste ronde.

maar meer omdat ik me lichaam niet meer begrijp!?



Ik dacht echt dat ik een cyclus van 28 dagen had en dan word ik ineens eerder ongesteld!



En ik heb echt me eisprong gevoeld dat was die vrijdag 27 jan dus heel dat weekend geklust voor niks dus! was net een dag laat ofzo volgens mij! ( had die donderdag dan me eisprong geloof ik )



Nou moety ik zeggen dat we die maand weinig geklust hadden alleen rond dat ik dus dachrt dat ik me eisprong had en daarna dusja zou um wel gemist hebben! Ik was er heilig van overtuigd maja zo zie je maar weer!



Je lichaam kan je echt voor de gek houden! Ik had dus al zeker een week voordat ik ongesteld werd klachten zoals krampen misselijk en vooral me borsten!! Die doen nooit pijn! Maja toch door me ONG! die is deze keer ook hevig zeg!



Maja ik baaal!!! weer een maand wachten ik haat het

me vriendin is gelijk zwanger na 1 maandd

maja jullie denken vast ik moet niet zeuren is pas ronde 1 maja toch, zo voelt het niet



Nu hadik nog een vraagje aan jullie..

15 januari was me eerste dag van me ongesteldheid en nu ben ik gister dus weer ongesteld geworden, hoe tel je je cyclus nou precies?

26 dagen of 25?

Tel je de dag dat je ONG word als 1 dag of niet?



xxxxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven