**Ovulatie inductie (Clomid-injecties-IUI) Deel 3**

06-07-2016 14:39 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg op het topic **Ovulatie inductie**. Happy new topic! :cheer2: Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn.

Ben je zwanger en wil je in dit topic een positieve test of een echofoto delen doe dit dan alsjeblieft achter een linkje en niet in je post zelf, zodat iedereen zelf kan beslissen of ze dat wil bekijken. Alvast bedankt.

De inloggegevens voor de tabel zijn:

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje Ronde# Status Bijzonderheden
Annejill 36 Derde na mk ronde 8 gonal-f 100 EH +pregnyl ondersteuning +IUI nod +/- 5 april 2018 PCOS missed abortion dec 2016 en mk mei 2017 3 jr bezig waarvan 1,5 MMM
Vienna .. Eerste .. Gonal F 75 PCOS
Flomo 30/32 Tweede 4e ronde Clomid 50mg NOD 10 juni PCOS, bij 1e kindje na 1e keer 100mg Clomid zwanger
Sophie990 27 Eerste Ronde 6 clomid nod +/- 26 april Laatste ronde clomid, hierna over op injecties
Rompertje - Eerste start mei Clomid nod 4 mei per mei starten met Clomid tabletten
De zwangeren onder ons! :yes:
*Jonro
*Myrre29 (UD: 7 mei 2018)
*Snowy89 (UD: 19 mei 2018)
*TruusdeMier

De zwangeren praten hier verder:
zwanger/zwanger-na-ovulatie-inductie/li ... ges/390613

:love: Bevallen! :duckie:
De nog actieve dames:
* Heytan: 20 mei 2017 van een zoon!
*San_D: ..-12-2017 van een tweeling!
* Sammie81: februari 2018 bevallen van een dochter!
* Wiek88: februari 2018 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:46
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net dat spinnekop is bevallen in het schema. Misschien heb ik een bericht gemist?? Jongen/Meisje? En hoe hoe heet hij/zij en hoe gaat het?



Ik heb gisteren 20-weken echo gehad. Helemaal geen 1-eiige tweeling zoals 18/20 weken gedacht maar 100% twee-eiig. Namelijk jongen en meisje!



Of er is een circa 14mm over het hoofd gezien bij controle. Maar ik heb zelf ook geen follikels gezien die de moeite waard waren om te meten. Of er is eentje van bijvoorbeeld 11/12 mm doorgeknald op de pregnyl. Maar er zijn dus 2 eitjes gegaan ipv 1



En wat Missy ook zegt, je bent het hele medische circus snel vergeten. Klinkt best gek, maar het is wel zo. Om de drie dagen naar ZKH is heel snel uit je systeem hopelijk gaat het jullie net zo!
Alle reacties Link kopieren
Klopt famke je vergeet het heel snel, maar heb nu wel weer de balen dat ik weer moet dus als je weer gaat irriteer je je ook weer heel snel



Ow wat leuk van alles wat! Ik heb 2 meiden dus geen flauw idee hoe jongens zijn hihi



Nou dat wachtbankje hou ik in de gaten soms bekruipt mij het gevoel dat ik hier als laatste ga overblijven gek is dat hé?

Komt denk ik nu ook omdat er nog niks gebeurd verder :(



Fijne dag dames!



Liefs
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Susie super balen zeg.. Duurt zo lang allemaal op deze manier :( hoop dat ze snel een goeds dosis vinden!

Annejill hoeveel dagen nog de ms opwekker? Duurt niet zo lang meer tot jij ook weer maf starten met clomid toch?

Famke wat leuk zeg, jongen en een meisje! Eindelijk duidelijkheid!:)

Elianora en San komen jullie de dagen een beetje door? Genoeg afleiding of toch veel ermee bezig?
Alle reacties Link kopieren
@ Annejil inderdaad énorm frustrerend.

Ik reageer blijkbaar nogal heftig. Mogelijk omdat het in mijn lichaam slechter afgebroken wordt door verminderde nierfunctie. Ik mag niet meer doorspuiten met Gonal F en krijg Pregnyl voor het laatste zetje rijping en dan springen ze hopelijk alledrie. Daarna zou ik ongesteld moeten worden. Heb dus nu onthouding. Drie eitjes die mogelijk alledrie kunnen springen mag voor mijn gezondheid echt niet, ik mag er echt maar één. Dus zó balen! Ze gaat mij weer in het team bespreken. Fingers crossed.



@ Annejil, wanneer mag jij weer starten?



@ Famke, wat leuk zeg een 2-eiige tweeling.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Susie ik heb er altijd maar 1 zullen we ruilen? Ik reageer nooit zo heel makkelijk op de hormonen jammer genoeg.

Ja die nierfunctie ships dat was jij pfff enorm heftig...



@sophie en Susie ik moet na vandaag nog 2 x ms opwekker en dan hopelijk komend weekend een menstruatie...gisteren acupunctuur gehad dus wie weet :-)



Ik hoop dat ik reageer op alles want je bent toch bijna 12 weken zwanger geweest duurt even voor je lichaam hersteld.

Moet goedkomen toch?



Liefs
Blijf jezelf ;-)
San D, ik merk dat ik er toch wel veel mee bezig ben. Het is toch nog lang wachten tot donderdag 19/01. Ik heb ook geen zwangerschapstest in huis en wil er pas eentje kopen wanneer ik effectief over tijd ga. Ik vind de tijd erg traag gaan. Gelukkig moest ik deze week opnieuw werken, dus gaat de tijd ietsje sneller dan wanneer ik thuis zou zijn. Verder helemaal geen klachten... het is wel pas dpo7.



En jij? Voel je al iets? Ben je er veel mee bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ha famke. Ik ben idd bevallen van ons ventje Ik heb het in mijn enthousiasme zelfs 2x gepost hier



Jij ook gefeliciteerd met je koningskoppel! Met ons gaat het super. Helemaal hersteld van de bevalling en borstvoeding gaat als een tiet
Alle reacties Link kopieren
quote:spinnekop schreef op 11 januari 2017 @ 16:42:

Ha famke. Ik ben idd bevallen van ons ventje Ik heb het in mijn enthousiasme zelfs 2x gepost hier



Jij ook gefeliciteerd met je koningskoppel! Met ons gaat het super. Helemaal hersteld van de bevalling en borstvoeding gaat als een tiet



Ah superfijn dat je borstvoeding zo goed gaat!

Ik ga dat straks ook zeker weer proberen :-)

Ik heb vandaag naast mijn 3 draagdoeken een draagzak gekocht van rose and rebellion de pre school blue tattoo damn ik ben er zo blij mee :hearts:



Beetje jezelf verwennen hahaha xxxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sophie & Elianora,



Ben er toch onbewust meer mee bezig dan ik van te voren bedacht had.

Al komt dat ook doordat misschien nog maar twee keer zover is gekomen dat ik een eisprong heb. Als ik wat voel, wil ik weten of het iets kan zijn. Gelukkig lekker aan t werk en daaromheen druk met verjaardagen etc!

Vanavond op visite bij m'n broertje en schoonzus, ze hebben vandaag de 20 weken echo. Heb t idee dat ze ons vanavond gaan vertellen of we een neefje of nichtje krijgen

Fijne dag allemaal dames!
Alle reacties Link kopieren
Sophie & Elianora, Ben er toch onbewust meer mee bezig dan ik van te voren bedacht had.

Al komt dat ook doordat misschien nog maar twee keer zover is gekomen dat ik een eisprong heb. Als ik wat voel, wil ik weten of het iets kan zijn. Gelukkig lekker aan t werk en daaromheen druk met verjaardagen etc!

Vanavond op visite bij m'n broertje en schoonzus, ze hebben vandaag de 20 weken echo. Heb t idee dat ze ons vanavond gaan vertellen of we een neefje of nichtje krijgen

Fijne dag allemaal dames!
Ah, wat fijn spinnekop! Lijkt me echt genieten.



Herken jouw verhaal San D. Is hier ook 2de ovulatie die ik bewust meemaak en die we dan ook zeker benut hebben. Maar dan denk ik ook, het zal de tweede ronde met clomid wel nog niet raak zijn. Man en ik verwachten eigenlijk niets.
Alle reacties Link kopieren
San D was er bij de vorige ronde ook erg veel mee bezig, had toen ook zo lang geen eisprong gehad. Merk dat ik bij deze ronde een minder goed gevoel heb, en er daardoor veel minder mee bezig ben. En dat t qua kwaaltjes redelijk vergelijkbaar is met de vorige ronde, dat is ook wel lekker rustig. Overigens ook nog maar dag 6 dpo dus wie weet vind ik t straks ook wel weer spannend ;)
Alle reacties Link kopieren
@San, herkenbaar volgens mij is het in zo'n traject haast onmogelijk er niet mee bezig te zijn. Je bent zo alert op je lijf.



@Elianora, slik jij Clomid? En nog geen inspuitingen?



De Pregnyl is vanochtend gezet, heb de uitleg gehad, mocht zelf de ampullen mengen en prikken. Het viel me alles mee. Ietwat gevoelig met inspuiten, maar had het erger verwacht. Nu maar hopen dat er snel iets gebeurd. Fingers crossed.
C'est la vie
Ja Suzie, ik slik Clomid en krijg Pregnyl.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jullie dames?



En Sophie en Elianora, hoe voelen jullie je nu op t wachtbankje? Nog een paar dagen wachten!
Alle reacties Link kopieren
San D hier was week 1 heel rustig, maar merk dat ik sinds donderdag al gevoelige borsten kreeg en dat ik nu al bijna niet meer op mn buik kan liggen, wat ik de vorige keer pas aan t eind van mn cyclus had. En dan is t ineens weer iets moeilijker om t los te laten. Wil deze keer denk ik pas een na een week overtijd gaan testen overigens, na de Lf van 18 dagen de vorige keer.. Geen zin in witte testen. Komende week wel voldoende afleiding iig. Hoe is t met jou met de kwaaltjes San D? En wanneer zou jij willen testen?

Hoe is t met de andere dames? Susie zijn je eitjes al gesprongen en kun je eindelijk verder? En annejill inmiddels al je menstruatie? Heb jij je eisprong al Jonro? En wiek merk je iets van een eigen cyclus? Of is t wachten op de prikinstructie?

Fijne zondag nog allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Sophie zit nu in mijn vruchtbare dagen. Vorige keer is op dag 13/14 gesprongen. Zit nu op dag 12. Heb veel lage ruge pijn, hoofdpijn en soms druk net boven de schaamstreek. Het is dus aan het gebeuren. Hopelijk deze maand raak zou een fantastisch verjaardagscadeau zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophie_16 schreef op 15 januari 2017 @ 11:28:

San D hier was week 1 heel rustig, maar merk dat ik sinds donderdag al gevoelige borsten kreeg en dat ik nu al bijna niet meer op mn buik kan liggen, wat ik de vorige keer pas aan t eind van mn cyclus had. En dan is t ineens weer iets moeilijker om t los te laten. Wil deze keer denk ik pas een na een week overtijd gaan testen overigens, na de Lf van 18 dagen de vorige keer.. Geen zin in witte testen. Komende week wel voldoende afleiding iig. Hoe is t met jou met de kwaaltjes San D? En wanneer zou jij willen testen?

Hoe is t met de andere dames? Susie zijn je eitjes al gesprongen en kun je eindelijk verder? En annejill inmiddels al je menstruatie? Heb jij je eisprong al Jonro? En wiek merk je iets van een eigen cyclus? Of is t wachten op de prikinstructie?

Fijne zondag nog allemaal!



Hey meisje! Spannend he! Ben benieuwd

Hier enorme buikpijn dus ik verwacht ieder moment mijn menstruatie dan kunnen we weer clomid gaan slikken.

Ondertussen heb ik mezelf aangemeld voor de verpleegkundige opleiding eens kijken of we aankomende februari al kunnen starten ik wil dat al zolang...



Ik ga even teruglezen straks , gebroken dienst vandaag erg vermoeiend



Groetjes
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Even een update hier:

Gisteren onverwacht van m'n wachtbankje geschopt door moeder natuur!

Heel hevige menstruatie begonnen zonder enige aankondiging (zoals anders)

Blue monday was voor mij een dagje te vroeg dus ;)

Voor degene die de tabel kan en wil aanpassen, ik ben dus vanaf gisteren bezig met ronde 7 (3e puregon).

Hopelijk een kortere cyclus deze ronde!

Morgen naar gyn voor uitgangsecho en dan weer beginnen met injecties!
Alle reacties Link kopieren
Jammer San-D :(



Ik wacht nog steeds vraag me af of er überhaupt iets gaat komen...
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
He wat rot san! Hopelijk komende ronde weer een goede kans.
Alle reacties Link kopieren
Ah balen San, blijft rot om van het wachtbankje te vallen. Hoe lang was je cyclus nu dan? Hoop voor je dat ie korter wordt! Scheelt misschien dat ze nu iig beter weten wat werkt voor jou:)
Alle reacties Link kopieren
Update hier: net bij afvegen ineens roze afscheiding, dus ga vandaag of morgen ook van t wachtbankje vallen vrees ik. Vind t toch gek dat ik dan van een lf van 18 dagen nu weer naar 9 a 10 dagen ga..
Hé San, wat jammer!!! Rot meid... nu eventjes pauze en dan er weer vol tegenaan!



Sophie, kan toch innestelingsbloed zijn? Wanneer is je NOD?



Hier gebeurt er echt niks. Ik heb 0 kwaaltjes of symptomen. Ik heb ook nooit roze afscheiding voor mijn maandstonden, meestal meteen rood en veel bloedverlies. Volgens mij komt mijn menstruatie donderdag.
Ondertussen heel veel menstruatiekrampen en lage rugpijn . Ik zal ook wel heel snel van het wachtbankje donderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven