Met 22 weken en 3 dagen zijn mijn vliezen gebroken..

11-03-2013 10:13 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een mooie dag gehad, gewerkt, koffiegedronken bij ons thuis.

In de avond naar de Zwangerschapscursus geweest..

Toen ik thuis kwam heb ik samen met mijn man nog even gepraat.

Ik was wel moe en dacht om 22.15 ik ga lekker naar bed toe.

De wc is beneden en ik deed de deur dicht en wilde mijn broek naar beneden doen en in eens was het allemaal water!!

Ik dacht eerst van is het urine? Maar het was zoveel vocht en ik had er geen controle over dat ik dacht Nee!! Dit is fout!!

Ik keek in de wc en er was ook iets bloed bij... Ik kon het niet geloven!! Helemaal geen klachten... En nu dit!

Man geroepen en verloskundige gebeld. Ik moest gelijk gaan liggen!



Ik vroeg wat er gebeuren ging, de kans is groot dat je zo weeën krijgt. En dat je bevalt...

Met de gevolgen van dien dat de baby niet te redden is.

Ambulance heeft mij naar het ziekenhuis gebracht en ik kreeg onderzoekjes. Nu is het morgen 2 weken geleden en de baby zit er nog! Wel in weinig vruchtwater en elke dag is 1 zolang de baby blijft zitten... De kansen zijn niet groot, maar er zijn kansen!

Nu ben ik in Groningen over geplaatst en is het afwachten, we hopen op nog 4 weken zo door te gaan.. We gaan ervoor!!
Alle reacties Link kopieren
heftig.. Sterkte de komende tijd..
Alle reacties Link kopieren
Tjezus, wat heftig!! Hou vol meid en hou vol kleintje!



Sterkte en probeer positief te blijven
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer die in een keer gebroken vliezen hebben gehad

rond dezelfde weken..met weinig vruchtwater?

Ik wil zo graag positief nieuws horen... Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dat is schrikken! Ik hoop voor jullie dat het goed komt!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wat een heftige periode zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Alle reacties Link kopieren
Wat was ook al weer het topic over die tweeling? Zij hield toen ook een hele blog erover bij, dat is toen goed gegaan na een lange ziekenhuis periode
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
gynaecoloog bellen of afspraak morgen afwachten?



Dit topic, moest ik ook meteen aan denken.



Heel veel succes TO!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Baileys.



Begrijp ik goed dat je inmiddels de 24 weken bent gepasseerd? Dat is een kleine opsteker denk ik.



Heel veel sterkte, houd je baby maar lekker binnen zolang dat gaat.
Alle reacties Link kopieren
Beste Baileys, heel veel sterkte! Ga alsjeblieft niet teveel internetten. De artsen zullen je eerlijk voorlichten over de risico's, en je hebt al begrepen dat die groot zijn in jouw geval. Te veel informatie zal je alleen maar meer stress opleveren, en dat is voor zowel jou als je kindje niet goed. Ik hoop van harte dat het goed komt met jullie!
Alle reacties Link kopieren
Er is hier ergens een topic van Teetjemineetje (als ik me haar naam goed herinner), die volgens mij bij 23 wk gebroken vliezen had. Haar tweeling is met twee weken tussen de 2 kinderen geboren en doen het goed!

Heel veel sterkte meid, hou je kindje nog even veilig bij je!



Edit: vreselijke mosterd... Blokje kaas, anyone..?
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 11 maart 2013 @ 10:20:

Wat was ook al weer het topic over die tweeling? Zij hield toen ook een hele blog erover bij, dat is toen goed gegaan na een lange ziekenhuis periodeDeze:

http://tweelingdeling.tumblr.com/
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte in deze heftige tijd! Elke dag is er weer een. Blijf volhouden kleintje!
anoniem_20859 wijzigde dit bericht op 11-03-2013 10:34
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Totaal geen ervaring. Maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen. Ik ga een kaarsje voor je aansteken. Kwaad kan dat nooit tenslotte.
Teetjemineetje, van die tweeling, heeft ook een blog. Als je zoekt op haar naam kan je hem vast wel vinden. Tweelingdeling heet die blog, geloof ik.



En je bent nu 24+3... Dat moet een opsteker zijn. Mijn vriendin heeft een zoontje gekregen met precies 25 weken. Het is een lang traject geweest, maar het jochie is alweer 1 jaar nu. Hou moed.
Alle reacties Link kopieren
Dat is schrikken zeg! Ben je nu dus 24 weken en 2 dagen? De overlevingskansen nemen dan elke dag toe voor je baby. Google eens op Teetjemineetje, dat is de moeder van een tweeling die ook veel te vroeg werd geboren. Haar vliezen braken ook ongeveer op het zelfde moment als jij. Of een paar weken later dacht ik, de tweeling is in elk geval nu in leven en volgens mij gaat het goed.
Alle reacties Link kopieren
Heftig he.. dit hebben wij ook meegemaakt.. Vliezen gebroken met 25 wkn. Ook zo totaal onverwacht, in huis aan het rommelen en wat strijk wegwerken, en naar de wc en bloed.

Onze zoon is uiteindelijk met 28 wkn geboren en nu een heerlijk mannetje van 3!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meid! Ik heb geen ervaring maar er is een topic geweest met een mooi einde, ms kan iemand dat voor je zoeken, ik forum nl mobiel. Deze forumster kreeg een tweeling met een termijn van, ik dacht 25 en 26 weken. Als je googled op tweelingdeling krijg je d'r denk ik ook gevonden! Veel sterkte, houdt goede moed, vertel je kindje dat hij of zij nog maar even moet wachten...
Alle reacties Link kopieren
http://tweelingdeling.tumblr.com/
Alle reacties Link kopieren
Baileys! Wat rot om te horen zeg!

Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd en zit de kleine nog in je buik. Ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heftig! Ik duim voor je dat alles goed gaat en je kleintje lang blijft zitten. Helaas geen positief verhaal voor je, maar weet dat de kansen klein zijn. Maar dat zegt niets, je zou net die ene zijn waarbij het allemaal goed afloopt!
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben behoorlijk mosterd! Theetjemineetje heeft veel los gemaakt zie ik!
Alle reacties Link kopieren
wat erg! Moet je nu de rest van de zwangerschap bedrust houden? Ik hoop heel erg voor je dat het allemaal goed komt!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte de komende tijd. Gelukkig ben je de 24 weken gepasseerd!

Je kindje heeft 't de afgelopen 2 weken goed gedaan. Iedere dag is hij/zij weer wat verder!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Tjee, wat heftig allemaal. Heel veel sterkte!! Zolang er kans is dat het goed komt, moet je er in blijven geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven