Jee, 10 weken na bevalling weer zwanger!

10-10-2012 20:33 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel zegt het al..



Vandaag positief getest en ik ben helemaal in shock!

10 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter.

Zwanger geraakt dmv clomid (eerste ronde gelijk raak). Morgen heb ik een afspraak om een spiraaltje te plaatsen! Nou da's te laat dus.. Dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, aangezien ik hele lange cycli van mezelf had (door zwangerschap en bevalling veranderd, kan dat??).

Man schoof me een test onder m'n neus, hij vond me net zo gedragen als in het begin van m'n vorige zwangerschap. Heeft hij dus een hele goeie neus voor!

Pfff, er gaat nu zoveel door mijn hoofd, ook blijdschap natuurlijk, maar het is zo onwerkelijk!

Het betekent dat ik straks, als alles goed blijft gaan, ik 2 kindjes heb onder een jaar. Ik zie zoveel beren op de weg, ons (te) kleine huis, werk van man wat onzeker is etc.

Zijn hier meiden die hetzelfde hebben meegemaakt? En hoe hebben jullie het ervaren?
Alle reacties Link kopieren
Wow!



En gefeliciteerd!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Met de baby én met de nieuwe zwangerschap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
wow!

Wat heftig zeg!

Is het overigens niet de bedoeling dat je de eerste zes weken na de bevalling geen seks hebt, ivm infecties ed.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Knap gedaan. Geen ervaring want ik heb maar 1 dochter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel iemand:

http://forum.viva.nl/forum/list_message/12324955



Gefeliciteerd!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik vind het ook nogal wat dat je blijkbaar meteen weer (onbeschermd) ligt te krikken.
Alle reacties Link kopieren
Zo! Dat is vlot gegaan!

Gefeliciteerd, geniet ervan.

Het zullen tropenjaren worden maar ik denk dat het voor je kinderen wel heel leuk zal zijn.

Tja, die beren.....laat het (even) bezinken en als je wat gekalmeerd bent zijn het misschien nog maar muisjes....

Succes!
Alle reacties Link kopieren
dit topic zou ik maar eens lezen.

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat heftig! Ik zou zeggen zoek forummer Djoels eens op of haar topic: jezus te paard wat een sneltreinvaart.

Maar gefeliciteerd hoor! Het wordt zeker weten aanpoten, maar het komt vast goed.
heftig! Maar ja, what's done is done:-) geniet er maar gewoon van! Gefeliciteerd!

Ik heb een kindje van net twee en een baby van tien weken, dat is pittig, maar we hebben nu wel een ritme hoor.

Misschien is rond de een jaar zelfs wel beter, scheelt wat driftbuien:-)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Geen ervaring, maar kan me voorstellen dat je even in de stress schiet..
Alle reacties Link kopieren
Bedenk wel dat je ook bij je nieuwe kindje gewoon weer 9 maanden de tijd hebt om er aan te wennen he? Voor alle vragen en/of beren zijn praktische oplossingen te vinden/bedenken. Ook al kan je die nu even niet bedenken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Tja. De kansen waren klein maar....dit is wel een beetje dom van je natuurlijk.



Geen tips, ik snap dat je je rot geschrokken bent. Maar gefeliciteerd! x 2 dus.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!





Weet iemand waar Djoels is?



* DJOELS NAAR DE RECEPTIE, JE AANWEZIGHEID IS GEWENST!!!*
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 10 oktober 2012 @ 20:37:

Ik vind het ook nogal wat dat je blijkbaar meteen weer (onbeschermd) ligt te krikken.Lekker boeiend. Trouwens hier hadden we ook 5 weken na de bevalling weer sex, maar dan wel beschermd want wilde niet gelijk weer zwanger raken. Maar als je voor je eerste in de mmm hebt gezeten begrijp ik wel dat je het zonder ac doet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties en felicitaties!

En ja, toen het weer mogelijk was na bijna 5 weken weer 'liggen krikken' (wat een stomme woorden trouwens!). Was na 3 weken gestopt met vloeien, en zo vaak hebbeb we niet eens seks gehad toen.

Zal dat andere topic even doorlezen, bedankt voor de link.
Alle reacties Link kopieren
@ste lekker subtiel hoor.

@TO er staat je vast een zware tijd te wachten... Maar als het allemaal goed gaat 2 prachtige kindjes! Gefeliciteerd met nr 1 en nr 2 :-)
Alle reacties Link kopieren
Ehm, ben je net zo dom (sorry Djoels ) als Djoels? Die dacht dat je geen bescherming hoeft te gebruiken na een zwangerschap? Nou, ben je mooi klaar mee.



Zonder condoom kun je zwanger worden...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Kan me wel voorstellen dat je even allemaal beren op de weg ziet, maar daar krijg je ook de tijd voor
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 10 oktober 2012 @ 20:37:

Ik vind het ook nogal wat dat je blijkbaar meteen weer (onbeschermd) ligt te krikken.Tssssss. Sjonge jonge
Alle reacties Link kopieren
Voor de kinderen is het wel leuk, ik scheel zelf 10 maanden met mijn jongere zusje en we zijn altijd 4 handen op 1 buik geweest. Gefeliciteerd!
quote:sparood2010 schreef op 10 oktober 2012 @ 20:41:

[...]





Lekker boeiend. Trouwens hier hadden we ook 5 weken na de bevalling weer sex, maar dan wel beschermd want wilde niet gelijk weer zwanger raken. Maar als je voor je eerste in de mmm hebt gezeten begrijp ik wel dat je het zonder ac doet.Ik niet, ooit van een baarmoederontsteking gehoord? Ik zou het echt neit zo snel zonder condoom doen
Alle reacties Link kopieren
Zo type ik iets, zo zijn er al weer zoveel reacties die ik niet had gezien.

Overigens begrijp ik alle reacties wel. Zou als het iemand anders was ook denken, dat had je waarschijnlijk vantevoren ook kunnen bedenken. Maar ja, had het echt niet verwacht. Voor dochter bijna 2 jaar bezig geweest, mbv clomid gelukt toen. En nu zomaar zwanger..
Gefeliciteerd!

Die beren daar vindt je wel oplossingen voor.

Misschien is het juist wel lekker, die luiertijd tegelijk. Ben je er ook snel weer vanaf.. *ff lekker simpel positief puntje *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven