**Ovulatie inductie (Clomid-injecties-IUI) Deel 3**

06-07-2016 14:39 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het vervolg op het topic **Ovulatie inductie**. Happy new topic! :cheer2: Dat we maar snel allemaal zwanger mogen zijn.

Ben je zwanger en wil je in dit topic een positieve test of een echofoto delen doe dit dan alsjeblieft achter een linkje en niet in je post zelf, zodat iedereen zelf kan beslissen of ze dat wil bekijken. Alvast bedankt.

De inloggegevens voor de tabel zijn:

Mama's to be :rose:
Naam Leeftijd Kindje Ronde# Status Bijzonderheden
Annejill 36 Derde na mk ronde 8 gonal-f 100 EH +pregnyl ondersteuning +IUI nod +/- 5 april 2018 PCOS missed abortion dec 2016 en mk mei 2017 3 jr bezig waarvan 1,5 MMM
Vienna .. Eerste .. Gonal F 75 PCOS
Flomo 30/32 Tweede 4e ronde Clomid 50mg NOD 10 juni PCOS, bij 1e kindje na 1e keer 100mg Clomid zwanger
Sophie990 27 Eerste Ronde 6 clomid nod +/- 26 april Laatste ronde clomid, hierna over op injecties
Rompertje - Eerste start mei Clomid nod 4 mei per mei starten met Clomid tabletten
De zwangeren onder ons! :yes:
*Jonro
*Myrre29 (UD: 7 mei 2018)
*Snowy89 (UD: 19 mei 2018)
*TruusdeMier

De zwangeren praten hier verder:
zwanger/zwanger-na-ovulatie-inductie/li ... ges/390613

:love: Bevallen! :duckie:
De nog actieve dames:
* Heytan: 20 mei 2017 van een zoon!
*San_D: ..-12-2017 van een tweeling!
* Sammie81: februari 2018 bevallen van een dochter!
* Wiek88: februari 2018 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:46
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah nee, t zal toch niet dat we alledrie vandaag van het wachtbankje vallen?! hoop dat t vals alarm is elianora!

Hier ook menstruatieachtige krampen en borsten zijn wat minder gevoelig dus denk gewoon morgen ongesteld helaas.
Alle reacties Link kopieren
Echt blue monday hier vandaag dus.. ook alweer even geleden dat er positief nieuws was hier! Ik stuur positieve vibes!
Idd al weer ff geleden dat er iemand positief getest heeft!

Dames duim nog voor jullie.

Hier waren die krampen en iets gekleurde afscheiding paar dagen voor nod juist positief dus wie weet!
Alle reacties Link kopieren
Dames toch dat is allemaal niet zo positief. Laten we allemaal hoop houden. Ik zit op het wachtbankje dag 13. Alles wijst erop dat de eisprong is geweest. Druk is uit mijn buik en hoofdpijn is weg. Vorige keer ook gesprongen op dag 13. Nu even afleiding zoeken zodat het wachten niet te lang duurt.
Alle reacties Link kopieren
Ah nee toch dames! Ik hoopte echt dat het voor jullie anders zou gaan!!

Wie weet is het zoals Snowy zegt, en is het vals alarm en krijgen jullie in de loop van deze week toch een positieve test!!

Jonro, succes op het wachtbankje!!
Alle reacties Link kopieren
Balen san! En jonro en elionora nog ff stevig blijven zitten!!



Hier misschien een klein beetje positief nieuws, het lijkt er op dat ik deze ronde zonder medicatie toch een eisprong van mezelf heb, sinds zondag af en toe een slijmdruppel en gisteren wat krampjes. Ovulatietest blijft wel spierwit maar weet niet of ik daar vanuit moet gaan...heb toch hoop dat we deze ronde ook een kans hebben dus zijn deze aan het benutten!
Alle reacties Link kopieren
Hier supergevoelige borsten, vrijwel gen buikpijn wat ik normaal juist wel heb, klein beetje bruinverlies bij afvegen, temperatuur nog redelijk hoog. Ik heb zo'n hekel aan deze dagen, dat ik mezelf gek loop te maken met wel/niet..liever dat het gewoon doorzet (of nog liever natuurlijk een positieve test maar gezien bruinverlies denk ik dat t valse hoop zou zijn). Sorry voor mn gezeur :-)

Wiek fijn dat je toch een eisprong lijkt te hebben! Goed benutten dan is de hele prikinstructie hopelijk niet nodig!

Elianora hoe is t bij jou intussen?

En Jonro superfijn dat je een eisprong hebt gehad. Hoop op een mooi verjaardagscadeau voor jou!
Alle reacties Link kopieren
@ San, balen zeg!



@ Sophie, ja kan me voorstellen. Het kan beter goed doorzetten dan weet je waar je aan toe bent, maar liever natuurlijk niet. Fingers crossed.



@ Elianora, hoe gaat het bij jou?



@ Jonro, ja kan dat de eisprong inderdaad geweest is. Spannend.



@ Wiek, positief dat je toch misschien een eisprong hebt. Laten we hopen dat de prikinstructie niet meer nodig is.



Hier nog geen nieuws, geen idee of mijn eitjes gesprongen zijn heb er niks van gevoeld in ieder geval.

We wachten maar af.
C'est la vie
Sophie, dat klinkt in mijn oren echt wel positief hoor! Wauw, spannend! Wanneer is/was je NOD?



Hier heb ik een opgeblazen gevoel en met vlagen menstruatiekrampen. Ik ben ook wel heel erg moe!

Nog enkele dagen wachten... Het mag nu wel gauw komen.



Suzie, hopelijk zijn jouw eitjes gesprongen en krijg je binnenkort jouw menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
Spannend meiden het komt echt een keer goed voor jullie daar geloof ik in



Ik wacht mee af hoe het loopt!

Sophie klinkt in mijn oren ook juist heel positief en elionora misschien dat van jou ook nog evne tanden bijten! Liefs



Andere dames alles goed?? Xxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Sorry even een ego-post. Had zojuist een belafspraak met de gyn, en ben zwaar gefrustreerd. Gister ben ik besproken in het team omdat ik steeds zo heftig reageer op de Gonal F, maar ze weten niet waarom ik zo sterk reageer op lage dosis hormonen. De volgende ronde moeten we dus met een nóg lagere dosis Gonal F doen, en vaker echo's. En ze willen dat ik weer met mijn hoofdbehandelend gyn in gesprek ga, dit staat volgende week gepland. Niet vrolijk vandaag. :(
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Susie dat is ook gewoon klote!

Ik herken dat nog wel hoor dat gezeur als iets niet werkt etc...

Ik hoop dat ze je snel helpen op de juiste manier en jij mag zeker een egopost neerzetten dat is heel goed te begrijpen



Xxx
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat balen zeg susie, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit! Lijkt me wel goed om meer echo's te krijgen, vond dat je er nu heel weinig kreeg. Hoop dat gesprek volgende week wat antwoorden geeft en dat ze met een goed behandelplan komen! Sterkte meis!
Alle reacties Link kopieren
Idd balen susie! Bah het is al moeilijk genoeg zonder al die onzekerheden! Hoeveel echo's kreeg je de vorige keer dan?
Alle reacties Link kopieren
@susie, ik ben ook teruggezet in dosering en vaker controle ivm overstimulatie. Cyclus duurde vanwege zoveel dagen spuiten en dan pas een tandje erbij, enorm lang. Je mag geloof ik maar 2-3x ophogen. Ik meende dat ik de pregnylspuit op dag 21 heb gekregen en daarmee een cyclus van 45 dagen had. Door pregnyl-spuit is er waarschijnlijk een tweede eitje onder de 13mm gaan groeispurten, want ik ben nu zwanger van jongen/meisje tweeling. Superlange cyclus, maar wel raak!
Alle reacties Link kopieren
@ Wiek, begin december begon ik met spuiten van Gonal F - 50 eenheden, ik heb alleen op dag 11 een echo gehad. Daarna kreeg ik flink overstimulatie met meer dan 10 follikels. Die zouden op "springen" staan en ik had ongesteld moeten worden, dit gebeurde niet.

Zodoende heb ik begin januari weer een echo gehad waar een follikel van 13 mm te zien was, en kon lager in dosering opnieuw starten met spuiten. Daarna heb ik nog 2 echo's gehad waar voor het weekend de follikel weer weg wasa, en na het weekend alweer een overstimulatie. Toen is ervoor gekozen de Pregnyl te zetten om de boel "op te ruimen", en nu moet ik afwachten of dat gewerkt heeft en ik ongesteld ga worden.

Al denk ik dat de stress die ik hiervan ervaar ook niet meehelpt. Vind het zó vaag allemaal.



@ Famke, super zeg!



Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje? Gaat het nog goed?
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Hier een zeikpost van mij. Dag 15: Eisprong is geweest dat weet ik bijna 99% zeker. Vandaag ontzettend veel hoofdpijn en moe. Even wat gaan ophalen met de fietsen spontaan halverwege de route de tranen in mijn ogen. Echt t gevoel dat ik even moest janken als een klein kind (niet gedaan natuurlijk). Snap er helemaal niets meer van.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer mag er hier eigenlijk getest worden?

Ik duim voor jullie!
Als ik morgen of vrijdag niet ongesteld word, test ik zaterdag .

Ik vind het wel knap van mezelf dat ik nog niet getest heb. Meestal test ik voor NOD. Ik heb wel geen testen in huis gehaald, dat scheelt ook wel.



Jonro, kop op meid! Iedereen heeft wel eens een baaldag!
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend elianora. Hoop zo voor je dat het is gelukt! Ik mag rond 1 februari testen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elianora schreef op 18 januari 2017 @ 19:54:

Als ik morgen of vrijdag niet ongesteld word, test ik zaterdag .

Ik vind het wel knap van mezelf dat ik nog niet getest heb. Meestal test ik voor NOD. Ik heb wel geen testen in huis gehaald, dat scheelt ook wel.



Jonro, kop op meid! Iedereen heeft wel eens een baaldag!Ik duim heel hard!
Alle reacties Link kopieren
Oewww ik duim ook voor jullie meiden!
Blijf jezelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Jonro komt goed, je kan soms zo emotioneel worden van alle medicijnen hè?

Hier ook nog steeds op t wachtbankje, nog wel gekleurde afscheiding maar minder dan gister. Maar reken nergens op, sowieso pas volgende week donderdag (dag 20 dpo) testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

Elianora goed om te horen dat je ook nog op t wachtbankje zit, jij hebt morgen je NOD toch?

Mlsc thanks voor t duimen, hopen dat t helpt!
Spannend dames!
Alle reacties Link kopieren
Allemaal nog spannend dames.



Ah Jonro, we zitten er allemaal wel eens doorheen. Voel je jezelf nu al wat beter?



@ Elianora, goed dat je nog geen testen gehaald hebt, kan me voorstellen dat de verleiding dan erg groot is. Duim voor je.



@ Sophie, ook voor jou nog spannend zeg.



We kregen hier een dikke rekening voor de semen-analyse van mijn man van vorig jaar. Blijkbaar word het belast voor je eigen risico, en die had hij niet opgebruikt vorig jaar.
C'est la vie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven