Laat maar komen die kindjes, deel 2

12-02-2012 13:45 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van ons laat maar komen die kindjes, deeltje 1 hier een verse start met algemeen account, zodat we zelf de tabel kunnen aanpassen en deze last niet op 1 paar schouders ligt.



Ik probeer ook nog zwanger te worden in 2012:





NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeN.O.D.Bijzonderheden Ronde

Yeahhh het is gelukt nog in 2012 de tabel is leeg!!









Wij zijn zwanger:



NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeUitgerekendBijzonderhedenHuismussie28november 20111e21 januari 2013It's a BOY!!Explodes21december 20111e2 februari 2013It's a BOY!!Rania8131december 20101e31 maart 2013 It's a GIRL!! Druppel_35november 20112e18 augustus 201314 januari termijnechoShalali25....2ebegin augustus2013eind januari vruchtwaterpunctie









Wij zijn moeder:



NaamLeeftijdGeboortedatum/Naam KindBijzonderhedenKommaarkleintje3628-09-'12 KleintjeBoy geboren!!Miepie112415-11-'12 MiepieMini geboren!!Shalali2505-09-'12 ShalaliBoy* geborenzoontje geboren met 23 weken





Voor de mobiele forumsters de code voor het vet maken van tekst is [b.] voor het vette gedeelte en [/b.] erna, maar dan zonder de punten
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 19-12-2012 06:56
Reden: De bovenste tabel leeggemaakt!!
% gewijzigd
@druppel: de misselijkheid is gelukkig helemaal weg!

Fijn dat de zwemmers van drupman helemaal goed waren, heb je alvast 1 onderzoek achter de rug...

@miep: zooo gaat snel zeg 34 weken alweer!
Alle reacties Link kopieren
Druppel, wat fijn dat jullie een stapje verder gekomen zijn! In ieder geval 1 oorzaak kunnen uitsluiten, nu verder op zoek. Het is jullie zo gegund!!



Rania, wat balen van je werk! Hoe komt dat zo of hebben ze geen reden aangegeven? Wel fijn dat je misselijkheid weg is!



Kmk, hoe gaat het met jou en de kleine? Last van de hormonen of heeft de voorbereidende cursus goed geholpen?



Miepie, hoe bevalt je verlof tot nu toe, lukt het om afstand van je werk te nemen ondanks dat je er boven woont?



Shalali, hoe gaat het met jou? En wil je lijf alweer een beetje normaal functioneren of nog vol hormonen?



Explodes, hoe is het met jou??



Hier gaat alles wel goed, alleen beetje te druk met de babykamer bezig dus erg moe (en dan dus weer misselijk..) maar vandaag wat meer rust genomen en merk dat het dan wel al iets beter gaat. Moet zodirect naar zw.yoga en nog niet zo'n zin, wil liever gewoon lekker avondje bankhangen met manlief buik groeit lekker door, kleine man is steeds harder aan het schoppen! Buik zie je nu ook gewoon bewegen dan, erg leuk. Donderdag komen de meubeltjes en de kinderwagen, dus het wordt steeds echter!
Alle reacties Link kopieren
Huismussie, hhihi vanmorgen gewoon weer gewerkt eigenlijk. Ach ik doe gewoon af en toe wat en rustig aan als het wat drukker is en we zien wel hoelang dat nog kan en ik dat wil.

Herken dat wel dat je zo moe bent steeds omdat je in de babykamer bezig bent. Wel leuk als je straks de meubeltjes erin kan zetten!



Grappig he als je buik beweegt. Ik voel nu meer een geschuif enzo. In het begin voelde ik meer schopjes enzo. En nu voel je het ook helemaal onderin je buik en helemaal bevonin. Denk elke ow wat wordt hij/zij groot!!



Druppel, gefeliciteerd met het actieve zaad van je man

Kan me voorstellen dat je wel wat angstig wordt dat er iets met jou is dan, maar het hoeft niet toch..



Rania, fijn dat de misselijkheid weg is, kun je nog meer genieten van je zwangerschap.



Morgen komt hier de vrouw van de kraamzorg! Vindt het best spannend eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou Meiden het nagelknagen is hier alweer begonnen...



de afgelopen 3 dagen (cylcus dag 24,25 en 26) had ik een dip in mijn temp. Vanmorgen is ie weer gestegen naar 37

En gezien mijn vroege Ei kan morgen of zaterdag al NOD zijn (= 14/15 dagen na ovulatie)



Maar aangezien mijn lichaam al zoveel uit de truckendoos getoverd heeft durf ik er gewoon niet op te hopen....



En ook al neem ik mij iedere ronde voor gewoon kalm te blijven, moet ik ook nu weer bekennen dat de spanning weer toeneemt
@druppel: ik ga zoooooo hard voor je duimen, en met je meehopen, want het is je zooooo gegund, duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
Alle reacties Link kopieren
Even een kort bericht, ben aan het werk. Wil druppel laten weten dat ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend lief van je Shalali! Hoe is het nu met je?



En van jou ook Rania



Jullie en ook de andere meiden hier zijn echt schatten. Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht te blijven schrijven sinds ik Remy in de bovenste tabel werd. Maar ik merk dat het me toch goed doet en ik nieuwsgierig ben en blijf hoe het met jullie gaat...



Xxx
Alle reacties Link kopieren
Hier weer met 1 bil naast het wachtbankje



Temp is gezakt en nu maar wachten op rode duivels...
Alle reacties Link kopieren
We schrijven wat minder, maar we zijn er wel voor elkaar. Zo voelt het tenminste voor mij.



Druppel, ik vind het zo vervelend voor je. Dikke knuffel voor als de rode duivels straks komen. Oneerlijk dat je zolang moet wachten.



Met mij gaat het, met ups en downs, de goede kant op. Overdag ben ik weer redelijk de oude, maar savonds merk ik duidelijk dat m'n hormonen nog niet helemaal verdwenen zijn. Kan dan erg emo zijn. We willen in november een leuke trip maken en daar verheug ik me erg op!



Miepie, wat gaat het snel zeg. Geniet van je verlof (in jouw geval dus werkse hahaha).



Kmk, hopelijk vindt je snel de energie om over het moederschap te vertellen. Voel je vrij om naast alle positieve dingen (over hoe knap ie is) ook te spuien over het slaaptekort etc. Houdt ons realistisch
Alle reacties Link kopieren
Druppel, wat balen weer. Inderdaad oneerlijk dat je er zolang op moet wachten. Hopelijk de volgende ronde wel raak!!



Shalali, ik denk vaak aan je hoe het moet zijn voor jullie enzo.

Goed dat je iets leuks hebt gepland samen.



Me zwager komt vanaf volgende week een groot deel van me werk overnemen. Kan ik meer verlof houden

Ik ga toch weer wat me rug voelen enzo, en wil straks toch uitgerust de bevalling en kraamtijd ingaan. Het is ook wel even omschakelen om gewoon thuis te "zitten".



Woensdag is de kraamvrouw geweest. Alles is goedgekeurd haha. Ze heeft eigenlijk niet echt in de kastjes gekeken, Alleen naar mijn oude kruiken en me aangeraden om nieuwe doppen te koppen.

Verder was niet echt leuk ofzo, ik vond haar niet echt enthousiast en beetje saai. Onze hond like aan der hand en toen ging ze gelijk der handen wassen. "O hij gaf een likje op mijn hand". PFF



Gister bij de VK was gelukkig alles goed. De hartslag van de baby klonk nu helemaal goed en regelmatig. Daar ben ik wel opgelucht over. Ze hebben ook eiwitten in me urine gemeten, omdat ik last heb van een soort zeurderig gevoel onder me borsten (bij middenrif zegmaar) en ik soms wat licht in me hoofd ben. Geen eiwtitten gevonden en de bloeddruk was ook goed, dus niks aan de hand
Alle reacties Link kopieren
Er we liggen wéér naast het wachtbankje
Alle reacties Link kopieren
Druppel, balen!
Druppel, echt balen meid dikke voor jou
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Het is stil....

@druppel: hoe is met je?

@kmk: hoe gaat het met de kersverse moeder? Hoe is het met je zoontje?

@iedereen: hoe gaat het met de buikjes/kwaaltjes?



Vraagjae: voelden jullie je ook zo onzekerheid tijdens (de eerste) weken van jullie zwangerscheap? Ik ben nu 16 weken en heb veel last van (groei) pijnen? Ik maak mij dan gelijk zorgen. Hadden jullie dit ook? En hoe zorg ik ervoor dat ik mij minder zorgen ga maken??
de vorige post was van mij trouwens, ik was de tabel aan het aanpassen en toen reageerde ik per ongeluk met dat profiel.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden



De lichamelijke en emotionele dip is weer grotendeels achter de rug, ongi ook dat stelt de laatste maanden eingelijk niet zoveel voor, dag 1 beetje bloed, dag 2 en 3 wat meer (was deze ronde vrij heftig voor mijn doen, moest dag 2 ook 's nachts 2 x tampon wisselen) en dag 4 het laatste beetje.



Komend weekend gaan Drupman en ik er even lekker samen op uit. Lekker even weg van alles. Romantisch hotelletje geboekt en even uitwaaien. Het weer lijkt mee te werken. Dus dat is postitief.



@Rania

Die onzekerheid in de eerste weken kan ik me van nummer 1 nog goed herinneren. Ieder krampje of bandenpijntje maakt onzeker, maar is echt normaal.

Vanaf het moment dat je je kleintje gaat voelen zal dat minder worden, omdat je dan steeds bevestigende schopjes voelt. Die vond ik heel geruststellend.



Nog een maandje afzien tot je 20 weken echo... Heb je tussentijds nog controles?



Ben ook reuze benieuwd hoe het met KMK is!



Ik zag trouwens dat thirteen na het openen van een vers topic weer redelijk snel verdwenen is, als het maar neit weer mis is met de bloeddruk.



Met de rest van de meiden ook alles in orde?
@druppel: fijn dat je je weer wat beter voelt! Gezellig een weekendje weg, en ik hoor net dat het idd lekker weer gaat worden van t weekend.

Ik heb volgende week weer controle bij de vk, dan weer naar het hartje luisteren. Ik kan ook niet wachten totdat ik mini ga voelen bewegen, zal denk ik inderdaad geruststellender zijn!

Ik zag het trouwens ook in het oktober topic dat thir10 weer was gestopt met schrijven, ik hoop ook dat alles goed met haar is!

@de rest: joehoe!!!! Hoe gaat het met jullie??
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de meeleesstand, maar merk echt dat ik deze week ineens een stuk vermoeider ben. Dagenlang geprobeerd te ontkennen want mentaal voel ik me erg goed, maar zal nu toch nog rustiger aan moeten doen. En dat is best lastig, als je al niet zoveel doet op een dag..



Maar Druppel, wat balen voor je!! Had het zo gehoopt dat het deze maand wel raak zou zijn.. Goed dat jullie er even samen tussenuit gaan, geniet ervan!!



Rania, ik probeerde juist de groeipijnen als positief te zien, het gaat dus kennelijk goed met je kleine! Ik zei dan ook tegen mijn buik, wat ben je goed aan het groeien misschien helpt het wat voor je om je minder zorgen te maken?



Sorry hoofd is alweer overvol.. ik denk aan jullie en alvast fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Rania, die zorgen herken ik wel. En je hebt natuurlijk ook steeds zolang die controles uit elkaar en dan heb je echt die bevestiging weer even nodig van dat hartje en dat je bm goed groeit enzo. Pijntjes had ik ook wel. Zullen inderdaad groei pijntjes zijn. Bij mij werden de zorgen gelukkig ook minder nadat je de kleine gaat voelen bewegen en na de 20 weken echo. Nog eventjes nog dus, maar alles gaat vast goed!



Huismussie, ja rustig aan doen hoor, je zal nu inderdaad wel gaan merken dat je sneller moe bent.

Ik vindt het ook wel lastig om niet alles te kunnen doen wat je wilt. 's ochtends maak je plannen en uiteindelijk moet je blij zijn als je de helft gedaan hebt

Ga je nog naar een zwangerschapscursus of yoga?



Druppel, lekker een weekend weg samen! Het is inderdaad erg mooi weer dit weekend, en alle bomen zijn nu zo mooi!

Fijn dat de ongi weer voorbij is, dan kun je weer naar de leukere tijd van de maand toe.



Hopelijk is alles inderdaad goed met thirteen. Was ze nu gestopt met de pil en probeerder ze zwanger te worden?



Ik ben dit weekend denk ik voorlopig voor het laatst in Duitsland. Het is nu 36 weken, dus hierna ga ik niet meer mee. Wil niet het risico lopen dat de bavalling hier is of onderweg zou gaan beginnen.

Merk nu wel dat het de laatste loodjes gaan worden hoor. Ben snel moe en het wordt echt zwaarder allemaal. Maar slapen gaat gelukkig nog goed en verder heb ik eigenlijk ook geen klagen.



Donderdag hadden we een partner les op de yago. Met veel gemopper is manlief toch meegegaan. Het was wel leerzaam en ik vind het prettig om te weten dat hij nu weet wat hij kan verwachten en kan doen tijdens de weeen en bavalling. Ik vond het ook wel fijn zo samen even iets te doen en lekker gemasseerd te worden enzo
Alle reacties Link kopieren
Rania, zoals huismussie ook zei, is het geruststellend om te weten dat je goed groeit (en daardoor pijn hebt). Ik moet erbij zeggen dat ik me bij ieder pijntje gewoon zorgen bleef maken, dus luister maar niet naar mij.



Miepie, ook wel lekker lijkt mij dat jullie niet steeds naar duitsland hoeven en lekker een heel weekend vrij te besteden hebben (liggend in de bank).



Druppel, oh heerlijk even weg van alles. Veel plezier!



Explodes, hoe is het met jou?



Mijn laatste stukje placenta is eruit! Er was een stukje achtergebleven wat nu zonder ingreep is losgekomen. Yeahhh! Een schone bm en plannen voor een geweldige trip naar New York om een week lang intens te genieten. Is het al december?!
Hi ladies, ik zal proberen het positief te zien, ook al is het moeilijk...voel mij dan ineens zo onzeker! (Kon ik maar even in m'n buik kijken zo af en toe!) In ieder geval donderdag naar de vk kunnen we hartje luisteren en nog 3,5 week dan de 20 weken echo!!
Alle reacties Link kopieren
Rania, ja zorgen zijn en blijven altijd wel denk. Iemand zei eens; wen er maar aan, want dit zijn je moeder gevoelens en zorgen. Als het straks geboren is, ga je ook steeds in die wieg kijken en al is het straks 16 blijf je ook wakker als hij/zij op stap gaat zaterdag.



Shalali, oh wat heerlijk een week naar new york!

Fijn dat je baarmoeder nu helemaal schoon is en uitzichzelf.



Wij zijn eindelijk uit de namen, maar nu stond die naam vorig jaar in de top 10, maar nu zelf in de top 5. Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk. Lijkt me niks als er meer kinderen met dezelfde naam straks in de klas zitten. Wat vinden jullie, andere naam of niks van aan trekken. Misschien vallen die dubbele namen in een klas mee.
Alle reacties Link kopieren
Hee dames!

Sorry van mijn tijdelijke meeleesstand, heb zo'n drukke periode achter de rug met de verhuizing, het wennen

en mijn studie die voor wat stress heeft gezorgd. Heb ook echt even een tijdje niet lekker in m'n vel gezeten

maar het gaat nu steeds beter met alles! ben nu wel al een goede week ziek met de griep, bah! Inmiddels alweer 25 weken

zwanger en de eerste streepjes striae worden zichtbaar op m'n borsten, hoe veel ik ook smeer hihi. Verder loopt het allemaal

goed! Vorige week een zwangerschapsjas gekocht bij h&m voor de winter want heb geen zin om snotterend de winter door te

gaan. Het gaat nu zo hard ook!

Wat me wel opvalt is dat me kleine man veel minder beweeglijk is dan een paar weken geleden.....!?



@rania: om die reden heb ik ook een doppler aangeschaft,.om het hartje te beluisteren. Doe 't niet vaak maar alleen als ik echt

onzeker ben omdat ik hem niet voel !

@druppel: fijne vakantie meid, lekker genieten, dat heb je verdient

@shalali: fijn dat ie eruit is! Scheelt ook weer ziekenhuisbezoeken etc

@miepie: dat namen probleem hier ook... Misschien hebben we het wel over dezelfde hihi. Maar wij vinden hem heel leuk dus we gaan er gewoon voor!
Alle reacties Link kopieren
Hey broedse kippen,



Hoe ist nou?



@Miepie, voor jou al aardig de laaste loodjes? Hou je het ng een beetje vol en lukt he tom voldoende rust te nemen?



@Rania

Heb je Mini al gevoeld?

Hoe is het met je onzekerheid, neemt het al een beetje af?



@Huismussie

Hoe is het bij jou? Babykamer klaar?



@mamma KMK

Reuze benieuwd hoe het met jullie is!!!!



@Shalali

Wat fijn dat de grote schoonmaak zonder hulp van buitenaf gelukt is! En een week naar New York even lekker helemaal weg.

Hoe is het verder met jou en Shalaman?



Hier is de loterij week weer aangebroken. Nog geen smiley op de ovut testen, maar al wel slimey afscheiding... Kan niet heel lang meer duren



EN ik heb de afvalknop nu echt om denk ik.

Heb al een week keurig gegeten (ca 1800-1900 kCal), en gesport, niet gesnoept en ga het weekend alcoholvrij doen. Ik schrijf ook weer mee in afvaltopic om de stok achter de deur te hebben en een beetje steun te vinden bij gelijkgestemden.

Daarmee ook een beetje de focus verlegd, want zwanger worden lukt toch niet, maar afvallen kan ik wel!

En wie weet helpt het één de ander. Niet dat mijn cyclus verstoord is of de eisprong ontbreekt door ovegewicht.

Maar ze zullen er in het ziekenhuis vast over gaan zeuren en ik ben er zelf ook klaar mee!



Fijn weekend ladies en tot schrijfs





@Explodes

Fijn weer even iets van je te horen. Je mini zal al wel minder ruimte hebben om te bewegen, of hij doet het samen met jou wat rustiger aan. Hier ook de nodige striae van nummer 1 ovegehouden, maar na een poosje worden het zilverkleurige streepjes en ik vind ze nu eigenlijk wel schattig. Het zijn de streepjes die mij mamma maakten.
Alle reacties Link kopieren
@druppel: Goed van je, je kan het wel! Dit keer gaat het echt lukken!



Ik heb gister een 4D echo gehad.. echt zoooo ontzettend gaaf! Ben echt helemaal verliefd hihi, waren echt mooie beelden!



Fijn weekend dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven