(menstruatie)krampen vanaf 20 weken

02-05-2016 09:39 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames,

Ik ben op dit moment 23 weken zwanger van ons eerste kindje. Vanaf week 20 heb ik regelmatig last van krampen in de baarmoeder die alleen maar zijn te omschrijven als menstruatiepijn, wat ook naar de rug trekt. De ene keer is het heel heftig en moet ik er echt even bij gaan liggen en de andere keer is het zeurend op de achtergrond. Maar bijna elke dag heb ik er wel een keer last van. Mijn verloskundige heeft er geen andere verklaring voor dan de groei van de baarmoeder en meer rust nemen (wat ik nu al probeer te doen). En ik denk dat ik haar daar ook maar op moet vertrouwen, maar soms maakt het me toch een beetje angstig. In mijn omgeving heb ik geen herkenning van deze klachten. Nu is mijn vraag dus eigenlijk of meer dames dit herkennen of dat ik de enige ben
Dit herken ik maar al te goed en kreeg uiteindelijk zelfs licht bloedverlies. Dit schijnt in deze fase te kunnen aldus de gynaecoloog toen. De verklaring hiervoor moet ik je even schuldig blijven. Het is jaren geleden. Maar ze dartelt hier vrolijk rond;)
Alle reacties Link kopieren
Ik herken t ook als de groei van je baarmoeder. Ik had daar vooral in t begin last van.
Is er gecontroleerd of je een blaasontsteking hebt? De normale klachten hoef je namelijk niet te krijgen tijdens een zwangerschap maar krampen passen er juist wel bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven