Nog ongeveer 6/8/10 weken zwanger!

21-10-2014 10:46 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Wie zit er nog meer in de laatste weken van de zwangerschap? Wellicht leuk om hier tips etc uit te wisselen!?!



Zelf ben ik bijna 32 weken zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Hallo:)



Ik ben 32+3 weken zwanger! Helaas wel thuis in verband met vocht vasthouden en bloeddruk aan de hoge kant. Moet nu rust nemen. Zwangerschap verloopt tot nu toe hartstikke goed. Verwachting was dat ik 9 maanden plat zou moeten liggen ivm bekkeninstabiliteit, hier gelukkig nog geen last van gehad!



Hoe verloopt de zwangerschap bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tessa!



Hier ook al thuis ivm bloeddruk...

Voor de rest gaat het goed, slapen is niet altijd een feestje, krijg nu last van m'n heup (tips? )



Benieuwd of er veel reacties komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik was niet van plan om me bij een nieuw groepje aan te sluiten. Maar in mijn eigen groepje is er even niemand zwanger en dan is t toch wel leuk om wat ervaringen te delen met medezwangeren. Ik ben bijna 32 weken zwanger en ik reken op nog minstens 9 weken, bij de vorige twee liep ik ook overtijd.
Alle reacties Link kopieren
Tessa en hallo, is het jullie eerste? Lukt het rust nemen een beetje? Geen ervaringen met hoge bloeddruk, bij mij is hij altijd erg laag. Vervelend lijkt het me, lopen jullie nog wel bij je verloskundige?

Heb wel ervaring met bekkeninstabiliteit, ik werk al een poosje niet meer daardoor. Met twee kleintjes in huis is het meestal druk zat en vind ik de dagen nu regelmatig aardig zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh je hebt al 2 kleintjes! Drukte zeker!?



Voor ons is het de 1e, super leuk en spannend. Heb toch wel hoop op dat het iets eerder komt, meerdere echo's bij verschillende deskundigen wezen op zo'n 1,5/2 weken verschil (verder dus), we zien het allemaal wel!
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag precies 33 weken. Kan niet veel meer qua bekkeninstabiliteit. Vandaar sinds vandaag me verlof.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 34+5! is mijn eerste kindje en alles gaat tot nu toe prima! Heb heerlijk mijn eerste week verlof erop zitten en alles wat in huis gedaan moest worden is af dus het is nu afwachten tot ons meisje komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven