Najaar 2016 zwanger worden

05-09-2016 16:47 2438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier schrijven we over zwanger worden vanaf het laatste kwartaal van 2016 (okt, nov, dec). Heb lang gewacht in de hoop dat iemand een topic zou openen, maar nu open ik er toch zelf maar één (duurde me te lang). Meteen een algemeen account zodat iedereen zelf de gegevens toe kan voegen en aan kan passen in de tabel.

ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Poeziemauw 26/29 Eerste Oktober 2016 13 februari 2019
Lievermama 31/37 Eerste Oktober 2016 .. 2019

Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd Geboortedatum eerste kindje Bijzonderheden
Suzosuus 32/39 :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Frozen_butterfly 27/30 :heart: ..-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Zeeuwsmeisje1989 27/28 :heart: 01-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Elf12 33/33 :heart: ..-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Happy-life 24/27 :heart: 06-07-2017 bevallen van een dochter! :love: Zwanger! :heart:
Surfinpumpkin 29/35 :heart: ..-07-2017 bevallen van een zoon! :love:
Just_sabina 30/37 :heart: 08-09-2017 bevallen van een dochter! :love: Zwanger! :heart:
Theeleut 28/30 :heart: ..-09-2017 bevallen van een zoon! :love:
Ximun 29/34 :heart: 06-03-2018 bevallen van een dochter! :love:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
66.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Djennabie! Wat fijn voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd djennabie
Alle reacties Link kopieren
Weer even bijgelezen!

djennabie, gefeliciteerd!! Wat fijn!



Balen voor jullie, vossenest en vanzee!



zeeuwsmeisje, heftig hoor! Nu hopen dat het helpt om minder te werken en wat oefeningen! Je moet jullie kleintje nog een tijdje dragen!
It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens morgen in de gelegenheid de tabel te updaten! Dus als iemand nog iets aangepast wil hebben: roep maar!
It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd djenabbie!



Oh en ik zou graag aangepast willen worden. Ronde 4 en nod tussen 29-01 en 12-02.
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Zou je voor mij ook wat aan willen passen.,?



Leeftijd 30/37, start augustus, uitgerekende datum nu geschat op 20 sept.
Alle reacties Link kopieren
Djennabie gefeliciteerd!!!



Hier geslaagd met de grote aankopen voor de babykamer en kinderwagen! Wat fijn gevoel! Nu de aankleding, lakentjes dekentjes kleren ens.. maar dat ga ik wel alleen shoppen dat maakt mn man toch niet uit xD
Djennabie gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor jullie!!
quote:surfinpumpkin schreef op 16 januari 2017 @ 18:28:

Ik ben trouwens morgen in de gelegenheid de tabel te updaten! Dus als iemand nog iets aangepast wil hebben: roep maar!



Wil je voor mij de uitgerekende datum erin zetten? 17 juni.

Merci!
Heel veel knuffels voor Vanzee en Vossenest

Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij de huisarts geweest en heb een doorverwijzing voor de pop-poli, ik heb geen lichamelijke kwaaltjes maar psychische helaas. Voelt enorm als falen, bah! Sorry voor de ego post.
Alle reacties Link kopieren
Djennabie gefeliciteerd!! Wat een heerlijk nieuws



Vanzee en Vossenest onwijs balen Bij mij is m'n menstruatie de afgelopen dagen ook doorgekomen, ben er gelukkig al weer bijna vanaf. Nog even genieten van de laatste zonnige dagen hier en dan terug naar ons koude kikkerlandje



Elf12 als ik zwanger ben wil ik ook hypnobirthing gaan doen, heb me er al helemaal over ingelezen haha!



Surfinpumpkin zou je voor mij ook wat willen aanpassen : Mijn leeftijd is inmiddels 29, m'n volgende NOD is 12 februari en ik ga alweer naar ronde 5!
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat dan precies, just sabina? En waar heb je last van? Vervelend dat je je zo rot voelt!



Wij lopen weer ongeveer gelijk, Ximun. Lekker genieten nog even! Hier was het zonnig, maar koud.. brrr!
Alle reacties Link kopieren
Pop-poli is een speciaal ontwikkelde poli in het zkh waar verloskundige, gynaecologen en psychiaters samen werken om een zwangerschap en evt bevalling goed te laten verlopen bij vrouwen die met psychische problemen kampen.

Ik zelf heb in het verleden een depressie gehad, en sinds de zwangerschap komen er weer psychische klachten terug. Op dit moment heb ik erg last van een soort obsessief denken, ik denk echt de heeeeele dag, elk moment dat ik de kans krijg ga ik mij druk maken om iets. Op dit moment wereldproblematiek, ik weet het, heel idioot. Dit maakt mij erg labiel en vermoeid.
Pff heftig Sabina! Hopelijk kunnen ze je bij de pop-poli de ondersteuning bieden die je nodig hebt om de zwangerschap goed door te komen.



Ik ben vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest voor controle en echo. Kleine was goed gegroeid en zo op het eerste oog zat alles erop en eraan. Hij/zij dook wel steeds weg dus een duidelijk beeld waarop het hele kindje te zien was kregen we niet. Maar er was dus flink veel beweging. Over 5 weken hebben we de 20-weken-echo en weten we het geslacht. Ik kan niet wachten!!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat ze je goed kunnen helpen/begeleiden sabina! heftig zeg!



Frozen_butterfly fijn dat je een goede echo hebt gehad! Geeft je altijd weer een fijn gevoel! Ik mag volgende week weer op controle bij de verloskundige en over 4 weken de 20 weken echo (GUO) heel spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Nou, heftig zeg just_sabina! Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen!



Fijn om weer een goede echo gehad te hebben, frozen_butterfly!



Wij wachten nu op de uitslag van de combinatietest. Nekplooimeting leek er goed uit te zien, maar zegt natuurlijk nog niks zonder de andere waarden. Nog even spannend...!
It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel allemaal!! We zijn heel blij, al is mijn man eerder euforisch haha!



Oh Sabina, das niet niks, hopelijk ben je goed geholpen in de pop-poli! Kan me voorstellen dat het veel energie uit je lijf sloopt om de hele dag met zo'n gedachten bezig te zijn...



Spannend surfinpumpkin!!



Wat leuk een goede echo Frozen!! Aftellen naar de geslachtsbepalende echo!!





Ik ben naar de dokter gegaan vandaag, krijg pas met 10 weken mijn eerste echo... En ben er nu nog maar 5 haha! Nog even wachten...
Alle reacties Link kopieren
Sabina : sterkte, hoop dat ze je kunnen helpen





Frozen & happy life; schiet ook al op bij jullie he ? De tijd vliegt echt.





Zelf ben ik nu 21+4 weken. De kamer is nu leeg. We gaan zondag de babykamer halen, woensdag komt de schilder..

Ik begin nu mega ongeduldig te worden, en heb zin om alles klaar te gaan maken.

Ik heb ook nog een hele rij knutselprojecten wat ik wil maken, en voor mijn gevoel kan dat pas als de kamer klaar is zodat ik ook echt een plekje heb waar alles kan hangen / staan / liggen.
Alle reacties Link kopieren
Just_sabina wat rot dat je gedachten je zo in de weg zitten! Ik hoop dat ze je op de pop poli kunnen helpen weer in een fijnere flow te komen



Djennabie wat heerlijk zeg, schattig dat je man ook door het dolle heen is, zie het helemaal voor me haha! En nu afwachten tot de echo, wat een eeuwigheid lijkt me dat zeg!



Suzosuus leuk dat jullie kamertje straks al af is, volgens mij lekker op tijd toch? Maar kan me je ongeduld wel voorstellen, ben zelf af en toe ook een ongeduldig typje
Alle reacties Link kopieren
@suzosuus ja gaat eigenlijk best wel snel allemaal morgen 16 weken! Mensen gaan het nu ook aan me zien en vragen ben je zwanger? Zo leuk! Wij gaan binnenkort aan de slag in het kamertje moet nog genoeg gebeuren maar we willen het eind maart af hebben want in april komen ze alles leveren! Maar kriebelt steeds meer om alles te gaan kopen kwa kleertjes en andere benodigdheden!



@djennabie en die 5 weken kunnen dan toch lang duren... vond het tot de eerste echo zowieso al lang duren maar voor je het weet lig je daar en zie je je kleintje zo leuk!



@surfinpumpkin nog spannende dagen dus! Wanneer krijg je de uitslag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy-Life schreef op 19 januari 2017 @ 08:54:

@djennabie en die 5 weken kunnen dan toch lang duren... vond het tot de eerste echo zowieso al lang duren maar voor je het weet lig je daar en zie je je kleintje zo leuk!



@surfinpumpkin nog spannende dagen dus! Wanneer krijg je de uitslag?



Helemaal mee eens! Vond de tijd tot de 1e echo ook echt mega lang duren!! Heb nu minder moeite met t wachten tot de 20 weken echo...en dat duurt ook nog zo'n 7 weken!



Net uitslag combinatietest binnen, alles helemaal goed gelukkig! Zegt niet alles, maar toch een fijn gevoel!
It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de uitslag goed Is surfinpumpkin.

Just sabrina ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen.

Ik mag iig weer door naar de volgende ronde vanmiddag en vanavond alleen thuis, dus sushi, chocolade en wijn
Alle reacties Link kopieren
He jammer missbl! :( jezelf maar goed verwennen dan!
Alle reacties Link kopieren
Surfin wat fijn dat alles goed is! Nu kan het genieten en shoppen los gaan



Just Sabina heftige situatie waar je nu in zit en hopelijk kunnen ze je helpen. Wat ik me alleen al paar dagen afvraag wist je of jr gevoelig was voor dit soort gedachtes?



Missbl hopelijk heeft de wijn en sushi gesmaakt!
Niets is wat het lijkt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven