Met 22 weken en 3 dagen zijn mijn vliezen gebroken..

11-03-2013 10:13 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een mooie dag gehad, gewerkt, koffiegedronken bij ons thuis.

In de avond naar de Zwangerschapscursus geweest..

Toen ik thuis kwam heb ik samen met mijn man nog even gepraat.

Ik was wel moe en dacht om 22.15 ik ga lekker naar bed toe.

De wc is beneden en ik deed de deur dicht en wilde mijn broek naar beneden doen en in eens was het allemaal water!!

Ik dacht eerst van is het urine? Maar het was zoveel vocht en ik had er geen controle over dat ik dacht Nee!! Dit is fout!!

Ik keek in de wc en er was ook iets bloed bij... Ik kon het niet geloven!! Helemaal geen klachten... En nu dit!

Man geroepen en verloskundige gebeld. Ik moest gelijk gaan liggen!



Ik vroeg wat er gebeuren ging, de kans is groot dat je zo weeën krijgt. En dat je bevalt...

Met de gevolgen van dien dat de baby niet te redden is.

Ambulance heeft mij naar het ziekenhuis gebracht en ik kreeg onderzoekjes. Nu is het morgen 2 weken geleden en de baby zit er nog! Wel in weinig vruchtwater en elke dag is 1 zolang de baby blijft zitten... De kansen zijn niet groot, maar er zijn kansen!

Nu ben ik in Groningen over geplaatst en is het afwachten, we hopen op nog 4 weken zo door te gaan.. We gaan ervoor!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Bailey's! Dus toch geboren! En wat fijn dat het goed gaat. Ik hou deze topic in de gaten en gun jou, je man/vriend en de kleine alle goeds en sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw, wat een prachtig gewicht!

Dat er heel veel stijgende lijntjes mogen zijn totdat jullie zoon naar huis mag!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
wat heerlijk dat je ventje ruim een kilo weegt en dat hij zelfs zo goed kon ademen! hoop dat alles voorspoedig mag blijven gaan en dat hij lekker gaat groeien op je bv!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen dat hij zo'n goede start heeft ondanks zijn vroeggeboorte! Nogmaals gefeliciteerd met jullie ventje!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon!
Gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk blijft het zo goed gaan als nu.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd. Je hebt het toch maar geflikt! Haha, iedere week dat je hem langer binnen hebt gehouden heeft zijn vruchten afgeworpen. Er staan al heel veel goede tips hier!!

Mocht je een mooie fotoreportage willen (gratis of voor een heel klein bedrag, weet even niet hoe ver ze staan...) kijk dan eens bij earlybirds.nl. Echt een super initiatief!



Ik hoop dat de weg voor jullie en jullie mannetje niet al te stressvol zal verlopen en dat alles zo voorspoedig zal blijven gaan. Voel je in ieder geval niet schuldig, je hebt het echt super goed gedaan! Ben gewoon plaatsvervangend trots hahaha.



Geniet van het buidelen!!
Wat goed om te lezen dat hij een mooi gewicht heeft en er weinig complicaties waren. Nu flink groeien!!!

Je hebt het wel super goed gedaan! Van 22 weken en 3 dagen naar 27 weken en 6 dagen!!!
Van harte gefeliciteerd met je prachtzoon!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ongelooflijk geweldig mooi en knap dat je je zoon nog vijf weken bij jou hebt laten groeien!

Ik heb een week in het zh gelegen met gebroken vliezen, bevallen met 33.2 weken. En ik vond die periode al zwaar! En jij hebt dat gewoon vijf weken volgehouden!



Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Al veel tips gelezen, lees ze maar n paar keer door.

En als t even tegen zit of als je je niet fijn voelt, schrijf hier, lees terug.

Liefs!
Gefeliciteerd me je zoon. Maar ik wil jullie ook sterkte wensen want de komende weken zullen nog erg onzeker en angstig zijn!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd! Fijn dat hij een goeie start gehad heeft!

En wat goed dat je hem zo lang binnen gehouden hebt!

Hopelijk blijft alles goed gaan en groeit hij lekker door!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd en veel positieve vibes toegewenst voor de komende tijd! Dat het maar een grote, gezonde en vooral gelukkige man mag worden!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Baileys,



En, 'verhuisd' vandaag? Fijn, lekker dicht bij je ventje.

Hoe gaat het met hem? En met jullie natuurlijk, kunnen jullie het een beetje plaatsen allemaal? Heb je steun van mensen om jullie heen?

Wat een vragen plemp ik hier neer Dat is pure betrokkenheid, als je geen antwoord wilt geven, doe je het lekker niet



X Biekoe
Alle reacties Link kopieren
Proficiat! Wat een mooi startgewicht voor zijn leeftijd. En zo knap al zonder ademsteun begonnen!

Mijn ventje is bijna 11 jaar geleden geboren met 28 wkn en 1147 gram. Nu is het een heerlijke knul! Ik hoop dat het jullie ook zo zal vergaan. Het is je van harte gegund na alle weken in het ziekenhuis.

Goed ook dat je kolft. Het zal misschien (nog) niet veel zijn maar als je zoals nu niet veel zelf kunt doen is het fijn dat je dat wél kunt doen. En het helpt je zoon zo goed!



Pas goed op jezelf de komende periode. Het gaat nog intensief zijn, al die weken ziekenhuis. Maak gebruik van aangeboden hulp. Laat voor je koken, je huis poetsen, je spullen wassen ed. Dan kun jij al je energie gebruiken voor jouzelf en je gezin.
Gefeliciteerd met jullie zoon!
Jullie hebben het vast ontzettend druk, ik hoop dat alles goed gaat!
Wat een fijne update Baileys, (nogmaals??) gefeliciteerd met jullie kanjer!
Wat fijn dat hij het ondanks alles zo goed doet!

Jullie hebben het toch maar mooi geflikt samen!



Geniet van hem!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Voor mooie foto's, check absoluut earlybirdsfotografie.nl! Zij maken prachtige foto's van je kleine tijdens deze intense periode in het ziekenhuis. Zo waardevol! Kost alleen een kleine reiskostenvergoeding, verder gratis. Eén van de fotografen ken ik persoonlijk, zij heeft ook een prematuur kindje gekregen en weet als geen ander hoe belangrijk zulke herinneringen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Och jee, wat spannend zeg! Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Heb net je verhaal gelezen! Gefeliciteerd!

Ik hoop dat het goed gaat. Ik ben afgelopen jaar bevallen van een zoontje met 27,0 weken. Hij woog 1010 gram. 13 weken ziekenhuis met allerlei infecties e.d. maar nu gaat het erg goed.

Veel sterkte de komende tijd! Probeer erbij te blijven. Ik merk achteraf dat ik al die weken in een soort roes zat of overlevingsmodus en dat ik veel ben vergeten. En bij thuiskomst van hem (en dan begint een leuke maar ook zware tijd) erg moe.

Ronald McDonals vond ik geweldig. Want we waren erg dichtbij. Hoop dat je het daar naar je zin hebt, voor zover dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi (drukke) Baileys,



Hoe gaat het met jullie?

Trek je het een beetje allemaal?



X Biekoe
Alle reacties Link kopieren
Baileys, ik lees nu pas weer bij! Gefeliciteerd met jullie zoon, en veel sterkte ook in deze spannende tijd. Hopelijk blijft jullie kanjer net zo krachtig doorgroeien als hij in jouw buik al deed.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Baileys,



Gefeliciteerd met jullie zoon.



Hoe is het nu bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven