Onderzoek naar waarheid over een miskraam

22-09-2016 11:41 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



Ik vraag dit voor me broer die hier erg aan twijfelt.



De vriendin van me broer is nu 20 weken zwanger, zij zegt eerder (4 jaar terug) een miskraam te hebben gehad toen ze 37 weken zwanger was bij een autoongeluk.

Nu is het zo dat me broer twijfelt aan haar verhaal en ikzelf ook, ze praat hier erg makkelijk over zonder emoties ook wist haar familie niet dat ze zwanger was en de verloskundige wat ze nu heeft kan hier ook niks over terug vinden, nu is mijn vraag, kunnen ze door middel van onderzoeken zien of deze mevrouw idd eerder zwanger is geweest?



Groetjes Jessica
Alle reacties Link kopieren
Wat kwetsend naar de vrouw van je broer om je hier zo mee bezig te houden. Haar medische historie behoort tot het medisch geheim. Als derden heb je daar dus niet in te snuffelen.



Spelen jullie de Bolt & Beautifull?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je een witte jas, een lange tafel en een paar handschoenen?
quote:barbaracartland schreef op 22 september 2016 @ 11:45:

Heb je een witte jas, een lange tafel en een paar handschoenen?Oogbescherming is ook noodzakelijk.
Waarom krijgt je broer een kind met een vrouw die hij niet vertrouwt?
Alle reacties Link kopieren
Het verlies van een kind bij 37 weken is geen miskraam meer maar een stilgeboorte.

Of je uit kunt vinden of zij de waarheid verteld of liegt weet ik niet.

Waarom een kind pompen in een vrouw waar je zo je twijfels bij hebt? Weer zulke ouders die de hoofdprijs verdienen.

Ik vind het ook heel erg kwetsend na deze vrouw toe, jij hebt niks met haar verleden van doen.

Zoek een hobby TO.
Alle reacties Link kopieren
Als ik je broer was, zou ik eens onderzoeken waarom hij een relatie heeft met iemand die hij niet vertrouwt.
Alle reacties Link kopieren
Hij vertrouwt zijn vriendin dus niet? En jullie gaan gezellig samen haar 'ontmaskeren'?
Daar is je broer rijkelijk laat mee dan he. Ook is het natuurlijk geen miskraam..



Overigens praat ik ook "luchtig" over mijn twee dood geboren kinderen, dat vind ik helemaal niets zeggen.
Pff, je zal Jessica en haar broer als vriend en schoonfamilie hebben.

Waar bemoei jij je eigenlijk mee, is dit niet iets tussen je broer en zijn vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Ik praat trouwens net zo goed luchtig over mijn trauma, maar dat zegt dus geen donder, net wat Dragisa zegt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, wat asociaal. " De dokters kunnen niets vinden in het dossier dat het gebeurd is" Mogen ze dit uberhaupt wel zomaar kenbaar maken, het is alleen van belang voor de vrouw zelf, buitenstaanders mogen toch helemaal geen informatie krijgen, beroepsgeheim toch?
Alle reacties Link kopieren
Zelfde als dragisa hier. Tijd heelt wonden.
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat het jou en je broer aan of het verhaal wel of niet klopt?

Uit je verhaal maak ik op dat het van voor zijn tijd is (anders had hij wel gemerkt dat zijn vriendin zo lang zwanger was, denk ik).

Verandert het feit dat ze al dan niet toen zwanger was en het kindje verloren heeft, iets aan het feit dat ze nu 20 weken zwanger is van jouw broer?



Als jouw broer twijfelt aan zijn vriendin moet hij dit moet haar opnemen en oplossen. Jou gaat het werkelijkwaar niks aan!
Alle reacties Link kopieren
Erg vreemd. Waarom bezwangerd je broer een vrouw die hij niet vertrouwd?

Verhaal is wellicht inderdaad dubieus, met 37 weken spreek je niet van een miskraam nml., dat is een heuse bevalling, van een doodgeboren kind in dit geval.

Of hoe ze met haar emoties omgaat nu zo veelzeggend valt eventueel te betwijfelen, een ieder gaat hier op zijn eigen manier mee om.

Heeft ze weleens verteld of er een begrafenis of crematie is geweest? Want dat is wel nodig bij een kind met die termijn.
Alle reacties Link kopieren
Waar bemoei jij je mee? Onderzoek? Ben je helemaal belazerd.. Zou jij je prettig voelen als er een mogelijkheid voor derden is om even lekker jouw medische achtergrond te gaan onderzoeken? En welke van de pot gerukte arts werkt hier aan mee?
Alle reacties Link kopieren
Bij 37 weken moet er aangifte gedaan zijn van een levenloos geboren kind. Kind wordt opgenomen in het overlijdensregister. Dat is bij de gemeente waar aangifte gedaan is op te vragen.



Wel bizar dat jullie dit niet geloven, en je broer krijgt een kind met haar?
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 22 september 2016 @ 12:03:

Zeg, Spectra. Is dit niet iets voor bij jou in The Beautifull Family?
Alle reacties Link kopieren
Je spoort niet als je deze vraag serieus stelt. Echt niet.



En als je als arts hieraan meewerkt, moet je formeel fiks op je donder hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoia schreef op 22 september 2016 @ 12:02:

Bij 37 weken moet er aangifte gedaan zijn van een levenloos geboren kind. Kind wordt opgenomen in het overlijdensregister. Dat is bij de gemeente waar aangifte gedaan is op te vragen.



Wel bizar dat jullie dit niet geloven, en je broer krijgt een kind met haar?

Ik vind het dan weer bizar dat je deze vrouw en haar broer nog helpt ook.



De medische geschiedenis valt onder medisch geheim en het is meer dan logisch dat de verloskundige daar niet zomaar bij kan. Zelfs in het ziekenhuis heb je verschillende autorisaties voor toegang tot medische informatie.



Lekker zeg, ben je 20 weken zwanger en gaat je partner aan je verhaal twijfelen. Waarom heeft hij haar dan zwanger gemaakt?

Ik kan ook met een stalen gezicht spreken over mijn verloren kinderen. Dat is een beschermingsmechanisme. En heeft niets te maken met of het wel of niet waar is. Waarom zou ze hierover liegen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, het is MIJN broer en niet me broer .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoia schreef op 22 september 2016 @ 12:02:

Bij 37 weken moet er aangifte gedaan zijn van een levenloos geboren kind. Kind wordt opgenomen in het overlijdensregister. Dat is bij de gemeente waar aangifte gedaan is op te vragen.



Wel bizar dat jullie dit niet geloven, en je broer krijgt een kind met haar?Het klopt, je moet aangifte doen. Wat niet klopt is dat dit zomaar door derden op te vragen valt.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik dacht dat het overlijdensregister openbaar was, maar dat is pas na 50 jaar. Nog even geduld hebben dus
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat jullie dit willen onderzoeken.

Je kan dat trouwens echt niet zomaar opvragen lijkt mij en terecht.

Ik vind dit maar raar gedrag
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven