Met 22 weken en 3 dagen zijn mijn vliezen gebroken..

11-03-2013 10:13 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een mooie dag gehad, gewerkt, koffiegedronken bij ons thuis.

In de avond naar de Zwangerschapscursus geweest..

Toen ik thuis kwam heb ik samen met mijn man nog even gepraat.

Ik was wel moe en dacht om 22.15 ik ga lekker naar bed toe.

De wc is beneden en ik deed de deur dicht en wilde mijn broek naar beneden doen en in eens was het allemaal water!!

Ik dacht eerst van is het urine? Maar het was zoveel vocht en ik had er geen controle over dat ik dacht Nee!! Dit is fout!!

Ik keek in de wc en er was ook iets bloed bij... Ik kon het niet geloven!! Helemaal geen klachten... En nu dit!

Man geroepen en verloskundige gebeld. Ik moest gelijk gaan liggen!



Ik vroeg wat er gebeuren ging, de kans is groot dat je zo weeën krijgt. En dat je bevalt...

Met de gevolgen van dien dat de baby niet te redden is.

Ambulance heeft mij naar het ziekenhuis gebracht en ik kreeg onderzoekjes. Nu is het morgen 2 weken geleden en de baby zit er nog! Wel in weinig vruchtwater en elke dag is 1 zolang de baby blijft zitten... De kansen zijn niet groot, maar er zijn kansen!

Nu ben ik in Groningen over geplaatst en is het afwachten, we hopen op nog 4 weken zo door te gaan.. We gaan ervoor!!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!
Oef wat zwaar! Heel veel sterkte, ik hoop dat de baby nog even mag blijven zitten! Elke dag is er een.
Alle reacties Link kopieren
Dus je zit nu op 24 weken? Wat spannend voor jou en je man ik hoop dat de baby nog even blijft zitten en goed doorgroeid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Na die magische 24 weken wordt het spannend . . . . dan is het er op of er onder! Heel veel sterkte met alles!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meis! Ik duim voor jou en je baby!
Heel veel sterkte. Hopelijk blijft de baby nog een tijd zitten en komt alles goed.
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig zeg! Gelukkig is de bevalling niet op gang gekomen!



Veel drinken kan helpen de hoeveelheid vruchtwater te doen toenemen.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte Bailey!
Alle reacties Link kopieren
Zoon hier is met 26 weken gekomen, is nu een stoere jongen van 7 jr alweer. Houdt rust en sterkte. En ja drink genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Poeh, dat was wel schrikken dan, veel sterkte en doe rustig aan!!!

İk zalvoor jullie duimen dat alles goed komt, en hoop dat je weet dat er veel mensen aan je denken!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meis, hou vol!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte voor jullie
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! Kan me niet voorstellen wat jullie nu doormaken. Maar positief - elke dag dat de kleine blijft zitten, is weer een dag verder.
Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Heftig altijd dit soort situaties. Heb het van dichtbij meegemaakt bij een goede vriendin, is na een hele spannende tijd ook helemaal goed gekomen. Hou vol/ moed! Ze kunnen zo veel tegenwoordig en elke dag is er een. Ben nu zelf 28 weken zwanger en elke dag denk ik weer, dat is er weer eentje bij. Hopelijk blijft je kleintje nog lekker even zitten. Sterkte!
Heel veel sterkte voor jou! Uk, blijf zitten alsjeblieft!
Alle reacties Link kopieren
Heb vertrouwen, er zijn zeker kansen voor jullie, hier een positief verhaal dat zich ook in het UMCG afspeelde.



Ik ken iemand die met 26 weken is bevallen, ook in het UMCG en daar zit je goed hoor bailey, je zit echt op een goed plekje meid.

Ik zal niet liegen dat het makkelijke tijd was maar het is wel gelukt. Ja hij moest van ver komen maar heeft het wel geflikt gewoon.

Na 2,5 maand mocht ie al naar huis, zo goed ging het.

Geen schade, achterstanden of wat dan ook. Hij heeft zich compleet volgens het boekje ontwikkelt.

Het is nu een vrolijk gezond kereltje van 7 jaar oud en je kunt nergens aan merken dat ie te vroeg geboren is.



Het kan echt.

Ik duim voor jullie dat ik hier straks nog zo'n succesverhaal mag lezen.
Alle reacties Link kopieren
Oooohhh, Bailey. Heel veel sterkte en succes! Heb vertrouwen en probeer rustig te blijven ( lekker makkelijk hier vanaf de bank) maar dat is echt het allerbeste voor je kindje!

Nu na 24 weken heeft je kindje echt kansen!! Hier gebeurde bijna twee jaar geleden hetzelfde en nu ligt er boven een heerlijk knulletje te slapen, geboren na 26 weken zwangerschap. Je zit nu in een rollercoaster en die gaat rijden als een dolle en niemand weet wanneer je kunt stoppen.....

Elke dag telt nu.

Misschien wil je je verhaal kwijt op de site van de VOC ( vereniging ouders van couveusekinderen) daar vind je veel ervaring en herkenning! Sterkte nogmaals en houd moed.



X Biekoe
Ze kunnen tegenwoordig wel veel, dus houd moed.

Ik geef je een dikke knuff
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte en geluk.
Alle reacties Link kopieren
Bij een kennis van mij, zijn de vliezen rond de 6 maanden gebroken. Ze heeft al die tijd rust moeten houden, maar het kindje is pas met ruim 8 maanden geboren. Ik weet niet of ze na herbereken vd vliezen weinig vruchtwater had, maar het kan dus!
Alle reacties Link kopieren
wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd!!!
Alle reacties Link kopieren
Erg bedankt voor jullie lieve berichten!! Echt hard verwarmend!

Ik mag van bed om naar toilet te gaan en om te eten.

Maar verder hou ik mij rustig!

Aanstaande vrijdag ben ik 25 weken en de dagen kruipen voorbij.

Het blijft spannend maar we gaan er voor!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte. Hier ook nog een positief verhaal. Een neefje van mij is met 25 weken geboren en nu is het een vrolijke kleuter. De vliezen waren ook al weken eerder gebroken. Door absolute bedrust is het gelukt om de bevalling uit te stellen tot 25 weken.
Alle reacties Link kopieren
Met kippevel op mijn armen heb ik je verhaal gelezen. We hebben samen nog even meegeschreven in een maandtopic. Heel veel sterkte en ik ga duimen dat jullie kindje zo lang mogelijk mag blijven zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven