Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87


naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
zo niet eerlijk had het je zo gegunt emceetje
Alle reacties Link kopieren
ow nee , ik had het je ook zo gegund emceetje!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje wat ongelooflijk rot en oneerlijk... Heel veel knuffels



Bjorg, voor jou ook een dikke Hoop voor je dat alles snel weer normaal is.



Helaas ook voor jou weer een WOD Rosalie, buhh. Scheelt wel dat je cyclus zo kort is, maar het helpt je nog niet..



Het is om moedeloos van te worden meiden... We gaan weer door, die baby is ons allemaal zo gegund!
Alle reacties Link kopieren
rottig emceetje.....dit is niet leuk
Alle reacties Link kopieren
ik verbaas me er echt over hoe moeilijk het in dit groepje is om zwanger te worden! Je zou verwachten dat er in 4 maanden meer dan 1 persoon zwanger wordt...pfff.

Sterkte allemaal, en onthou: je bent niet de enige en het kán volgende maand ineens wel raak zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee Emceetje wat balen weer :(



Bjorg jij ook sterkte met wachten!



Hier probeer ik vooral niet te veel symptomen te googelen in m’n laatste dagen voor NOD (al weet ik ze allemaal uit m’n hoofd). Heb nog steeds met vlagen last van m’n onderbuik, soort van beurs gevoel en af en toe krampjes. Het zal wel niets zijn maar het geeft me toch een beetje hoop voor deze ronde. Nog een paar dagen volhouden.
Ik heb echt een klap gekregen. We zijn 27 maanden bezig en ik heb nooit een positieve test in handen gehad. Flinke babyboom in onze omgeving. Ik begrijp gewoon niet hoe het kan dat het bij ons niet lukt. En niemand kan ons dat uitleggen. Ik ben er echt even helemaal kapot van.

Ik ga even rust nemen en wat op de achtergrond meelezen. Het doet me allemaal teveel. Verdorie, zodra ik ongesteld ben moet ik alweer de afspraak voor de echo maken voor poging 3 van de iui. Het voelt gewoon onmenselijk.

Ik blijf meelezen. En meeleven. Maar even wat passiever. Sterkte allemaal. Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Alle reacties Link kopieren
Ahhh meiden allemaal een dikke knuffel!! Voor alle meiden, maar een extra voor Emcee



Ik durf het bijna niet te zeggen na alle voorgaande berichten.. Maar ik heb positief getest.. EINDELIJK!

Ik voel verder nog helemaal niets, dus het is nog heel onwerkelijk..



Ik gun het jullie allemaal zóóó ontzettend! Ik hoop dat dit een plakker is en jullie mij heel snel gaan volgen..



Het voelt nog erg onwerkelijk....
Alle reacties Link kopieren
dennen

Yes!!! Positief nieuws in dit topic! Ik ga heel hard duimen voor een plakker.
Alle reacties Link kopieren
Dennen Yesssss!!!!! Gefeliciteerd!!! En nu plakken blijven en het balletje laten doorrollen hier!!



Ik geef het balletje eerst een schopje naar jou Emceetje
Alle reacties Link kopieren
Wauw Dennen!!! Gefeliciteerd!!!! wat een geweldig nieuws!! En inderdaad geef het balletje maar gauw door!
Alle reacties Link kopieren
Dennen dat is fantastisch, je geeft iedereen hoop!



Emceetje, als dat is wat je nodig hebt: gewoon doen, we zien je wel weer verschijnen.
Dennen wat fantastisch Geweldig zeg.



En het voelt nu zo raar om degenen met een negatieve uitslag te steunen. Maar ik denk aan jullie. Emceetje: voor jou lijkt het me in dit proces nog heftiger.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh Dennen wat een super nieuws!!!

Gefeliciteerd!!



Emceetje
Alle reacties Link kopieren
Wauw gefeliciteerd Dennen en het geeft ons allemaal hoop dat het ook na lang wachten ineens positief kan zijn. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dennen, ik heb je uit de tabel gehaald. Geniet van de zwangerschap! Hopelijk volgen wij snel.



@ hier, beetje moeite met de beslissing om een maandje te stoppen. Vandaag wel met man dagje weg geweest, ik was vrij en man was vroeg klaar met werken. Was gezellig samen. Heb ook de app verwijdert en probeer niet teveel op het forum te komen. Hopelijk helpt het na een maandje rust er weer voor te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Rosalie, ik schrijf verder niet mee, maar ik ben met eenzelfde korte cyclus (24-26 dagen), 3 keer zwanger geworden. Twee miskramen (maar dat was waarschijnlijk gerelateerd aan mijn leeftijd) en 1 voldragen zwangerschap. Hopelijk een hart onder de riem dat bij een korte cyclus een zwangerschap ook mogelijk is.

Sterkte voor allen. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn en blijven!
Alle reacties Link kopieren
Ah lief dankjewel aikidoka. Ja ik houd hoop. Bedankt voor je steunende woorden.
Alle reacties Link kopieren
@dennen wat super gefeliciteerd!!!! Als we dat balletje nou verdelen over een paar hele kleine balletjes en een ieder in deze groep een balletje geven..



@emceetje snap dat je even afstand wil

nemen. Neem je tijd en we horen je vanzelf weer...



Hier alles stabiel en eigenlijk weinig bezig met een zwangerschap. Ik zit helemaal in de trouw wereld en op m'n hoede voor een vrijgezellenfeest hihi. Eerlijk is eerlijk, ik vind het eigenlijk heel prettig dat ik even een paar weken rust heb in het hele baby verhaal. En volgens mij mijn aanstaande ook.... vandaag over 3 weken ben ik getrouwd, kan niet wachten!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Dennen: wat een fijn nieuws, gefeliciteerd!



en @emceetje wat een verdrietig nieuws, de klap kan zo groot zijn



Hier kon ik ruim een week niet op het forum wegens technische problemen (iets met wachtwoorden en oude email-adressen.. dus niet eens heel technisch, meer mijn eigen schuld..) maar ik heb natuurlijk wel meegelezen.



De afgelopen maand hebben we de ovulatietesten in de kast laten liggen en 'gewoon' om de dag seks gehad en ik merk dat mij dat wel rust gaf. Ik was er minder mee bezig. Helaas vanaf gisterochtend (5-7 dagen voor NOD) buikkrampen, dus dat maakt het 'er niet mee bezig zijn' wel een stuk moeilijk. Helemaal nu man een weekendje weg is en ik alleen thuis ben.

Daarnaast hebben we besloten komende zomer een mooie reis te maken, maar de landen waar we graag heen willen zijn allemaal Zika-gebied. En dat willen we gewoon niet. Nu wel een andere optie gevonden (wat klinkt dat verwend hè?), maar kom ik er achter dat daar Malaria voorkomt.. Straks dus maar eens de boeken in om te kijken wat de gevolgen daarvan zijn indien je zwanger bent of zwanger wilt worden.



Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Hier weinig plannen, maximaal bankhangen dit weekend.



Zika en malaria heb ik helemaal niet aan gedacht met vakantie boeken.... Wij gaan naar de Canarische eilanden, ik geloof dat dat wel goed zit.



Hier bericht van het ziekenhuis gehad, ik kan over 2 weken al terecht bij de gyn. Hele vragenlijst gekregen, dus die maar eens invullen.

Nu even over stokje plassen haha. Wij blijven de ovulatietesten maar gewoon wel gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Bankhangen is misschien wel een van de beste weekendbezigheden die er met dit weer bestaat toch?



Nee, de Canarische eilanden is geen enkel probleem. Malaria komt daar niet voor en Zika ook niet.



Wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, dank jullie voor de felicitaties! Ik ga bet balletje terug sturen naar jullie!

Ik blijf jullie volgen, maar zal niet meer meeschrijven zodat het een clubje blijft met meiden-die-zwanger-willen-worden.

Maar ik blijf aan jullie denken, voor jullie duimen en jullie volgen.
Alle reacties Link kopieren
Jeej Dennen, gefeliciteerd met je positieve test



Hopelijk volgen er snel meer meiden van deze groep. Ik lees nog altijd met jullie mee en gun het jullie allemaal zo erg



Ps: ik heb nog een aantal ovulatietesten (sensitest, normale versie) liggen. Als iemand deze wil hebben stuur me maar een pb. Ik hoef er niets voor te hebben en stuur ze gewoon op met de post.
It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.
Alle reacties Link kopieren
Twilight, fijn dat je al snel terecht kan.

Camomila, mij geeft het idd ook wat meer rust om geen testen te gebruiken. En wat gaaf zo'n grote reis maken!



Hier helaas vandaag weer ongesteld geworden.. :( we gaan voor een kerstkindje dan maar ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven