kan ik zwanger zijn??

28-01-2015 18:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik vraag me af of ik zwanger kan zijn.

3 januari heb ik mijn laatste pil geslikt, van deze stip heb ik er weliswaar maar 3 geslikt daarna ben ik gestopt. Maandag 5 januari heb ik gemeenschap gehad met mijn vriend. Dit is nu 3 weken geleden.

Kan het zijn dat ik nu zwanger ben, ik heb namelijk wel last van wat kwaaltjes zoals droge ogen, (sorry) een beetje last van obstipatie en hele lichtroze afscheiding zo"n 3 dagen geleden. Dit roze slijm hield zo'n 3 dagen aan en is nu gestopt. Ik weet totaal niet wanneer ik ongesteld moet worden omdat mijn cyclus nogal ontregeld is doordat ik 2 jaar geleden aan de prikpil heb gezeten (geen aanrader).



Kan het zijn dat ik na de gemeenschap 3 weken later pas de innesteling heb gehad ?

Heb overigens gisteren een test gedaan deze was negatief. Alhoewel het pas 3 weken geleden is en een normale cyclus 28 dagen duurt dus..



Ik weet niet wat ik ervan moet denken zit mezelf voor de gek te houden door verhalen te lezen op internet. Ik dacht nu stel ik de vraag zelf maar met alle details.



Alvast bedankt voor t lezen



Liefs
een test geeft het antwoord, dat is betrouwbaarder dan onze mening
Droge ogen? Ja hoor, zwanger van een drieling!
Heb je tijdens de gemeenschap op 5 januari andere vormen van anticonceptie gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik maar aangezien ik die gister al heb gedaan (en denk dat het nog te vroeg is) vraag ik me af of het mogelijk is om 3 weken na de gemeenschap pas de innesteling te voelen. Of naja voor zover ik denk dat het een innesteling was aangezien ik roze afscheiding had.
Alle reacties Link kopieren
Heb geen andere middelen gebruikt van bescherming. Nee.
de innesteling voelen? het is geen mol die zich ingraaft hoor
Alle reacties Link kopieren
Ben eerder zwanger geweest. Helaas is dat uitgelopen op een miskraam toen had k ook heel erg last van droge ogen en opgezette borsten. Maar nu niet echt last van
quote:itsme1973 schreef op 28 januari 2015 @ 18:50:

een test geeft het antwoord, dat is betrouwbaarder dan onze mening Ze heeft getest, en die was negatief volgens de OP.
Alle reacties Link kopieren
-
De kans lijkt me uiterst klein.
Dus je wilt graag zwanger worden, als ik het goed begrijp?
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 januari 2015 @ 18:52:

[...]





Ze heeft getest, en die was negatief volgens de OP.dan is ze dus niet zwager
Alle reacties Link kopieren
Heb je na 5januari nog onbeschermde gemeenschap gehad?



Ik zou het met een weekje opnieuw testen, daar kan je meer op vertrouwen.



Als je onveilige seks hebt gehad kan je zwanger zijn en alleen een zwangerschapstest kan je dat vertellen.
Als je graag zwanger wil worden is eens in de 3 weken ook niet veel trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vier keer zwanger geweest en de keren dat ik zwanger was had ik juist nergens last van.

De momenten waarop ik opgezette borsten had, opgeblazen buik etc, waren de momenten waarop ik juist niet zwanger was.



Die test is meer betrouwbaar dan die kwaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 28 januari 2015 @ 18:56:

Als je graag zwanger wil worden is eens in de 3 weken ook niet veel trouwens nee haha maar dat heeft ook zo zn redenen. Geen tijd voor gehad aangezien druk met werk
Ik denk trouwens niet dat je zwanger bent. Maar ik zou nog niet gaan wanhopen, na één keer seksen zonder pil .
Alle reacties Link kopieren
Je cyclus is totaal ontregeld omdat je 2 jaar geleden aan de prikpil bent geweest?

Lijkt me sterk. Bovendien heb je geen cyclus als je de pil slikt, dus hoe weet je dan dat die cyclus ontregeld is?



Als je echt zo'n gekke cyclus hebt, zou ik maar eens naar de huisarts gaan, vooral als je een actieve kinderwens hebt. Maar dan zou je de pil niet slikken, neem ik aan.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
nee je bent niet zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Even resumé: eerst de prikpil. Daarna 3 pillen uit 1 strip (waarom).



Je weet niet wat jouw cyclus is. Neuk met een condoom tot je dat weet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je te graag wil en op elk gevoel van je lichaam extra focust. Ik zou het wat meer laten gaan en je cyclus afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven