**Ovulatie inductie (Clomid-injecties-IUI) Deel 3**

06-07-2016 14:39 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg op het topic **Ovulatie inductie**. Happy new topic! :cheer2: Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn.

Ben je zwanger en wil je in dit topic een positieve test of een echofoto delen doe dit dan alsjeblieft achter een linkje en niet in je post zelf, zodat iedereen zelf kan beslissen of ze dat wil bekijken. Alvast bedankt.

De inloggegevens voor de tabel zijn:

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje Ronde# Status Bijzonderheden
Annejill 36 Derde na mk ronde 8 gonal-f 100 EH +pregnyl ondersteuning +IUI nod +/- 5 april 2018 PCOS missed abortion dec 2016 en mk mei 2017 3 jr bezig waarvan 1,5 MMM
Vienna .. Eerste .. Gonal F 75 PCOS
Flomo 30/32 Tweede 4e ronde Clomid 50mg NOD 10 juni PCOS, bij 1e kindje na 1e keer 100mg Clomid zwanger
Sophie990 27 Eerste Ronde 6 clomid nod +/- 26 april Laatste ronde clomid, hierna over op injecties
Rompertje - Eerste start mei Clomid nod 4 mei per mei starten met Clomid tabletten
De zwangeren onder ons! :yes:
*Jonro
*Myrre29 (UD: 7 mei 2018)
*Snowy89 (UD: 19 mei 2018)
*TruusdeMier

De zwangeren praten hier verder:
zwanger/zwanger-na-ovulatie-inductie/li ... ges/390613

:love: Bevallen! :duckie:
De nog actieve dames:
* Heytan: 20 mei 2017 van een zoon!
*San_D: ..-12-2017 van een tweeling!
* Sammie81: februari 2018 bevallen van een dochter!
* Wiek88: februari 2018 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:46
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.35% gewijzigd
San d, Ja de spanning valt nog mee zal morgen/maandag wel komen.

Ja ik had iedere ronde gevoelige tepels vanaf dat de eitjes groter werden tot een aantal dagen na de eisprong. Dit x kreeg ik gevoelige borsten in de avond van 5dpo en hield dagen aan. Was ook ineens 2 dagen weg en toen was het er weer. Dat was toch wel al een teken bij mij, waar ik stiekem hoop uit haalde.
Alle reacties Link kopieren
@ Elianora, ja inderdaad frustrerend, maar we gaan dinsdag maar weer zien.



@ Snowy, kan me voorstellen dat het spannend is, hoeveel weken ben je nu? Heb je al een verloskundige of is de echo in het ziekenhuis?



@ San, Sophie en Elianora, spannend met zijn drieën op het wachtbankje.
C'est la vie
Jaaaa, spannend met z'n drieën op het wachtbankje! Hoe komen jullie die twee weken door? Ik vind het echt heeeeel spannend. Hier ga ik die twee weken goed proberen in te plannen dat ik niet te veel tijd heb om eraan te denken. Gisteren alvast goed wezen shoppen om de gedachten wat te verzetten.

Maar in mijn achterhoofd ben ik er toch veel mee bezig...
Alle reacties Link kopieren
Elianora, bij mij gaat dat hetzelfde! Probeer afleiding te zoeken maar er zijn genoeg momenten dat ik er even aan denk! Zou toch heel goed het nieuwe jaar beginnen zijn!

Maar realistisch ben ik ook nog wel, maar een beetje dagdromen mag toch

Heeft jouw gyn gezegd wanneer je zou mogen testen als menstruatie uitblijft?



We wachten het rustig af!!
Alle reacties Link kopieren
Elianora en San idd heel herkenbaar! Neem mezelf elke keer voor er niet teveel mee bezig te zijn, maar denk er toch veel aan en let dab toch weer op allerlei signalen van mn lichaam, ook al weet ik dat t allemaal niks betekent. Nu lekker veel afspraken met vriendinnen als afleiding:) ik had trouwens vrijdag pas mn eisprong, dus 21 januari nod.

Oh en San D: gevoelige tepels bij de eisprong herken ik, na de eisprong wordt t minder, en na een dag of 10 dpo komt t dan weer op. Leuk iig met zn drieën op t wachtbankje!;)

Susie irritant, verdwijnende eitjes! Heb ik ook vaak, hoop dat er dinsdag wel iets te zien is!
Alle reacties Link kopieren
Sophie jeeeee wat goed!
Blijf jezelf ;-)
Gyn zei te testen 1 week na NOD. Dan meteen ook bloed laten onderzoeken bij een positieve test. Ik ga dat wel proberen! Ik zeg niet dat ik een week na NOD zal testen. Ik wil gewoon menstruatie afwachten en al het er niet is, dan ga ik naar alle waarschijnlijkheid zondag 22 januari testen. Ik haal bewust geen zwangerschapstest, want anders zou ik gewoon testen op NOD of de dag ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Goed hoor Elionora ik ben echt een vroeg tester

Kan wel beloven of zeggen nee ik test 2 dagen na nod maar dan wint de nieuwsgierigheid het toch hahaha



Ik kan niet wachten tot ik weer in die positie ben! Maar vind het ook doodeng
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
En, even nieuwsgierig naar je echo Snowy!!
Hier vanmorgen een goede echo!

Precies 7+1 zoals uitgerekend door ons en de fertiliteit ass. Heb wel 3 grote cystes op eierstok dus over 2 weken terug bij de gyn om die te controleren. Zitten er omdat ik natuurlijk 3/4 grote eitjes had bij de eisprong. Kan nu ook een vk gaan bellen.
Alle reacties Link kopieren
En dan de vraag: hoeveel hartjes klopten er?!
1 kloppend hartje!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig geen zesling! En wat goed dat jullie het met veel eitjes toch gedaan hebben! Blijkt maar weer hoe bijzonder elke bevruchting en innesteling is!
Ja he! Heb totaal geen spijt van de keuze om het met meerdere eitjes te proberen. Dus sophie! Niet bang zijn als het deze x raak is bij jou!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws snowy, fijn een kloppend hartje! En ook fijn dat t er geen zes zijn!:-D
Wat een goed nieuws Snowy, wauw, ben jij nu al zeven weken? Wat gaat de tijd snel... Ik hoop binnenkort hier ook goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Fijn snowy een kloppend hartje!!



Missy ecco hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Heej Wiek! Ik lees nog steeds mee. Meeste dames zijn inmiddels zwanger. Maar bij jou nog geen succes he? Wat frustrerend zeg!!

Met mij gaat het heel goed. Nu 35 weken zwanger, maar voel me best fit! Ik bedenk me best vaak dat we er veel moeite voor hebben gedaan, maar dat zijn zowel m'n vriend als ik bijna vergeten. Dus dat is misschien wel fijn om te weten. Ik hoop echt dat je snel ook zwanger bent!
Alle reacties Link kopieren
Goed te horen Snowy! Een kloppend hartje!! En stiekem wel fijn dat je niet hoeft voor te bereiden op in een keer een huis vol kids haha!



Ik hoop net als Elianora snel te volgen, samen met alle andere dames natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
@ Snowy, gefeliciteerd, lijkt me zó mooi.



Ik mocht vandaag weer voor een echo, en had wéér overstimulatie. Vrijdag was er nog niks, en nu weer meer dan 3 die te groot zijn, en in mijn geval mag dat echt niet. Grrrrrr. Echt niet leuk. Nu mag ik later deze week de Pregnyl zetten zodat die eitjes in ieder geval springen. Dan bespreken ze me weer in het team en volgende week hoor ik het nieuwe plan. Kan wel janken. :(
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Zoo missy 35 weken al, dat schiet mooi op! Fijn dat je je fit voelt! Bedankt voor je lieve woorden!



Ooh wat balen susieflower!!!! Bah wat naar dat ze het niet goed ingesteld krijgen! Hoop dat je snel weer vol goede moed aan een nieuwe ronde kunt beginnen
Hé, wat rot Suzie! Zo schiet het natuurlijk niet op...
Alle reacties Link kopieren
Suzie wat ontzettend vervelend!

Wordt de pregnyl gezet en mag je dan geen onbeschermde seks hebben?

Of gaat dat anders?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snowy89 schreef op 09 januari 2017 @ 13:51:

1 kloppend hartje!Gefeliciteerd snowy!
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:SusieFlower schreef op 10 januari 2017 @ 11:14:

@ Snowy, gefeliciteerd, lijkt me zó mooi.



Ik mocht vandaag weer voor een echo, en had wéér overstimulatie. Vrijdag was er nog niks, en nu weer meer dan 3 die te groot zijn, en in mijn geval mag dat echt niet. Grrrrrr. Echt niet leuk. Nu mag ik later deze week de Pregnyl zetten zodat die eitjes in ieder geval springen. Dan bespreken ze me weer in het team en volgende week hoor ik het nieuwe plan. Kan wel janken. :(Jemig wat balen meis hoe frustrerend is dat pfff
Blijf jezelf ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven