Per ongeluk zwanger, wie is de vader?

20-05-2011 20:50 1194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik bezwijk op dit moment zowat aan een panic-attack.

5 minuten geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Dit is absoluut niet de bedoeling. Wat het nog erger maakt is dat ik niet weet wie de vader is. Ik heb ook geen idee hoelang ik al zwanger ben, aangezien ik de pil altijd doorslik en mijn laatste menstruatie al een paar maanden geleden heeft plaatsgevonden.

Ik ben 24 jaar en heb geen relatie. Mijn vrijgezelle studentenleven is al een tijdje erg wild en ik heb meerdere bedpartners in korte tijd gehad. Ik slik al jaren trouw de pil, maar blijkbaar is er iets misgegaan.

Weet nu echt even niet wat ik moet doen. Het liefst zou ik een ticket boeken naar ver weg, verdwijnen en nooit meer terugkomen, maar dat kan natuurlijk niet.

Ik ben dol op kinderen en wil ze heel graag, maar niet nu.. en niet op deze manier. Een kind moet toch op zijn minst kunnen weten wie de vader is?! Wat voel ik me dom dom dom!! Stomme trut die ik ben..

Heb het nog niet aan iemand verteld, ook niet dat ik me zorgen maakte. Hoe ga ik dit in godsnaam aanpakken? En die mannen..wat ga ik zeggen? Een aantal ken ik goed en kom ik regelmatig tegen. Ik zie het al voor me: Hoi ja hoe is het? Goh ehh ik moet wat vertellen.. ik ben zwanger en jij zou wel eens de vader kunnen zijn, maar dat weet ik ook niet zeker.

Abortus is niet echt een optie, ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen. En wat ik me net bedenk, ik heb al die tijd gewoon alcohol gebruikt en zelfs laatst nog xtc, wat heb ik dat kind aangedaan?!



Wat een zooitje heb ik ervan gemaakt, ik kan wel janken.



Ik moest mijn verhaal even kwijt om niet gillend gek te worden. Dit was het wel even.

Nu maar naar vriendin één om het te gaan vertellen.



(Ik zet het er maar even onder: ik ben gaan testen omdat ik al een paar weken menstruatie achtige kramp in mijn onderbuik heb, dacht eerst aan een soa dus heb me laten testen (dit doe ik sowieso zeer regelmatig) maar dat was het niet, dus toen een zwangerschapstest gedaan.)
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat een topic. Ik heb het aan 1 stuk door gelezen, ongelofelijk mooi verhaal! Wat ontzettend fijn dat jullie deze keus hebben gemaakt en dat jullie nu zelfs een tweede kindje krijgen. Ik heb hier echt ontzettend veel respect voor en ben erg blij voor jullie en jullie kinderen dat het allemaal zo gelopen is.



Zelf ben ik zwanger van de eerste, uitgerekend op 4 februari 2014. Ik hoop dat jullie nu samen kunnen genieten van de zwangerschap en dat jullie weer een prachtkind op de wereld zetten. Heel veel succes met alles!



X
Droom niet je leven maar leef je dromen
Alle reacties Link kopieren
Wauw echt wat een bijzonder verhaal!!!

Toevallig kwam ik bij dit topic uit en op mn gemak het verhaal helemaal gelezen. Prachtig hoe jullie dit samen gedaan hebben!!!

Echt super bijzonder en zo volwassen!!! Petje af!!!!



Wat zullen jullie trots zijn op jullie gezin!! Groot gelijk!!!

Geniet van je zwangerschap!!!
Alle reacties Link kopieren
Hime, ik krijg altijd een dikke glimlach op mijn gezicht als ik je topic weer zie staan, en nu helemáál. Wat een mooie berichten allemaal! Ik word er helemaal blij van. Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat jullie deze keer van het begin tot het eind kunnen genieten.



Heel veel geluk samen! Ga zo door!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wauw, Hime, wat een geweldig topic, wat een geweldig verhaal, zo bijzonder!

Kwam het net pas tegen, euh vanmiddag ergens, heb het nu helemaal uitgelezen van begin tot eind.

Zit met tranen in mijn ogen, super dit!



Alle goeds voor jullie en geniet van je 2de zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk dat zoveel mensen dit topic nu (pas) ontdekken maar dan wel alles lezen! Leuk topic is het geworden he!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Was een beetje aan het kijken op de forums en kwam dit tegen, heb het in één ruk uit gelezen. Alle woorden hierover zijn al gezegd. Wat een happy end, dit is een droom die werkelijkheid is geworden, en nu een 2e kindje, wat een gelukskinderen met zulke ouders. Dit ga ik zeker volgen, al pas ik qua leeftijd hier niet tussen, mijn leven is heel anders verlopen, Was uit liefde getrouwd, toen er kinderen kwamen ging het faliekant mis, vader had geen enkele belangstelling of maar enige verantwoordelijkheid ,nog voor de kinderen (2) nog voor mij, Heb alles altijd alleen moeten doen. Het verwarmt mij dat het toch anders kan. Wens jullie alle geluk van de wereld/
het is nooit te laat om te leven
Dankzij Mabelle heb ik ook dit hele topic gelezen. Net een romsntische film. En een 2e op komst. Gefeliciteerd! Erg leuk ook dat je af en toe nog even een update komt geven.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb vanavond het hele topic in een keer gelezen. Wat een verhaal zeg! Geweldig dat het zo goed gaat met jullie en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Succes met afstuderen en veel geluk!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een bijzonder topic zeg! Hier ook in een keer uitgelezen. Wat een sterke vrouw ben jij! Heel veel geluk toegewenst met zn 3 (binnenkort 4en)!! Ik kijk uit naar de volgende update.
Alle reacties Link kopieren
En niet te vergeten de vriend en papa die zijn verantwoording zo heeft genomen van het ene op het andere moment SUPER
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Heb het hele topic in 1 keer uitgelezen. Wat een mooi en bijzonder verhaal. En wat goed dat je in elke situatie zo dicht bij jezelf bent gebleven!



Gefeliciteerd met je tweede kind op komst!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Hima, maak er wat moois van!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke update! Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap en wat fijn voor jullie dat alles goed verloopt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het blijft een prachtig topic en ik ben iedere keer blij een update te lezen. Een tweede kindje, geweldig! Ik wens jullie alle geluk van de wereld samen!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig verhaal.Heb het in 1 keer uitgelezen
Alle reacties Link kopieren
Himareable, wat een leuke update, gefeliciteerd!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Aaaah, super! Wát een leuke update! Heel veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk verhaal om te lezen! In één keer uitgelezen..

Veel geluk voor jullie!
Oh wat leuk dat je weer een update hebt geschreven, wat schrijf je leuk en wat gaat het nu allemaal lekker bij jullie, heerlijk om te lezen!



Gefeliciteerd met je zwangerschap en voltooide studie!
Alle reacties Link kopieren
Ohh.. bedankt voor alle lieve reacties!

Ik vind het hartverwarmend dat jullie zo fantastisch reageren allemaal! Ik moet er een traantje om wegpinken..



Ik voel me soms nog wel eens een sukkel of domme doos door alles wat is gebeurd (soms heb je van die dagen..), maar mede dankzij alle reacties hier besef ik dat het hartstikke goed gaat, dat ik alles doe met de beste intentie en in volle overtuiging, en dat ik best een beetje trots mag zijn. En verder besef ik dat ik heel veel geluk heb gehad de afgelopen 2,5 jaar, en daar ben ik heel dankbaar voor.



Ik ben verder ook gewoon in een sentimentele bui geloof ik (nu al last van hormonen? oh dear..)



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
En bedankt

Door dit topic ben ik dus nog steeds wakker!



Ik heb alles gelezen! Van jouw dan



Wat prachtig! Ben helemaal

Ontroerd( nee, ik ben niet zwanger )

Ooo wat kunnen de dingen toch mooi lopen he!!
In 2 uur uitgelezen. Wauw, wat een verhaal. Goed gedaan en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic ook eindelijk maar eens helemaal doorgelezen. Wat een prachtig verhaal en wat ben jij een geweldig positief mens! Heel veel geluk met je uitbreidende gezin!
Alle reacties Link kopieren
Dacht onlangs nog aan je en vond het jammer dat je al een tijd niet geschreven had.



Kun je ons niet blij maken, door eens per 4 maanden of zo een berichtje te plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Ja! ben wel benieuwd hoe het nu gaat?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven