Nog iemand wakker? Ben bezorgd!!!!!

30-06-2015 00:56 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een half uur geleden seks gehad en ik ben 7 weken zwanger. Nu heb ik een orgasme gehad en 10 minuten later kwam er vrij veel bloed!!1 Ik ben bezorgd!!! ik lees op internet dat een orgasme zeker geen kwaad kan, maar heel kort na mijn orgasme kwam er best veel helderrood bloed!!! Ik ben beszorgd! Weet iemand of dit mis is....?
Bellen met de huisartsen post als jij je zorgen maakt. Zij kunnen je helpen/adviseren.
Heb je er ook buikpijn bij?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring. Maar volgens mij kan dat ook komen door ern betere doorbloeding van je vagina/baarmoeder. Als er tijdens de seks een vaatje knapt kun je inderdaad een bloeding krijgen. Het hoeft dus niet per se ernstig te zijn. In de helft vd gevallen is er niks aan de hand.

Je kunt nu niet veel meer doen dan afwachten. Kan me goed voorstellen dat dat lastig is .
Alle reacties Link kopieren
Geen buikpijn........
Alle reacties Link kopieren
Gewoon afwachten. Een dokter kan er nu ook niet veel aan doen, lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
je mag altijd bellen als je je bezorgd maakt, echter als je 7 weken zwanger ben dan is dat nog maar zo kort, enige wat je kan doen is afwachten.

mocht dit een begin zijn van een miskraam, dan heeft het niets te maken met het orgasme wat je had, want dat veroorzaakt nooit een miskraam.

Wel kan het zijn dat je wat gevoeliger ben van onder, en door seks even wat beschadigt in de vagina schede, misschien een klein wondje oid.



Maar het is gewoon afwachten en gaan slapen nu.



Sterkte!
Over het algemeen als het mis is, gaat dit gepaard met buikpijn. Maar gewoon de hap bellen, meestal mag je gewoon langskomen. Of krijg je een telefonisch consult om je gerust te stellen.

Klinkt heel naar maar als je een miskraam zou krijgen kun je er niets aan veranderen. En dat wordt echt niet door seks of klaarkomen veroorzaakt.
Ik wil niet heel vervelend doen op dit late tijdstip maar iemand adviseren om hiermee naar de HAP te gaan.. vind je het gék dat de ziektekostenpremies de pan uit rijzen? Iemand heeft alleen maar seks gehad en wat bloed verloren.

Wat kan een arts op de HAP hiervan zeggen dan?

Niets.



Gewoon afwachten, TO. Een orgasme zorgt echt niet spontaan voor een miskraam.
Alle reacties Link kopieren
De hap kan niks doen, als het een miskraam is is dat jammer maar ze kunnen het niet tegenhouden. Gewoon afwachten.
Moi
Alle reacties Link kopieren
Na gemeenschap kan er (vrij veel) bloed vrij komen omdat de baarmoedermond goed doorbloed is door de innesteling. Zelfs zoveel bloed als bij een 'bloedneus'..zelfde verhaal, haarvaatje dat is gesprongen. Het bloeden houdt vanzelf op. Morgen misschien nog een veeg en daarna wat bruin oud bloed en dan is het klaar.



Blijft het bloeden aanhouden, helder bloed en wordt eerder meer dan minder, dan vk bellen. Maar ook nu kan je bellen als je je echt megazorgen maakt.



Jammer is dat er echt niets gedaan kan worden zo vroeg in de zwangerschap, enkel een echo om te kijken wat er gebeurd maar meer niet.



Wees voor nu gerust, contactbloed heb ik bij beide zwangerschappen regelmatig gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 30 juni 2015 @ 01:13:

Ik wil niet heel vervelend doen op dit late tijdstip maar iemand adviseren om hiermee naar de HAP te gaan.. vind je het gék dat de ziektekostenpremies de pan uit rijzen? Iemand heeft alleen maar seks gehad en wat bloed verloren.

Wat kan een arts op de HAP hiervan zeggen dan?

Niets.



Gewoon afwachten, TO. Een orgasme zorgt echt niet spontaan voor een miskraam.Helemaal mee eens.
quote:Bambi schreef op 30 juni 2015 @ 01:13:

Ik wil niet heel vervelend doen op dit late tijdstip maar iemand adviseren om hiermee naar de HAP te gaan.. vind je het gék dat de ziektekostenpremies de pan uit rijzen? Iemand heeft alleen maar seks gehad en wat bloed verloren.

Wat kan een arts op de HAP hiervan zeggen dan?

Niets.



Gewoon afwachten, TO. Een orgasme zorgt echt niet spontaan voor een miskraam.Weet je dat veel spoed eisende hulpen als protocol hebben een vrouw die een miskraam (dreigt) doormaakt altijd te zien. Dus verwijzen naar de hap is niet zo vreemd. Als een belletje al genoeg is om gerust te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Afwachten.

Een orgasme veroorzaakt écht geen miskraam.



Ik hoop dat je rustig kunt slapen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
je hebt geen buikpijn, veel pijn, extreem bloedverlies of heftige krampen, en buiten dat, je bent pas 7 weken zwanger, je lichaam heeft amper tijd gehad om te wennen aan de zwangerschap.

geen wonder dat er nog wat vrijkomt. Je lijf is geen tijdbom die zich elke seconde aanpast en precies doet wat (jij denkt dat je ) cyclus 'zegt'.



Doe gewoon rustig, die stress en hysterie die jij nu op je vruchtje/kindje/baby uitstraalt is honderd keer erger dan een orgasme
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 30 juni 2015 @ 01:16:

[...]



Weet je dat veel spoed eisende hulpen als protocol hebben een vrouw die een miskraam (dreigt) doormaakt altijd te zien. Dus verwijzen naar de hap is niet zo vreemd. Als een belletje al genoeg is om gerust te stellen.



met 7 weken zwangerschap?

ik geloof je niet.
quote:KiaOraHoi schreef op 30 juni 2015 @ 01:16:

[...]



Weet je dat veel spoed eisende hulpen als protocol hebben een vrouw die een miskraam (dreigt) doormaakt altijd te zien. Dus verwijzen naar de hap is niet zo vreemd. Als een belletje al genoeg is om gerust te stellen.





Een belletje naar de HAP ter geruststelling vind ik ook onnodig als hier ook al wordt gezegd dat je van een orgasme echt geen miskraam krijgt. En als het wel een miskraam is bij 7 weken zwangerschap en er bij toeval net seks heeft plaatsgevonden - dan kan een arts bij de HAP daar verder ook niets aan veranderen. TO is geen 30 weken zwanger, ze is pas 7 weken zwanger.

Heb gewoon seks, kom klaar en probeer je niet te druk te maken, zou ik zeggen.

Als je bloed verliest kan dat zoveel oorzaken hebben.

Maar middernachtelijk hierover bellen of naar de HAP langs gaan vind ik echt een bespottelijk advies.
Ik heb het ook 2 keer gehad! Eerste keer bij 5 weken, tweede keer bij 8, ook na de seks zoals jij. Ik ben ondertussen 15 weken en alles is nog goed! Idd waarschijnlijk een bloedvaatje, probeer je niet druk te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:absor schreef op 30 juni 2015 @ 01:24:

[...]





met 7 weken zwangerschap?

ik geloof je niet.Het klopt toch echt. Niet per se vanwege het medische plaatje, want daar kan een arts inderdaad weinig aan doen (tenzij het een EUG oid is), maar meer voor het mentale gedeelte...
Kan heel goed een bloedende baarmoedermond zijn. Ik had dat ook tijdens mijn zwangerschap. Verder is er niet veel over te zeggen. Kan van alles zijn maar een orgasme veroorzaakt geen miskraam.



Verder over HAP bellen: Zonder krampen en met maar weinig/matig bloedverlies zou ik dat niet doen, dan kun je best afwachten tot de verloskundige er die ochtend weer is. Als je veel bloed zou verliezen zou ik zeker wel meteen de HAP of die vk bellen.
Hoe gaat het nu met je ? Is het bloedverlies gestopt ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 30 juni 2015 @ 01:24:

[...]





Een belletje naar de HAP ter geruststelling vind ik ook onnodig als hier ook al wordt gezegd dat je van een orgasme echt geen miskraam krijgt. En als het wel een miskraam is bij 7 weken zwangerschap en er bij toeval net seks heeft plaatsgevonden - dan kan een arts bij de HAP daar verder ook niets aan veranderen. TO is geen 30 weken zwanger, ze is pas 7 weken zwanger.

Heb gewoon seks, kom klaar en probeer je niet te druk te maken, zou ik zeggen.

Als je bloed verliest kan dat zoveel oorzaken hebben.

Maar middernachtelijk hierover bellen of naar de HAP langs gaan vind ik echt een bespottelijk advies.Eens. Er is geen spoedeisende medische situatie. Dat ze iemand wel laten komen met angst voor een dreigende miskraam vind ik ook wel bijzonder, wat wil men daaraan doen dan?
Alle reacties Link kopieren
De hap bellen heb ik niet gedaan, omdat ik ook wel weet dat zij niks meer kunnen zeggen als dat ik moet afwachten. Ik heb nog steeds een klein beetje bloedverlies.



bedankt voor alle reacties, echt!
Alle reacties Link kopieren
Schrikken is dat he?

Het is nu allemaal zo goed doorbloed daar, dat het minste al een vaatje kan doen knappen.

Doe rustig aan vandaag, het zal vast snel weer minderen!
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Alle reacties Link kopieren
Brrr heftig. Hoe is het nu TO
Oscar Wilde “To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven