Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87


naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wauw Bjorg !!!!! En 7 weken al!! Spannend nog wel natuurlijk! Dat die maar lekker mag blijven plakken!!



Veel geschreven jullie vandaag!

Hier weer 2 weken afwachten.....
Alle reacties Link kopieren
mental note: niet googelen!! als er weefsel achterblijft na miskraam kan je hcg blijven stijgen. Of het kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. We kunnen niets anders dan doorleven en hopen dat het snel donderdag is. Wat een spanning! Ik mag van mezelf nergens op hopen, maar dat doe ik ergens natuurlijk wel.

(Dank voor alle lieve woorden en goede wensen). Ik hou me even op de achtergrond de komende week.
Alle reacties Link kopieren
@bjorg wat fantastisch meid!!! Ik duim met 2 duimen voor je dat het lekker blijft plakken!! De tweede in korte tijd zwanger in dit forum, op naar de volgende!!!



Hier nog steeds niks... ????
Alle reacties Link kopieren
Nou loslaten lukt nog niet echt. Gistermiddag was het bloeden opeens gestopt op de derde dag van de menstruatie. Dus maar 2,5 dag gebloed en op de tweede dag wel hevig met wat stolsels, maar geen enkel krampje gehad terwijl ik normaal op de tweede dag met een kruik op de bank lig en pijnstillers moet nemen om de dag door te komen. Wel erge hoofdpijn gehad op dag twee dus toch die pijnstillers genomen maar dan dus voor de hoofdpijn. Maar door Bjorg haar verhaal over stolsels denk ik nu zou je zwanger kunnen zijn terwijl je toch kort en hevig gebloed hebt met stolsels. Maar aan de andere kant denk ik doe niet zo gek want gister had ik die echo en er lagen alweer nieuwe eitjes klaar en baarmoederslijmvlies was ook nog niet heel dik geloof ik. Nouja haal me vast wat in m'n hoofd wat er niet is.
Alle reacties Link kopieren
Lastig Maur dat er nog steeds niks is. Heb je eigenlijk al een test gedaan?
Ach bjorg niet googlen hoor! Je vind daar de meest vreselijke dingen die je gaan bevestigen in wat je zelf denkt en misschien helemaal niet zo is!! Je kan niks anders doen dan afwachten, dat is de lastigste periode. Succes.



maur wat irritant zo'n cyclus! Ben je eigenlijk onder controle van een arts? Of wacht je tot je een jaar bezig bent?



rosalie ik ben altijd maar 1,5 tot 2 dagen ongesteld. Ik haal me dan ook dingen in het hoofd als: zou dit dan een innesteling zijn? Maar helaas.



Vandaag ongesteld geworden, heel hevig ook gelijk, ook met allemaal stolsels. Maar volgens mij is dat gewoon de verdikking van de baarmoeder die eruit moet. Maandag heb ik een uitgangsecho en dan hopelijk weer prikken voor de 2e ronde. De hormonen worden dan opgehoogd.
Emceetje, jammerjammerjammer. Veel succes je volgende ronde, ik hoop dat het makkelijker wordt en de extra hormonen direct hun werk gaan doen
Alle reacties Link kopieren
@emceetje.... ik heb het vermoeden dat ik 26 januari een eisprong heb gehad maar of dat zo is weet ik niet want de ovu test gaf wel een duidelijke streep maar geen donkere en daarna gewoon weer heel licht. Heb gisteravond en vanmorgen getest met de action en witter dan wit kan niet. Sinds gisteren wel slijmerige afscheiding maar dat kan ook komen doordat ik misschien wel ongesteld ga worden. Verder geen symptomen dat het bijna zover is.



Nee sta niet onder controle maar wou dit rondje ff afwachten en dan toch maar weer bellen. Want ben er zo scheit ziek van dat ik gewoon 80 dagen moet wachten op een menstruatie. En dan kan ze zeggen dat het aan mijn gewicht ligt maar daar geloof ik niet meer in.
Alle reacties Link kopieren
Bjorg, Wat fijn zeg! Kun je het al geloven? Heb je al een urinetest gedaan? Was je afgelopen keer wel ongesteld geworden? Sorry voor de vragen hoor! Gun het je het echt enorm!!



@ Maur: Ik duim voor je! Hopelijk kan je deze week nog een berichtje sturen dat je de volgende zwangere ben uit ons groepje!



Hier is er weinig te vertellen.. Mijn WOD is net voorbij.. Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de bloedtest, maar dat komt waarschijnlijk vrijdag pas (ik hoop het)..
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat een golf WOD'S hier. Rosalie, gooi er een restje tegenaan als je echt twijfelt.

Dennen, waar zijn de bloedtesten precies voor?

Emceetje, sorry je hebt het vast verteld maar waarom gaan ze je hormonen ophogen?



Hier: reken ik me absoluut nog niet rijk. Geen urinetest gedaan want als de bloedtest zo hoog uitslaat dan geeft een urinetest me geen nieuwe informatie meer; ik wacht geduldig op de echo. Maar ik kan gezien de bloedingen niet geloven dat het goed zit, eerst zien dan geloven.
Alle reacties Link kopieren
Bjorg, lijkt me ook erg spannend in jouw situatie, heb je verder eigenlijk zwangschapssymptomen?



Emceetje en dennen, balen weer zeg :(



Ik weet op dit moment even echt niet wat ik moet denken van mijn cyclus. Ik heb aan de rechterkant wat rare zeurderige steekjes die uitstralen naar m'n onderrug en m'n rechter borst is af en toe wat gevoelig bij m'n oksel. Dat van m'n borst heb ik echt nooit gehad behalve toen ik van pil switchte. Nu had ik vanmorgen sex en daarna zat er wat bloed bij toen ik naar de wc ging. Dat zou wel heel vroeg zijn op dag 23.. maar nu de rest van de dag helemaal niets, wellicht een adertje geraakt dan.. temperatuur is ook nog hoog. Bah ik haat die laatste wachtdagen...
Alle reacties Link kopieren
Bjorg, ik zou alleen al een urinetest doen om eindelijk eens twee streepjes te kunnen zien;) Ik snap wel dat het super spannend is met dat bloedverlies..



De bloedtesten zijn voor chlamydia. Omdat ik nog nooit een positieve zwangerschapstest heb gehad zou het kunnen dat mijn eileiders dicht zitten door chlamydia, volgens mijn huisarts is het ook het enige onderzoek wat hij als huisarts kan doen en doorsturen kan volgens hem pas als we 2 jaar bezig zijn ( dit klopt niet, ik weet het). Het is niet omdat ik zo'n wild sexleven heb, het schijnt meer een standaard onderzoek te zijn..



Zonnebloem, een hoge temperatuur is alleen maar goed! Bij een zwangerschap daalt je temperatuur namelijk niet aan einde van je cyclus.. Op welke cyclusdag was je eisprong? Spannend hoor!



EmceetjeBalen dat de eerste ronde met hormonen niet gelukt is.. Had je veel hoop? Dikke knuffel!



En natuurlijk ook een dikke knuffel voor alle andere meiden die hun WOD hebben...
bjorg de hormonen worden opgehoogd omdat ik de afgelopen ronde 'slechts' 1 grote follikel had en 1 van 8mm. Ze tellen mee vanaf 10 mm. Ik weet dat ik de eerste paar dagen nogal heb geklungeld met prikken. Ik heb de eerste dagen de pen te kort ingedrukt, waardoor er geen of nauwelijks hormoon in mijn buik kwam.

Ik ben dus best een beetje bang dat ik straks overstimulatie heb...



zonnebloem spannend!! Ga je testen? Heel veel succes!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dennen: Ik had mijn eisprong op dag 13 of 14, had eisprongpijn op dag 13 maar mijn temperatuurgrafiek klopt meer bij dag 14. Normaal is mijn luteale fase ong 12 dagen, dus moet sowieso twee dagen over tijd zijn om goed te kunnen testen. Dat zou dan donderdag zijn.



Emceetje ik vind het al heel knap dat je überhaupt jezelf durft te prikken. Ik hoop dat de volgende ronde dan wel een succesvolle mag zijn!
Alle reacties Link kopieren
Helaas, vanochtend temperatuur gedaald en een WOD... nu wel met m'n man besproken dat we nog 2 ronden gaan proberen en dan, na 12 rondes naar de ha gaan.
Alle reacties Link kopieren
jammer zonnebloem!



bjorg: ik wacht vol spanning af!
zonnebloem he wat jammer!! Goed dat jullie een deadline hebben gesteld. Hoe vervelend ook, op een gegeven moment zul je naar de ha moeten als je niet zwanger raakt



hier heb ik zojuist mijn uitgangsecho gehad en ben er best emotioneel van. Alles is goed. Ja, alles is altijd goed! En toch word ik niet zwanger. Dat is toch bizar?! (En frustrerend en demotiverend en irritant en deprimerend en .....)

Maar goed, ik mag weer gaan prikken en zondag is de volgende echo.

zonnebloem het is niet zozeer dat ik mezelf durf te prikken, want eigenlijk durf ik dat helemaal niet. Het is meer dat het moet. Verstand op 0 en prikken.
Alle reacties Link kopieren
Hè wat jammer weer Zonnebloem!



Emceetje, vol goede moed de volgende ronde in! Lijkt me heel lastig om te weten dat alles klopt, en tegelijk ook weer niet want waarom lukt het dan niet? Ik weet niet wat lastiger is. Denk dat het uiteindelijk niet uitmaakt, want het resultaat is hetzelfde; geen baby.



Vanmorgen bij mij geconstateerd dat er nog altijd geen eisprong is geweest. Dag 28. Later deze week nog een keer kijken, als er dan nog niets gebeurd is dan gaat het hem waarschijnlijk ook niet meer worden en hoor ik ongetwijfeld wat de volgende stap wordt..
Alle reacties Link kopieren
Maur, ik las dit op de website van Freya: Als je cyclus nooit twee keer even lang is, altijd korter of langer dan normaal, dan is het verstandig om een afspraak te maken bij je huisarts. Als blijkt dat je geen of nauwelijks ovulaties hebt, is er weinig kans op een spontane zwangerschap. Je hoeft dan geen jaar te wachten op een doorverwijzing naar een gynaecoloog voor nader onderzoek en een eventuele vruchtbaarheidsbehandeling.



Je schreef ook dat je dacht een eisprong gehad te hebben. Maar je luteale fase kan volgens mij niet langer dan 14-16 dagen zijn, dus bij een eisprong op 26 januari had je al ongesteld moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
@gettingeven heb het doorgelezen ik ga toch maar weer bellen denk ik. Ben er zo klaar mee...
Goed zo maur!
Alle reacties Link kopieren
inderdaad maur, gewoon even doorduwen en zeggen dat je het niet eens bent met de voorgestelde oplossing. Als de huisarts bij haar punt blijft kun je altijd nog een klacht indienen, je kunt ook misschien even naar Freya bellen of zij advies hebben over hoe de huisarts te benaderen.



Mijn huisarts doet niet heel moeilijk gelukkig, maar met mijn verleden is alles sowieso twijfelachtig, dus of het ooit gaat lukken weet ik niet, ik heb de afspraak dat ik nu nog rustig zelf probeer maar als ik een doorverwijzing wil dat ik die krijg. Ik wil het zelf nog even aanzien, dus ik wacht, maar ik heb wel een hele regelmatige cyclus (27 of 28 dagen en altijd positieve ovulatietest op de 12e of 13e dag, dus eisprong op de 13e of 14e dag)
Alle reacties Link kopieren
Heb net m'n agenda ff gecheckt, inmiddels weer dag 76. En het verschil.. na stoppen met pil 55 dagen, toen 86 dagen, toen 45 dagen, toen 66 dagen en nu dus dag 76. Er zit totaal geen lijn in....



Gister vroeg m'n vriend welke dag zit je nu, ik zeg zag 75 dus bijna m'n persoonlijk record verbroken. En daar konden we wel even een moment om lachen.
Alle reacties Link kopieren
moet gewoon om mezelf lachen (altijd leuk) ik tik net hetgeen hierboven en ging daarna ovulatie test doen want ik zit op de 13e dag, en ja hoor, helemaal positief. Het is fijn om regelmatig te zijn...
Dat is het zeker. Al koop je er niks voor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven