Over jompels-maal-twee, blije baby's en dwaze dreumessen

10-03-2013 15:52 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha ladies, alweer het ZEVENDE deel van ons gezellige topic - uiteraard weer met tabel want; we zijn een nieuwe ronde in gegaan! De inloggegevens zijn bekend. Iedereen is dus nog steeds vrij de tabel naar wens aan te passen!







Voordat we van start gaan eerst even een kennismakingsrondje!



naamwie ben ikbezig/moeder/compleetSimoontje85Gezellige nuchtere vrouw met een goed gevoel voor humorMoeder van Blonde God (m) en Teddy (m)!!!TmaarAltijd druk en nu (alweer) aan de studie, onderwijl in verwachting!Moeder van Draakje (v) en Spookje (m), met een derde op komstTijger83Zeer behulpzaam en zet mezelf zonder klagen op de laatste plaats als dat moetMoeder van Welpje (v) en Kitten (v)!!!AppelientjexStille wateren hebben diepe grondenMoeder van Elstar (m), en - hoewel het soms kriebelt - nog geen plannen voor een JunamiMimamoJoviaal en gezellig, zo kun je mij wel omschrijvenMoeder van Minimo (m) en mimamini (v)!Mamsvan123Mijn glas is altijd halfvolCompleet met 4 prachtige dochtersDoortje87Ondernemend en zelfstandig, heb je het dan over mij of mijn zoon?Moeder van T, en na ons trouwen kunnen we rekenen op nummer 2 & 3!Li_saDruk met werk en opleiding en kind, maar ik ben verknocht aan het forumMoeder van L (m) en zwanger van een broertje of zusje! MadavooleyAfwachtend, romantisch, op en top vrouwMoeder van S (m), (nog) geen plannen voor een tweede Elisa22Een laatbloeier op het forum, dat ben ik!Moeder van Kleine Man, en in 't geniep bezwangerd van nummer 2! Anna1983Een wereldvrouw, van reizen tot wetenschap, ik doe het allemaal! Moeder van S (v), en verechrikt doch verheugd net de komst van nummer 2 & 3! McKiwiIk ben een oermoeder, maar hou ook van werken en mijn sociale leven hoor! Moeder van Zespri (m), en Tui (v)! VidelleDe schrijfster van dit geheel, aangenaam! Moeder van Minidelle (m) en Babybink (m) IngmaghIk heb een mening en steek die gelukkig niet onder stoelen of banken. Altijd in voor een leuke discussie!Moeder van E (v) en - tegen de verwachtingen in - nog geen acute kriebels voor een tweedeBlondieEen ruim hart en gastvrij, dan heb je het vast over mij! Moeder van Blondini (m), en Broertje!!! JoellaIk hou wel van gezelligheid en dus ook van het forum! Moeder van Minijo (m), en zo is het voorlopig goed!DaizyDoor omstandigheden - begrijpelijkerwijs - niet altijd even veel aanwezig, maar zeker onderdeel van de groep! Hartstikke zwanger!! En dan ook nog eens van een tweeling!!BlancheflorAls laatste in de rij, maar ik hoor er helemaal bij! Bijzondere status; startdatum zomer 2015 en de pil is alvast de deur uit!



En deze dappere dames gaan er - weer - voor! Zij zijn niet vies van termen zoals eisprong, DDO en streepjes...en houden zo de tribune en Lucky underpants in ere!



naamvolgend belangrijk momentbegonnen opuitgerekendDaizy het zijn er 2, een m en een v! Regelmatig controle dus! halverwege april 20114 decemberElisa22 18 juni eerste echo april 2014 februari 2015? Doortje 2 meiden op komst! nvt maart 2015 Anna1983 2 jongens op komst! juni 2014 maart 2015 li_sa januari 2014 juni 2015Tmaar 2015?



Klik hier voor ons eerste deel 'Wij gaan voor een kindje! Wie ook? (Maart 2011)



Over jompels en DDO's enzo



Over Jompels en DDO's enzo DEEL 2



Over jompels, echo's en andere (bijna)babyzaken



Over jompels, kwaaltjes en gebroken nachten



Over jompels, krampjes, tandjes en kletspraatjes
Alle reacties Link kopieren
Eens even spieken en terug lezen. Waar blijft de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Zie ik ineens ons topic op de forum startpagina staan.........



Inderdaad Daizy, waar blijft de tijd!
Alle reacties Link kopieren
Ons topic-je...
Alle reacties Link kopieren
Heb ook nog weleens terug gelezen. Echt leuk! Zeker het eerste topic waarin we nog onschuldig en naïef het ouderschap ingingen haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam even spieken. Sommigen van ons al 3! kinderen. Als de oudste van simoontje 10 jaar wordt, dat hadden we ons niet voor kunnen stellen toen we ons eerste bericht posten :)
Alle reacties Link kopieren
Nou Joelle, ik kom zomaar deze ontzettend bekende topic-titel tegen in de zwanger-pijler. Wat een fijne herinneringen aan deze topic-reeks, maar vooral: wat fijn dat we nog steeds (met de meesten) zo hecht zijn op Facebook! :heart: Voor mij zijn jullie allemaal zo ontzettend waardevol! :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk! :cheer:
Ik was altijd een fanatiek in de mee-lees-stand, en een enkele keer wat gepost (de pagina hiervoor).

Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en ben wel benieuwd naar een update :D
Ik begrijp dat jullie nog steeds met elkaar schrijven op facebook, wat leuk zeg!
Ik heb ook zo'n clubje, elkaar op viva leren kennen en inmiddels schrijven we al bijna 4 jaar dagelijks.

Hier is inmiddels een derde bijgekomen en het gaat hartstikke goed. Wat een lekker jochie :heart:
Dan hoor je het ook eens van iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven