November 2012!!

27-02-2012 20:36 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes, test gedaan en een super mooie dubbele streep. Gelukkig, echt heel blij mee



Voel me al vanaf dag 1 super moe, dus die streep kwam als een fijne bevestiging. Spannend, zeker na miskraam, ik hoop dat ik een beetje nuchter kan blijven haha.



Volgens mijn eigen berekening zou ik 3 november zijn uitgerekend.





Wie o wie is er nog meer in november uitgerekend?!?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Hoop dat je een mooie zwangerschap hebt en straks een mooi gezond kindje in je armen mag houden!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rodina,



volgens mij zat je bij mij in het mei-mamma's-topic, waar we allebei zijn afgehaakt vanwege grote pech. Nu ben je dus opnieuw zwanger, gefeliciteerd!! *duim duim duim voor je dat je dit keer niet het topic voortijdig hoeft te verlaten* Hopelijk houd je over 8 maanden een geweldige baby in je armen!



Zelf zit ik nog op het wachtbankje, stiekem hoop ik dat ik me later deze maand bij je aan mag sluiten. Tja, je weet nooit, kans is klein, maar wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rodina, gefeliciteerd!!



Ik heb vorige week donderdagavond getest en al een licht streepje. Vrijdagochtend was het helemaal duidelijk!!

We zijn helemaal overrompeld want in één keer raak deze keer.

2 november zou ik volgens eigen berekening uitgerekend zijn.



Ik heb al 2 zoons van 3 en 1 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ! Ik zat al stiekem te wachten wanneer november 2012 topic zou komen. Ik hoop dat jullie allemaal over 8 maanden ene geweldige en gezonde baby vast houden !
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, ik hoop dat er gauw meiden bijkomen om te kletsen over het wel en wee van het zwanger zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat een gek gevoel, een November 2012 topic! Aanstaande vrijdag is het alweer een jaar geleden dat ik positief heb getest en het resultaat daarvan ligt momenteel heerlijk in de box te 'zingen'. November kindjes zijn leuk!!! :-)



Allemaal van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat het toch snel zeg, of niet?! Schattig altijd dat kleine grut!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Rodina



Ik heb ook een positieve test gehad! 1 november zou ik volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend zijn..



Ik praat al mee in het stoppen in januari 2012 topic maar zal ook hier meelezen en misschien meeschrijven.



Groetjes Lauren
Alle reacties Link kopieren
Lauren gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
*breekt in*



Gefeliciteerd allemaal!

Ik schrijf mee met de Oktober 2012 topic

Dat was een vruchtbare maand en we moesten zelfs splitsen in 2 delen.

Hopelijk komen er nog veel dames bij hier!!



*breekt uit*
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat het snel. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik net mijn positieve test in handen had, en dat is nu al bijna een maand geleden. Hoop ook dat er bij jullie net zoveel dames mogen bijkomen als bij de oktober mam's.



Mow1986
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik kan het niet geloven, letterlijk, dat er een november topic is, en ik 'erbij' hoor.

AAAAA



Na 15 jaar aan de pil te zijn geweest, was ik het zat en stopte half december ermee, hierna onmiddelijk aan de persona begonnen(dit apparaat houd je vruchtbare dagen in de gaten zodat je weet wanneer je het 'veilig' kunt doen. Wij hebben al 7.5 jaar een relatie en wilden 'ooit' wel kinderen maar vriend bleef bang en 'we moesten volgend jaar nog maar is aankijken'...

gelijk de eerste menstruatie kwam 15 jan. precies op tijd dus daar was ik al erg blij mee, hoorde uit verschillende hoeken dat het nogal al lang kan duren namelijk voordat het weer een normaal ritme krijgt.

Rondom 15 feb geen ongestelheid...dagen erna ook niet..

tot er een gedachte opdoemde 'kan toch niet zwanger zijn?'

toch maar even om uit te sluiten op 22 feb een test gedaan en deze was positief..AAAAAAA , dag erna weer een test gedaan, zwanger 3+....

shock.

Maar o o o wat zijn we gelukkig..

Morgen samen voor het eerst naar de huisarts...Hoop zo dat alles goed is, en geen leeg vruchtzakje ofzo...:(

Hoe kan ik eigenlijk de datum uitrekenen? Ik weet toch niet precies op welke dag de bevruchting is geweest?
Alle reacties Link kopieren
@ Bessie, gefeliciteerd; gezien het getal achter je naam, zijn we even oud En al 2 zoons dus; zij worden nog weer een keer grote broer, spannend hoor.



@ Lauren, gefeliciteerd! Ook al zo snel dus in verwachting na het stoppen van de pil. Leuk.



@MizzK; gefelicteerd! Als je naar de site babybites gaat, kun je daar de datum van de laatste periode invullen en dan zie je direct in welke week je zit, wanneer je uitgerekend bent etc.



@MarekkeEef; hopelijk zit je nog bij 'deze lichting' en anders hoop ik dat het snel goed mag gaan. En idd, ik zat ook bij dat meitopic, maar het mocht niet zo zijn :( Hopelijk gaat nu alles wel hartstikke goed!





Hoe voelen jullie je? Ik kan wel aan een stuk dooooorslapen. Het is echt verschrikkelijk, zo moe.
Alle reacties Link kopieren
@ Rodina, ben je al bij de verloskundige geweest?

Ik moet dus morgen, zo spannend!!



Wel aan je moeheid toegeven als het kan he, werk je ?.

Ik werk zelf fulltime, en zeer onregelmatig, maar ben gelukkig nog niet heel erg moe, zelfs niet als ik avond diensten heb, voor de rest af en toe vlagen van misselijkheid,en moeilijke stoelgang. Voor de rest...nog steeds in ongeloof.
Alle reacties Link kopieren
quote:MizzK schreef op 29 februari 2012 @ 21:15:

@ Rodina, ben je al bij de verloskundige geweest?

Ik moet dus morgen, zo spannend!!



Wel aan je moeheid toegeven als het kan he, werk je ?.

Ik werk zelf fulltime, en zeer onregelmatig, maar ben gelukkig nog niet heel erg moe, zelfs niet als ik avond diensten heb, voor de rest af en toe vlagen van misselijkheid,en moeilijke stoelgang. Voor de rest...nog steeds in ongeloof.



Nee hoor nog niet bij de verloskundige geweest. Ik ga volgende week bellen. Vanwege miskraam mag ik wel een vroege echo; ik geloof bij 7 of 8 weken. Dat is natuurlijk wel fijn, maar dat duurt dan nog een maand. En wachten is tergend!



Ik werk 3 dagen p/w (eigenlijk 4, maar 1 dag ouderschapsverlof) en ga 1 dag in de week naar universiteit voor een los vak. Daarnaast heb ik een meisje van bijna 2 rondlopen.



In wat voor sector werk je?





Succes bij de verloskundige!
Alle reacties Link kopieren
Ja wachtend is echt tergend....wachten met dokters bezoek, wachten met vertellen tegen de hele wereld..archh, alhoewel het ook wel weer heel mooi is om zulk nieuws nog even alleen voor ons samen te hebben.



Leuk dat je al een meisje heb die straks grote zus word, weet ze het al dat je zwanger bent? of wacht je nog even met vertellen?



Ik werk in een hotel, dus dat betekend alle tijden zo'n beetje door elkaar heen. Hoop dat ik het lang volhou.



Ik vind het een beetje lastig verder om uit te rekenen wanneer ik ben uit gerekend maar vermoed dat ik nu 5 of 6 weken ben, kan de huisarts dan al een inwendige echo maken? en is er al uberhaupt iets te zien, lees soms namelijk van niet, en soms van wel...dus wat is het nou?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!



Ik kwam er van de week ook achter dat ik zwanger ben, volgens eerste berekeningen uitgerekend 1 november.

Vooralsnog moet ik nog wel even heel erg wennen aan het idee... Een derde zat wel in de planning, maar meer over een (half) jaar! De komende tijd had ik nog hele andere dingen in de planning, en ik hou er niet zo van als mijn planningen in de soep lopen

Komt vast goed, het kindje is erg welkom, en hier leuke gezellige verhalen delen, kan vast ook helpen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Mag ik meepraten? Sinds vandaag een positieve test in ganden en als alles goed gaat, ben ik op 5 nov uitgerekend. Ik heb al 1 zoon.



Ik ga morgen bellen voor een afspraak.



Gr, Gorgi
Alle reacties Link kopieren
@ kalajoki en gorki; Van harte!



Kalajoki; gaat het lukken met je planningen omzetten? Grote dingen? Ken het wel hoor, had mss nog t idee om volgend jaar een studie op te pakken, maar dat moet dan maar een jaartjewachten



@mizzk; waarschijnlijk maakt de ha geen echo, daar heeft hij (meestal ) de apperatuur niet voor. Sommige vk doen het zelf. Tot zo'n 10 weken zijn de echo's inwendig, daar voel je niet zo veel van. Het is een soort stift. Vanaf 7 welen is er meestal wat te zien; een hartje dan hè, 4 of 5 weken is nog te vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mizzk, Kalajoki en Gorgi!! Leuk weer een nieuwe lading zwangeren erbij!!



Rodine, leuk dat we evenoud zijn, is dit je eerste zwangerschap? Spannend is het altijd!



Mizzk, jullie hebben het nog aan niemand verteld denk ik? Wij hebben het de ouders/schoonouders en broers en zussen al verteld en wat hele goede vrienden. M'n man kan het toch niet voor zich houden dus die heeft werk ook al ingelicht ;)

Ik wil het volgende week aan m'n naaste collega's vertellen. We gaan met een heel klein clubje lunchen donderdag en dan vertel ik het hun vast. Maar het liefst nu al hoor haha!



Kalajoki, het was dus al iets te snel goed nieuws ;) M'n man had ook in z'n hoofd van over een half jaar ongeveer dan zal het wel gelukt zijn misschien. Hij was helemaal in shock na de pos. test. Moest er echt een nachtje over slapen haha!



Klachten heb ik tot nu toe nog niet, gister wel wat trekken in m'n liezen en wat meer afscheiding maar verder niet misselijk of sterkere reukvermogen oid.
Alle reacties Link kopieren
Hai Meiden,



Allereerst, gefeliciteerd met dit goede nieuws!



Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik ben Jipsie, heb eigenlijk al bijna twee weken geleden een positieve test in handen gehad. Ik verloor nl wat bloed en dacht dat ik dus ongesteld werd. Omdat ik met hulp cvan het zh zwanger ben geraakt wilde ik een afspraak maken voor vervolg echo's en recepten. Toch even een test gedaan omdat ik weet dat ze daar naar vragen. En tot mijn grote verbazing was ie postief! Volgens mij ben ik 1 november uitgerekend. (of misschien 31 oktober, maar dat weet ik niet zeker...)



Ik heb nu 12 maart de eerste echo. (eigenlijk heb ik er al 2 gehad, maar daar is uiteraard nog niets op te zien) Door het gebruik van hormonen zit ik nu met overstimulatie. (is een ingewikkeld verhaal, als je wilt weten wat het is even googlen..?) Best heel vervelend. Ik voel me prima, maar er is een groot gezondheidsrisico. Zit dus even 'ziek' thuis van werk.



Zwanger zijn is niet nieuw voor me, ik heb al twee jongens van 4 en 6 jaar oud.



Gezellig om met elkaar te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jipsie, van harte gefeliciteerd met je kleine wonder!! Super voor je dat het gelukt is, het is niet helemaal vanzelf gegaan lees ik.

Zijn je vorige zwangerschappen wel spontaan of ook met wat hulp?

Leuk hè 2 jongens mijn jochies zijn nog maar 3 en 1 jaar maar nu al zo gezellig haha!



En nu zit je ook thuis, heeft je ziekzijn met werk of met je zwangerschap te maken? Of heeft ziekzijn risico voor je zwangerschap?



Hopelijk blijft het goedgaan met je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bessie, ik zit 'ziek' thuis vanwegen overstimulatie. In het kort is dat het volgende: mijn eierstokken zijn door de stimulatie van hormonen (zelf elke dag moeten prikken) enorm groot geworden. Nu is er dus het risico dat ze bijvoorbeeld draaien en afknellen (en misschien afsterven, operatie en weet ik wat nog meer) Mag dus even niets doen. Maar is best wel dubbel, want, voel me prima.



1e was spontaan, wel 1,5 jaar op moeten wachten. 2e was met een klein beetje hulp van het zh. En nu dus een jaar in het zh gelopen... Ben ook wel erg blij dat het nu gelukt is, al durf ik pas echt blij te zijn na de eerste echo...



Hee, jij ook twee jongens! Inderdaad erg leuk. En snel een derde er achteraan voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven