jongen/meisje 12wk echo ... HELP!!

08-10-2013 16:07 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie kan zien naar aanleiding van deze foto wat het word? .... ben zoooo benieuwd !!! :D ...

Graag jullie reactie :D



http://www.freebits.nl/view.php?filenam ... ho_nub.jpg
Alle reacties Link kopieren
Is dit topic serieus?
Alle reacties Link kopieren
Snap dat je nieuwsgierig bent maar moet dit serieus genomen worden? Praat er met je omgeving over maar een topic erover openen. .

Ach ja verveling heerst vandaar waarschijnlijk dit topic
Alle reacties Link kopieren
Ik zet in op een konijntje.
Alle reacties Link kopieren
HELP! Een ramp! Haal de brandblusser, bel 112, en begin maar vast met evacueren en reanimeren, TO wil namelijk weten of ze een zoon of dochter krijt!
Alle reacties Link kopieren
weet niet waarom jullie zo dom reageren , reageer dan niet !!! ....

Tuurlijk is een jongetje welkom ABSOLUUT , maar daarom ben ik wel erg nieuwsgierig omdat ik AL 3 jongens heb!! ....



bedoel er verder helemaal niks meer hoor! wil het gewoon graag weten thats all!!....



en zeker is het belangrijkste dat het gezond is , in mijn geval is dat erg belangrijk aangezien ik in de periode dat ik zwanger ben geraakt borstkanker heb gehad , en door de bestralingen de anticonceptie niet heeft gewerkt , dus een verhoogde kans heb ik wel maar voor zover is alles gezond!! .....



ben alleen erg nieuwsgierig meer niet en mensen die daar problemen mee hebben lees dan niet en reageer dan ook niet !!! ..... dit is de eerste keer dat ik dit erop zet hier !! heb het ook op babybrabbel gezet , maar moet zeggen dat ze daar BETER en NETTER reageren dan met deze kinderachtige reacties !!!
Alle reacties Link kopieren
laatste echofoto,



Graag alleen mensen die serieus antwoord gaan/kunnen geven!!



http://www.freebits.nl/images/243d4ae77 ... 13c2fb.jpg
Alle reacties Link kopieren
Doe even normaal zeg. Zijn ook genoeg mensen die gewoon laten weten dat je met deze echofoto's dus niets kan nubtechnisch gezien.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nav de laatste foto denk ik een jongen. Heb alleen ervaring met echo's van (schoon)zussen, vriendinnen en mijzelf.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Na 3 keer hetzelfde geslacht is de kans op het andere geslacht procentueel wat lager, maar je weet het nooit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
dank jullie wel voor jullie antwoordt , dat geeft al een ander gevoel :D ... thks!
quote:lieneke25 schreef op 08 oktober 2013 @ 20:41:

weet niet waarom jullie zo dom reageren , reageer dan niet !!! ....

Tuurlijk is een jongetje welkom ABSOLUUT , maar daarom ben ik wel erg nieuwsgierig omdat ik AL 3 jongens heb!! ....



bedoel er verder helemaal niks meer hoor! wil het gewoon graag weten thats all!!....



en zeker is het belangrijkste dat het gezond is , in mijn geval is dat erg belangrijk aangezien ik in de periode dat ik zwanger ben geraakt borstkanker heb gehad , en door de bestralingen de anticonceptie niet heeft gewerkt , dus een verhoogde kans heb ik wel maar voor zover is alles gezond!! .....



ben alleen erg nieuwsgierig meer niet en mensen die daar problemen mee hebben lees dan niet en reageer dan ook niet !!! ..... dit is de eerste keer dat ik dit erop zet hier !! heb het ook op babybrabbel gezet , maar moet zeggen dat ze daar BETER en NETTER reageren dan met deze kinderachtige reacties !!!Weet echt 100 % zeker dat je het afgelopen week hier ook al hebt gevraagd.

help! wie kan zien hoe de nub staat... jongen/meisje



Je zult nog even geduld moeten hebben.

Kan mij wel voorstellen dat je na 3 jongens graag een meisje wilt.
Alle reacties Link kopieren
zet dan ook niet HELP in je titel alsof er een acute noodsituatie is!
Alle reacties Link kopieren
quote:lieneke25 schreef op 08 oktober 2013 @ 20:48:

laatste echofoto,



Graag alleen mensen die serieus antwoord gaan/kunnen geven!!



http://www.freebits.nl/images/243d4ae77 ... c2fb.jpgIk kan zeer serieus vaststellen dat er geen nub te zien is op die foto, evenmin als het onderste deel van de wervelkolom.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Pffff, zo blij dat in "mijn tijd" het gewon een verrassing was die pas net na de bevalling duidelijk werd. Scheelde wel heel veel stress zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 08 oktober 2013 @ 22:45:

[...]



Ik kan zeer serieus vaststellen dat er geen nub te zien is op die foto, evenmin als het onderste deel van de wervelkolom.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dat schiet dus ook niet echt op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 08 oktober 2013 @ 22:54:

Dat schiet dus ook niet echt op.Nee, maar dat was de vraag ook niet. TO wilde serieus antwoord, dat kon ik wel regelen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 08 oktober 2013 @ 22:47:

Pffff, zo blij dat in "mijn tijd" het gewon een verrassing was die pas net na de bevalling duidelijk werd. Scheelde wel heel veel stress zeg!Tegenwoordig vinden ze het in het ziekenhuis dermate verrassend als je niet weet wat het wordt dat je er naar moet vragen. (Ik had al een baby op mijn buik toen ik riep 'wat is het?' Ze hebben hem nog even opgetild zodat ik het zelf kon constateren. )
Alle reacties Link kopieren
Lieneke, mijn eerste reactie was er misschien een van hormonale bepaaldheid, maar dan nog, laat ik het aardig en serieus vragen. Waarom denk jij dat we het kunnen zien als je alleen maar foto's plaatst waarbij de nub in het geheel niet te zien is omdat het gehele beneden onderlijf donker is? Kun je dat zelf niet bedenken?



Los daarvan, toevallig dat jij niet Lieneke van vorige week was. Even oud en ook drie zoons.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb schreef op 08 oktober 2013 @ 21:00:

[...]





Weet echt 100 % zeker dat je het afgelopen week hier ook al hebt gevraagd.

help! wie kan zien hoe de nub staat... jongen/meisje



Je zult nog even geduld moeten hebben.

Kan mij wel voorstellen dat je na 3 jongens graag een meisje wilt.





Ja, inderdaad, 100% dat jij dat bent.

Maar je zegt het zelf al, op babybrabbel reageren ze veel serieuzer. Dat is een forum bij uitstek voor dit soort vragen.

Lijkt me slim als je daar blijft want hier krijgt 88% van de vrouwen vlekjes van dit soort dingen.



Nou succes he, met gissen.
Alle reacties Link kopieren
Oh de overige 12 procent vind je in de klus-ei-slijmdradentrek-zwanger worden in 2023, wie kletst mee- topics in de zwanger hoek.
Alle reacties Link kopieren
Meisje
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 oktober 2013 @ 23:18:

[...]





Tegenwoordig vinden ze het in het ziekenhuis dermate verrassend als je niet weet wat het wordt dat je er naar moet vragen. (Ik had al een baby op mijn buik toen ik riep 'wat is het?' Ze hebben hem nog even opgetild zodat ik het zelf kon constateren. )Hier hetzelfde, dochter was er al ruim 10 seconden uit en ik heb er toen maar eens naar gevraagd ook hield een zuster toen we binnen kwamen een blauw en een roze mutsje omhoog. Ze vond het verbazend dat we geen idee hadden! Wij vonden het juist heel leuk
quote:lieneke25 schreef op 08 oktober 2013 @ 20:41:

weet niet waarom jullie zo dom reageren , reageer dan niet !!! ....

Tuurlijk is een jongetje welkom ABSOLUUT , maar daarom ben ik wel erg nieuwsgierig omdat ik AL 3 jongens heb!! ....



bedoel er verder helemaal niks meer hoor! wil het gewoon graag weten thats all!!....



en zeker is het belangrijkste dat het gezond is , in mijn geval is dat erg belangrijk aangezien ik in de periode dat ik zwanger ben geraakt borstkanker heb gehad , en door de bestralingen de anticonceptie niet heeft gewerkt , dus een verhoogde kans heb ik wel maar voor zover is alles gezond!! .....



ben alleen erg nieuwsgierig meer niet en mensen die daar problemen mee hebben lees dan niet en reageer dan ook niet !!! ..... dit is de eerste keer dat ik dit erop zet hier !! heb het ook op babybrabbel gezet , maar moet zeggen dat ze daar BETER en NETTER reageren dan met deze kinderachtige reacties !!!Eh...daar heeft welgeteld 1 iemand gereageerd die denkt dat het een jongen is. En die heeft haar reactie ook nog eens 2 keer gepost. Daar reageren ze idd veel beter dan hier! Daar reageert verder gewoon niemand, want het is niet te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven