Laatste loodjes...!

25-11-2012 20:27 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben morgen 37 weken zwanger en naast het genieten van mijn verlof ook rustig aan t wachten op mijn kleintje... Meer dames die niet kunnen wachten en bijna zijn uitgerekend? Hebben jullie alles al klaar?
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag gaat mijn verlof in dan 34,5 week zwanger. De meeste dingen idd al klaar! :-)...
Na regen komt zonneschijn!!
Alle reacties Link kopieren
Gretuh, wat heerlijk! Ik heb nu een maand verlof en het is echt heerlijk, de tijd nemen voor alles en rustig aan alles klaar maken voor de kleine. De eerste week vond ik wel echt wennen! Maar zeker met dit gure weer is het fijn niks te moeten.



Weet jij al wat je krijgt?
Alle reacties Link kopieren
İk zit morgen op 35 weken.

Ben 31-12 uitgeteld, heb het gevoel dat hij eerder komt.



Zal die buik wel missen!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga mijn buik ook missen Kuzu, maar ga het ook wel fijn vinden weer lekker fit te zijn en op mijn buik te slapen:)



Ik ben trouwens 17 dec uitgerekend!
Alle reacties Link kopieren
Ja wij krijgen een jongetje! Dus kon heerlijk gericht shoppen! :-).. Ben wegens bekkenklachten al sinds week 15 gestopt met werken dus voor mij verandert er niet veel tov verlof! ..

Enkel het besef dat het nu echt de laatste loodjes zijn.. Kijk onwijs uit naar ons kleine mannetje! Maar ook ga ik al die beweging in mijn buik en mijn mooie zwangere buik missen! :-)..

Al is een nacht normale slaap ook wel weer lekker! ...



Ik ben 5 Januari uitgerekend! Weten jullie wat jullie krijgen?
Na regen komt zonneschijn!!
Alle reacties Link kopieren
Ik Als alles goed is morgen! Nu 40 +2 .. Had gisteren 2 cm ontsluiting .. Mag morgen om half 7 zhuis bellen of er plek is om in te Leiden... Spannende nacht...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen weer voor het eerst werken, mijn verlof zit erop



Is zooo snel gegaan dus geniet ervan!



En succes natuurlijk met de bevalling :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Oeh Bien dat is wel heel spannend zeg! Hopelijk slaap je vannacht goed!!! :-)... Hopelijk een goede vlotte bevalling!
Na regen komt zonneschijn!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa 37 weken +2 en ik kan niet wachten... Ik kan niet meer lopen, auto rijden, stil staan... Wegens bekkeninstabiliteit, Eigenlijk niet meer leven dus van mij mag het gebeuren!



Ik begin ook licht agressief te worden van mensen die zeggen dat ik nog moet genieten van de rust, ik ben al vanaf half augustus thuis...
Alle reacties Link kopieren
quote:bien76 schreef op zondag 25 november 2012 22:07 Ik Als alles goed is morgen! Nu 40 +2 .. Had gisteren 2 cm ontsluiting .. Mag morgen om half 7 zhuis bellen of er plek is om in te Leiden... Spannende nacht...Wow, hoop dat je dan nog wat slaap pakt... Succes
Alle reacties Link kopieren
niet zwanger maar weet hoe de laaste loodjes wegen kindjes zijn al 3,5 en 1,5 maar wil jullie heel veel succes wensen met de laatste loodjes en de nadere bevalling!
Alle reacties Link kopieren
Bien, wat spannend zeg!! Succes



Ik krijg een meisje, superleuk! Ik ga van de week nog wat laatste dingetjes halen ennog echt evrn genieten van alle rust en vrijheid. Toch wel fijn heel de dag doen wat je wilt.



Kan nu weer niet slapen vannacht, vriendlief is niet lekker en houdt me wakker helaas.... Gelukkig morgen niets gepland. Kijk elke keer zo op tegen die nachten! Kon helaas gisteren ook niet ff rusten in de middag want schoonouders stonden als verrassing voor de deur grrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Krullebol: wij gaan bijna gelijk op! Ik word ook wel gek van al die mensen die zeggen dat je MOET genieten. Ja het is geweldig het zwanger zijn, maar soms ook zwaar! Ik heb ook veel kwaaltjes gehad helaas. Maar vervelend zeg, vanaf aug thuis. Kan je wel wat dingen doen ofis het vooral rusten?
Alle reacties Link kopieren
Ik lig in het zhuis bed!! Keep you posted
Gretuh : ik wil je niet ontmoedigen, maar een nacht normaal slapen kan nog wel even duren onze dochter is nu 9,5 maand en de normale nachten zijn op 1 hand te tellen. Komende vrijdag ben ik een dag vrij en is dochter op het kdv en dan kan ik eindelijk wat bijslapen



De rest allemaal succes! Ik vond mijn verlof heerlijk toen ze er nog niet was. Lekker rusten voordat de drukte begon
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand die bezig is met haar laatste loodjes. Ben vandaag 38 weken+5 dagen zwanger van mijn eerste kindje een meisje. Vind het met de dag spannender worden. Wanneer gaat het beginnen en hoe gaat de bevalling verlopen. Ben zo benieuwd.
Joehoe, hier 38 + 1.



Mijn derde, dus ben druk genoeg, ook al heb ik verlof. En dat genieten vd rust, tsja waarvan? Van al die stomme klachten? Moet per nacht gemiddeld 6 x naar de wc, dus kom maar door met die nachtvoedingen :-)

Zo, effe lekker klagen, dat lucht op zeg haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog iets meer dan de laatste loodjes, ben 35w en 3d.

Sinds een week verlof, heerlijk.

Vorige kwam 11 dagen te laat, dus ben bang dat mijn laatste loodjes nog lang gaan duren..
Alle reacties Link kopieren
@ Meg_27

Inderdaad ja, wij kunnen er echt een wedstrijd van maken haha! Ik was eerst ook de 17e uitgerekend, maar dat is nog bijgesteld naar de 14e... Maar als het vannacht begint ben ik niet teleurgesteld



Ik zie erg op tegen de bevalling, dus hoe langer het duurt hoe groter ik het in gedachte maak, herkenbaar?

Mijn man zit in het leger en is dus van zondagavond tot vrijdagmiddag nooit thuis, en is nu ook twee weken op oefening... vre-se-lijk! Maar gelukkig wonen mijn ouders op steenworp afstand!



En inderdaad kessie, niet meer 6 keer plassen lijkt me zalig! Dan maar 6 keer eruit voor de baby! Das toch anders :-)
Alle reacties Link kopieren
Bien wat spannend!!!



We krijgen een zoon. Vanmiddag de liggingsecho, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Met het normale slapen bedoel ik idd niet er elke keer uit moeten om te plassen! Om de 1,5 uur heen.. blegh.. Dan liever een kindje dat gevoed moet worden! ...

Het weer normaal kunnen liggen helpt ook wel om beter in slaap te komen.. Dus in die zin normaal slapen!! :-)...



Volgende week zwangerschaps-shoot! Zo leuk! Zwangere lijf voor eeuwig vastleggen op de gevoelige plaat! :-)..



Hebben jullie dat ook gedaan? Of gaan jullie het nog doen?
Na regen komt zonneschijn!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgenochtend een fotoshoot samen met dochter. Vriend wil niet mee.

Ze heeft al grote verhalen over kusjes geven op mijn buik.

Bij haar heb ik ook een shoot laten doen, toen met 37 weken, nu dus met 35w en 4 dagen.
39+1 hier... en weten niet wat het wordt.

Ben enorm moe en zit echt in een coconnetje momenteel.

Ik wil bevallen!!
Alle reacties Link kopieren
O jee wat spannend allemaal!



Ik lig op dit moment op de bank met 38+2 te forummen. Ik ben zo klaar met die gigantische buik en wil zo ontzettend graag m'n kind zien!



Bien, wat spannend zeg, veel succes !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven