Over jompels-maal-twee, blije baby's en dwaze dreumessen

10-03-2013 15:52 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha ladies, alweer het ZEVENDE deel van ons gezellige topic - uiteraard weer met tabel want; we zijn een nieuwe ronde in gegaan! De inloggegevens zijn bekend. Iedereen is dus nog steeds vrij de tabel naar wens aan te passen!







Voordat we van start gaan eerst even een kennismakingsrondje!



naamwie ben ikbezig/moeder/compleetSimoontje85Gezellige nuchtere vrouw met een goed gevoel voor humorMoeder van Blonde God (m) en Teddy (m)!!!TmaarAltijd druk en nu (alweer) aan de studie, onderwijl in verwachting!Moeder van Draakje (v) en Spookje (m), met een derde op komstTijger83Zeer behulpzaam en zet mezelf zonder klagen op de laatste plaats als dat moetMoeder van Welpje (v) en Kitten (v)!!!AppelientjexStille wateren hebben diepe grondenMoeder van Elstar (m), en - hoewel het soms kriebelt - nog geen plannen voor een JunamiMimamoJoviaal en gezellig, zo kun je mij wel omschrijvenMoeder van Minimo (m) en mimamini (v)!Mamsvan123Mijn glas is altijd halfvolCompleet met 4 prachtige dochtersDoortje87Ondernemend en zelfstandig, heb je het dan over mij of mijn zoon?Moeder van T, en na ons trouwen kunnen we rekenen op nummer 2 & 3!Li_saDruk met werk en opleiding en kind, maar ik ben verknocht aan het forumMoeder van L (m) en zwanger van een broertje of zusje! MadavooleyAfwachtend, romantisch, op en top vrouwMoeder van S (m), (nog) geen plannen voor een tweede Elisa22Een laatbloeier op het forum, dat ben ik!Moeder van Kleine Man, en in 't geniep bezwangerd van nummer 2! Anna1983Een wereldvrouw, van reizen tot wetenschap, ik doe het allemaal! Moeder van S (v), en verechrikt doch verheugd net de komst van nummer 2 & 3! McKiwiIk ben een oermoeder, maar hou ook van werken en mijn sociale leven hoor! Moeder van Zespri (m), en Tui (v)! VidelleDe schrijfster van dit geheel, aangenaam! Moeder van Minidelle (m) en Babybink (m) IngmaghIk heb een mening en steek die gelukkig niet onder stoelen of banken. Altijd in voor een leuke discussie!Moeder van E (v) en - tegen de verwachtingen in - nog geen acute kriebels voor een tweedeBlondieEen ruim hart en gastvrij, dan heb je het vast over mij! Moeder van Blondini (m), en Broertje!!! JoellaIk hou wel van gezelligheid en dus ook van het forum! Moeder van Minijo (m), en zo is het voorlopig goed!DaizyDoor omstandigheden - begrijpelijkerwijs - niet altijd even veel aanwezig, maar zeker onderdeel van de groep! Hartstikke zwanger!! En dan ook nog eens van een tweeling!!BlancheflorAls laatste in de rij, maar ik hoor er helemaal bij! Bijzondere status; startdatum zomer 2015 en de pil is alvast de deur uit!



En deze dappere dames gaan er - weer - voor! Zij zijn niet vies van termen zoals eisprong, DDO en streepjes...en houden zo de tribune en Lucky underpants in ere!



naamvolgend belangrijk momentbegonnen opuitgerekendDaizy het zijn er 2, een m en een v! Regelmatig controle dus! halverwege april 20114 decemberElisa22 18 juni eerste echo april 2014 februari 2015? Doortje 2 meiden op komst! nvt maart 2015 Anna1983 2 jongens op komst! juni 2014 maart 2015 li_sa januari 2014 juni 2015Tmaar 2015?



Klik hier voor ons eerste deel 'Wij gaan voor een kindje! Wie ook? (Maart 2011)



Over jompels en DDO's enzo



Over Jompels en DDO's enzo DEEL 2



Over jompels, echo's en andere (bijna)babyzaken



Over jompels, kwaaltjes en gebroken nachten



Over jompels, krampjes, tandjes en kletspraatjes
Alle reacties Link kopieren
Laten we hier maar verder gaan



Ik vond de meet weer heel geslaagd! En wat was er weer veel lekkers! En Door, je bent zo gastvrij, wat een troep zul je aangetroffen hebben toen alle schattige baby's en dreumessen (goeie afleiding natuurlijk) weg waren! En wat is je verloofde toch heerlijk behulpzaam en betrokken bij alle kleintjes. Volgens mij genoot hij volop!



Minidelle heeft lekker liggen slapen op de weg naar huis, en werd even voor we de snelweg verlieten wakker. Hij was maar wat blij om Vriendelle weer te zien (en andersom).



Kiwi, superleuk om je een keer in het echt gezien te hebben! Jij was vast heel blij om Zespri weer te zien!? Maar wij houden hem nog wel een keertje tegoed toch??

En Elisa, dat geldt ook voor jou en kleine man! Helemaal uit het verre buitenland voor een meet, hoeveel forumclubjes zouden dat kunnen zeggen?



Mim, Ing, Appelien, Blondie, Joella, Tmaar en Lisa (en Doortje natuurlijk) ik vond het super om jullie weer te zien. En jullie kleintjes. Ik miste Blondini wel hoor!



Simoontje en BG, Anna en S, Tijger en Welp, Mads en Babs, ik miste jullie verschrikkelijk! Ook was ik erg benieuwd geweest naar Stroller en Diva en Mams en M. En naar Daizy natuurlijk. Ik kan helaas geen plaatjes plakken onder mijn naam, maar de lucky underpants zijn weer fris gewassen en gestreken hoor!



Nu snel een opdracht maken voor mijn opleiding (die moet ik vandaag nog insturen) en ik zal ook even foto's uploaden naar de Hyves. Weer zo'n linkje als de vorige keer denk ik.



En als een handig iemand een Facebookgroep aan kan maken is dat misschien wel nóg handiger aangezien de Hyves-App plat gezegd op z'n gat ligt?!



Dag lieverds! Heb genoten van de gezellige dag en al het lekkers!
Alle reacties Link kopieren
Was zeker gezellig! Heerlijke baksels zeg! Ben ter plaatse een kilo aangekomen haha.

En wat een lieve babies en leuke moeders. Wat was minidelle vrolijk en wat zag ie er leuk uit met zijn blonde haartjes! Lieve E. was echt een popje, zag er als enige meisje erg schattig uit en was zo lief aan het lachen! Spookje is echt een knappe knul met zijn mooie bruine ogen en lekker ondeugend, en ook een lekkere knuffelkont! L. vermaakte zich opperbest en was lekker aan het spelen, T. duwde elstar op een gegeven moment op zijn knietjes terwijl elstar op zijn loopauto zag (zo cute, ben benieuwd naar de foto's), Minijowas een heerlijk relaxte baby, die heb ik vooral lekker liggend bij deze en gene op schoot gezien (op de grond vond ie volgensmij ook wat minder leuk haha), en minimo is ook zo'n lief en gevoelig mannetje, wilde op het einde vooral lekker bij mama zijn! En dan vergeet ik Kleine Man nog bijna! Erg leuk om hem te zien en wat was ie lief aan het spelen.



Elstar vond het erg leuk, ik kon aan hem merken dat hij het erg gezellig vond, het is ook echt een groepsdier haha.

Op de terugweg heeft ie in de auto geslapen en toen besloot ik door te rijden naar voetbalwedstrijd van vriend en heb ik de 2e helft daar nog gezien met elstar (als we naar huis waren gegaan had hij daar toch niet meer geslapen). Wonder boven wonder bleef hij ook daar vrolijk, hij ging mee juichen bij een doelpunt (deed iedereen na), heel grappig.

Ik ben nu wel echt onwijs moe en hoofdpijn van zo'n drukke dag, thuis ook nog wat in het huishouden gedaan PFFF. Ben nu aan het uitpuffen op de bank.

Mckiwi en blondie; superleuk dat jullie er evengoed waren zonder kind! Jammer dat we ze niet konden bewonderen, maar jullie hebben wel lekker met de andere kindjes kunnen knuffelen.

Simoontje, wat balen dat je ziek bent geworden zeg!! Hoe gaat het nu?

Voor diegene die er niet waren; erg jammer, gewoon snel weer een meet doen!



Nou ik ga elstar naar bed doen, die zal vast goed slapen na zo'n enerverende dag...
Alle reacties Link kopieren
Hey lieverds, wat fijn dat het zo gezellig was. ik ben superbenieuwd naar de foto's! Hier gaat het met een pcm op wel redelijk. Het is vooral heel irritant, met name de oorsuizen. Ik heb ook wat last van m'n nek aan die kant, maar dat kan ook wel gewoon van het tillen komen, Blonde is namelijk inmiddels een flinkerd van 12,5 kg en 82,5cm.

Anyway, ik ga morgen maar even langs de ha als het niet beter wordt.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Leuk dat het leuk was. Hier het plan om naar een verjaardag te gaan maar zowel S als ik voor 2e keer door rota virus geveld, S weer koorts (tand?) en diarree en ik ook diarree. Crèche is echt een en al ziektekiem geloof ik. Volgende keer zijn we er zeker bij. Ben benieuwd naar foto's!
Alle reacties Link kopieren
Snelle zwaai!

Vond het ook erg gezellig! Ben benieuwd naar de foto's. Ik kom morgen uitgebreider terug.

Moet nu eerst wat voorbereidingswerk treffen voor cursus as do/vrij.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!

Deeltje 7 alweer, waar blijft de tijd?!



Ik vond het ook reuzegezellig! Prachtige minidelle die al net zo rustig en lief is als z'n moeder. E. die nog kleiner is als minijo, maar lekker aan haar stukje fruit zat te smikkelen en tevreden rond keek. Eindelijk heb ik spookje in het echt kunnen bewonderen die al spelend aan mijn been hing. Gniffel. Minimo die steeds zijn mama in de gaten hield, wat ik heel schattig vind! Ik moest zo lachen tijdens het broodje eten, toen mama heel eventjes op de gang stond begon hij te brullen, maar stopte tegelijkertijd een stukje brood in zijn mond. Hij liet zich er niet van weerhouden, hihihi.

En die prachtige kleine man is in het echt net zo mooi als op de foto's. Leuk dat je er was Elisa! Je bent niet vastgebonden, ontvoerd. We bestaan echt!!





kom later terug....huilend babytje
Happy new topic!



Meiden, ik vond het ook weer reuze gezellig!

Deze keer heb ik iets meer gesprekjes kunnen voeren ipv rond te rennen



Ik bedacht me wel dat we geen groepsfoto hebben gemaakt deze keer! maar ja, volgende keer beter.



Het huis was ook zo weer aan kant hoor. Het leek even alsof er een bom ontploft was, maar samen met vriend was het snel weer opgeruimd en schoon.



De foto's die wij hebben zijn erg leuk geworden! Ik moet zo nog even aan het werk en ben morgen de hele dag niet thuis, dus ik hoop ze dinsdag even op de hyves te kunnen zetten.



Het lijkt mij trouwens ook handiger om naar facebook te verhuizen, ik weet alleen niet hoe we een groep aan moeten maken. (besloten dus)



tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik vond het erg gezellig. Ook de terugweg in de auto heeft L weer heerlijk geslapen. Kom ook snel weer terug. Op naar wat studiewerk voor m'n opleiding. blegh.
Alle reacties Link kopieren
Zo. Eindelijk even op de bank! Ben na onze meet doorgereden naar mijn moeder om thee te drinken (ze gaan over 1,5 week voor 4 weken op reis naar een ver land) en toen ik thuis kwam zaten mijn schoonouders op de bank om mee te eten. Niet verrassend dat Spookje een beetje moeite heeft om lekker te gaan slapen. Bij mijn ouders thuis heeft ie ook nog 1,5 uur geprobeerd op alles te klimmen wat hij tegenkwam.



Maar wat was het leuk! Vond het echt super om jullie (weer) te zien en wat deden alle kindjes het goed! Er werd zo heerlijk gespeeld en lekker rondgekeken! Ik vind echt dat we maar een stel lieve, mooie monstertjes hebben!



En nu ga ik kijken of ik de tickets kan boeken voor onze reis in juni. De broer van vent gaat dan trouwen en woont in een heel klein landje in Azië (met een S) en wij gaan voorafgaand 2,5 week een land in de buurt verkennen.



Dikke kus!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden! Even snel vanaf mn moeders mobiel in ons center parcs huisje . Ik vond t echt zo leuk om jullie (nou ja n aantal van jullie ) in t echt te leren kennen! En mn broer was inderdaad opgelucht dat ik weer veilig terug was, haha.

En oh, alle kindjes zijn zo lief, er was eigenlijk veel te weinig tijd om genoeg met ze te spelen. Kleine man vond t volgens mij ook heel leuk en inspirerend, want hij kan ineens in zijn handjes klappen!

Ik heb ook foto's gemaakt maar die komen pas over n paar dagen online. Dan heb ik weer normaal internet.

Veel liefs aan allen! Bij de volgende meet kom ik gewoon weer, al moet ik ervoor naar nl vliegen, haha. Veel te leuk om life te kunnen kletsen
Alle reacties Link kopieren
Meisjes, ik heb een besloten en geheimen groep op fb aangemaakt. Had niet van mezelf gedacht dat ik zoiets kon .

Geen idee hoe het verder werkt, maar ik heb jullie allemaal uitgenodigd.

Qua privacy heb ik gekozen voor een besloten, maar ook een groep die geheim is. Dat betekent dat de groep niet zichtbaar is voor niet-leden en ook niet op je tijdlijn komt. Ik vind dat zelf wel prettig.

Ik weet niet hoe zo'n groep verder werkt, maar dat vogelen we samen wel uit!
Alle reacties Link kopieren
Morgen dames!



Fijn dat het zo leuk was! Met Welpje zijn we toch gisteravond nog even naar de HAP geweest. Hele dag niet geplast, een velletje wat je op kon tillen en ze hield niks binnen, en lichte koorts. Maar HA durfde het wel aan te kijken omdat ze geen diarree had, dus met domperidon naar huis. (ik belde ook eigenlijk alleen of ik dat mocht kopen, maar moest van de assistente perse langskomen *zucht*) Ze heeft bijna de hele dag geslapen. Gisteravond en vanochtend zijn de BV erin gebleven en ze staat nu op haar benen te wiebelen met een beker water. (en ze heeft nu wel diarree) Alleen eten doet ze nog niet. En ze is nog heel moe. Gelukkig ben ik vrij vandaag, dus KDV slaan we voor het eerst een dagje over, en we gaan lekker knuffelen vandaag!



Mimamo, volgens mij is je facebook groep wel gelukt, maar ik kon wel zien dat je de rest had uitgenodigd in mijn tijdlijn. Misschien moet je er even wat in zetten terwijl je met Videlle aan de lijn zit en dan kan zij kijken of ze dat in haar tijdlijn ziet ofzo?



Elisa, wat leuk dat je er toch was. Heb je je ouders toch kunnen overtuigen? En dachten ze echt dat we niet echt bestonden? Haha, wat een mooi verhaal! Ben benieuwd naar alle foto's!



Ik ga even Welpje knuffelen...
Alle reacties Link kopieren
Zo en dan nu even wat uitgebreider.



Wat was het gezellig gisteren! Ik vind het nog steeds zo bijzonder hoe vertrouwd het altijd voelt als ik jullie zie. Alsof je elkaar al heel lang kent.



Erg leuk om Tmaar en spookje in het echt te zien. Wat een prachtige ogen heeft spookje toch! En wat is hij al een stoere vent, zo los kunnen staan. Voor je het weet, loopt hij er van door. Tmaar je bent een erg leuke spontane meid! Leuk je in het echt te leren kennen en wat een heerlijke vooruitzichten heb je. Ik hoop dat je de selectierondes door gaat komen en in september kan starten met de opleiding. Maar dat gaat helemaal goed komen!



Oh en hoe leuk was het dat Elisa er gewoon was! Internationaal gezelschap in ons midden. Super dat je ouders zo lief waren om je te brengen samen met kleine man. Dat is toch ook een heerlijk ventje zeg! Erg relaxed en ook hij heeft een stel prachtige kijkers. Ik stel voor dat we een meet houden in bij jou de volgende keer .



Videlle wat is minidelle toch al weer groot en wat kan hij goed zitten! Prachtig dat hij niet meer bij kwam van het lachen toen minimo aan het huilen was (theatraal huilen met pruillipje).



Nou en wat was E toch al gegroeid zeg! Wat een verschil met vorige keer. Zij kon ook al zo stevig zitten en hield dit echt zo een kwartier vol. ze observeerde de boel en was lekker rustig aanwezig.



L heeft soms wel wat streken die minimo ook heeft (dat van dat theatrale huilen ). Ik hoop dat hij (zoals mama dat zei) goed heeft opgelet hoe minimo aan het kruipen was, zodat hij dit heel snel zelf kan gaan doen.



En T. tijgerde als een ware militair door z'n huis heen. Ziet er heel professioneel uit hoor! Door erg fijn dat we weer bij jullie terecht konden. Het is toch echt een heel centraal punt t.o.v. onze noorderlingen en je hebt een lekkere ruime huiskamer. Ik denk echt dat het een puinhoop was, nadat de laatste is vertrokken. Misschien moeten we een eventuele volgende keer een schoonmaakploeg sturen .



Wat ben ik toch jaloers op de prachtige lokken van Elstar. Heerlijk jochie om te zien zo! Hij is inderdaad een groepsdier en beweegt zich makkelijk in die drukte tussen iedereen door. Erg grappig om z'n nieuwe loopstijl te zien (op knieën de hele kamer door). Ik denk dat het voor hem vast ook niet lang meer duurt voordat hij loopt. Leuk om je weer gezien te hebben Appelien! Misschien snel weer eens een A'dam-meet houden met een aantal NH-meiden. Dat leuke café waar Anna laatst mee kwam, vind ik wel leuk om uit te proberen.



Joella jou heb ik eigenlijk helemaal niet echt gesproken :(. Dat hou je altijd met zo'n groep he? Lastig om iedereen goed te kunnen spreken, wanneer je ondertussen ook nog achter je kind moet aan hobbelen. Wat is M toch ook een heerlijke baby zeg! Echt eentje om continu mee te knuffelen!



Blondie jammer dat blondini er niet bij was! Ik had hem graag gezien en z'n mooie haar in het echt willen bewonderen . Hoe gaat het nu met hem? Is hij echt ziek geworden?

Wel leuk dat je er zelf wel bij was. Wat een verschil met de vorige keer trouwens! Toen zat je daar met dikke buik en nu alsof je nooit zwanger bent geweest .



Kiwi gezellig dat je er bij was, al was het zonder zespri. Heeft kiwiman heerlijk van hem genoten gisteren? Ze waren vast weer blij dat je thuis was. Mimaman moet minimo deze week echt heel lang gaan missen. Dinsdag is hij thuis met minimo maar 's avonds ziet hij hem voor het laatst. Woendag naar het kdv en van daaruit rij ik naar mn ouders in brabant. Ik heb op do en vrij cursus in brabant en blijf daar slapen en opa en oma passen dan 2 dagen op minimo. Op vrijdagavond nog met een vriendin een hapje eten en dan rij ik pas zaterdagochtend weer terug. Mimaman kreeg gisteren zowat tranen in z'n ogen dat hij ons zo lang moet gaan missen, maar het gaat helaas niet anders. Dit is de beste oplossing, ook qua oppas.



Simoon hoe gaat het nu met je? Balen die sluimerende verkoudheid steeds he? Hopelijk is het geen echte oorontsteking... Vandaag ben je wel lekker thuis toch? Bevalt het parttime werken nog steeds?



Tijger wat naar dat welpje zo ziek is. Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?



Anna ook jij en S weer geveld. Blegh wat hebben jullie het toch steeds te pakken? Je zal misschien vast steeds wat meekrijgen van het kdv. Toch denk ik wel dat het ook met weerstand te maken heeft. Minimo gaat ook naar het kdv en eigenlijk is hij nog nooit echt ziek/ziek geweest, zoals ik het hier soms lees. Hij heeft nog nooit in z'n leven overgegeven en de koorts is nog nooit hoger dan 39oC geweest. Hij heeft wel eens verhoging, maar dat houdt meestal niet zo lang aan en is met een PCM uiteindelijk wel te verminderen. Wel is hij aan de lopende band verkouden. Ik merk dat als hij thuis is, dat het weg gaat en zodra hij weer naar het kdv gaat, snottert hij weer. Hij kan ook vreselijk hoesten, 's nachts soms ook, maar echt ziek er van zijn gelukkig (nog) niet. (dit is natuurlijk wel de goden verzoeken dat ik dit zo schrijf hier... ).

Dat rota-virus zag ik trouwens ook voorbij komen bij 1 van de locaties van mijn werk.

Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Vandaag wel aan het werk/ naar kdv?

Wat een raar verhaal weer van je schoonouders.... Ik zou mijn eigen plan trekken en gewoon zelf eten mee nemen. Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen zo onaardig zijn voor hun schoondochter...



Stroller hoe is het bij jullie? En mams alles goed?



Mads het is niet meer gelukt om te komen. Jammer! Ik had jullie wel weer willen zien! Hoe gaat het nu?



Daizy ook niet meer met de trein kunnen komen begrijp ik?



Minimo was weer lekker zichzelf gisteren. Toen hij in het begin in klein gezelschap was, was hij lekker rustig aanwezig en aan het spelen, maar zodra er meer mensen binnen kwamen, er op en neer werd gelopen, wordt hij onrustig. Dat is altijd hetzelfde liedje. Alsof hij bang is dat ik weg ga of alsof hij de situatie gevaarlijk begint te vinden, hij overziet het dan denk ik niet en dat beangstigd hem. Het is echt een ander kind als we maar met een klein stel hadden gezeten. Ik vind dat soms wel een beetje jammer, want hij vindt het heerlijk om lekker rond te kruipen en de boel te verkennen. Dat hij 's ochtends niet had geslapen (ook niet in de auto) telt wel mee. Hij was ook erg moe en dan hoeft er maar iets te gebeuren en hij is over de rooie.

Ik dacht ik ga mooi naar de wc als hij een boterham eet, want hé eten is zijn lust en zijn leven. Maar dat werkte dus blijkbaar niet. Totaal over de rooie (letterlijk en figuurlijk). Haha en joella echt typisch minimo dat hij dan al schreeuwend wel door blijft eten.

In de auto viel hij snel in slaap en ik heb hem thuis over kunnen leggen (wel wakker geworden hoor en slaapzak en zo aan gedaan) en heeft hij tot na 16u geslapen.



Ik ga eens op fb kijken, want ik hoor allerlei meldingen, terwijl ik dit typ.
Alle reacties Link kopieren
Oh help tijger... snap niet dat het mis is gegaan. Hoe had ik ook kunnen bedenken dat ik dit kan

Het is nu opgelost denk ik. Hopelijk heeft niemand er last van gehad... Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Het klopt nu toch wel of niet?

Zit nu mobiel en moet haasten maar roep aub als het nog steeds te zien is. Jullie kunnen zelf ook de instellingen wijzigen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Super Mim, die FB groep. Komt goed met die privacy, er stond nog niks op dat gevoelig was... Het lijkt me wel leuk om onze foto's over te zetten, dat is zo'n leuke verzameling! Ik blader er nog regelmatig doorheen. Als iedereen z'n eigen foto's nou doet is dat ook zo klaar.



Ja en ontzettend balen die oorpijn, de pijn is nu wel minder, alleen het geluid zo dof... Super irritant! En gelukkig ben ik idd vrij vandaag. Lekker aanrommelen. Leuk die verhaaltjes waarin iedereen omschreven wordt op de meet, ben ook erg benieuwd naar de foto's! En de situatie van Minimo is wel herkenbaar trouwens, zo was Blonde tot voor kort ook hoor! Als ik hem bv ophaalde bij de crèche en ik moest even naar de gang om zin jas/tas te halen.... Brullen! En leidsters omschreven zijn gedrag ook altijd als onrustig zodra er veel heen-en-weer gelopen werd.

Ik vond het ook wel eens jammer dat je niet altijd dat superleuke mannetje zag, die hij eigenlijk is. Aan de andere kant, dat hebben vee volwassenen ook nog steeds in (groot/vreemd) gezelschap... Dus zo gek is het niet.



Blonde kan trouwens ook lopen! Het wankelt nog wel wat, en hij moet zich wel eerst ergens bij omhoog trekken, maar dan gaat hij als een eendje door de woonkamer. Echt super schattig! Hij geeft nog wel steeds de voorkeur aan kruipen, maar ik zie hem steeds vaker op twee pootjes waggelen.



Tijger, heel veel beterschap met Welp! Vervelend van de HAP assistente, al zullen ze wel het beste met Welp voorhebben. Wij moesten toen ook twee keer komen na die koortsstuip (op za 23:00 en zo 7:30) vanwege droge luiers. Lekkere tijden en beide keren werden we meteen weer teruggestuurd met 'hij ziet er prima uit'.



Ik ga even de vaatwasser uitruimen, een gevaarlijke klus met Blonde erbij die aan de messen wil zitten, aan het bovenste rek gaat hangen en op de de deur wil zitten. En hij ligt nu lekker te pitten, dus ik ga gauw wat doen.

Oh en over slapen gesproken, zijn er al veel kindjes die 1 keer slapen? Blonde gaat nog altijd twee keer, rond 9:00 en rond 15:00. Hij ligt er rond 18:30/19:00 in en is rond 6:30 wakker.
Alle reacties Link kopieren
Shit! Mijn broer belt net dat mijn vader weer op de SEH ligt. Wsl zelfde als vorige keer. Hoe kan dat nou! En nu zit ik hier met een zieke Welp... Tijgerman is onderweg van zijn werk, maar doet er minstens een uur over... Moet het even van me afschrijven. Hopen jullie met me mee op een goede afloop?
Alle reacties Link kopieren
Gatver Tijger! Wat een rotnieuws! Ik schrik ervan! Ik ga heel hard voor jullie duimen.... Een hele dikke virtuele knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje Tijger...

Dat is erg schrikken! Ik hoop dat het mee valt (binnen 24u geen last meer) óf dat hij snel behandeld wordt. Jeetje, het zit jullie niet mee! Ik denk aan jullie!
Alle reacties Link kopieren
Weet je al meer tijger?
Alle reacties Link kopieren
Lieve door, wat was het een bende in je huis toen ik wegging! En wat ben je een schat van een mens dat we weer bij je mochten komen. Ook leuk om even te kletsen!

Appel: heb je helemaal niet echt gesproken, net als Minamo. Had ik wel graag gewild! Elstar is orok zo'n lekker jong! Lekker te spelen.

Ben ik nog iemand vergeten? Nee toch?



Minijo was zo onder de indruk van alles dat hij de hele weg terug heeft geslapen. Had zijn oogjes dicht toen ik de auto startte en werd 2 uur later wakker! Wow!



Was echt gezellig, heb een heerlijke dag gehad!
Alle reacties Link kopieren
Zo dat had ik gisteren al geschreven, maar internet lag eruit. Gelukkig heb ik het gekopieerd



Hoe is het nu met je vader tijger?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Simoon, zo jammer dat je er niet was, ik vind BG zo'n lekker ding ik denk dat Minidelle misschien binnenkort overgaat naar 1 slaapje. De afgelopen dagen sliep hij 's ochtends telkens maar 20-30 minuten en 's middags dan 1,5-2,5 uur. Uitzonderingen waren de forumdag en babyzwemmen vanochtend. Zijn ritme ziet er nu meestal zo uit:

07.00 u wakker, 10.30-11.00u slapen, 14-15.30u slapen (soms langer), en dan ergens tussen 19-20u naar bed. Alleen valt me wel op dat hij 's ochtends als ik moet werken en er vroeger uitga ook wakker wordt...



Even de baby op bed leggen! Xx
Alle reacties Link kopieren
Tijger, ik had al op FB gereageerd, sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven