Innestelingsbloeding?

28-02-2015 20:04 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



wij proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.

Mijn menstruatie zou aankomende zaterdag weer moeten beginnen, maar nu heb ik vanaf vrijdag opeens heel licht bloedverlies. (een week en 1 dag voor mijn menstruatie)

Minimaal bloedverlies.

Heel anders dan mijn normale menstruatie.

Kan dit een innestelingsbloeding zijn?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik weet dat als ik het zeker wil weten, ik geduld moet hebben en over een ruim een week een test moet doen als mijn menstruatie uitblijft, maar ik zou willen weten of dit een voorteken zou kunnen zijn.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Kan, maar kan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Het kan, maar je zegt het zelf al.. geduld.



Succes!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Het kan en het kan niet. Precies wat GateKeeper zegt dus.
Alle reacties Link kopieren
Nooit een innestelingsbloeding gehad. Staar je niet blind op 'standaard symptomen' want die zijn er niet. Iedereen ervaart het wel weer anders, een zwangerschap.

(Overigens worden bij VIVA alleen de vrouwen zwanger, dat je het even weet ... )
Alle reacties Link kopieren
Dat begrijp ik...

mijn vraag is alleen maar of er iemand ook ervaring mee heeft...
Alle reacties Link kopieren
Ja, er zijn mensen die er ervaring mee hebben. Er zijn er ook legio die dat niet hebben en toch kinderen gebaard hebben. Dat proberen we te zeggen. Kortom: het kan, het kan ook net zo goed iets anders zijn.



Het enige symptoom dat meest betrouwbaar is, is een tweede streep op een test. En dan nog meest want zelfs die zitten er wel eens naast.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet. Ik had zelfs minder symptomen dan wanneer ik ongesteld moest worden. Nog 7 dagen meid, geduld.
Alle reacties Link kopieren
De ene helft wel, de andere niet. Je kan er niet zoveel mee denk ik. Gewoon geduld hebben. je kan er toch geen invloed op uitoefenen
Alle reacties Link kopieren
Maar, bedankt voor de reacties.

Ik wacht het gewoon maar af.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! Wachten is erg lastig als je iets graag wilt
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten...!

En dan wil je (ik) alles erg graag als positief voorteken zien.

Maar goed, over een week weet ik meer
Doe een zwangerschapstest
Alle reacties Link kopieren
Met een bepaalde prenatal test kun je al eerder testen (tot 4 dagen voor je NOD). Geeft je nog geen 100 procent zekerheid, maar ik testte er een par dagen voor mijn NOD al dik positief mee.
Alle reacties Link kopieren
Ok, thanx voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier geen ervaring mee gehad! Toen ik licht bloedverlies had, had ik positieve test maar op de echo was niks te zien! Bij mijn huidige zwangerschap het niet gehad alleen het gevoel in het begin alsof ik ieder moment ongesteld moest worden.



Succes hoop voor je dat het raak is
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een innestelbloeding gehad maar dat was pas na de test. Alle bloedingen die eerder waren leiden helaas tot een ongesteldheid . Hopelijk gaat het bij jou anders
NOD?



wat is dat eigenlijk?



het is voor mij al zo lang geleden dat ik zwanger was. ik ben er een beetje uit.

ik heb volgens mij geen innestelingsbloeding gehad. ik ben wel vanaf dag 1 en de rest van de zwangerschap ZIEK geweest.
Alle reacties Link kopieren
NOD is volgens mij de dag waarop je ongesteld zou moeten worden, maar dat hoopt niet te worden omdat je misschien zwanger bent.

Niet Ongesteldheids Dag.

Nou, het hele lichte bloedverlies werd iets erger, maar nog steeds niet te vergelijken met een menstruatie.

Daarna alleen wat bruin verlies en nu is het over.

Wel wat last van mijn buik, beetje weeïg gevoel en hele gevoelige tepels.

Geen zere borsten.

Zaterdag zou ik ongesteld moeten worden.

Dus wacht ik nog een week.

Als ik niet ongesteld word, doe ik een test.

Ik heb een stollingsstoornis, als ik een wondje heb duurt het uren (bij bv verstandskiezen trekken dagen) voordat het bloeden over is.

Ik heb ook altijd een briefje bij me (voor als ik een ongeluk krijg oid) dat als ik geopereerd moet worden, ik eerst vitamine K moet hebben. (Bevorderd de stolling)

Ik dacht nog wel, het zou kunnen zijn dat het een innestelingsbloeding was en dat het bloeden door mijn verstoorde stolling langer duurde.

Ach ik weet het ook niet, ik gok maar wat.

Nog een paar dagen wachten!
Alle reacties Link kopieren
Spannend, Sepp! Maar echt, ook zere borsten, gevoelige tepels, jeuk, zin in augurken, etc etc: al die zaken kan je hebben maar ook níet. Er zijn echt geen standaardsymptomen, anders dan een tweede streep op een zwangerschapstest. Ik heb zelf echt niet gevoeld dat ik zwanger was, totdat mijn menstruatie maar uitbleef, de test positief was en daarna pas weer toen mijn buik begon te groeien

De tweede keer was ik in het begin wel eens een beetje misselijk, al was ook dat niet zomaar direct een teken 'ik ben zwanger!'. Kortom, zelfs zwangerschappen van één vrouw verschillen onderling...



Duimen, deze paar dagen! Da's het beste wat je kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou....

Tochtig nieuwsgierigheid even een test gedaan.

Morgen zou ik ongesteld moeten worden.

En ja hoor, hij is vaag, maar duidelijk aanwezig, de tweede streep!

Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven