In shock 4 maanden na bevalling weer zwanger

08-12-2016 21:17 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Heel mooi en heel bijzonder. Maar ik ben ruim 6 maanden geleden bevallen, dus een enorme shock hier. Ik ben zwanger van nr 4...

As maandag voor controle naar de verloskundige om te kijken hoever ik precies ben, gok zelf op 7 weken nu.

ik weet niet zo goed wat te doen... iemand met ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Je bent sneller dan ik iig, ik was na 6 mnd na de bevalling ongepland weer zwanger, hij ligt nu naast me te slapen.



Gebruikte je geen AC?
Was je er niet zelf bij dan?



Of houden of weghalen. Meer smaken zijn er niet.
Je wist niet dat je weer vruchtbaar bent na een bevalling, ook al ben je nog niet weer ongesteld geworden?
Alle reacties Link kopieren
zus en ik schelen 2 maand

zowel ouders als wij vinden dit heerlijk !

maar nr 4 is natuurlijk nog wat anders ...



EDIT : 11 dus
Alle reacties Link kopieren
quote:chentolove schreef op 08 december 2016 @ 21:21:

zus en ik schelen 2 maand

zowel ouders als wij vinden dit heerlijk !

maar nr 4 is natuurlijk nog wat anders ...Lijkt me sterk
quote:chentolove schreef op 08 december 2016 @ 21:21:

zus en ik schelen 2 maand

zowel ouders als wij vinden dit heerlijk !

maar nr 4 is natuurlijk nog wat anders ...Dat is best knap
quote:chentolove schreef op 08 december 2016 @ 21:21:

zus en ik schelen 2 maand

zowel ouders als wij vinden dit heerlijk !

maar nr 4 is natuurlijk nog wat anders ...



Jullie zijn een wonder!



Edit; Doe mij er een bitterbal bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:chentolove schreef op 08 december 2016 @ 21:21:

zus en ik schelen 2 maand

zowel ouders als wij vinden dit heerlijk !

maar nr 4 is natuurlijk nog wat anders ...



Ik ken zo nog een stel broers die 2 maanden schelen. De ouders vinden het ook heerlijk. Moeder zegt zelfs achteraf dat ze het achteraf gezien iedereen aanraad. Ze heeft vier kinderen en alleen de laatste twee schelen 2 maanden.



Edit: Ik bedoel natuurlijk dat er 2 maanden tussen de zwangerschappen zit, de broers schelen 11 maanden..



Chentolve: Wij begrijpen elkaar;)
quote:dennen schreef op 08 december 2016 @ 21:23:

[...]





Ik ken zo nog een stel broers die 11 maanden schelen. De ouders vinden het ook heerlijk. Moeder zegt zelfs achteraf dat ze het achteraf gezien iedereen aanraad. Ze heeft vier kinderen en alleen de laatste twee schelen 2 maanden.Say what?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 08 december 2016 @ 21:24:

[...]





Say what? Ik heb mijn bericht aangepast inderdaad:)
Mijn wiskunde is gemiddeld, maar hoe kunnen kinderen 2 maanden schelen?!
Alle reacties Link kopieren
We wisten wel dat we weer vruchtbaar waren.. maar hebben altijd safe gedaan.. 1x condoom gescheurd en geen morning after pil gehaald dachten dat het wel mee zou vallen... blijkbaar extra vruchtbaar na je bevalling.

Manlief is helemaal van slag voor hem was 3 genoeg... Ik ben helemaal in shock al de hele dag...
Alle reacties Link kopieren
En nu? Is er ruimte voor een 4e?
Alle reacties Link kopieren
We hebben nog wel een kamer over als we ons kantoor elders in huis maken...

Eventueel kunnen de 2 kleintjes bij elkaar op de kamer. Daar zie ik geen probleem in...auto is ook groot genoeg...

Maar zo geschrokken de 2e en 3e kwamen na vruchtbaarheid testen in het ziekenhuis.. hadden dit niet verwacht..
Alle reacties Link kopieren
quote:yajes schreef op 08 december 2016 @ 21:20:

Was je er niet zelf bij dan?



Of houden of weghalen. Meer smaken zijn er niet.

Waarom begin je nu over weghalen? TO is overdonderd, ik haal uit haar bericht helemaal niet dat de baby niet welkom is. Vind ik zo stom altijd, dat 'meer smaken zijn er niet'.



TO, gefeliciteerd! Komt best goed, ik hoop dat zich veel ervaringsdeskundigen melden met tips en bemoediging. Mijn kinderen schelen wel iets meer, 20 maanden, groeien heerlijk samen op en hebben veel plezier en steun met/van elkaar.
Alleen kalmte kan ons redden.
quote:Coco87 schreef op 08 december 2016 @ 21:26:

Mijn wiskunde is gemiddeld, maar hoe kunnen kinderen 2 maanden schelen?!De moeder is toen ze 30 was de jaren terug gaan tellen, en moest 1 lijn trekken met de zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd !!!



snoesje666 wijzigde dit bericht op 08-12-2016 21:48
Reden: Juiste smiley. :)
% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen is er plek in huis en in de auto. Gefeliciteerd! Bereid je voor op tropenjaren, maar als ze groter zijn hebben ze ook veel aan elkaar. Ik kom zelf uit een groot gezin en mijn moeder zei dat ze na nummer drie niet veel extra werk merkte toen nummer 4 en 5 zich ook aandiende. De wasmachine draait toch wel! Veel sterkte om deze shock te verwerken en een goede zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd

Is je baby nu 4 of 6 maand?

Afijn, ik was 5 maand na de bevalling weer zwanger. Gepland. Het leek ons geweldig 2 zo kort op elkaar.dat voel ontzettend tegen want het eerste jaar was een hel. Maar nu zijn ze erg leuk samen!! Veertien maand leeftijdsverschil dus en het is net een tweeling super schattig

Ik denk dat jij na 3 kinderen vast al meer gewend bent dan mij dus komt vast goed.

succes!
quote:Juf31 schreef op 08 december 2016 @ 21:36:

We hebben nog wel een kamer over als we ons kantoor elders in huis maken...

Eventueel kunnen de 2 kleintjes bij elkaar op de kamer. Daar zie ik geen probleem in...auto is ook groot genoeg...

Nou TO, volgens mij is jullie nieuwe kleintje welkom, je bent de praktische zaken al aan het oplossen. Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Onze baby is nu 6 maanden. Volgens de berekening zou de baby een maand na zijn 1e verjaardag een broertje of zusje krijgen.

De oudste 2 kunnen alles zelf dus daar weinig omkijken naar met omkleden, douche ed.. dat scheelt alweer een hoop. Daarnaast ben ik juf op een basisschool en ben drukte wel gewent. Maar met 4 kids weet ik niet of werken ook nog handig is? Volgens mij ga ik werken voor het kdv...

Ik zit gewoon met veel vragen en ik weet dat het allemaal goed gaat komen.

Maar manlief is wel echt nog meer geschrokken dan ik...
Gefeliciteerd to zo te horen gaat het jullie wel lukken na de eerste schok.

Ik ben er zelf een van vier altijd leuk gevonden .
In mijn omgeving is er iemand met vier kinderen onder de zes, de jongste een tweeling . Was bedoeling dat er een derde zou komen, maar dat werden er twee. Toch zijn het redelijk relaxte ouders, die accepteren dat niet alles perfect gaat, dat er wel eens eentje huilt voor wie ze net op dat moment geen aandacht meer over hebben, en dat het qua "gedoe" niet zoveel uitmaakt of je er nu drie of vier hebt. Maar kan me voorstellen dat je in shock bent...
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven