Nog iemand wakker? Ben bezorgd!!!!!

30-06-2015 00:56 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een half uur geleden seks gehad en ik ben 7 weken zwanger. Nu heb ik een orgasme gehad en 10 minuten later kwam er vrij veel bloed!!1 Ik ben bezorgd!!! ik lees op internet dat een orgasme zeker geen kwaad kan, maar heel kort na mijn orgasme kwam er best veel helderrood bloed!!! Ik ben beszorgd! Weet iemand of dit mis is....?
Bellen met de huisartsen post als jij je zorgen maakt. Zij kunnen je helpen/adviseren.
Heb je er ook buikpijn bij?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring. Maar volgens mij kan dat ook komen door ern betere doorbloeding van je vagina/baarmoeder. Als er tijdens de seks een vaatje knapt kun je inderdaad een bloeding krijgen. Het hoeft dus niet per se ernstig te zijn. In de helft vd gevallen is er niks aan de hand.

Je kunt nu niet veel meer doen dan afwachten. Kan me goed voorstellen dat dat lastig is .
Alle reacties Link kopieren
Geen buikpijn........
Alle reacties Link kopieren
Gewoon afwachten. Een dokter kan er nu ook niet veel aan doen, lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
je mag altijd bellen als je je bezorgd maakt, echter als je 7 weken zwanger ben dan is dat nog maar zo kort, enige wat je kan doen is afwachten.

mocht dit een begin zijn van een miskraam, dan heeft het niets te maken met het orgasme wat je had, want dat veroorzaakt nooit een miskraam.

Wel kan het zijn dat je wat gevoeliger ben van onder, en door seks even wat beschadigt in de vagina schede, misschien een klein wondje oid.



Maar het is gewoon afwachten en gaan slapen nu.



Sterkte!
Over het algemeen als het mis is, gaat dit gepaard met buikpijn. Maar gewoon de hap bellen, meestal mag je gewoon langskomen. Of krijg je een telefonisch consult om je gerust te stellen.

Klinkt heel naar maar als je een miskraam zou krijgen kun je er niets aan veranderen. En dat wordt echt niet door seks of klaarkomen veroorzaakt.